Piduriketaste treimine
Huvitab veel selline asi, kui tuua ketas treimisele siis kas töö tegija on spets, et oskaks öelda millist ketast veel on mõtet ja millist juba ei ole mõtet treida. Asja mõttekuse ja ohutuse seisukohalt lähtudes muidugi.
Kui palju "tavaliselt" maha treitakse, kui on enam-vähem sile aga siiski sooneline ja roostes ?
Kui palju "tavaliselt" maha treitakse, kui on enam-vähem sile aga siiski sooneline ja roostes ?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
osadel ketastel on peal koht, mille järgi saab aru, kui ketas min. paksusega.
ja maha treitakse ikka nii vähe kui saab...
ja maha treitakse ikka nii vähe kui saab...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Postitusi: 269
- Liitunud: T Veebr 19, 2008 18:24
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: Jupats
Minu mäletamist mööda pakkusid ka soonte tegemist. Või peksan segast?
Oli küll selline asi. Ja siis müstiliselt kadus lihtsalt ära.
Îðèãèíàëüíîå ñîîáùåíèå îò ivomets
osadel ketastel on peal koht, mille järgi saab aru, kui ketas min. paksusega.
ja maha treitakse ikka nii vähe kui saab...
Erinevatel automarkidel on erinevad min.paksused,mis on tehase poolt määratud.
Üksi seest tellimuste
[URL=http://radikal.ru/F/s55.radikal.ru/i149/1009/b2/dcb37ffdcfc4.jpg.html][IMG]http://s55.radikal.ru/i149/1009/b2/dcb37ffdcfc4t.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://radikal.ru/F/i057.radikal.ru/1009/9e/7d33469b7936.jpg.html][IMG]http://i057.radikal.ru/1009/9e/7d33469b7936t.jpg[/IMG][/URL]
1 tk 200eek
[URL=http://radikal.ru/F/s55.radikal.ru/i149/1009/b2/dcb37ffdcfc4.jpg.html][IMG]http://s55.radikal.ru/i149/1009/b2/dcb37ffdcfc4t.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://radikal.ru/F/i057.radikal.ru/1009/9e/7d33469b7936.jpg.html][IMG]http://i057.radikal.ru/1009/9e/7d33469b7936t.jpg[/IMG][/URL]
1 tk 200eek
Algselt postitas: LauriJ
Meil ka ühel autol kettad "viskavad". St rool väriseb käes pidrudades. Kas treimisest oleks abi sellise häda puhul?
Lase pidurid enne üle vaadata. Teinekord on piduri sadul viltu vms, mis tekitab vibratsiooni, endal selline kogemus olemas.
Iga ratas veab and then some!
Minu kogemus ütleb, et treimine on ainult ajutine lahendus.
Soonte tegemine ei oma mingit praktilist mõtet. Auto ei hakka paremini pidurdama. Väljanägemine on juba maitseasi.
Kaaluksin ise treimist vaid siis, kui ketas maksaks 5-6x rohkem ja vana ketas on tõesti suhteliset värske.
Soonte tegemine ei oma mingit praktilist mõtet. Auto ei hakka paremini pidurdama. Väljanägemine on juba maitseasi.
Kaaluksin ise treimist vaid siis, kui ketas maksaks 5-6x rohkem ja vana ketas on tõesti suhteliset värske.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Algselt postitas: Anthrax
Minu kogemus ütleb, et treimine on ainult ajutine lahendus.
Soonte tegemine ei oma mingit praktilist mõtet. Auto ei hakka paremini pidurdama. Väljanägemine on juba maitseasi.
Kaaluksin ise treimist vaid siis, kui ketas maksaks 5-6x rohkem ja vana ketas on tõesti suhteliset värske.
Ketaste treimine on parim lahendus. Kui nad lõpuks liiga ära kuluvad, siis paras uued osta. Seda ütleb minu ja terve viljandi auto remondi töökodade kogemus. Siin on kindlasti treimise hind niivõrd ODAV võrreldes tallinnaga, et tasub lihtsalt ära. Ja viljandi rahvas on ka vaene, ka sellepärast tasub ära. Sõltub palju sul pappi on.
teemas 2 erinevat, suisa kolm teemat ühte potti pandud.
tuuning..no vana ketta treimine ja soonte freesimine ei ole ikka tuuning..samamoodi võiks seda võrrelda purunenud ja "väsinud" keerdvedru kokkukeevitamisega:)
treimine on mõttekas , ilmselt ka viljandis või mida iganes kohas vaid juhul kui peale treimist jääb ketas lubatud min piiridesse ja ei esine enam sööbinud roostet, korrosiooni ja peamine, et klient ise sebib vabal ajal, juhul kui talle on see põnev ning selle ajaga tal ei ole võimalik teenida raha uute ketaste jaoks ja ohverdab nt. pere arvelt aega või ongi selline hobi siis. tähendab võtab kettad maha ja viib kusagile ja paigaldab tagasi ise. loodetavasti ei tee paigaldusel vigu ja ikka vibratsioon kaob.
ja peamine siis..reeglina ei põhjusta vibratsiooni kõver ketas. kõver ketas(tegelikult ebaühtlane pidurduspind peamiselt) viskuv ketas- selle pind võib olla tagajärg.peale treimist võib mõnda aega olla vaikus.
