14. leht 16-st

Crossroad Performance

Postitatud: K Dets 21, 2016 12:46
Postitas Ron24
Mis kuradi infoks? Sul on auto mida liigub vähe, see kasutab kütust mida Eestis üldse ei ole. Ja kui sellise tuunimine ei õnnestunud siis on keegi kuskil süüdi. Endal aru pole peas või? Aga aitab küll nüüd. Neela alla ja tõmba sügavalt hinge.

Crossroad Performance

Postitatud: K Dets 21, 2016 12:47
Postitas Cyber
Aru ma ei saa, mida paganat te siin nüüd jaurate. Üks süüdistab ja teine tõrjub süüdistusi. Aga miks te seda siin foorumis teete. Kas omavahel kaubale ei saa siis või? Aitab küll, imalaks läheb. Mõlemad võiks selle alla neelata ja eluga edasi minna.


Teistele infoks, ei oska CR Perfomance häid softe teha:facts:
Soovitan parandada: "Minule ei suutnud CR Performace häid softe teha:facts:" Muidu on väga absoluutne väide, eksole. Sinule ei suutnud, mulle suutis, päris paljudele veel suutis. Seega su absoluutne väide ei päde.

Crossroad Performance

Postitatud: K Dets 21, 2016 14:01
Postitas Piktor
Tüüpiline asi Eesti pinna peal. See, et oled teinud 100 asja hästi ja üks sellest on halb, siis sa ei tohikski selle asjaga enam tegeleda, sest sa ei oska.

Kurat, keegi pole perfektsionist, ja teisi laimata selliselt ütleb inimese kohta päris palju.

Crossroad Performance

Postitatud: N Dets 22, 2016 12:00
Postitas ivark
Hoolimata vingukottidest teenus toimib ja mul liigub masin väga hästi. Hea, et on kodumaa pinnal üldse selline teenus olemas. Elif, Sebastian, võta see E85 teenustest maha, vähem jamamist.

Crossroad Performance

Postitatud: N Dets 22, 2016 12:20
Postitas KorK
Kolmel autol kasutanud seda teenust ja ilmselt paremat hinna-kvaliteedi-võimsuse suhet Saabidele Eestist ei leia. Ühendust saab alati ning muredele leitakse lahendused. Igasuguseid chip-boxe või 50 euro tuuningud tasub heaga kõrvale jätta.

Crossroad Performance

Postitatud: N Dets 22, 2016 16:47
Postitas sebastian
Tänud.
Kummalisel kombel E85 jaoks soft töötas hästi vanemal MY04 masinal (B235), samuti 875cc pihustid. Ideeliselt oleks pidanud hulga rohkem probleeme tekitama,
aga toimis kohe esimesel katsel. Nii võiks E85 isegi teenuses olla, aga omanikul peab siis ka kannatlikust olema, kui kõik kohe ei toimi hästi.

Kindlasti ei tohiks omal algatusel mingit hinnalist juppi välja vahetada, et "äkki hoopis selle viga". Nii tekibki olukord, et klient on kuri kuna vahetas võibolla ilmaasjata, raiskas aega ja raha.
Võimaluse korral tuleb alati proovida teist teadaolelevalt korras asja, aga tasub ka meeles pidada, et uusi Saab'e enam pole ja kõik mis liigub, see kulub.
Näiteks 10 aastat töötanud bensiinipump võib olla oma viimaseid tõmbeid tegemas ja turborõhku tõstes loobub koostööst. Sarnaseid olukordi on mitmeid.

Ei ole veel maailmalõpp, kui auto kohe ei saavuta loodetud võimsust, sest 95% kordadest saab asja lõpuks ikkagi toimima on süü siis rauas endas või softis,
kui raud pole enam originaal. Ülejäänud protsendid - kas omanik lööb käega ja viga kunagi ei selgugi või ütleb, et "sa ju lubasid, aga ei toimi".
Mõlemad on ka minu jaoks halvad variandid, aga neist kahjuks ei pääse.

Seepärast alati kirjutage oma probleemidest. Enamasti vastan mõne tunni jooksul. Kirjutamine on alati parem kui helistamine, siis saan natuke lisaaega.
Palun aru saada - küsimusi on palju ja neid konkreetse autoga siduda ei olegi hoobilt nii lihtne. Et iga tehtud auto kohta on ka väike memo, tuleb alati natuke süveneda.

