Piduriketaste treimine

Kõigest, mis teeb teie auto koledamaks, aeglasemaks ja muul viisil erinevaks.
kenny80
Postitusi: 13
Liitunud: R Juun 04, 2010 14:54
Asukoht:
Auto:

#1

N Sept 16, 2010 12:51

Piduriketaste treimine 1tk-6.5eur
avelito
Postitusi: 700
Liitunud: N Juul 21, 2005 20:32
Asukoht:
Auto:

#2

N Sept 16, 2010 12:59

Kaua sul 4 ketta treimine aega võtab? Tuleksin juba täna läbi kui võimalik.
zill
Postitusi: 432
Liitunud: R Sept 17, 2004 7:15
Asukoht:
Auto:

#3

N Sept 16, 2010 13:21

Kas kontakte ka leidub?
Saku PEOREKKA hooldaja:)
kenny80
Postitusi: 13
Liitunud: R Juun 04, 2010 14:54
Asukoht:
Auto:

#4

N Sept 16, 2010 15:25

Aega võtab natukene üle kahe tunni.
56232083
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#5

P Sept 19, 2010 21:28

Minu mäletamist mööda pakkusid ka soonte tegemist. Või peksan segast?
maxuud
Postitusi: 533
Liitunud: R Mär 05, 2004 19:00
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Auto:

#6

P Sept 19, 2010 22:39

Huvitab veel selline asi, kui tuua ketas treimisele siis kas töö tegija on spets, et oskaks öelda millist ketast veel on mõtet ja millist juba ei ole mõtet treida. Asja mõttekuse ja ohutuse seisukohalt lähtudes muidugi.
Kui palju "tavaliselt" maha treitakse, kui on enam-vähem sile aga siiski sooneline ja roostes ?
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#7

P Sept 19, 2010 22:47

osadel ketastel on peal koht, mille järgi saab aru, kui ketas min. paksusega.
ja maha treitakse ikka nii vähe kui saab...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
djstallion
Postitusi: 269
Liitunud: T Veebr 19, 2008 18:24
Asukoht:
Auto:

#8

P Sept 19, 2010 23:14

Algselt postitas: Jupats
Minu mäletamist mööda pakkusid ka soonte tegemist. Või peksan segast?

Oli küll selline asi. Ja siis müstiliselt kadus lihtsalt ära.
kenny80
Postitusi: 13
Liitunud: R Juun 04, 2010 14:54
Asukoht:
Auto:

#9

E Sept 20, 2010 12:06

sooni on võimalik teha,kuid soovitavalt uutele ketastele.
kenny80
Postitusi: 13
Liitunud: R Juun 04, 2010 14:54
Asukoht:
Auto:

#10

E Sept 20, 2010 12:13

Îðèãèíàëüíîå ñîîáùåíèå îò ivomets
osadel ketastel on peal koht, mille järgi saab aru, kui ketas min. paksusega.
ja maha treitakse ikka nii vähe kui saab...

Erinevatel automarkidel on erinevad min.paksused,mis on tehase poolt määratud.
kenny80
Postitusi: 13
Liitunud: R Juun 04, 2010 14:54
Asukoht:
Auto:

#11

T Sept 21, 2010 11:38

Üksi seest tellimuste

[URL=http://radikal.ru/F/s55.radikal.ru/i149/1009/b2/dcb37ffdcfc4.jpg.html][IMG]http://s55.radikal.ru/i149/1009/b2/dcb37ffdcfc4t.jpg[/IMG][/URL]
[URL=http://radikal.ru/F/i057.radikal.ru/1009/9e/7d33469b7936.jpg.html][IMG]http://i057.radikal.ru/1009/9e/7d33469b7936t.jpg[/IMG][/URL]

1 tk 200eek
Vitautas
Postitusi: 435
Liitunud: T Juun 03, 2008 18:52
Asukoht:
Auto:

#12

K Nov 10, 2010 19:56

Ei hakanud kohe helistama. Küsin, kas seda teenust ikka pakutakse? Ei tea kas on ka mõtet sooni treida tavalistele (loe: odavapoolsetele) ketastele?

