sportõhufilter saab 9000-le

Kõigest, mis teeb teie auto koledamaks, aeglasemaks ja muul viisil erinevaks.
Vasta
haints
Postitusi: 12
Liitunud: N Mai 13, 2004 7:39
Asukoht:
Auto:

#1

P Mai 23, 2004 20:28

tahaks panna saab 9000-le (2.3 turbo, 93 aasta) vähe parema avatud sportõhufiltri.
kas keegi on midagi analoogset teinud ja millised on tulemused olnud

milliseid mudeleid soovitate ja kust neid saab ning palju maksavad.
MaxPower
Postitusi: 156
Liitunud: P Veebr 29, 2004 17:19
Asukoht:
Auto:

#2

P Mai 23, 2004 22:04

sai tellitud sõbra autole (2,3T) JR filter dp hp tuningust kuid ple veel kätte saanud sest algul toodi tavaline paneelfilter kuid Saabil käib teatavasti ümar:P...nüüd lubasid uut otsida, kui ei leia siis tellib Laki Autost...JR sai valitud sellepärast et üks odavamaid, ja ega ei usu et eriti vahet olex kas KN, KD või JR või Green!
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2273
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#3

E Mai 24, 2004 15:48

aga, mis maksab "saiapäts"?
koterman
Postitusi: 17
Liitunud: E Apr 26, 2004 23:26
Asukoht:
Auto:

#4

L Mai 29, 2004 13:45

mmmm...tahaks ka uut filtrit...... Võtab nagu vahest hinge kinni... äkki on filtri viga... Ja palju päts siis maksab?
MaxPower
Postitusi: 156
Liitunud: P Veebr 29, 2004 17:19
Asukoht:
Auto:

#5

R Juun 04, 2004 17:09

laki autost tellides tuleb umbes 900 eeq, seal siis JR filter...ülejäänud firmad kõik on üle 1K!
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#6

P Juun 06, 2004 11:26

Tehke lihtne test,visake filter vahelt välja ja sõitke(kruusateel vast ei
soovitaks).Kui auto hakkab paremini edasi käima(tavaliselt ei hakka),siis
tasuks küll vabamalt hingava filtri peale mõelda."Hot-wire ja-film"tüüpi
õhumõõturitele tekitab KN ja sarnastele filtritele pihustatav õli,kui see läbi
elemendi õhumõõturisse satub tihti fataalse kahjustuse(eriti fordidel).
haints
Postitusi: 12
Liitunud: N Mai 13, 2004 7:39
Asukoht:
Auto:

#7

L Juun 26, 2004 10:07

Kas keegi on siis proovinud või saanud midagi?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#8

L Juun 26, 2004 10:46

Mina olen sõitnud filtriga ja ilma ja kn filtriga ning mingit tajutavat vahet
pole märganud ei võimsuses,ega kütusekulus.Vabamalthingav filter tuleb
päevakorda forsseerides mootorit 300 ja rohkem hobujõuliseks.
haints
Postitusi: 12
Liitunud: N Mai 13, 2004 7:39
Asukoht:
Auto:

#9

P Juun 27, 2004 15:29

Ok, tundub siis et mul oma 2.3T saabile pole erilist mõtet sportfiltrit panna? :(
Arno
Postitusi: 318
Liitunud: P Apr 18, 2004 18:07
Asukoht:
Auto:

#10

P Juun 27, 2004 17:36

Karta/loota on, et sportfilter annab vähem juurde kui sportpõrandamatid või -summutiots ;)
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#11

N Juul 08, 2004 22:20

Täitsa Arnoga nõus.Mul ei ole just kõige ädisema minekuga auto,sellel
peaks iga liigutus kapoti all tagumikuga istmes tunda olema.Seni on võimsust tuntavalt juurde tulnud ainult kõiksugu asjade regullimisega,
filtritega katsetamine ei andnud midagi.Äkki peaksin vilkuvaid ventiilikorke
ja helendavaid aknapesudüüse proovima?
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14285
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#12

R Juul 09, 2004 0:14

Sheik oli see mees vist kes Rutjal rääkis oma kogemustest K&n filtriga. Hommikul pandud filter korjati vist juba lõunaks maha kuna see auto lihtsalt ei käinud enam. Küsige otse tema käest
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#13

R Juul 09, 2004 9:26

Sellist tunnet endal pole olnud,lihtsalt mitte mingit vahet pole tavamootori
puhul aru saanud.Abrasiivi sattub nende sportfiltritega kindlasti rohkem
mootorisse,mis pole vist eriti hea.
sheik
Postitusi: 79
Liitunud: P Juul 04, 2004 17:27
Asukoht:
Auto:

#14

R Juul 09, 2004 14:39

Tõsi ta on, et proovisin sportõhufiltrit - koonust. Panin peale, läksin tegin linna peal mõned kiiremad ringid ja kiiresti tagasi töökotta, et see maha võtta. Minu mõistus, süda ja rahakott ei luba turbo Saabile sellist vigurit installida, sest hääled, mis mootori poolt tulema hakkasid olid nurrumisest kaugel...Esiteks kasvas turbo vilin kangesti kõvaks - undas nagu Märtini Ford. Teiseks tuvastasin justkui mootori müra märgatavat kasvu - ja see ei kõlanud eriti meeldivalt, vaid pigem ebamäärase lörinana. Ning kolmandaks puht masinaehituslikust küljest - koonus laseb mootorisse ikka rohkem p....ka ning suurendab kulumist (mul imes näiteks pool kapoti sisekülje polstrist tolmust puhtaks, kuna jäi kaanele suht lähedale...), kui originaal filter - ega see kopsik seal nalja pärast pole.

Mingit võimsuse kasvu ei tuvastanud ei paigalt stardis ega ka maanteekiirustel. Selle auto jaoks täiesti mõttetu vidin. Sõbral on V6 Honda, millel koonus peal. Tema autole annab filter kiirendades hea akustika - läheb nagu tsikkel. Aga see on ka kõik, pole temagi auto kiirenduses mingit olulist vahe märganud....

Nii et proovige, mehed, proovige.....tõe kriteerium on vahel ka praktika...(paigaldatud koonuse puhul aga juba aeg ;-))

Saab-Heil
Vasta