Olen palju saanud u2u või e-mail'e mis minu meelest võiksid ka kõigile lugeda olla, sest neis palju õpetlikku kuidas probleemid lahenevad või ei lahene.
Tagasisidet olen ka alati palunud, kui mingi number (SID-l) mulle ei meeldi, siis tihti tean nõu anda, mida ette võtta.

Kui miski on jama, anna teada, kui miski hästi, anna ikka teada :)

Crossroad Performance

Postitatud: L Dets 31, 2016 13:47
Postitas Ron24
Tabelis, mis viitab erinevatele tuuningu tasemetele on viide, et vaja panna tugevamad kolvid. Millised on tugevamad kolvid ja kust neid saab?

Crossroad Performance

Postitatud: L Dets 31, 2016 14:37
Postitas sebastian
Kindlat head ja odavat kohta ma ei oska öelda, aga "forged pistons" on see võlusõna.
Näiteks: http://www.genuinesaab.com/catalog/product_info.php?products_id=518
http://www.abbottsaab.com/product/wossner-b205e-b235e-b235l-b235r-forged-pistons-saab-9-5/

Crossroad Performance

Postitatud: L Dets 31, 2016 15:57
Postitas Pootsman
https://www.maptunparts.com/engine-components/pistons

:thumb:

Crossroad Performance

Postitatud: T Veebr 07, 2017 13:23
Postitas denczik
Pilt

performance.cr.ee

Nii mina kui ka Sebastian otsustasime avalikult välja karjuda, et pakume erinevatele SAABidele tuuningsofte.

Iga auto ning tema omaniku puhul reageerime personaalselt. See tähendab, et me ei loo kindlaid võimsuse ega funktsionaalsuse piire.

Me ei kasuta "factory tuning" softe ega pärine need ka kellegi teise repertuaarist! Kõik softid on loodud originaalide põhjal, olles sageli hübriidid eri aastakäikude vahel.


Teostus:

Klient annab meile teada oma auto VIN koodi ning lisab info juba tehtud modifikatsioonidest. Seejärel oleks vast tark ka oma võimsuse soov mainida. Kui soft on valmis, saadakse kokku ning võetakse autolt ECU maha. Seejärel loetakse ECUsse uus soft peale ning paigadatakse autosse tagasi. Keerukamate soovide korral võib juhtuda, et eelnevat korratakse softi testimise tõttu mitmeid kordi.

9-5 BPC klapi paigaldus mudelile 9000

SAAB 9000 puhul on oluliseks osaks tuunimisel originaal BPC klapi vahetamine 9-5 oma vastu. Samuti tehakse vastavad softimuudatused selle töötamise eelduseks.


Crossroad Performance tiimi abiga originaal BPC klapp vahetatud, ECU külge joodetud ning uus soft peale kirjutatud. Nende poolne personaalne lähenemine (diagnostika ja test drive), konsultatsioon. Sõitsin pärast eilset Trionicu töökojas kokkusaamist veel 100km. AERO9K on väga rahul. Peaks olema nüüd veidi üle 200kW.

Soovitan!

Crossroad Performance

Postitatud: R Aug 25, 2017 1:39
Postitas Masinayhistu
Teenus kiire, klienditeenindus meeldiv - sain väga lühikese broneerimisega asja tehtud. Viggen liigub oluliselt erksamalt!

Re: Crossroad Performance

Postitatud: R Okt 20, 2017 14:23
Postitas STR
Ma lugesin teemat ja kuna endal plaanis ka CR Performance oma 9-5 külastada kuid leidsin siit ühe negatiivse kogemuse siis mitte, et see mind morjendaks kuid edaspidiseks pakun välja näiteks mingi poll või siis siia kokku koguda näiteks foorumi kasutajad (listi, esimesse posti) kes käinud, milline oli tulemus, kui palju tõusis või vähenes kütusekulu ning kui palju on nad sõitnud alates re-mapist ja kuidas jäid rahule. Sellisel juhul uusi huvilisi ei hirmuta ära negatiivsed postid. See näiteks huvilistele kui paljud (alustuseks siit foorumist) on käinud, mis oli tulem ning kui kestev/jätkusuutlik seade on.

