Algselt postitas: Trionic
Tuleb osta manuaalne klapp ja ongi kõik-üks kord ja lõplik.
Turborõhu modimisest
Algselt postitas: qdwin
Oleme sujuvalt jälle siin tagasi:
Algselt postitas: Trionic
Tuleb osta manuaalne klapp ja ongi kõik-üks kord ja lõplik.
Nüüd on siis Abbott Racingu Manual Boost Control Valve tänu
mr.qdwini pingutustele kätte saadud ja installitud.Esimesed
sajad uue klapiga sõidetud ning ütleks,et vaatamata esmapilgul klappi käes hoides tekkinud pessimismihoole(pisike sinine junn ja üldsegi mitte kuulklapp)on tulemus tõesti muljetavaldav.Igatages wg.reguleervarras tuleb stock
pikkusesse tagasi kruttida.Sinine junn suudab rõhku tõsta
turbo plahvatamiseni:headbang:
Reguleerimisulatus on meeletu.Kui hr.qdwini agendid selle
"cut off defenderi" kokku tinutavad,siis saaks seda häälestades viia cut näiteks 1,4-1,5bar. lähedale,siis saaks ise rahulikult 1,3-ga sõita(rohkemat ei suuda esivedu enam tavasõiduks teele kanda),250-270hj. oleks täiesti piisav ja ei teeks mootorile veel liiga.
Cyber,sa võiks selle jutu,mis algteemasse ei puutu siit mõne uue turboteema alla vajutada.:)
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
VT käigukast on raudselt järgmine ohver,teades selle tegelikku läbisõitu:fight:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Äkki ma vean, lisaks turbiinile, kogu käimakoti kohale? :poke:Algselt postitas: Trionic
VT käigukast on raudselt järgmine ohver,teades selle tegelikku läbisõitu
Üllatavalt sitkeks on see üle poole milj.km. sõitnud kast osutunud.Aastaga sõidetud ca.55 tuh.km. ja ligi 390Nm. väänet pole tänaseni seda ZF`i
ära suutnud kustutada:freak:
ära suutnud kustutada:freak:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: Trionic
Üllatavalt sitkeks on see üle poole milj.km. sõitnud kast osutunud.Aastaga sõidetud ca.55 tuh.km. ja ligi 390Nm. väänet pole tänaseni seda ZF`i
ära suutnud kustutada:freak:
vaata et sa ära ei sõnu, või see sõnumine hoopis aitab kastil koos püsida? :cool:
kas ta siis pole veel mingit vimkat pannud?
Minu sõnumine aitab tavaliselt asjadel koos püsida.Jumal Jürka on seda kasti paar korda parandanud,ilma seda maha võtmata-mingid O ringid ja mingi mingi vedru.Tonnisel saab ju kastile 3 küljest sisse tungida ilma kasti eemaldamata.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Et kõik ausalt ära rääkida, tuleb alustada sellest, et sõitsin eile õhtul Tallinnas mööda narva maanteed, kui silma hakkas imelikult käituv valge Lexus. Imelik käitumine väljendus vastassuunast möödasõitudega ja teiste liiklejate häirimisega.
See selleks, järgmise foori taga olime kõrvuti. Rohelise süttides läksime alguses rahulikult kohalt minema, kuid kuna tema reas sõitis kaugemal üks aeglane rekka, siis tekkis meil samaaegselt üks ja sama mõte - tema tahtis minu ette saada, mina tahtsin aga ülbe liikleja rekka taha karpi panna. Mõeldud tehtud, kiirendama hakkasime üheaegselt, kuid siis pean oma häbiks tunnistama, et Saabikust tema vastu asja polnud - Lexus libises kindlalt ja sujuvalt eest ära. Oh neid parastavalt rõõmsaid jõmminägusid järgmise foori taga.
Siit tulenevalt tahaks nüüd oma masinale väheke vunki juurde anda. Lihtsaim ja odavaim variant oleks siis milline? Turborõhku tõsta? Kas selleks piisab bleederi installist? Või veel midagi? Tean, et siin on sellest jahutud pikalt, aga targemad võiks siia kirja panna, kuidas saaks tavakonfis olevale 9-5 LPT-le vunki kõige lihtsamate vahenditega juurde?
