15. leht 16-st

Re: Crossroad Performance

Postitatud: P Nov 05, 2017 16:27
Postitas I-Vaari
Kindlasti saavad paljud SAABiomanikud abi eelnimetatud ettevöttelt ja kindlasti on enamus töid neil õnnestunud. Kuid tilk törva meepotti tuli just teemast - PROOVIME JA KATSETAME. Kliendi rahakoti ja auto peal ei katsetata ja ka ajal on rahaline väärtus. Kui sobivat toodet (RE85 + bensiin stage1,2,3,4, jne)pole , siis targem on EI öelda. Mees kellelt D116 hiljem softi ostis pole mingi köva SAABituunija vaid tal on lihtsalt piisavalt kogemust mis riistvaraga milline tarkvara toimib. Ja riistvara vöib olla muudetud teatud piires, millest peab ka softi kirjutajat teavitama, SAAB ei pea füüsiliselt tema öuel olema. Ja mis kasvöi imevigursoft on ECU sse varem kirjutatud ei oma mingit tähtsust. Korras SAAB i puhul ei leki kusagilt midagi ja köik näidud peavadki olema ideaalsed , see ongi softi kirjutamisel ja toimimisel aluseks. SAAB 9-5 2.3T köige kangem soft mis vöetakse "riiulilt" on tal ca 380 HP ja seda pakuti alustuseks kui SAABi dünostendil 500 - 600 HP suunda mudida.
Soovin , et SAABiomanikud on inteligentsed ja haritud inimesed ja ei öelutse üksteise kallal. Tegijal juhtub möndagi , oma viga tuleb tunnistada ja viisakas on ka siis vabandada. Edu ja muretuid söidukilomeetreid köigile.

Re: Crossroad Performance

Postitatud: P Nov 05, 2017 19:20
Postitas sebastian
I-Vaari, olen paljuga nõus millest kirjutad, aga mis puutub "riiulist võtmisse", siis see idee pole mulle kunagi meeldinud. Ma tean, et paljud firmad just nii teevad, lasevad teadaolevalt õige softi ECU-sse ja saadavad kliendile. See enamasti toimib ja on ka tegijale palju mugavam. Pole sa autot näinud ja tead selle seisukorrast ainult omaniku ütluste järgi. Probleemide korral saad öelda, et autol on 100% raua viga ja rohkem ei tasu mind tüüdata. Soovijaid on väga palju ja oleme ausad, ka autod on tehniliselt paremas korras.

Meil on olukord veidi teine, Saabe on üsna vähe registris, keskmiselt soovivad tuunida aastas ca 20-25 autot ja seepärast olen pidanud mõistlikumaks tegeleda iga autoga konkreetselt. Neid "riiulisofte" on minulgi omajagu tekkinud, aga kui on rauda muudetud, tuleb ka neid muuta, pole parata. Kõike variante lihtsalt ei saa korraga omada ja neid nö ette välja töötada stiilis "äkki ikka sobib" pole puhtalt majanduslikus mõttes mõistlik.
Tuunimine ei ole kaugeltki minu põhitöö nagu paljud vist ka aru saanud. Saabe meil lihtsalt on vähe ja kahjuks vähemaks jääb. Seda enam tuleb nende autodega tegeleda eraldi, mitte liinitööna.
Võibolla peaks selle nö hoiatuse ka panema esilehele, et kui teil pole VAJADUSEL aega (kasvõi nädalavahetustel, enamasti kliendile võimalikult sobival ajal) uuesti tulla ca 30ks minutiks softivahetusse, siis peaksite valima mõne teise pakkuja. Neid on teisigi alates 50st eurost tuhandeteni välja. Seda enam, et piiritaga on minust hoopis paremaid tegijaid, seal tihti ka tasub tuunimist põhitööna võtta.

Otse loomulikult VÕIB sisalduda ka teatud proovimine (sellest ei tule lisa-rahakulu va "custom tuning" korral, ega ka mootorile kahjusid), sest softi-raua koostöö õnnestub esimesel korral originaalkonditsioonis, korras ja mitteharuldasel mudelil. Nii on see meil alati olnud ja nii see ka jääb.

Lõpuks vabandamisest. Olen seda mõned korrad teinud, eksinud softivalikus, OpenSID-i implementeerimises jne. Tõsi, mitte kunagi mootorile ohtlikul määral, aga D116 puhul ma enda süüd ei tunne. Viisakus peab olema mõlemapoolne. Ta võib oma frustratsiooni ja pettumust väljendada veel kaua, see tema õigus.

