2. leht 16-st

Crossroad Performance

Postitatud: T Mär 02, 2010 21:00
Postitas Trionic
Kas sa kroom ei suuda lugeda???? Puust tehti ette: LPT ja FPT on Garrett T2/25 ning Aerol on mitsu kompresor.Vahe siis softis ja kompressoris.

Crossroad Performance

Postitatud: T Mär 02, 2010 21:09
Postitas IFF
Algselt postitas: kroom
Algselt postitas: Jupats
Algselt postitas: kroom
Ma arvan, et üsna palju on ka selliseid autoomanikke nagu mina (OG 9-3 113 kW, automaatkast, midagi ei ole näpitud). Kuidas, ütleme +20-30 kW ja natuke njuutonmeetreid kah, turbo ja käigukasti elueale mõjuks?


Ei usu, et 30kW lisa turbole ja kastile midagi rohkem teeks, kui praegu. Kui kast omadega juba täitsa õhtal on, siis võib tõesti viimnepäev kiiremini tulla. Endal autol on mul algsele 280Nm lisandunud +160Nm. Seni automaatkast toimetab asjalikult.


Aga LPT mootori stock turbo - kui palju see väetike lisa kannatab?


Väetike mis? Mootor ei ole väetike turbo aga küll ning soft veelgi enam.

Nagu enne siin mainiti raud on hea. Minu LPT pigistab nii mõnelegi Aerole ära.

Crossroad Performance

Postitatud: T Mär 02, 2010 21:43
Postitas sebastian
Algselt postitas: kroom
Aga LPT mootori stock turbo - kui palju see väetike lisa kannatab?

Sinu autol on 113kW, sama turbot kasutav 9000FPT lubab aga juba tehase poolt 147kW.
Järelikult ei olegi eriti väetike, kui saaksid erilise riskita 35...40kW juurde. Kõik ju oleneb sellest, millega harjunud oled :)

Ma arvan, et T25 jaoks 175kW (240hj) oleks piir millest ei tasu üle minna. Pakutakse muidugi üsna erinevaid väärtuseid, täpselt ei tea keegi ette, millal turbo otsad annab.

Crossroad Performance

Postitatud: T Mär 02, 2010 22:04
Postitas Jupats
Vahepeal tippkiirusest ka. Kõikidel minu tehtud softidel hakkab kiirusepiirang olema 300km/h:cool::love:
PS! Mitte, et see midagi muudaks...:thumb:

Crossroad Performance

Postitatud: T Mär 02, 2010 22:11
Postitas S9K
Algselt postitas: Jupats
Vahepeal tippkiirusest ka. Kõikidel minu tehtud softidel hakkab kiirusepiirang olema 300km/h:cool::love:
PS! Mitte, et see midagi muudaks...:thumb:


Õige kah, miili sõidul oleksid muidu kõikidel 250 juures piirajad peal :D Huvitav oleks teada tulemusi.

Crossroad Performance

Postitatud: T Mär 02, 2010 22:18
Postitas Jupats
Just! 300km/h saavutamiseks oleks ainult 6400rpm vaja:D Saunas saab ka uhkustada:beer:

Crossroad Performance

Postitatud: T Mär 02, 2010 22:30
Postitas teager
Ma panen pidurit :) Igati poolt sellel üritusel ning endagi masina aju kallal käidud herr sebastiani poolt. AGA :D

Seaduse järgi peaks kõik muudatused enda autoga registreerima ARK'is. Nt uuendad softi 113kw-147kw peale, pead sellest märke tegema ning edaspidi ka suuremat liikluskindlustust maksma, kui auto liisingu oma, siis ka suuremat kaskot. Muidugi, kontroll on nõrk, ajutuuningut ARK mehed ei saa tuvastada kuidag ning kui väga ebanormaalsete mõõtmetega kõrvitsat aiste vahele ei pane, siis ka Garret->Mitsu upgrade peale nuriseda nad ei saa...

Seda legalsest poolest.

