9-3ssi softituning...
Ei taha Hirschi laita, kuna sai selle softiga 2 aastat sõidetud, aga ise soovitan MapTunit - parem hind ja paremad näitajad nii võimsuses kui ka väändes.
Praegu masinal peal ja tunne on hoopis parem kui Hirschiga.
P.S. Kui otsustad MapTuni kasuks, siis võin olla abiks MapTuneri ära toomisel Rootsist, kuna järgmine nädalal MapTunisse minek. Hoiad ca 50 EURi postikulusid kokku. U2U abiks.
Praegu masinal peal ja tunne on hoopis parem kui Hirschiga.
P.S. Kui otsustad MapTuni kasuks, siis võin olla abiks MapTuneri ära toomisel Rootsist, kuna järgmine nädalal MapTunisse minek. Hoiad ca 50 EURi postikulusid kokku. U2U abiks.
Samas mulle tundub, et Maptunil on oluliselt rohkem seadistusi, Hirschil nt. minu masinale peale ühe variandi ei leidunudki või ei osanud ma otsida. Maptunist on mugav tellida ka, paned lihtsalt ostukorvi ja jääd ootama, pole vaja Tammsaare teele sõita:-)
Hirsch on Saabi nn. "tehasetuunija",seega saavad nad teha ainult seda,mida autotootja lubab(et säiliks tehasegarantii).MapTun on edu pant,nagu ivark ja Rästas mainisid.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Madal detonatsiooni tundlikkus on märksõna. Teatud kohtades on lastud see alla, et kompenseerida lahjat segu. Detoneerides võtavad kõik Trionicud jõudu vähemaks. Lahja segu aga tingitud nõrkadest pihustitest. Kui nüüd pihustid või FPR hinnale juurde panna, läheb komplekt kole kalliks ning klient ei osta enam. See pole ainult Maptuni viga. Sama teevad kõik suuremad tuunijad.
Samas Trionic 7 puhul soovitaksin tõesti Maptuni poole pöörduda, kui jõusoovid üle 330hp lähevad. Neil on aastate jooksul selles vallas piisav kogemus. Ning seal võiks juba pisut det. tundlikkusega mängima hakata, kuna mootori ohutu piir on enivei raskelt ületatud.
Samas Trionic 7 puhul soovitaksin tõesti Maptuni poole pöörduda, kui jõusoovid üle 330hp lähevad. Neil on aastate jooksul selles vallas piisav kogemus. Ning seal võiks juba pisut det. tundlikkusega mängima hakata, kuna mootori ohutu piir on enivei raskelt ületatud.
Algselt postitas: Jupats
Samas Trionic 7 puhul soovitaksin tõesti Maptuni poole pöörduda, kui jõusoovid üle 330hp lähevad. Neil on aastate jooksul selles vallas piisav kogemus. Ning seal võiks juba pisut det. tundlikkusega mängima hakata, kuna mootori ohutu piir on enivei raskelt ületatud.
Oskad sa palun kommenteerida, kuidas on asjalood ME9 korral?
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
ME9 pole saanud niipalju uurida, et midagi öelda oskaks. Mul paar softi on siin olemas, kuid nende uurimine on piiratud. Lisaks on need ka orig. softid.
EDIT: V6 on tunduvalt pommikindlam, kui R4;) Nii, et tuuni rahuga...
EDIT: V6 on tunduvalt pommikindlam, kui R4;) Nii, et tuuni rahuga...