Ja kusskandis Tallinnas asud?
LauriJ
Postitusi: 13
Liitunud: L Aug 07, 2010 20:30
Asukoht:
Auto:

#13

K Nov 10, 2010 20:30

Meil ka ühel autol kettad "viskavad". St rool väriseb käes pidrudades. Kas treimisest oleks abi sellise häda puhul?
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#14

K Nov 10, 2010 20:36

Algselt postitas: LauriJ
Meil ka ühel autol kettad "viskavad". St rool väriseb käes pidrudades. Kas treimisest oleks abi sellise häda puhul?


Lase pidurid enne üle vaadata. Teinekord on piduri sadul viltu vms, mis tekitab vibratsiooni, endal selline kogemus olemas.
Iga ratas veab and then some!
Anthrax
Postitusi: 264
Liitunud: P Apr 26, 2009 14:26
Asukoht:
Auto:

#15

K Nov 10, 2010 23:39

Minu kogemus ütleb, et treimine on ainult ajutine lahendus.
Soonte tegemine ei oma mingit praktilist mõtet. Auto ei hakka paremini pidurdama. Väljanägemine on juba maitseasi.

Kaaluksin ise treimist vaid siis, kui ketas maksaks 5-6x rohkem ja vana ketas on tõesti suhteliset värske.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#16

K Nov 10, 2010 23:47

Algselt postitas: Anthrax
Minu kogemus ütleb, et treimine on ainult ajutine lahendus.
Soonte tegemine ei oma mingit praktilist mõtet. Auto ei hakka paremini pidurdama. Väljanägemine on juba maitseasi.

Kaaluksin ise treimist vaid siis, kui ketas maksaks 5-6x rohkem ja vana ketas on tõesti suhteliset värske.


Ketaste treimine on parim lahendus. Kui nad lõpuks liiga ära kuluvad, siis paras uued osta. Seda ütleb minu ja terve viljandi auto remondi töökodade kogemus. Siin on kindlasti treimise hind niivõrd ODAV võrreldes tallinnaga, et tasub lihtsalt ära. Ja viljandi rahvas on ka vaene, ka sellepärast tasub ära. Sõltub palju sul pappi on.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#17

N Nov 11, 2010 0:40

Minu tagasihoidlik soovitus (kui ei ole juba uuritud)- rooliotsad.
Soovitus ei välista piduriketaste ebatasasust.
Sent from my Monte Carlo using B236
mad1
Postitusi: 601
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#18

N Nov 11, 2010 3:18

teemas 2 erinevat, suisa kolm teemat ühte potti pandud.

tuuning..no vana ketta treimine ja soonte freesimine ei ole ikka tuuning..samamoodi võiks seda võrrelda purunenud ja "väsinud" keerdvedru kokkukeevitamisega:)

treimine on mõttekas , ilmselt ka viljandis või mida iganes kohas vaid juhul kui peale treimist jääb ketas lubatud min piiridesse ja ei esine enam sööbinud roostet, korrosiooni ja peamine, et klient ise sebib vabal ajal, juhul kui talle on see põnev ning selle ajaga tal ei ole võimalik teenida raha uute ketaste jaoks ja ohverdab nt. pere arvelt aega või ongi selline hobi siis. tähendab võtab kettad maha ja viib kusagile ja paigaldab tagasi ise. loodetavasti ei tee paigaldusel vigu ja ikka vibratsioon kaob.

ja peamine siis..reeglina ei põhjusta vibratsiooni kõver ketas. kõver ketas(tegelikult ebaühtlane pidurduspind peamiselt) viskuv ketas- selle pind võib olla tagajärg.peale treimist võib mõnda aega olla vaikus.
tegelikkuses on vigu mitmeid- vale paigaldus(ketta toetuspinnad puhastamata), rattalaagri-rummu jne lõtk,vigased pidurisupportid ning ka vigane roolisüsteem

sai segane ja pikk jutt aga krt ärritas siiski see arusaam, et laks trein kettad ära..jube šeff ja odav ja ongi asi korras..teadagi..aga ei välista, et mõnikord joppab siis ja vibra kaob endalegi arusaamatul müstilisel kombel:D


lõpetuseks hea võrdlev nali robin hood teemadel





meie hankijalt piduriinfot lisaks
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#19

N Nov 11, 2010 3:30

Klient sebib? Klient siin ei sebi midagi, siin sebivad töömehed. Küsitakse üle ja läheb tegemisse. Ka pole siinsetel inimestel kiiret, et autot KOHE vaja kätte saada on. Auto järgi võidakse tulla ka järgmine päev.
mad1
Postitusi: 601
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#20