Kui rõhu tõstmiseks läheb, siis esialgu cutoffi piirile aetud rõhkudega mängida ei tahaks. Piisab, kui saaks rõhu ntx 0,8 peale. Tava 9-5 turborõhk on vist 0,4, kui ma ei eksi. Kas 0,8 peal hakkavad cutoffid kollitama? Kas 0,8 annaks üldse mingit tagumikuga tuntavat erinevust?
Targad, palun vastake ja tänud juba ette ;)
See selleks, järgmise foori taga olime kõrvuti. Rohelise süttides läksime alguses rahulikult kohalt minema, kuid kuna tema reas sõitis kaugemal üks aeglane rekka, siis tekkis meil samaaegselt üks ja sama mõte - tema tahtis minu ette saada, mina tahtsin aga ülbe liikleja rekka taha karpi panna. Mõeldud tehtud, kiirendama hakkasime üheaegselt, kuid siis pean oma häbiks tunnistama, et Saabikust tema vastu asja polnud - Lexus libises kindlalt ja sujuvalt eest ära. Oh neid parastavalt rõõmsaid jõmminägusid järgmise foori taga.
Siit tulenevalt tahaks nüüd oma masinale väheke vunki juurde anda. Lihtsaim ja odavaim variant oleks siis milline? Turborõhku tõsta? Kas selleks piisab bleederi installist? Või veel midagi? Tean, et siin on sellest jahutud pikalt, aga targemad võiks siia kirja panna, kuidas saaks tavakonfis olevale 9-5 LPT-le vunki kõige lihtsamate vahenditega juurde?
Kui rõhu tõstmiseks läheb, siis esialgu cutoffi piirile aetud rõhkudega mängida ei tahaks. Piisab, kui saaks rõhu ntx 0,8 peale. Tava 9-5 turborõhk on vist 0,4, kui ma ei eksi. Kas 0,8 peal hakkavad cutoffid kollitama? Kas 0,8 annaks üldse mingit tagumikuga tuntavat erinevust?
Targad, palun vastake ja tänud juba ette ;)
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
Algselt postitas: tripp
Et kõik ausalt ära rääkida, tuleb alustada sellest, et sõitsin eile õhtul Tallinnas mööda narva maanteed, kui silma hakkas imelikult käituv valge Lexus. Imelik käitumine väljendus vastassuunast möödasõitudega ja teiste liiklejate häirimisega.
See selleks, järgmise foori taga olime kõrvuti. Rohelise süttides läksime alguses rahulikult kohalt minema, kuid kuna tema reas sõitis kaugemal üks aeglane rekka, siis tekkis meil samaaegselt üks ja sama mõte - tema tahtis minu ette saada, mina tahtsin aga ülbe liikleja rekka taha karpi panna. Mõeldud tehtud, kiirendama hakkasime üheaegselt, kuid siis pean oma häbiks tunnistama, et Saabikust tema vastu asja polnud - Lexus libises kindlalt ja sujuvalt eest ära. Oh neid parastavalt rõõmsaid jõmminägusid järgmise foori taga.
Siit tulenevalt tahaks nüüd oma masinale väheke vunki juurde anda. Lihtsaim ja odavaim variant oleks siis milline? Turborõhku tõsta? Kas selleks piisab bleederi installist? Või veel midagi? Tean, et siin on sellest jahutud pikalt, aga targemad võiks siia kirja panna, kuidas saaks tavakonfis olevale 9-5 LPT-le vunki kõige lihtsamate vahenditega juurde?
Kui rõhu tõstmiseks läheb, siis esialgu cutoffi piirile aetud rõhkudega mängida ei tahaks. Piisab, kui saaks rõhu ntx 0,8 peale. Tava 9-5 turborõhk on vist 0,4, kui ma ei eksi. Kas 0,8 peal hakkavad cutoffid kollitama? Kas 0,8 annaks üldse mingit tagumikuga tuntavat erinevust?
