Turbo plärtsuma!
Atmospheric Dump Valve:dumps the charge-air to atmosphere, creating the ''Whoosh'' sound when the throttle is lifted.
Recirculating Dump Valve:dumps the charge-air back into the air intake system keeping external noise to a minimum.
Sinu autol on just recirculation valve, ehk ''subaru'' häält ei tee.
Tglt on veel teine võimalus umbes sama häält saavutada, näiteks kui sa paned sellised vidininad autole Induction Filter Kit ja FORGE valve
Ei ole päris sama hääl muidugi, aga juba saab midagi kuulda. ''Woosh'' niikuinii ei tule. Suurem turbo ka aitab asjale, aga see on juba teine eelarve.
Recirculating Dump Valve:dumps the charge-air back into the air intake system keeping external noise to a minimum.
Sinu autol on just recirculation valve, ehk ''subaru'' häält ei tee.
Tglt on veel teine võimalus umbes sama häält saavutada, näiteks kui sa paned sellised vidininad autole Induction Filter Kit ja FORGE valve
Ei ole päris sama hääl muidugi, aga juba saab midagi kuulda. ''Woosh'' niikuinii ei tule. Suurem turbo ka aitab asjale, aga see on juba teine eelarve.
Ma arvan, et teemaalgataja peab silmas hoopis summuti resonantse. Kui kõrgetel pööretel järsku gaas lahti lasta, siis tuleb Subarutel tõesti sellist plärtsumise moodi heli. Ilmselt tuleb see summutist aga mine sa tea.
Kui mu tonnisel tagumine pütt autost eraldus, siis hakkas ka sarnast heli tegema aga märksa tagasihoidlikumat.
Kui mu tonnisel tagumine pütt autost eraldus, siis hakkas ka sarnast heli tegema aga märksa tagasihoidlikumat.
-
- Postitusi: 239
- Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
- Asukoht:
- Auto:
Mind hoopis huvitab selline nähtus. Ma olen näinud igasugu tuunitud turbopüsse ja enamus teevad üpriski korralikku pauku kui pöörded põhjas ja järsku gaas lahti sidur alla. Mis sellist pauku teeb? Osad bike'd teevad ka sama häält.
Oh jah... Tore on kui auto ägedat häält teeb ja äge välja näeb.. küll aga seda suurem häbi kui seesama auto suutlikuselt suvalisele peresedaanile alla jääb :)
No ei mõista neid hääle tuunijaid mina.
Mõni puurib veel augud ka väljalaskesse et teeks sarnast häält nende autodega, millel asja pärast on väljalase vabamaks tehtud :D
Lausa häbi oleks sõita spoilereid täis, löriseva, ägiseva ja puhvkiva ralliauto moodi autoga mis ei suuda liikuda oluliselt kiiremini selle sama auto nn. tuuninguta originaalist.
Vabandan mõningase iroonia pärast.
Edu!
No ei mõista neid hääle tuunijaid mina.
Mõni puurib veel augud ka väljalaskesse et teeks sarnast häält nende autodega, millel asja pärast on väljalase vabamaks tehtud :D
Lausa häbi oleks sõita spoilereid täis, löriseva, ägiseva ja puhvkiva ralliauto moodi autoga mis ei suuda liikuda oluliselt kiiremini selle sama auto nn. tuuninguta originaalist.
Vabandan mõningase iroonia pärast.
Edu!
Algselt postitas: Tom27
Mõtlesin seda blow offi häält, http://www.youtube.com/watch?v=HblCEQXQ8Q4
Minu arust alates T7'mest on igasugused open air asjad Saabi puhul pigem negatiivse mõjuga, isegi kui hääl välja jätta.
Igasugune õhu leke ajab mootori juhtimise endast välja.
Iga ratas veab and then some!
Algselt postitas: IFF
Algselt postitas: Tom27
Mõtlesin seda blow offi häält, http://www.youtube.com/watch?v=HblCEQXQ8Q4
Minu arust alates T7'mest on igasugused ope air asjad Saabi puhul pigem negatiivse mõjuga, isegi kui hääl välja jätta.
Igasugune õhu leke ajab mootori juhtimise endast välja.
On ka mulle nagu kõrvu jäänud, et T7-le ei meeldi need asjad..kõik peab hermeetiline olema. Olen ka väikese turbotoru lekke pärast üldse seisma jäänud, sest mootor ei tahtnud töötadagi. Arvan, et T8 arvab asjast sama;)
Algselt postitas: Allar88
Pidasid silmas seda pisikest andurit mis atmosphericu kasutamise välistab?
Asi pole mingis pisikeses(ma ei tea,millist sa neist mitmest "pisikesest" mõtled)anduris,vaid selles,et T7 ja T8 evivad MAF andurit,ehk õhumõõtjat,mida T5 mootorijuhtimisel ei kasutata.
Seega kõik,mis MAF ja põlemiskambrite vahelt "taevasse" lastakse tunnistatakse ecu poolt õhulekkeks ja oluliselt vähendatakse mootorivõimsust.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989