N Nov 11, 2010 3:38

Algselt postitas: S9K
Klient sebib? Klient siin ei sebi midagi, siin sebivad töömehed. Küsitakse üle ja läheb tegemisse. Ka pole siinsetel inimestel kiiret, et autot KOHE vaja kätte saada on. Auto järgi võidakse tulla ka järgmine päev.


kirjutasin ka variandi ,et võib jopata kui tõepoolest kõik muu 100% korras ja 400eeguga 4 ketast normi piiridesse saab ning sellega asi piirdub (surfasin veits netis ja leidsin treimise hinnaklassi ca 300-600 eek paar)
samas jääb õhku rippuma küsimus- miks kettad ebaühtlaseks said.treimine ie pruugi olla püsiv lahendus...
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#21

N Nov 11, 2010 3:48

Ahhaa, siin peaks kindlasti veel lahti seletama miks keegi üldse treida laseb. Alati ju ei ole tegemist vibratsiooniga. Mõni pidurdab klotsid lõpuni, siis on pind rikutud, mõnel on tekkinud suured rooste ääred servadesse. Kui ketta pind viltu on kulunud, siis on liugurid kulunud. Kui ebaühtlaselt kulunud, üks pool rohkem kui teine (vent ketas) siis arvatavasti klots kinni jäänud või liugur(id) kinni jäänud. Treimisega see lugu ka veel, et igaühe kätte ei tasu seda tööd anda. Treial võib halvasti ketta pinki panna ja siis võib asi hullem olla kui ennem.

Eniveis, ma siin ei ürita vastu kellelegi vaielda, lihtsalt poetasin sõna sekka :) Igaksjuhuks mainin ära.

Mida teevad töö inimesed veel nii hilja öösel?
mad1
Postitusi: 601
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#22

N Nov 11, 2010 3:53

Algselt postitas: S9K
Ahhaa, siin peaks kindlasti veel lahti seletama miks keegi üldse treida laseb. Alati ju ei ole tegemist vibratsiooniga. Mõni pidurdab klotsid lõpuni, siis on pind rikutud, mõnel on tekkinud suured rooste ääred servadesse. Kui ketta pind viltu on kulunud, siis on liugurid kulunud. Kui ebaühtlaselt kulunud, üks pool rohkem kui teine (vent ketas) siis arvatavasti klots kinni jäänud või liugur(id) kinni jäänud. Treimisega see lugu ka veel, et igaühe kätte ei tasu seda tööd anda. Treial võib halvasti ketta pinki panna ja siis võib asi hullem olla kui ennem.

Eniveis, ma siin ei ürita vastu kellelegi vaielda, lihtsalt poetasin sõna sekka :) Igaksjuhuks mainin ära.

Mida teevad töö inimesed veel nii hilja öösel?


minul isiklikult on parim tegutsemisaeg:) nimelt ööinimene kui vähegi võimalik ja päeval magan kui aega selleks
ma ei tea mida teevad tööinimesed, küll aga tean üht teist ööinimestest seega:D
Executive
Postitusi: 314
Liitunud: E Veebr 28, 2005 13:45
Asukoht:
Auto:

#23

N Nov 11, 2010 12:03

Ja enne treimist peab olema kindel, et ketas on tõesti kõver:wise:
Seega ilma spets. mõõteriistadeta pole mõtet hakata kohe treima:nono:
mad1
Postitusi: 601
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#24

N Nov 11, 2010 12:23

Algselt postitas: Executive
Ja enne treimist peab olema kindel, et ketas on tõesti kõver:wise:
Seega ilma spets. mõõteriistadeta pole mõtet hakata kohe treima:nono:


mida kõike ie pea kontrollima enne kui...
Berg
Postitusi: 108
Liitunud: E Okt 10, 2005 8:35
Asukoht:
Auto:

#25

N Nov 11, 2010 19:40

Tihti ei saa mõõtes midagi aru, kuna mõni jahutusribi, ketta keskel on "läbiroostetanud". Mõõdad ju ilma surveta, pidurdades suudab klots selle koha sisse vajutada, ja tekibki vibra, jõnksutamine, jne. Eriti vanade ketaste puhul.
Vasta