Targad, palun vastake ja tänud juba ette
Hei, see teema läheb sul kohe hullult postitusi täis, sest tegemist on turborõhkude tõstmisega ning see meile meeldib :head: Aga tahan siinkohal öelda, et 9-5 on peal juba T7 mis tonnise T5'st hoopis teistsugune on. Nii, et kõik samad võtted ei sobi kohe kindlasti. Aga edukat uurimist. ;)
Iga ratas veab and then some!
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
9-5 puhul on rõhu tõstmine minu meelest tiba keerulisem, aju kontrollib (erinevalt tonnisest) et rõhud jääksid etteantud vahemikesse. Aga LPT puhul vaevalt et seda tõstmise ruumi oluliselt ongi, enne on cut off käes.
Mis võiks olla odavaim meetod? Näiteks kui leiaks kuskilt FPT (veelparem kui Aero või veelveelparem mõne tuuningufirma oma) aju ja tõstaks ta ümber või prooviks teda lõhkuda. Eesmärk on et aju võimaldaks suuremaid rõhkusid ja suudaks nendega ka midagi peale hakata. Ma kunagi oma vana tonnise ajuga niimoodi alustasingi. Mõte oleks et vaataks seda ajukest ühelt ja teiselt poolt, ehk suudaks siis välja mõelda kuidas sealt soft kätte saada ja järgmisesse sisse kallata. Alustuseks piisaks (minu kaoks), kui saaks teada kas flash on vabalt loetav kirjutatav, nagu tonnise puhul. Sinu jaoks Sm. Tripp, oleks vaja teada saada et kas mõnelt teiselt autolt pärit aju saab Techi abil Sinu omale külge pookida. Loodame et jumalad ja gurud loevad seda juttu....
:eureka: Aga meil on ju vähemalt 2 Trolli omanikku!!! Ja Trollid on geneetiliselt muundatud LPT-d!!! :beer:
Mis võiks olla odavaim meetod? Näiteks kui leiaks kuskilt FPT (veelparem kui Aero või veelveelparem mõne tuuningufirma oma) aju ja tõstaks ta ümber või prooviks teda lõhkuda. Eesmärk on et aju võimaldaks suuremaid rõhkusid ja suudaks nendega ka midagi peale hakata. Ma kunagi oma vana tonnise ajuga niimoodi alustasingi. Mõte oleks et vaataks seda ajukest ühelt ja teiselt poolt, ehk suudaks siis välja mõelda kuidas sealt soft kätte saada ja järgmisesse sisse kallata. Alustuseks piisaks (minu kaoks), kui saaks teada kas flash on vabalt loetav kirjutatav, nagu tonnise puhul. Sinu jaoks Sm. Tripp, oleks vaja teada saada et kas mõnelt teiselt autolt pärit aju saab Techi abil Sinu omale külge pookida. Loodame et jumalad ja gurud loevad seda juttu....
:eureka: Aga meil on ju vähemalt 2 Trolli omanikku!!! Ja Trollid on geneetiliselt muundatud LPT-d!!! :beer:
Tahakski teada, et kas on võimalik soft Trolli ajust tõsta minu masina ajusse. Keegi kunagi väitis, et T7 flashimine veel suht võimatu asi on.
Algselt postitas: qdwin
Näiteks kui leiaks kuskilt FPT (veelparem kui Aero või veelveelparem mõne tuuningufirma oma) aju ja tõstaks ta ümber või prooviks teda lõhkuda. Eesmärk on et aju võimaldaks suuremaid rõhkusid ja suudaks nendega ka midagi peale hakata. ...
Sinu jaoks Sm. Tripp, oleks vaja teada saada et kas mõnelt teiselt autolt pärit aju saab Techi abil Sinu omale külge pookida. Loodame et jumalad ja gurud loevad seda juttu....