Mis puutub seadistamisse siis , pole küll Saab kuid Subaruga olen sama teed käinud pikalt. Sisuliselt tekkis tunne, et kes auto ehitas või siis, aju paigaldas / müüs, peab ka seadistama. Tahad minna teiste juurde siis on suur probleem kuna keegi teine ei taha teha ning olles aus siis siin Eestis ei ole ka väga seda taset (jällegi, et ei räägi Saabidest ja ei tea Saabide kohta Eestis). Meie kõrval ehk Soomes see eest, näiteks, aga jagub seda kogemust. Vanaselja teeb ka seadistusi (,kes on tõesti hea) kuid ainult stock ajudega, vähemalt viimati sain mina sellise vastuse ja miskipärast arvan, et Saabi ta ei teeks. Kui mitte stock autoga, mis niiöelda custom build, soovid minna kuhugi siis sellist suhtumist, et jah saab tehtud ning too auto, teeme nii ja nii kaua, ei ole olemas. Kõik hakkavad leiutama ning proovivad ja kui lõpuks saad tagasi siis raudselt leidub veel midagi mis tegelikult pole paigas ja/või saaks paremini. Võib olla minu halvad kogemused vaid kuid rääkides ka mõnede tuttavatega, teiste markide omanikega, siis nii on ta kippunud olema ja need kõik räägitud lood on erinevatest teenusepakkujatest. Stock autot, st. paari bolt on mod-iga on kordades lihtsam seadistada kui mingeid "ületuunitud" autosid mis stockist väga kaugel. Antud juhul siis mu enda 9-5 millel väidetavalt Aero turbo ja muu stock nagu peab. Ei ole raketiteadus. Kui siia aga lisada näiteks teised pihustid, pump ,cooler jne on juba hoopis teine teema seadistada.

Ja NB! seadistusel ja seadistusel võib olla/on suur vahe.

Antud Saabi puhul, millega oli probleem, tundub, et ka auto ei ole stock ning paljud osad teised ja enamus Eesti seadistajaid ehk seadistaks isegi kuid mis see tulemus oleks ja kas kestaks, oleks endiselt küsitav. E85 teema omaette. Käidki võib olla 20 korda ja ehk siis saab asja alles. Seejuures võid iga kord maksta. Teine variant on need inimesed kes ei saa midagi aru näitudest ja arvavad, et nii peabki olema ja kõik OK kuniks laiali ja siis laiutatakse käsi, et meie ei ole süüdi. Omanik võib uuesti remontima hakata oma kulude kirjadega.

Re: Crossroad Performance

Postitatud: L Okt 21, 2017 1:48
Postitas sebastian
STR: Poll'i mõte väga hea, sellest oleks ka meile palju kasu. Mingil määral olen iga tuunitud Saabi "lahtrisse" paari lausega märkmeid lisanud, et oleks kasvõi mingi ülevaade autost. Proovisõidu ajal (ja seda me vahetult pärast softi vahetust ka teeme) koguneb infot vähe. Pealegi tuleb sellega arvestada, et auto aju adapteerub mingi aja ja näidud võivad veel oluliselt muutuda.
Tagasisidet olen ka enamasti palunud, aga tihti jääb info ikkagi väga tagasihoidlikuks. Arusaadavalt on inimestel muudki olulisemat teha, kui OpenSID'i jälgida ja sealt näitusid kirja panna, aga olen ka saanud väga põhjalikku tagasisidet ja igati tänulik selle eest :-)
Olulisi näitusid ma omanikule siiski seletan, mõnikord panen veel lisaks meili mida OpenSID'lt oleks hea jälgida. Eks nii ja naa, üks huvitub asjast väga, teisel on näitudest ükskõik, peaasi et auto hästi liigub.

