Turborõhu modimisest

Kõigest, mis teeb teie auto koledamaks, aeglasemaks ja muul viisil erinevaks.
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#26

K Sept 07, 2005 13:27

Oleme sujuvalt jälle siin tagasi:
Algselt postitas: Trionic
Tuleb osta manuaalne klapp ja ongi kõik-üks kord ja lõplik.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#27

R Sept 30, 2005 11:12

Algselt postitas: qdwin
Oleme sujuvalt jälle siin tagasi:
Algselt postitas: Trionic
Tuleb osta manuaalne klapp ja ongi kõik-üks kord ja lõplik.


Nüüd on siis Abbott Racingu Manual Boost Control Valve tänu
mr.qdwini pingutustele kätte saadud ja installitud.Esimesed
sajad uue klapiga sõidetud ning ütleks,et vaatamata esmapilgul klappi käes hoides tekkinud pessimismihoole(pisike sinine junn ja üldsegi mitte kuulklapp)on tulemus tõesti muljetavaldav.Igatages wg.reguleervarras tuleb stock
pikkusesse tagasi kruttida.Sinine junn suudab rõhku tõsta
turbo plahvatamiseni:headbang:
Reguleerimisulatus on meeletu.Kui hr.qdwini agendid selle
"cut off defenderi" kokku tinutavad,siis saaks seda häälestades viia cut näiteks 1,4-1,5bar. lähedale,siis saaks ise rahulikult 1,3-ga sõita(rohkemat ei suuda esivedu enam tavasõiduks teele kanda),250-270hj. oleks täiesti piisav ja ei teeks mootorile veel liiga.

Cyber,sa võiks selle jutu,mis algteemasse ei puutu siit mõne uue turboteema alla vajutada.:)
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#28

R Sept 30, 2005 11:39

Ja teema nimetus võiks olla kuidas purustada turbot, mootorit ja käigukasti.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14293
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#29

R Sept 30, 2005 11:40

Noh, nüüd on teil parem võimalus vahutada etteantud teemal..:)
Algne teema jäi väga lühikeseks..:P. Ilmselt oli pika jutu tekkimiseks soodus pinnas tekitatud osava sõnavalikuga pealkirjas :D
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#30

R Sept 30, 2005 21:44

VT käigukast on raudselt järgmine ohver,teades selle tegelikku läbisõitu:fight:
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#31

R Sept 30, 2005 21:56

Algselt postitas: Trionic
VT käigukast on raudselt järgmine ohver,teades selle tegelikku läbisõitu
Äkki ma vean, lisaks turbiinile, kogu käimakoti kohale? :poke:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#32

T Okt 04, 2005 14:25

Üllatavalt sitkeks on see üle poole milj.km. sõitnud kast osutunud.Aastaga sõidetud ca.55 tuh.km. ja ligi 390Nm. väänet pole tänaseni seda ZF`i
ära suutnud kustutada:freak:
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#33

T Okt 04, 2005 20:13

Algselt postitas: Trionic
Üllatavalt sitkeks on see üle poole milj.km. sõitnud kast osutunud.Aastaga sõidetud ca.55 tuh.km. ja ligi 390Nm. väänet pole tänaseni seda ZF`i
ära suutnud kustutada:freak:


vaata et sa ära ei sõnu, või see sõnumine hoopis aitab kastil koos püsida? :cool:
kas ta siis pole veel mingit vimkat pannud?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#34

T Okt 04, 2005 21:42

Minu sõnumine aitab tavaliselt asjadel koos püsida.Jumal Jürka on seda kasti paar korda parandanud,ilma seda maha võtmata-mingid O ringid ja mingi mingi vedru.Tonnisel saab ju kastile 3 küljest sisse tungida ilma kasti eemaldamata.
tripp
Postitusi: 626
Liitunud: L Dets 31, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#35

R Sept 29, 2006 10:33

Et kõik ausalt ära rääkida, tuleb alustada sellest, et sõitsin eile õhtul Tallinnas mööda narva maanteed, kui silma hakkas imelikult käituv valge Lexus. Imelik käitumine väljendus vastassuunast möödasõitudega ja teiste liiklejate häirimisega.
See selleks, järgmise foori taga olime kõrvuti. Rohelise süttides läksime alguses rahulikult kohalt minema, kuid kuna tema reas sõitis kaugemal üks aeglane rekka, siis tekkis meil samaaegselt üks ja sama mõte - tema tahtis minu ette saada, mina tahtsin aga ülbe liikleja rekka taha karpi panna. Mõeldud tehtud, kiirendama hakkasime üheaegselt, kuid siis pean oma häbiks tunnistama, et Saabikust tema vastu asja polnud - Lexus libises kindlalt ja sujuvalt eest ära. Oh neid parastavalt rõõmsaid jõmminägusid järgmise foori taga.