Pigem sooviks, et teeksite sellise väikse kontrollnimekirja asjadest, mis peaks olema tehtud enne softiuuendust. On ilmselge saabifännidele, et õlise turbo ja umbes katiga ei ole mõtet softi näppida, ennem vaja need asjad korda teha, aga värskele saabiomanikule kes ostab viimaste veeringute eest endale LPT ning näeb, et mõne jakobsoni eest saab parema mineku kui Aero, pööramata tähelepanu masina seisukorrale... Võib see verivärske saabiomanik suht vihaseks saada CR tiimi peale, kuna "peale softiuuendust lendas ju mootor pilbasteks"

Lihtsalt mõne mõtted sel kenal teisipäeva õhtul :)

terv, teager

Crossroad Performance

Postitatud: T Mär 02, 2010 23:09
Postitas rantto
Kas on ka mingeid ohte ja kuidas on lood garantiiga? Juhul kui midagi peaks viltu minema, uue softi käigus annab aju otsad vms.
Juhul kui ma otsustan hoopis, lahjema softi kasuks, et vähem kindlustus maksta siis kuidas ametnikud sellesse suhtuvad?

Crossroad Performance

Postitatud: T Mär 02, 2010 23:12
Postitas Vitautas
Vat see teageri mõte teha nn. "to do list"on täitsa huvitav. Ka minul oli algul korduvalt küsimusi, et mida tuleks ennem teha ja mida võib pisut hiljem korda saata, ning kus seal vahepeal ja kuipalju tohiks softi korrigeerida.
Mul saabikul kah hr. sebastian ajus surkinud ja seda juba üle aasta tagasi. Seni kõik toimib laitmatult.
Loodan siiralt, et lähitulevikus jõuan taaskord tema juurde.

Crossroad Performance

Postitatud: T Mär 02, 2010 23:34
Postitas Jupats
Algselt postitas: rantto
Kas on ka mingeid ohte ja kuidas on lood garantiiga? Juhul kui midagi peaks viltu minema, uue softi käigus annab aju otsad vms.
Juhul kui ma otsustan hoopis, lahjema softi kasuks, et vähem kindlustus maksta siis kuidas ametnikud sellesse suhtuvad?


Loomulikult on ohte nagu tuunimise puhul alati. Kas sa mõtled garantiid meie poolt? Kui jah, siis garantii olemus jõuab paberile järgmise nädala jooksul. Hetkel lihtsalt ei jõua kõik korraga ära teha. Uue softiga sõites ei juhtu ajuga midagi. Kui aga pealelugemise ajal aju metsa keerame, asendame selle samaväärsega. Sinu viimasele küsimusele vastata ei oska.

EDIT: Vastuseks Vitautasele: "to do list" on minu lähiaja do to listis;)

Crossroad Performance

Postitatud: T Mär 02, 2010 23:52
Postitas Jupats
Tekkinud on uus lisateenus "9-5 BPC klapp 9000-le":love:

Crossroad Performance

Postitatud: T Mär 02, 2010 23:54
Postitas sebastian
Algselt postitas: rantto
Juhul kui ma otsustan hoopis, lahjema softi kasuks, et vähem kindlustus maksta siis kuidas ametnikud sellesse suhtuvad?

Ilmselt peaksid kuidagi kindlustusele tõestama, et nüüdsest sõidad lahjema autoga. See saab aga keeruline olema, auto võimsus on sul tehnilises passis ja sellest ka lähtutakse.
Või teed ARK-le vastava avalduse koos dünograafikuga, dünoomanikult nõuad aga eelnevalt seadme taatlemistõendit :cool:
(seda viimast ei tasu nüüd muidugi tõsiselt võtta, aga mõte läheb kohe rändama, kui keegi soovib "underclock"-i oma autole ;) )

Crossroad Performance

Postitatud: K Mär 03, 2010 7:24
Postitas andres
Aga kuidas Sa ise seda protseduuri ise ette kujutad? Mismoodi need ametnikud selle kindlaks teevad milline soft?
Algselt postitas: rantto
..... Juhul kui ma otsustan hoopis, lahjema softi kasuks, et vähem kindlustus maksta siis kuidas ametnikud sellesse suhtuvad?

Crossroad Performance

Postitatud: K Mär 03, 2010 7:53
Postitas rantto
Tõendada on seda kindlasti raske kuid põhim võiks ju võimalik olla. Mitte, et ma tahaks seda väga teha tahaks, samas võiks süsteem seda aktsepteerida ja nii mõnigi meist säästaks raha. Tekivad muidugi ohud ka, peale väiksemat kW arvu teh.passis saab ju jälle uue softi peale keevitada. See ei ole mu südamesoov, kuulan maad kas on reaalne.