Tõsi ka see, et iga modifikatsioon rauas teeb asja keerulisemaks. Kasvõi selline lihtne upgrade nagu turbo vahetus mitteoriginaali vastu võib vahel peavalu valmistada. Kuidas see on pandud (juhtunud, et voolikud vahetusse läinud ja siis otsi seda viga..), kas reguleeritud/kontrollitud, mis seisukorras reaalselt jne. Alati ei ole softi "riiulist võtta" iga anomaalia jaoks ja tuleb paratamatult improviseerida. Tihti on autod mitmeid kordi omanikke vahetanud ja keegi ei tea/mäleta enam täpselt mida mootoriga tehtud. Siit ka tuleb, et seadistusel ja sedistusel on vahe.

Meil tavaliselt nii, et kui "rauda" oluliselt muudetud, ei tegele me korraga kaua vaid lihtsalt mitu korda ja mitte nagu hambaarsti juures, et käid iga hamba pärast viis korda ja igal korral tühjendad rahakotti, vaid märksa sõbralikumalt. On muidugi ka erandeid, keerulisi juhtumeid, aga harva. Ka nädalavahetustel oleme teinud, nii et ei pea töölt vaba päeva küsima. Vähem kui tunniga saame tavaliselt hakkama.

Kui esimesel katsel on soft natuke "ebasobiv", siis mootorile ohtlik see pole, lihtsalt võimekus võib alguses jääda alla oodatu.
Sellest ei tasu muidugi ehmuda, 90% juhtudel saab kõik juba alguses korda.

Kokkuvõttes: poll siin teemas oleks väga teretulnud. Oleksin juba ammu sellise teinud, aga ei oska 8-)

(Järgmisena õpin hambaarstiks. Neli korda käidud, raha otsas, nutuvõru ümber suu ja hammas ikka valutab :D )

Re: Crossroad Performance

Postitatud: L Okt 21, 2017 10:02
Postitas ivomets
OT. ehk- tõesti neid "programmeerijaid" on liiga palju!
Kõigil on 50 eurose arvuti ostmise võimalus ja netist mingi asja allatõmbamise võimalus ja siis juba "Tegijad"
Ostsin subaru, cng gaasiga. ja nüüd peale 3 nädalalt olen auto lõpuks tööle saanud. Ja värk ikka selles et tartu gasneti mehed keerasid selle gaasiseadme aju seadistuse ikka nii peeti, et auto aju kah enam ei suutnud end korrigeerida piisavalt isegi kui sõidad bensiiniga, just nii nagu masin peaks. ja sõideti põleva mootoritulega, mille tingis ühe anduri mitte töötamine, mis omakorda põhjustas auto aju töötamise avariireziimil. ja sinna juurde veel väga valesti programmeeritud gaasisedmeaju!"
OHH!!!!!!!!!!!!!!
ja inimesed käivad seal ja ikka ja jälle.....

Re: Crossroad Performance

Postitatud: L Okt 21, 2017 21:30
Postitas STR
ivomets, täpselt - käivad.
See on ka see mida olen täheldanud, et kui hunnik püsikundesid või palju kundesid käinud, siis need üksikud juhtumid kellega jama olnud, jäävad unarusse. St. paljud tuttavad sõbrad püsikunded hoiavad haipi nii üleval, et need vähesed pettujad ei mõjutagi enam midagi. Sebastian ei mõtle hetkel CR üldse (teatud teisi ettevõtteid) aga seda enam, et see poll või list oleks hea mõte. Pigem jah poll mis oleks koguaeg näha kuidagi või ma ei tea. Midagigi kus erinevad andmed asjad kirjas mis tehtud, mis autol jne, kui palju sõidetud kuidas rahul jne.
Siis oleks täpselt näha ettevõttega kui palju rahul kui palju mitte ja mitte tavaline FB 5 tärni variant vaid just veidi lahti seletatum variant, et need kellel huvi (nagu näiteks mina) näevad ära kes teinud samal autol ja mis arvavad tulemusest. Veidi võib olla OT mu postitused juba ja vabandan kuid ma nüüd ka lõpetan. Mõte sai kirja ja usun enamus said aru.