Siit tulenevalt tahaks nüüd oma masinale väheke vunki juurde anda. Lihtsaim ja odavaim variant oleks siis milline? Turborõhku tõsta? Kas selleks piisab bleederi installist? Või veel midagi? Tean, et siin on sellest jahutud pikalt, aga targemad võiks siia kirja panna, kuidas saaks tavakonfis olevale 9-5 LPT-le vunki kõige lihtsamate vahenditega juurde?
Kui rõhu tõstmiseks läheb, siis esialgu cutoffi piirile aetud rõhkudega mängida ei tahaks. Piisab, kui saaks rõhu ntx 0,8 peale. Tava 9-5 turborõhk on vist 0,4, kui ma ei eksi. Kas 0,8 peal hakkavad cutoffid kollitama? Kas 0,8 annaks üldse mingit tagumikuga tuntavat erinevust?
Targad, palun vastake ja tänud juba ette ;)
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#36

R Sept 29, 2006 10:38

Algselt postitas: tripp
Et kõik ausalt ära rääkida, tuleb alustada sellest, et sõitsin eile õhtul Tallinnas mööda narva maanteed, kui silma hakkas imelikult käituv valge Lexus. Imelik käitumine väljendus vastassuunast möödasõitudega ja teiste liiklejate häirimisega.
See selleks, järgmise foori taga olime kõrvuti. Rohelise süttides läksime alguses rahulikult kohalt minema, kuid kuna tema reas sõitis kaugemal üks aeglane rekka, siis tekkis meil samaaegselt üks ja sama mõte - tema tahtis minu ette saada, mina tahtsin aga ülbe liikleja rekka taha karpi panna. Mõeldud tehtud, kiirendama hakkasime üheaegselt, kuid siis pean oma häbiks tunnistama, et Saabikust tema vastu asja polnud - Lexus libises kindlalt ja sujuvalt eest ära. Oh neid parastavalt rõõmsaid jõmminägusid järgmise foori taga.

Siit tulenevalt tahaks nüüd oma masinale väheke vunki juurde anda. Lihtsaim ja odavaim variant oleks siis milline? Turborõhku tõsta? Kas selleks piisab bleederi installist? Või veel midagi? Tean, et siin on sellest jahutud pikalt, aga targemad võiks siia kirja panna, kuidas saaks tavakonfis olevale 9-5 LPT-le vunki kõige lihtsamate vahenditega juurde?
Kui rõhu tõstmiseks läheb, siis esialgu cutoffi piirile aetud rõhkudega mängida ei tahaks. Piisab, kui saaks rõhu ntx 0,8 peale. Tava 9-5 turborõhk on vist 0,4, kui ma ei eksi. Kas 0,8 peal hakkavad cutoffid kollitama? Kas 0,8 annaks üldse mingit tagumikuga tuntavat erinevust?
Targad, palun vastake ja tänud juba ette ;)


Hei, see teema läheb sul kohe hullult postitusi täis, sest tegemist on turborõhkude tõstmisega ning see meile meeldib :head: Aga tahan siinkohal öelda, et 9-5 on peal juba T7 mis tonnise T5'st hoopis teistsugune on. Nii, et kõik samad võtted ei sobi kohe kindlasti. Aga edukat uurimist. ;)
Iga ratas veab and then some!
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#37

R Sept 29, 2006 10:43

Töömahtu ei asenda miski - TQHQ.
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#38

R Sept 29, 2006 10:53

9-5 puhul on rõhu tõstmine minu meelest tiba keerulisem, aju kontrollib (erinevalt tonnisest) et rõhud jääksid etteantud vahemikesse. Aga LPT puhul vaevalt et seda tõstmise ruumi oluliselt ongi, enne on cut off käes.
Mis võiks olla odavaim meetod? Näiteks kui leiaks kuskilt FPT (veelparem kui Aero või veelveelparem mõne tuuningufirma oma) aju ja tõstaks ta ümber või prooviks teda lõhkuda. Eesmärk on et aju võimaldaks suuremaid rõhkusid ja suudaks nendega ka midagi peale hakata. Ma kunagi oma vana tonnise ajuga niimoodi alustasingi. Mõte oleks et vaataks seda ajukest ühelt ja teiselt poolt, ehk suudaks siis välja mõelda kuidas sealt soft kätte saada ja järgmisesse sisse kallata. Alustuseks piisaks (minu kaoks), kui saaks teada kas flash on vabalt loetav kirjutatav, nagu tonnise puhul. Sinu jaoks Sm. Tripp, oleks vaja teada saada et kas mõnelt teiselt autolt pärit aju saab Techi abil Sinu omale külge pookida. Loodame et jumalad ja gurud loevad seda juttu....

:eureka: Aga meil on ju vähemalt 2 Trolli omanikku!!! Ja Trollid on geneetiliselt muundatud LPT-d!!! :beer:
tripp
Postitusi: 626
Liitunud: L Dets 31, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#39

R Sept 29, 2006 11:10

Tahakski teada, et kas on võimalik soft Trolli ajust tõsta minu masina ajusse. Keegi kunagi väitis, et T7 flashimine veel suht võimatu asi on.

