Aero aju Vectorile
Kui keeruline protsess on 03´ 9-3ss vectorile paigaldada sama aasta 9-3ss aero mootorijuhtimisaju.Üks ära ja teine asemele.Midagi tuleb ka arvutiga lasta teha.Ja oskab keegi õelda mis nr. aju peal peaks olema.On kellegil kogemust,või on sellel ültse mõtet?
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Ajudel vahet pole. Pole kuulnud, et sellist asja keegi oleks ette võtnud. Trionic 8 teeb softidel vahet tänu VIN koodile, kastisignaalile ja immole. Mõningatel softidel olemas isegi kõik võimsuse variandid. Vastavalt VIN koodile siis annab võimsust.
Pean WIS`ist järgi uurima, kas ka mehaanilisi erinevusi oli Vectori ja Aero vahel. Peast ei mäleta.
Pean WIS`ist järgi uurima, kas ka mehaanilisi erinevusi oli Vectori ja Aero vahel. Peast ei mäleta.
Nagu Jupatsi jutust aru saan, siis ei juhtu sul alguses peale selle, et sa autot käima ei saa midagi. Pärast tech2'ga kokku laulatamist vist oleks nagu sama aju mis sul endalgi, kui see tõesti nii on et aju VIN koodi järgi võimsust jagab.
Softidel ilmselt vahet pole, 2003 muutus 9-3SS Vector Aero-ks, et siis vaid nimevahetus, ja ei miskit muud.
After the 2003 model year, Saab changed the Vector trim name to Aero – some conflict with the rights for the Vector name...
After the 2003 model year, Saab changed the Vector trim name to Aero – some conflict with the rights for the Vector name...
Siit mul see mõte ültse tuli:http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/Minu+auto/9706-Minu+Auto+-+Saab+9-3.aspx
Selgub, et MY2003+ Vector variante tehti nii 129kW kui ka 154kW.
Kumb sinul on?
Ise saan nii aru, et 9-3t = 129kW ja 9-3T = 154kW
(Väike "t" tähistab low pressure turbo ja suur "T" high pressure turbo)
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
WIS`i andmetel on B207E ja B207L Garrett GT2052s turboga. B207R ehk Aero aga MHI TD04L-14T turboga. Vastaval samamoodi jaotuvad ka pihustid. B207E ja B207L ~270cc ja B207R ~360cc. Seega nõrk koht on pihustid.
Minul on Saab 9-3t 129kw,turbo on selline: http://www.snap.ee/user/tom211/album/rapla_kardirada_sep_2010/foto/Saab_9_3t.oid-616547?cat=319
Et mis ma siis vahetama peaks et aero kw saada?Pihustid,turbo,aju?
Huvitav kas keegi niisama ei tahaks aero vastu vahetada:)
Et mis ma siis vahetama peaks et aero kw saada?Pihustid,turbo,aju?
Huvitav kas keegi niisama ei tahaks aero vastu vahetada:)
Aero aju ja soovitavalt ka pihustid. Turbo (GT20 nagu sildilt näha), ma usun, kannatab küll seda väikest võimsuse tõusu.
Kui seal videos see härra ainult ajuvahetusega piirdus, ja kõik toimib, siis ju hea.
Ideeliselt peaks küll mingi Check Engine süttima, kuna 270cc pihustid on 154kW jaoks natuke nõrgad ja küttesegu kipub normaalsemast lahjem tulema. Lahja segu suurel koormusel tekitab aga detonatsiooni, mis ohtlik mootorile.
Aju oskab asja küll paika adapteerida, aga kui pihustid juba 100% avatud, siis pole ka adapteerumisest mingit kasu.
Kui seal videos see härra ainult ajuvahetusega piirdus, ja kõik toimib, siis ju hea.
Ideeliselt peaks küll mingi Check Engine süttima, kuna 270cc pihustid on 154kW jaoks natuke nõrgad ja küttesegu kipub normaalsemast lahjem tulema. Lahja segu suurel koormusel tekitab aga detonatsiooni, mis ohtlik mootorile.
Aju oskab asja küll paika adapteerida, aga kui pihustid juba 100% avatud, siis pole ka adapteerumisest mingit kasu.