Aero aju Vectorile

Kõigest, mis teeb teie auto koledamaks, aeglasemaks ja muul viisil erinevaks.
Vasta
Tom27
Postitusi: 53
Liitunud: K Nov 25, 2009 20:39
Asukoht:
Auto:

#1

L Dets 11, 2010 23:22

Kui keeruline protsess on 03´ 9-3ss vectorile paigaldada sama aasta 9-3ss aero mootorijuhtimisaju.Üks ära ja teine asemele.Midagi tuleb ka arvutiga lasta teha.Ja oskab keegi õelda mis nr. aju peal peaks olema.On kellegil kogemust,või on sellel ültse mõtet?
Jorma
Postitusi: 66
Liitunud: P Juun 27, 2010 0:11
Asukoht:
Auto:

#2

P Dets 12, 2010 0:02

Kas ajudel üldse vahet on? Soft on teine lihtsalt ju?
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#3

P Dets 12, 2010 1:18

Ajudel vahet pole. Pole kuulnud, et sellist asja keegi oleks ette võtnud. Trionic 8 teeb softidel vahet tänu VIN koodile, kastisignaalile ja immole. Mõningatel softidel olemas isegi kõik võimsuse variandid. Vastavalt VIN koodile siis annab võimsust.

Pean WIS`ist järgi uurima, kas ka mehaanilisi erinevusi oli Vectori ja Aero vahel. Peast ei mäleta.
Tom27
Postitusi: 53
Liitunud: K Nov 25, 2009 20:39
Asukoht:
Auto:

#4

P Dets 12, 2010 21:37

Mõtlesin et äkki saaks veidi odavamalt kw juurde sest map tuni ja muid selliseid eriti alla 10 tonni ei sa:mad:Aero aju saaksin kordi odavamalt.Mis siis ikkagi juhtub kui ajud ära vahetan?
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#5

P Dets 12, 2010 21:55

Nagu Jupatsi jutust aru saan, siis ei juhtu sul alguses peale selle, et sa autot käima ei saa midagi. Pärast tech2'ga kokku laulatamist vist oleks nagu sama aju mis sul endalgi, kui see tõesti nii on et aju VIN koodi järgi võimsust jagab.
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#6

E Dets 13, 2010 1:13

Softidel ilmselt vahet pole, 2003 muutus 9-3SS Vector Aero-ks, et siis vaid nimevahetus, ja ei miskit muud.
After the 2003 model year, Saab changed the Vector trim name to Aero – some conflict with the rights for the Vector name...
Tom27
Postitusi: 53
Liitunud: K Nov 25, 2009 20:39
Asukoht:
Auto:

#7

E Dets 13, 2010 20:22

Siit mul see mõte ültse tuli:http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/Minu+auto/9706-Minu+Auto+-+Saab+9-3.aspx
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#8

E Dets 13, 2010 21:41

Siit mul see mõte ültse tuli:http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/Minu+auto/9706-Minu+Auto+-+Saab+9-3.aspx

Selgub, et MY2003+ Vector variante tehti nii 129kW kui ka 154kW.
Kumb sinul on?
Ise saan nii aru, et 9-3t = 129kW ja 9-3T = 154kW
(Väike "t" tähistab low pressure turbo ja suur "T" high pressure turbo)
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#9

T Dets 14, 2010 9:09

WIS`i andmetel on B207E ja B207L Garrett GT2052s turboga. B207R ehk Aero aga MHI TD04L-14T turboga. Vastaval samamoodi jaotuvad ka pihustid. B207E ja B207L ~270cc ja B207R ~360cc. Seega nõrk koht on pihustid.
Tom27
Postitusi: 53
Liitunud: K Nov 25, 2009 20:39
Asukoht:
Auto:

#10

T Dets 14, 2010 21:04

Minul on Saab 9-3t 129kw,turbo on selline: http://www.snap.ee/user/tom211/album/rapla_kardirada_sep_2010/foto/Saab_9_3t.oid-616547?cat=319
Et mis ma siis vahetama peaks et aero kw saada?Pihustid,turbo,aju?
Huvitav kas keegi niisama ei tahaks aero vastu vahetada:)
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#11

T Dets 14, 2010 21:40

Aero aju ja soovitavalt ka pihustid. Turbo (GT20 nagu sildilt näha), ma usun, kannatab küll seda väikest võimsuse tõusu.
Kui seal videos see härra ainult ajuvahetusega piirdus, ja kõik toimib, siis ju hea.
Ideeliselt peaks küll mingi Check Engine süttima, kuna 270cc pihustid on 154kW jaoks natuke nõrgad ja küttesegu kipub normaalsemast lahjem tulema. Lahja segu suurel koormusel tekitab aga detonatsiooni, mis ohtlik mootorile.
Aju oskab asja küll paika adapteerida, aga kui pihustid juba 100% avatud, siis pole ka adapteerumisest mingit kasu.
Vasta