Algselt postitas: andres
Aga kuidas Sa ise seda protseduuri ise ette kujutad? Mismoodi need ametnikud selle kindlaks teevad milline soft?
Algselt postitas: rantto
..... Juhul kui ma otsustan hoopis, lahjema softi kasuks, et vähem kindlustus maksta siis kuidas ametnikud sellesse suhtuvad?

Crossroad Performance

Postitatud: K Mär 03, 2010 9:26
Postitas olaviv
Passis võimsuse muutmine on täiesti reaalne tegevus, mootori vahetamise või ümberehituse tulemusena. Tuleb konsulteerida ARK teh. osakonnaga, et mis tõestust nad tahavad. Arusaadavalt tekitab vähendamine õigustatud küsimusi :)

Crossroad Performance

Postitatud: K Mär 03, 2010 9:59
Postitas D116
Kas on võimalik kaks softi paigaldada nt. talvine - lahjem ja suvine - kangem? Autoks 9k Aero.

Crossroad Performance

Postitatud: K Mär 03, 2010 10:05
Postitas Homersimpson
Algselt postitas: D116
Kas on võimalik kaks softi paigaldada nt. talvine - lahjem ja suvine - kangem? Autoks 9k Aero.


Ja kus nupust neid vahetada peaks saama :?

Crossroad Performance

Postitatud: K Mär 03, 2010 10:08
Postitas kasparius
eelmisele: Ostad lisaecu , siis on muidugi võimalik

Crossroad Performance

Postitatud: K Mär 03, 2010 10:16
Postitas Homersimpson
Lisaecuga pole muidugi probleemi... Ise kah siin hiljuti suure külmaga suvalises tanklas hakkasin softi vahetama, ja suutsin ecu ''kinni'' jooksutada. No ei olnud hea mingi -20 kraadise pakasega aju vahetada.

Oma viga ... kes se käskis :P

Crossroad Performance

Postitatud: K Mär 03, 2010 10:32
Postitas D116
Algselt postitas: Homersimpson
Algselt postitas: D116
Kas on võimalik kaks softi paigaldada nt. talvine - lahjem ja suvine - kangem? Autoks 9k Aero.


Ja kus nupust neid vahetada peaks saama :?


Ikka nupuga, kuidas muidu.
See asi jäimeelde venemaal tehtud SAABide tuuninguga Speedparts by NGB, kus oli paigaldatud soft kahe variandiga ja vahetus käis nuppuga.

www.speedparts.ru ''пресса о нас'' punane 9-5 seal on 2 softi ühes autos.

Crossroad Performance

Postitatud: K Mär 03, 2010 10:52
Postitas Jupats
Millegi pärast arvan, et kaks aju sisse pistetud. Tunduvalt lihtsamalt teostatav...;) (vene keelt nii hästi ei mõista, et seda lugeda)

Crossroad Performance

Postitatud: K Mär 03, 2010 11:30
Postitas andres
to D116: Tekstist ei loe välja et lülitamine käib nupust. (www.speedparts.ru ''пресса о нас'' punane 9-5 seal on 2 softi ühes autos.)

Crossroad Performance

Postitatud: K Mär 03, 2010 12:56
Postitas kroom
Algselt postitas: Trionic
Kas sa kroom ei suuda lugeda???? Puust tehti ette: LPT ja FPT on Garrett T2/25 ning Aerol on mitsu kompresor.Vahe siis softis ja kompressoris.


Ei lugenud seda välja jah, kui aus olla...

Aga see selleks, sain teada, mida tahtsin - LPT on üsna väikese kuluga võimalik FPTks teha; ja ka üsna väikese riskiga, mis on minu jaoks isegi olulisem.

Crossroad Performance

Postitatud: E Mär 08, 2010 23:38
Postitas codera
Uuriks, et kui palju annaks jõulisa saada automaatkastiga stock 9-5 Aero-le (169kw) ainult softi vahetusega?

Crossroad Performance

Postitatud: E Mär 08, 2010 23:49
Postitas Jupats
Kusagil 30kW kandis;)