Turborõhu modimisest

Kõigest, mis teeb teie auto koledamaks, aeglasemaks ja muul viisil erinevaks.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#51

R Sept 29, 2006 19:41

Algselt postitas: smargus
Mina olen nõus, millal Troostis vaba aeg on? Mul on kõrini oma sääreväristaja üliuimasest 0-st kiirendamisest. Olen proovind küll ühtmoodi ja küll teistmoodi meelitada, aga tulemus on ikka sama - asi uneleb täiega.
Seega mina tahan oma autol selle vedrubisnese ära proovida.

:headbang:


pole probleem,sul enivei mootor kohvi,laseme lõpuni siis,vähemalt ilusad mälestused jäävad,nagu meil Iisakuga VT mootor nr.2`ga:headbang:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#52

R Sept 29, 2006 19:48

Algselt postitas: qdwin
Iseand T8 ja Trionic ja..., kas 9-5 puhul käib aju väljavahetamine sama lihtsalt nagu tonnise puhul? Et Tech2 külge ja toimib?
Näiteks kui leida mõni puruks sõidetud masinalt pärit aero aju ja toppida see mõne 2,3 LPT masina külge?


pmst küll,progemist ja adapteerimist/kalibreerimist tunduvalt rohkem,aga 9-5 ja og9-3 lasevad niisama T-7e ecu järgmisele masinale külge progeda.doonoriga pole abielulahutust vaja teha.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#53

L Sept 30, 2006 17:18

Parima laksu saamiseks tuleks lisaks turbomodimisele ka nitroseade paigaldada.VT`l jäi see tegemata,kuna Hr. Tog selle vägisi omastas:red:
Turbo+naerugaas on vist odavaim ja kõige vähem mootorit tappev kooslus.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#54

L Sept 30, 2006 19:36

Algselt postitas: roomlane
Palju seda naerugaasi kulub ka? Ja mis selle gaasi turuhind on?


Niipalju kulub,kui peale annad loomulikult.Mootoril tänu megakülmale gaasile meeletu täituvus,segu mõnusalt rikkam,ei detoneeri jne.
Jaanus
Postitusi: 894
Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
Asukoht: Harjumaa
Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16

#55

L Sept 30, 2006 20:19

Eestis pakuvad Nitro kitte mitmed firmad :freak:
http://www.es-tuning.ee/?page=17
smargus
Postitusi: 175
Liitunud: K Mär 03, 2004 13:47
Asukoht:
Auto:

#56

L Sept 30, 2006 21:46

Algselt postitas: Trionic
Algselt postitas: smargus
Mina olen nõus, millal Troostis vaba aeg on? Mul on kõrini oma sääreväristaja üliuimasest 0-st kiirendamisest. Olen proovind küll ühtmoodi ja küll teistmoodi meelitada, aga tulemus on ikka sama - asi uneleb täiega.
Seega mina tahan oma autol selle vedrubisnese ära proovida.

:headbang:


pole probleem,sul enivei mootor kohvi,laseme lõpuni siis,vähemalt ilusad mälestused jäävad,nagu meil Iisakuga VT mootor nr.2`ga:headbang:


Tegelt plaan ikka asi ka modra osas korda teha, jonn on nii suur, et niisama ma alla ei anna talle :gun:
Peale suurt sündmust, tähtaeg kohe-kohe, tulen läbi ja jätan ta sinu hoolitseva käe alla... tee temast RAKETT!! :notworthy:
eston21
Postitusi: 423
Liitunud: N Jaan 26, 2006 15:28
Asukoht:
Auto: 9-3ss aero

#57

E Okt 02, 2006 14:18

maitea. mul sama seadega 9-5 kui sul, kuid lippab nagu nooremapoolsem jumal(alati võiks kiiremin aga pole hullu). mõned päevad tagasi ei saanud rahu, kui pidin foori tagant provokatiivselt töristavale uuemale baieri toodangule tagatulesid näitama. too vend ragistas käike, mina tallasin lihtsalt lapatsit. isegi S-nuppu ei näppinud mitte.
optimus
Postitusi: 177
Liitunud: N Juul 27, 2006 23:14
Asukoht:
Auto:

#58

E Okt 16, 2006 0:24

Algselt postitas: tripp
Et kõik ausalt ära rääkida, tuleb alustada sellest, et sõitsin eile õhtul Tallinnas mööda narva maanteed, kui silma hakkas imelikult käituv valge Lexus. Imelik käitumine väljendus vastassuunast möödasõitudega ja teiste liiklejate häirimisega.
See selleks, järgmise foori taga olime kõrvuti. Rohelise süttides läksime alguses rahulikult kohalt minema, kuid kuna tema reas sõitis kaugemal üks aeglane rekka, siis tekkis meil samaaegselt üks ja sama mõte - tema tahtis minu ette saada, mina tahtsin aga ülbe liikleja rekka taha karpi panna. Mõeldud tehtud, kiirendama hakkasime üheaegselt, kuid siis pean oma häbiks tunnistama, et Saabikust tema vastu asja polnud - Lexus libises kindlalt ja sujuvalt eest ära. Oh neid parastavalt rõõmsaid jõmminägusid järgmise foori taga.

Siit tulenevalt tahaks nüüd oma masinale väheke vunki juurde anda. Lihtsaim ja odavaim variant oleks siis milline? Turborõhku tõsta? Kas selleks piisab bleederi installist? Või veel midagi? Tean, et siin on sellest jahutud pikalt, aga targemad võiks siia kirja panna, kuidas saaks tavakonfis olevale 9-5 LPT-le vunki kõige lihtsamate vahenditega juurde?
Kui rõhu tõstmiseks läheb, siis esialgu cutoffi piirile aetud rõhkudega mängida ei tahaks. Piisab, kui saaks rõhu ntx 0,8 peale. Tava 9-5 turborõhk on vist 0,4, kui ma ei eksi. Kas 0,8 peal hakkavad cutoffid kollitama? Kas 0,8 annaks üldse mingit tagumikuga tuntavat erinevust?
Targad, palun vastake ja tänud juba ette ;)


Tripile siis tundub kõige lihtsam viis võimsust tõsta ecu tuuning

Sain lõpuks teda täpselt, mis ecu mul ka peal on. Vaatasin kaasa antud rootsi keelset user guidi ja seal vahel olid saab original tunig kiti dokumendid. Paberite järgi peaks olema 141 kw ja 300Nm.
Pabereid lugedes avastasin, et peab sõitma edaspidi 98-ga
optimus
Postitusi: 177
Liitunud: N Juul 27, 2006 23:14
Asukoht:
Auto:

#59

E Okt 16, 2006 11:19

jutt on kiirusest muidugi :P
Vasta