Re: Crossroad Performance

Postitatud: L Okt 21, 2017 22:48
Postitas kasparius
Spets teema sest neid, kes siin foorumis on CR leidnud, on niivõrd palju, et ohhoo. Mõni hullem on Sebastiani jutul rohkem käinud erinevate autodega kui ühel käel sõrmi:)
Seega peaks olema nagu juba mitmekordse vastamise võimalus
Poll, poll teha ratinguks

Re: Crossroad Performance

Postitatud: L Nov 04, 2017 3:01
Postitas Skrow
kasparius kirjutas:
L Okt 21, 2017 22:48
Spets teema sest neid, kes siin foorumis on CR leidnud, on niivõrd palju, et ohhoo. Mõni hullem on Sebastiani jutul rohkem käinud erinevate autodega kui ühel käel sõrmi:)
Seega peaks olema nagu juba mitmekordse vastamise võimalus
Poll, poll teha ratinguks
Kui oled mitu korda käinud siis paned polli alla kommentaari kirja iga erineva masina kohta arvamuse ja muud ümmargust mulli selles teemas ei ajaks? Poleks tehtav?

Re: Crossroad Performance

Postitatud: L Nov 04, 2017 6:26
Postitas D116
"need vähesed pettujad ei mõjutagi enam midagi. " Nice!
Sebil on vist ainult üks normaalne soft mida ta kõigile paneb(2.3T 205kW), kõik muu katsestamine. 2.0T ja E85 pani täiesti puusse, kuigi oli tagasiside ja tolku sellest 0, ainult raisattud aeg.

Re: Crossroad Performance

Postitatud: L Nov 04, 2017 21:09
Postitas STR
D116 kirjutas:
L Nov 04, 2017 6:26
"need vähesed pettujad ei mõjutagi enam midagi. " Nice!
Sebil on vist ainult üks normaalne soft mida ta kõigile paneb(2.3T 205kW), kõik muu katsestamine. 2.0T ja E85 pani täiesti puusse, kuigi oli tagasiside ja tolku sellest 0, ainult raisattud aeg.
Kas siin mitte ei tulnud juba välja, et ta ütles, et "proovime" ja ei ütelnudki, et ta seda oskab? On enne teinud??
E85 , nagu juba kirjutasin, on hoopis midagi muud. Lisaks ei olnud see ka "stock" auto nagu aru sain vaid juba eelnevalt asju vahetatud mis kõik mõjuavad. Kõik , mis keerad juurde, mis jõudu juurde annavad, teevad seadistamise keerulisemaks kuna iga asi mõjutab. Mida rohkem neid osi peaks olema, seda rohkem, pikemalt tuleb seadistada.

Ma ka pole rahul oma Subaru seadistajaga ja võiks igale poole kirjutada temast, aga ei tee seda kuna kohe alguses tehti selgeks, et vajab väga pikka seadistust proovimist jne. Võib olla läks ka esimene mootor tema nahka kuna tegi porri. Subaru puhul räägime summadest 4-5k+ kui korralikult tehtud mootor.
CR 9-5 tegi mul ja auto sõidab...
Lisaks on mul hunnik töökodasid teada kes paska teevad klientidele ja ei jaga mõnest asjast ööd ega mütsigi mida teevad. Jällegi, pole mõtet kirjutada... tulevad oma tuttavad ning haibivad teema üles.
Hetkel tundub, et siin teemas pigem 98-99% rahul ja 1-2% ei ole rahul.
Enne kui mõtlete softi vahetada oma autol, uurige mis see tegelikult tähendab. Mis parameetreid muudetakse ja mis parameetreid peaks võib olla veel muutma. Ei ole ainult nii , et lükkame boosti lakke ja olemas.
CR-i juures ilmselt käivad enam levinud mudelid millele tal soft olemas ja kui keegi pole seal ise midagi aretanud ,pannaksegi valmis soft peale mis on teada, et töötab ja toimib ning asi korras ja toimib. Kui minna mingi autoga mida näpitud, peab CR hakkama ise parameetreid muutma ning see võtabki aega ning võib olla tulebki mitu korda käia ja ideaalseks ühe korraga ei saagi seda (ilmselt).
Miks sa oma autoga VKM, ES ei läinud? Hind?

Tehke see poll ära ja siis on selge kes ei ole rahul ja kes on. Isegi need kes võib olla muidu ei kommenteeri, saavad siis oma ausa arvamuse pollis avaldada. Kasvõi anonüümselt (kui see võimalik).

