Tere
Kuna ees ootab mootori vahetus siis tekkis kysimus kas olemasoleva 2,0 asendamine aero mootoriga on tehtav-mõtekas? Mis peale mootori-turbo veel vaja?
LPT-Aero
Mootorid on ju kõigil versioonidel samad.Vahe ainult softis/turbos.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Peale mootori on vaja veel BPC klappi ja 3 voolikut sellele. FPT masina turbo (T25) annaks küll Aero "mõõdu" välja jõudluse poolest ja kindlasti rohkemgi. Mitsubishi turbo (mis algselt ka Aerol) on muidugi kestvam ja võimsam.
Loomulikult on auto aju (ECU-t) tarvis natuke õpetada, et ta enam LPT ega FPT poleks.
Kui aga piirdud 225hj-ga, siis piisab, kui paigutad Saabile 2,3 mootori koos Aero aju, Mitsubishi turbo ja vahejahutuse radikaga (IC). BPC klapp muidugi ka, selleta ei saa.
Loomulikult on auto aju (ECU-t) tarvis natuke õpetada, et ta enam LPT ega FPT poleks.
Kui aga piirdud 225hj-ga, siis piisab, kui paigutad Saabile 2,3 mootori koos Aero aju, Mitsubishi turbo ja vahejahutuse radikaga (IC). BPC klapp muidugi ka, selleta ei saa.
Ei pannud kohe tähelegi. Mõtted vist otsaga juba Jaanipäevas :D
BPC ja IC on loomulikult olemas 9-5'l...
BPC ja IC on loomulikult olemas 9-5'l...