:eureka: Aga meil on ju vähemalt 2 Trolli omanikku!!! Ja Trollid on geneetiliselt muundatud LPT-d!!! :beer:
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Kobi aga peadpidi kapoti alla ja kisu aju maha. Saaks vähemalt foto trükiplaadi mõlemast küljest. Siis on lihtsam edasi mõelda.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Saakski teada millist rõhku peab aju veel normaalseks, enne kui check engine põlema hakkab. Ma ei usu et fuel cut off'il üldse tekkidagi lastakse.Algselt postitas: optimus
võiks ka proovida rõhutõstmist muidu.
Tõin turbujutu Trippi autoteemast ära. nagunii läheb tõsiseks vaidluseks. Arutleme siis õiges kohas.
OT, To cyber: Mäletad, kunagi ühes teemas ütlesin:
Sa ei uskunud mind - nüüd pead uskuma ;)
OT, To cyber: Mäletad, kunagi ühes teemas ütlesin:
Nii, muna õpetab kana kah, aga teemade liitmisel on liidetavate järjekord tähtis. Säilib selle teema "ID" millele juurde liidetakse. Antud juhul on varasemates teemades turbopurustamisele viitavad lingid katki. olen selle katseeksitusmeetodil kindlaks teinud.
Sa ei uskunud mind - nüüd pead uskuma ;)
Nagu ma iff jutust aru sain eile on vaja wastegate vedrud uued panna ja bleeder paigaldad.
see vist ei mõju hästi mu turbo 2 aastasele garantii ajale :)
praeguse minekuga olen muidu täitsa rahul, aga nats kripelda ikka hinges. Tahaks ju alati rohkem :)
see vist ei mõju hästi mu turbo 2 aastasele garantii ajale :)
praeguse minekuga olen muidu täitsa rahul, aga nats kripelda ikka hinges. Tahaks ju alati rohkem :)
Iff räägib tonnisest, millel rõhu tõstmine on lihtne ja järeleproovitud toiming. 9-5'l on asi teistmoodi ning wastegate'i lollitamisel võivad olla hoopis teised tagajärjed. Ootame jumalate kommentaarid ära vast. Need teavad T7 juhtimissüsteemist rohkem.
-
- SaabiJumal
- Postitusi: 490
- Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit
t7-l on kõik määratult keerulisem. fuel cut-offi põhimõtteliselt ei toimu( rõhu ületuse puhul). ajus on ette antud limiidid väändemomendile ja õhu kogusele vastavalt mootori versioonile. kui mingi väärtus ületatakse, piiratakse minekut throttle bodyga.
ehk siis kõik on katsetamise küsimus. võib ju proovida mingite lisavedrudega.
ehk siis kõik on katsetamise küsimus. võib ju proovida mingite lisavedrudega.
Mina olen nõus, millal Troostis vaba aeg on? Mul on kõrini oma sääreväristaja üliuimasest 0-st kiirendamisest. Olen proovind küll ühtmoodi ja küll teistmoodi meelitada, aga tulemus on ikka sama - asi uneleb täiega.
Seega mina tahan oma autol selle vedrubisnese ära proovida.
:headbang:
Seega mina tahan oma autol selle vedrubisnese ära proovida.
:headbang:
Algselt postitas: smargus
Mina olen nõus, millal Troostis vaba aeg on? Mul on kõrini oma sääreväristaja üliuimasest 0-st kiirendamisest. Olen proovind küll ühtmoodi ja küll teistmoodi meelitada, aga tulemus on ikka sama - asi uneleb täiega.
Seega mina tahan oma autol selle vedrubisnese ära proovida.
:headbang:
Sul uimane vist kuna on automaatkast.
Minuoma manuaaliga on üsna reibas
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Isand T8 ja Trionic ja..., kas 9-5 puhul käib aju väljavahetamine sama lihtsalt nagu tonnise puhul? Et Tech2 külge ja toimib?
Näiteks kui leida mõni puruks sõidetud masinalt pärit aero aju ja toppida see mõne 2,3 LPT masina külge?
Näiteks kui leida mõni puruks sõidetud masinalt pärit aero aju ja toppida see mõne 2,3 LPT masina külge?