Kui keegi veel kardab pettuda, et ei saa oma HARVAESINEVALE autole 100% õiget softi, siis võin julgelt öelda - pöörduge kogenenuma tegija poole või varuge natuke kannatust ja palun ärge vahetage spetsialistiga nõu pidamata rauas mingeid hinnalisemaid juppe, eeldades, et saadud soft on täiuslik, aga raud ikaldab.

Re: Crossroad Performance

Postitatud: P Mär 04, 2018 19:11
Postitas sigaelmar
Kas Crossroad Performance softiga on ka küttekulu langust loota?

Re: Crossroad Performance

Postitatud: E Mär 05, 2018 12:14
Postitas STR
Isiklikult minu omal ei muutunud kütusekulu (normaalselt sõites). Minek see eest küll :headbang: .

Re: Crossroad Performance

Postitatud: T Mär 06, 2018 10:36
Postitas Marko647
Kuidas teil B308-tega kokkupuude on ? Tasuks üle vaadata soft või jätta puutumata ? :)

Re: Crossroad Performance

Postitatud: T Mär 06, 2018 10:48
Postitas sebastian
B308 korral pole meil kahjuks suurt midagi teha. Turborõhku sellel mootoril elektrooniliselt juhida ei saa.

Re: Crossroad Performance

Postitatud: K Mär 07, 2018 11:00
Postitas Trionic
sebastian kirjutas:
T Mär 06, 2018 10:48
B308 korral pole meil kahjuks suurt midagi teha. Turborõhku sellel mootoril elektrooniliselt juhida ei saa.
Ei saa ka mehaaniliselt, kuna üleüldse puudub wastegate.

Re: Crossroad Performance

Postitatud: K Mär 07, 2018 12:17
Postitas D116
Trionic kirjutas:
K Mär 07, 2018 11:00
sebastian kirjutas:
T Mär 06, 2018 10:48
B308 korral pole meil kahjuks suurt midagi teha. Turborõhku sellel mootoril elektrooniliselt juhida ei saa.
Ei saa ka mehaaniliselt, kuna üleüldse puudub wastegate.
Nordic oskab ka neid tuunida.

Re: Crossroad Performance

Postitatud: K Mär 07, 2018 15:12
Postitas Marko647
D116 kirjutas:
K Mär 07, 2018 12:17
Trionic kirjutas:
K Mär 07, 2018 11:00
sebastian kirjutas:
T Mär 06, 2018 10:48
B308 korral pole meil kahjuks suurt midagi teha. Turborõhku sellel mootoril elektrooniliselt juhida ei saa.
Ei saa ka mehaaniliselt, kuna üleüldse puudub wastegate.
Nordic oskab ka neid tuunida.
Nordic on siis see Rootsi firma jah ?

Re: Crossroad Performance

Postitatud: K Mär 07, 2018 15:16
Postitas D116
Marko647 kirjutas:
K Mär 07, 2018 15:12
D116 kirjutas:
K Mär 07, 2018 12:17
Trionic kirjutas:
K Mär 07, 2018 11:00


Ei saa ka mehaaniliselt, kuna üleüldse puudub wastegate.
Nordic oskab ka neid tuunida.
Nordic on siis see Rootsi firma jah ?
Jah.
http://www.nordictuning.com

Re: Crossroad Performance

Postitatud: K Mär 07, 2018 15:31
Postitas qdwin
Nordicu lehel pole kirjas 3,0 tuunimise kohta midagi. Selleks on vaja päris palju rauda välja vahetada et õnnestuks mingit muutust saavutada.

Re: Crossroad Performance

Postitatud: K Mär 07, 2018 15:48
Postitas wilddog
qdwin kirjutas:
K Mär 07, 2018 15:31
Nordicu lehel pole kirjas 3,0 tuunimise kohta midagi. Selleks on vaja päris palju rauda välja vahetada et õnnestuks mingit muutust saavutada.
http://www.nordictuning.com/%C3%B6vriga ... aab-9-5-v6

250€ aga peab vist ennast kohale vedama vms?

Re: Crossroad Performance

Postitatud: K Mär 07, 2018 16:09
Postitas qdwin
Vot siis. Huvitav mida annab 250 euroga teha seal kus raud ei lase midagi teha?