Algselt postitas: qdwin
Näiteks kui leiaks kuskilt FPT (veelparem kui Aero või veelveelparem mõne tuuningufirma oma) aju ja tõstaks ta ümber või prooviks teda lõhkuda. Eesmärk on et aju võimaldaks suuremaid rõhkusid ja suudaks nendega ka midagi peale hakata. ...
Sinu jaoks Sm. Tripp, oleks vaja teada saada et kas mõnelt teiselt autolt pärit aju saab Techi abil Sinu omale külge pookida. Loodame et jumalad ja gurud loevad seda juttu....

:eureka: Aga meil on ju vähemalt 2 Trolli omanikku!!! Ja Trollid on geneetiliselt muundatud LPT-d!!! :beer:
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#40

R Sept 29, 2006 11:13

Kobi aga peadpidi kapoti alla ja kisu aju maha. Saaks vähemalt foto trükiplaadi mõlemast küljest. Siis on lihtsam edasi mõelda.
optimus
Postitusi: 177
Liitunud: N Juul 27, 2006 23:14
Asukoht:
Auto:

#41

R Sept 29, 2006 11:16

minu omal on ka mingi ECU tuuning peal, aga ei tea milline.
võiks ka proovida rõhutõstmist muidu.
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#42

R Sept 29, 2006 11:21

Algselt postitas: optimus
võiks ka proovida rõhutõstmist muidu.
Saakski teada millist rõhku peab aju veel normaalseks, enne kui check engine põlema hakkab. Ma ei usu et fuel cut off'il üldse tekkidagi lastakse.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#43

R Sept 29, 2006 11:35

Tõin turbujutu Trippi autoteemast ära. nagunii läheb tõsiseks vaidluseks. Arutleme siis õiges kohas.

OT, To cyber: Mäletad, kunagi ühes teemas ütlesin:
Nii, muna õpetab kana kah, aga teemade liitmisel on liidetavate järjekord tähtis. Säilib selle teema "ID" millele juurde liidetakse. Antud juhul on varasemates teemades turbopurustamisele viitavad lingid katki. olen selle katseeksitusmeetodil kindlaks teinud.

Sa ei uskunud mind - nüüd pead uskuma ;)
optimus
Postitusi: 177
Liitunud: N Juul 27, 2006 23:14
Asukoht:
Auto:

#44

R Sept 29, 2006 14:52

Nagu ma iff jutust aru sain eile on vaja wastegate vedrud uued panna ja bleeder paigaldad.

see vist ei mõju hästi mu turbo 2 aastasele garantii ajale :)

praeguse minekuga olen muidu täitsa rahul, aga nats kripelda ikka hinges. Tahaks ju alati rohkem :)
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#45

R Sept 29, 2006 15:19

Iff räägib tonnisest, millel rõhu tõstmine on lihtne ja järeleproovitud toiming. 9-5'l on asi teistmoodi ning wastegate'i lollitamisel võivad olla hoopis teised tagajärjed. Ootame jumalate kommentaarid ära vast. Need teavad T7 juhtimissüsteemist rohkem.
Viki
SaabiJumal
Postitusi: 490
Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit

#46

R Sept 29, 2006 17:10

t7-l on kõik määratult keerulisem. fuel cut-offi põhimõtteliselt ei toimu( rõhu ületuse puhul). ajus on ette antud limiidid väändemomendile ja õhu kogusele vastavalt mootori versioonile. kui mingi väärtus ületatakse, piiratakse minekut throttle bodyga.
ehk siis kõik on katsetamise küsimus. võib ju proovida mingite lisavedrudega.
smargus
Postitusi: 175
Liitunud: K Mär 03, 2004 13:47
Asukoht:
Auto:

#47

R Sept 29, 2006 17:17

Mina olen nõus, millal Troostis vaba aeg on? Mul on kõrini oma sääreväristaja üliuimasest 0-st kiirendamisest. Olen proovind küll ühtmoodi ja küll teistmoodi meelitada, aga tulemus on ikka sama - asi uneleb täiega.
Seega mina tahan oma autol selle vedrubisnese ära proovida.

:headbang:
optimus
Postitusi: 177
Liitunud: N Juul 27, 2006 23:14
Asukoht:
Auto:

#48

R Sept 29, 2006 17:54

Algselt postitas: smargus
Mina olen nõus, millal Troostis vaba aeg on? Mul on kõrini oma sääreväristaja üliuimasest 0-st kiirendamisest. Olen proovind küll ühtmoodi ja küll teistmoodi meelitada, aga tulemus on ikka sama - asi uneleb täiega.
Seega mina tahan oma autol selle vedrubisnese ära proovida.

:headbang:


Sul uimane vist kuna on automaatkast.
Minuoma manuaaliga on üsna reibas
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#49

R Sept 29, 2006 18:03

Tellige omale PPC tuuningu box ja pole auto enam uimane :headbang:
http://www.nordictuning.se/main.php?page=tuning
http://www.bsrab.se/products/
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#50

R Sept 29, 2006 18:04

Isand T8 ja Trionic ja..., kas 9-5 puhul käib aju väljavahetamine sama lihtsalt nagu tonnise puhul? Et Tech2 külge ja toimib?
Näiteks kui leida mõni puruks sõidetud masinalt pärit aero aju ja toppida see mõne 2,3 LPT masina külge?
Vasta