Algselt postitas: tripp
Et kõik ausalt ära rääkida, tuleb alustada sellest, et sõitsin eile õhtul Tallinnas mööda narva maanteed, kui silma hakkas imelikult käituv valge Lexus. Imelik käitumine väljendus vastassuunast möödasõitudega ja teiste liiklejate häirimisega.
See selleks, järgmise foori taga olime kõrvuti. Rohelise süttides läksime alguses rahulikult kohalt minema, kuid kuna tema reas sõitis kaugemal üks aeglane rekka, siis tekkis meil samaaegselt üks ja sama mõte - tema tahtis minu ette saada, mina tahtsin aga ülbe liikleja rekka taha karpi panna. Mõeldud tehtud, kiirendama hakkasime üheaegselt, kuid siis pean oma häbiks tunnistama, et Saabikust tema vastu asja polnud - Lexus libises kindlalt ja sujuvalt eest ära. Oh neid parastavalt rõõmsaid jõmminägusid järgmise foori taga.
Siit tulenevalt tahaks nüüd oma masinale väheke vunki juurde anda. Lihtsaim ja odavaim variant oleks siis milline? Turborõhku tõsta? Kas selleks piisab bleederi installist? Või veel midagi? Tean, et siin on sellest jahutud pikalt, aga targemad võiks siia kirja panna, kuidas saaks tavakonfis olevale 9-5 LPT-le vunki kõige lihtsamate vahenditega juurde?
Kui rõhu tõstmiseks läheb, siis esialgu cutoffi piirile aetud rõhkudega mängida ei tahaks. Piisab, kui saaks rõhu ntx 0,8 peale. Tava 9-5 turborõhk on vist 0,4, kui ma ei eksi. Kas 0,8 peal hakkavad cutoffid kollitama? Kas 0,8 annaks üldse mingit tagumikuga tuntavat erinevust?
Targad, palun vastake ja tänud juba ette