Re: Crossroad Performance

Postitatud: K Mär 07, 2018 18:21
Postitas rantto
Huvi pärast panin masina VKM lehele ja tulemus:
Stage 1 Võimsus: 245hp (180kW)

Stage 1 Pöördemoment: 390Nm (288ft-lb)

Võimsuse kasv: 45hp (33kW)

Pöördemomendi kasv: 80Nm (59ft-lb)

Re: Crossroad Performance

Postitatud: K Mär 07, 2018 19:31
Postitas wilddog
rantto kirjutas:
K Mär 07, 2018 18:21
Huvi pärast panin masina VKM lehele ja tulemus:
Stage 1 Võimsus: 245hp (180kW)

Stage 1 Pöördemoment: 390Nm (288ft-lb)

Võimsuse kasv: 45hp (33kW)

Pöördemomendi kasv: 80Nm (59ft-lb)
OT: juu siis lükkavad stock aero kone vahele :D

Re: Crossroad Performance

Postitatud: K Mär 07, 2018 20:49
Postitas Marko647
180kW oleks päris hea juba, aga miskipärast kahtlen et see väikse vurr vastu peab kui seal midagi tegema hakata :D

Re: Crossroad Performance

Postitatud: K Sept 05, 2018 11:57
Postitas polukoli
Mõtisklen siin, et kui kunagi on CR Performance-s masin käinud, aastaid tagasi. Kas oleks mõistlik korra uuesti tulla ja vaadata, kas on midagi uuemat ja vahvamat juhtunud ?

Re: Crossroad Performance

Postitatud: K Sept 05, 2018 12:13
Postitas denczik
polukoli kirjutas:
K Sept 05, 2018 11:57
Mõtisklen siin, et kui kunagi on CR Performance-s masin käinud, aastaid tagasi. Kas oleks mõistlik korra uuesti tulla ja vaadata, kas on midagi uuemat ja vahvamat juhtunud ?
imho Pigem on küsimus selles, kas sinu autoga vahepeal midagi uuemat ja vahvamat juhtunud/ või plaanis juhtuma hakata (suurem turbo), siis oleks ju palju lõbusam käik softimeeste juurde.

Re: Crossroad Performance

Postitatud: K Sept 05, 2018 14:24
Postitas polukoli
denczik kirjutas:
K Sept 05, 2018 12:13
polukoli kirjutas:
K Sept 05, 2018 11:57
Mõtisklen siin, et kui kunagi on CR Performance-s masin käinud, aastaid tagasi. Kas oleks mõistlik korra uuesti tulla ja vaadata, kas on midagi uuemat ja vahvamat juhtunud ?
imho Pigem on küsimus selles, kas sinu autoga vahepeal midagi uuemat ja vahvamat juhtunud/ või plaanis juhtuma hakata (suurem turbo), siis oleks ju palju lõbusam käik softimeeste juurde.
Mootor sai kapremondi kevadel :D

Re: Crossroad Performance

Postitatud: K Sept 05, 2018 15:28
Postitas denczik
polukoli kirjutas:
K Sept 05, 2018 14:24
denczik kirjutas:
K Sept 05, 2018 12:13
polukoli kirjutas:
K Sept 05, 2018 11:57
Mõtisklen siin, et kui kunagi on CR Performance-s masin käinud, aastaid tagasi. Kas oleks mõistlik korra uuesti tulla ja vaadata, kas on midagi uuemat ja vahvamat juhtunud ?
imho Pigem on küsimus selles, kas sinu autoga vahepeal midagi uuemat ja vahvamat juhtunud/ või plaanis juhtuma hakata (suurem turbo), siis oleks ju palju lõbusam käik softimeeste juurde.
Mootor sai kapremondi kevadel :D
Naiss!! :D

Pane siis ägedamad pihustid ja vastav soft :beer:

Re: Crossroad Performance

Postitatud: K Veebr 13, 2019 9:05
Postitas arnek3
9-3 2.2tid 2003 aasta omale on võimalik kw juurde saada ?

Re: Crossroad Performance

Postitatud: K Veebr 13, 2019 9:59
Postitas Cyber
arnek3 kirjutas:
K Veebr 13, 2019 9:05
9-3 2.2tid 2003 aasta omale on võimalik kw juurde saada ?
Diisleid nad ei tee.

Re: Crossroad Performance

Postitatud: N Mai 16, 2019 10:31
Postitas mortenx
Kas Tartus ka võimalik softi vahetada (184kw aero)?

Re: Crossroad Performance

Postitatud: N Mai 16, 2019 10:38
Postitas Ainar
Helista Sebile, saadad postiga softi talle.

Re: Crossroad Performance

Postitatud: N Mai 16, 2019 11:33
Postitas Ron24
mortenx kirjutas:
N Mai 16, 2019 10:31
Kas Tartus ka võimalik softi vahetada (184kw aero)?
Pöördu klubiliikme Torque poole. Tema Tartus tegeleb sellega.