tegelikkuses on vigu mitmeid- vale paigaldus(ketta toetuspinnad puhastamata), rattalaagri-rummu jne lõtk,vigased pidurisupportid ning ka vigane roolisüsteem
sai segane ja pikk jutt aga krt ärritas siiski see arusaam, et laks trein kettad ära..jube šeff ja odav ja ongi asi korras..teadagi..aga ei välista, et mõnikord joppab siis ja vibra kaob endalegi arusaamatul müstilisel kombel:D
lõpetuseks hea võrdlev nali robin hood teemadel
meie hankijalt piduriinfot lisaks
tuuning..no vana ketta treimine ja soonte freesimine ei ole ikka tuuning..samamoodi võiks seda võrrelda purunenud ja "väsinud" keerdvedru kokkukeevitamisega:)
treimine on mõttekas , ilmselt ka viljandis või mida iganes kohas vaid juhul kui peale treimist jääb ketas lubatud min piiridesse ja ei esine enam sööbinud roostet, korrosiooni ja peamine, et klient ise sebib vabal ajal, juhul kui talle on see põnev ning selle ajaga tal ei ole võimalik teenida raha uute ketaste jaoks ja ohverdab nt. pere arvelt aega või ongi selline hobi siis. tähendab võtab kettad maha ja viib kusagile ja paigaldab tagasi ise. loodetavasti ei tee paigaldusel vigu ja ikka vibratsioon kaob.
ja peamine siis..reeglina ei põhjusta vibratsiooni kõver ketas. kõver ketas(tegelikult ebaühtlane pidurduspind peamiselt) viskuv ketas- selle pind võib olla tagajärg.peale treimist võib mõnda aega olla vaikus.
tegelikkuses on vigu mitmeid- vale paigaldus(ketta toetuspinnad puhastamata), rattalaagri-rummu jne lõtk,vigased pidurisupportid ning ka vigane roolisüsteem
sai segane ja pikk jutt aga krt ärritas siiski see arusaam, et laks trein kettad ära..jube šeff ja odav ja ongi asi korras..teadagi..aga ei välista, et mõnikord joppab siis ja vibra kaob endalegi arusaamatul müstilisel kombel:D
lõpetuseks hea võrdlev nali robin hood teemadel
meie hankijalt piduriinfot lisaks
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Klient sebib? Klient siin ei sebi midagi, siin sebivad töömehed. Küsitakse üle ja läheb tegemisse. Ka pole siinsetel inimestel kiiret, et autot KOHE vaja kätte saada on. Auto järgi võidakse tulla ka järgmine päev.
Algselt postitas: S9K
Klient sebib? Klient siin ei sebi midagi, siin sebivad töömehed. Küsitakse üle ja läheb tegemisse. Ka pole siinsetel inimestel kiiret, et autot KOHE vaja kätte saada on. Auto järgi võidakse tulla ka järgmine päev.
kirjutasin ka variandi ,et võib jopata kui tõepoolest kõik muu 100% korras ja 400eeguga 4 ketast normi piiridesse saab ning sellega asi piirdub (surfasin veits netis ja leidsin treimise hinnaklassi ca 300-600 eek paar)
samas jääb õhku rippuma küsimus- miks kettad ebaühtlaseks said.treimine ie pruugi olla püsiv lahendus...
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Ahhaa, siin peaks kindlasti veel lahti seletama miks keegi üldse treida laseb. Alati ju ei ole tegemist vibratsiooniga. Mõni pidurdab klotsid lõpuni, siis on pind rikutud, mõnel on tekkinud suured rooste ääred servadesse. Kui ketta pind viltu on kulunud, siis on liugurid kulunud. Kui ebaühtlaselt kulunud, üks pool rohkem kui teine (vent ketas) siis arvatavasti klots kinni jäänud või liugur(id) kinni jäänud. Treimisega see lugu ka veel, et igaühe kätte ei tasu seda tööd anda. Treial võib halvasti ketta pinki panna ja siis võib asi hullem olla kui ennem.
Eniveis, ma siin ei ürita vastu kellelegi vaielda, lihtsalt poetasin sõna sekka Igaksjuhuks mainin ära.
Mida teevad töö inimesed veel nii hilja öösel?
Eniveis, ma siin ei ürita vastu kellelegi vaielda, lihtsalt poetasin sõna sekka Igaksjuhuks mainin ära.
Mida teevad töö inimesed veel nii hilja öösel?
Algselt postitas: S9K
Ahhaa, siin peaks kindlasti veel lahti seletama miks keegi üldse treida laseb. Alati ju ei ole tegemist vibratsiooniga. Mõni pidurdab klotsid lõpuni, siis on pind rikutud, mõnel on tekkinud suured rooste ääred servadesse. Kui ketta pind viltu on kulunud, siis on liugurid kulunud. Kui ebaühtlaselt kulunud, üks pool rohkem kui teine (vent ketas) siis arvatavasti klots kinni jäänud või liugur(id) kinni jäänud. Treimisega see lugu ka veel, et igaühe kätte ei tasu seda tööd anda. Treial võib halvasti ketta pinki panna ja siis võib asi hullem olla kui ennem.
Eniveis, ma siin ei ürita vastu kellelegi vaielda, lihtsalt poetasin sõna sekka Igaksjuhuks mainin ära.
Mida teevad töö inimesed veel nii hilja öösel?
minul isiklikult on parim tegutsemisaeg:) nimelt ööinimene kui vähegi võimalik ja päeval magan kui aega selleks
ma ei tea mida teevad tööinimesed, küll aga tean üht teist ööinimestest seega:D
Algselt postitas: Executive
Ja enne treimist peab olema kindel, et ketas on tõesti kõver:wise:
Seega ilma spets. mõõteriistadeta pole mõtet hakata kohe treima:nono:
mida kõike ie pea kontrollima enne kui...