Re: Crossroad Performance

Postitatud: L Nov 04, 2017 23:20
Postitas D116
"ühe korraga ei saagi seda (ilmselt)." - vale!!!
JC ei näinud mu autot kordagi , ECU saatsin postiga ja kirjeldasin setupi ja mida tahan saada ja kõik sai esimese korraga jus nii nagu tahtsin!!!!!
"Miks sa oma autoga VKM, ES ei läinud? Hind?"
Dynost räägid? Käidud, Soomes, ja hind vast kõrgem isegi, kui su eelnimetatud kohad. Ja mida JC lubas, nii oligi.

Re: Crossroad Performance

Postitatud: P Nov 05, 2017 1:55
Postitas sebastian
D116 kirjutas:
L Nov 04, 2017 23:20
"ühe korraga ei saagi seda (ilmselt)." - vale!!!
JC ei näinud mu autot kordagi , ECU saatsin postiga ja kirjeldasin setupi ja mida tahan saada ja kõik sai esimese korraga jus nii nagu tahtsin!!!!!
Vist juba kirjutasin, aga siis veelkord.
KUS teha lasid, on E85-ga juba tegeletud pikemat aega, seal on selliseid autosid kümneid kordi rohkem kui meil.
Suuremate pihustite teema oli siis veel uus, proovimata. Selles mõttes pole ka mina täiesti ebaõnnestunud: kahest E85 autost vaid sinu oma ei hakanud toimima,
oli uus Biopower variant, panid 2x suuremad pihustid. See pole kaugeltki nii lihtne, et vahetad pihustite jaoks lihtsalt ühe "numbri" softis. Auto peab lisaks sellele,
et kenasti liigub ka käivituma iga ilmaga. Kütusekulu ei tohi paigast minna erinevatel temperatuuridel jne. Palju muutujaid, mida tuleb jälgida.
Bensiiniga oli see üldjoontes selge (suurtele pihustitele), aga E85 kahjuks avalikult veel mitte. Tegijaid on mitmesuguseid, ühed nikerdavad endale ja on vait, teised kirjutavad lausa manuaali oma tuuningust.

Enne sind sai tehtud oluliselt vanem masin ja hakkas kohe toimima (ei olnud alguses üldse flexfuel, täiesti tavaline Aero), mõlema kütusega. Valmistusime pikemaks
reguleerimiseks, aga polnud vajagi. Just sellepärast, et niisugune variant oli piiritaga enne mitmeid kordi läbi proovitud ja infot (mitte valmis softi!) jagati lahkelt, polnud siin vaja jalgratast leiutada.
Samamoodi olen ka enda autot katsejänesena piinanud, üüratuid summasid kulutanud ja siis teistele tulemustest teatanud. Sellistest asjadest 10a tagasi alguse saigi ja nii vastavad foorumid kohe tekkisid.

Äkki oleksin ma pidanud sealse tegija käest küsima, et "kuule sul rohkem kogemusi, ole mees mõtle välja mulle uuem E85 soft kuna üks härra Soomest soovib Eestis odavamalt tuunida"?
Niimoodi asjad saabituunijate kommuunides ei käi, õpitakse ise ja selleks on tööriistad ka kõik olemas.

Re: Crossroad Performance

Postitatud: P Nov 05, 2017 9:46
Postitas STR
D116 kirjutas:
L Nov 04, 2017 23:20
"ühe korraga ei saagi seda (ilmselt)." - vale!!!
JC ei näinud mu autot kordagi , ECU saatsin postiga ja kirjeldasin setupi ja mida tahan saada ja kõik sai esimese korraga jus nii nagu tahtsin!!!!!
"Miks sa oma autoga VKM, ES ei läinud? Hind?"
Dynost räägid? Käidud, Soomes, ja hind vast kõrgem isegi, kui su eelnimetatud kohad. Ja mida JC lubas, nii oligi.
Arvad, et saatsid selle ECU ja kirjutasid mis küljes ja see on nüüd ideaalne seadistus su autole? Lubage naerda. See, et ta sul toimib ja said mingid numbrid mida soovisid, ei tähenda kaugeltki seda, et sul kõik parameetrid ka ideaal vahemikkudes on. Iga auto on erinev ja omade kiiksudega ning need näitajad ei ole 95% juhtudest 1-1le. Minu meelest see variant, et saadame AUTO aju MIS EI OLE STOCK ja saame tagasi aju seadistusega, on üks kõige hullemaid variante kuidas softi muuta. Kui ta su autot ei näinud ja ei loginud andmeid siis mis sa arvad mille järgi ta sul selle seade tegi? Mõtle nüüd ise...
Kõik autod mis ta teinud on 1-1le osadega ja sama kulumisega nagu sinu auto?

