LPT-Aero

Kõigest, mis teeb teie auto koledamaks, aeglasemaks ja muul viisil erinevaks.
Vasta
egoist
Postitusi: 63
Liitunud: E Mai 21, 2007 20:44
Asukoht:
Auto:

#1

T Juun 21, 2011 20:09

Tere
Kuna ees ootab mootori vahetus siis tekkis kysimus kas olemasoleva 2,0 asendamine aero mootoriga on tehtav-mõtekas? Mis peale mootori-turbo veel vaja?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#2

T Juun 21, 2011 20:13

Mootorid on ju kõigil versioonidel samad.Vahe ainult softis/turbos.
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#3

T Juun 21, 2011 20:37

Peale mootori on vaja veel BPC klappi ja 3 voolikut sellele. FPT masina turbo (T25) annaks küll Aero "mõõdu" välja jõudluse poolest ja kindlasti rohkemgi. Mitsubishi turbo (mis algselt ka Aerol) on muidugi kestvam ja võimsam.
Loomulikult on auto aju (ECU-t) tarvis natuke õpetada, et ta enam LPT ega FPT poleks.

Kui aga piirdud 225hj-ga, siis piisab, kui paigutad Saabile 2,3 mootori koos Aero aju, Mitsubishi turbo ja vahejahutuse radikaga (IC). BPC klapp muidugi ka, selleta ei saa.
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#4

T Juun 21, 2011 22:39

Vaadates kasutaja eelnevaid postitusi, siis tegu on ilmselt 9-5'ga, millest räägitakse. Sellel on ka lahjematel mootoritel kohe BPC olemas.

terv, teager
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#5

T Juun 21, 2011 23:08

Ei pannud kohe tähelegi. Mõtted vist otsaga juba Jaanipäevas :D
BPC ja IC on loomulikult olemas 9-5'l...
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#6

K Juun 22, 2011 11:11

Olenevalt aastakäigust on ka pihustid erinevad.
Vasta