Düno ja seadistamine on kaks erinevat asja reaalselt. Ühes mõõdetakse auto võimsust, teises seadistatakse auto aju vastavalt autole. Paljud teevad neid kahte koos jah ehk siis dünos seadistatakse KUID mitte alati.
Ma mõtlesin pigem, et miks läksid CR juurde mitte KOHE NENDE juurde kes seadistavadki autosid mida rohkem näpitud ja kelle leib see on ning kes oleks pidanud selle toimima sul saada ja oleksid saanud tagasi joosta kuni tehtud kuna nad võtsid töö vastu? CR oli soodsam ja valisid seetõttu CR?
Düno tunni hind on ilmselt tõesti Soomes kallim kuid ülla ülla seal saavad inimesed rohkem palka ka. Seega see "JC" sai su auto sõitma nii, et sulle tundub, et kõik OK aga kas ka päriselt on sa ei tea kuid kiidad teda taevani ja CR laidad ? Veidi imelik ei tundu?

Lisaks kirjuta mida soovid? Et keegi ei läheks enam CR-i kuna üks klient kes ei jäänud rahule autoga, millele kohe alguses sai üteldud, et ei pruugi esimese korraga saada "head" softi? Ma vahepeal ei saa nagu aru, et milles see pahameel seisneb või mis su soov on :D .

Re: Crossroad Performance

Postitatud: P Nov 05, 2017 12:27
Postitas caarel
Minu vana saaniga sai ka joostud mitmeid kordi Sebastiani juurde, et softi parandada. Lõpuks saime toimima. Öeldi kohe alul, et pole probleemi, kui ei tööta paugust ideaalselt, alati saab parandada ja täpselt nii ka oli. Peale tööd või nädalavahetusel, polnud probleemi. Et atra seada, selleks peab aega olema :)

Re: Crossroad Performance

Postitatud: P Nov 05, 2017 13:16
Postitas D116
Miks ma pöördusin CR poole - ei hind! Kättesaadavus ja suhtlemine Eesti keeles kergem. Kui sain aru, et CR asja ei saa , hakkasin otsima alternatiive.
"Minu meelest see variant, et saadame AUTO aju MIS EI OLE STOCK ja saame tagasi aju seadistusega, on üks kõige hullemaid variante kuidas softi muuta." - arva edasi nii ))) on asjatundjat ja nendele muud pole vaja, kui ECU kus oleks VIN ja immo. Mul suht standartne setupi, ei midgit oma kolhoosi, sellise seadistusega piisab Saab-e.
ECU-st on vaja ainult vin ja immo, stock või juba oli tuunitu pole vahet, ma saatsin juba näpittud ECU.

Re: Crossroad Performance

Postitatud: P Nov 05, 2017 15:26
Postitas STR
Ehk siis sa tahadki praegu ütelda, et kõik autod "mis samad nagu sinul" on samade leketega, sama kulunud ning kõik osad mis küljes, on kõik 1-1le ja samade tootjate omad ka, et ta saab nii neid softe kirjutada, et reaalselt autot pole? Ma just eelnevalt kirjutasin pikemalt sellest kuid tundub, et sa ei loegi mu pikemaid jutte vaid põhiline ikka see, et CR paha ja keegi sai su auto sõitma. Asjatundjatest pole vaja rääkida mulle. Kahtlen sügavalt, et sul kõik näidud ideaalsed (aga kui tagumiku järgi auto sõidab siis korras) või selle lähedased, aga noh, kui nii arvad (autoga reaalselt seadistaja juures olemata) siis ju tore. Siis su mure ju lahendatud ja siin foorumis juba saime aru ka, et CR paha su arust. Siis korras.