Kylmunud ukse tihendid!

Kõik mis on seotud SAAB' i hooldusega - alates remondikohast lõpetades autopesuga
Vasta
Ets
Postitusi: 390
Liitunud: K Veebr 06, 2008 16:13
Asukoht:
Auto:

#1

Paar päeva ei soitnud autoga ja kui arvestada et paar ööd järjest oli 15 kylma, siis motlesin, et huvitav kas masin tööle ka läheb. Yllatus oli see, et katsumuseks oli hoopis uksest sisse pääsemine. Umbes kuu aega tagasi määrisin tihendid koik kenasti vahaga kokku aga tundub, et abi sellest ei olnud! Kasutasin mingit statoilist ostetud pulka!
Millist vahendit te kasutate? Ei tahaks enam auto uksetagant ennast kylmaga leida :)
Peale kopsimist ja kangutamist tuli ikka yks uks lahti ja auto läks käima onneks kohe!
anthillse
Postitusi: 993
Liitunud: R Mai 02, 2008 14:30
Asukoht:
Auto:

#2

Ma kasutan silikoon õli sprayd täpsemad nime ei mäleda aga soome keeles tekst peal. ja toimib see toimib :beer:
saabSS
Postitusi: 901
Liitunud: T Dets 04, 2007 21:26
Asukoht: Tallinn
Auto:

#3

isekasutasin silikoonõli, selline pudelikese sees, svammiga peale kanda. nüüd kindlasti svammiotsaga ka. oli vedel. aga kuuldavasti ei pidanud silikoonõli hästi mõjuma tihenditele. vastab see mingil määral ka tõele?
KorK
Postitusi: 792
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#4

Panin ka seda silikoonõli millel oli svamm otsas(sinine pudel) ja täitsa toimis. Uks pole enam kinni jäänud. Selle kahjulikkust kahjuks hinnata ei oska.
Regular Saab Guy
que
Postitusi: 1409
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: 2x 9-5, 1x9-3

#5

Kasutan juba mitmendat aastat (punase korgiga) spreid, seda siis koos majapidamis paberiga :)
Alati tuleb kõik võimalikud tihendid üle teha, kaasa arvatud kapoti oma :notworthy:
Everyday Regular SAAB guy!
Rauno
Postitusi: 527
Liitunud: L Apr 26, 2008 14:15
Asukoht:
Auto: Saab 9-5

#6

Ise kasutan samuti eestis toodetud silikonõli. Olen kasutanud seda juba vähemalt 7 aastat erinevatel autodel ja alati on hästi toiminud. Tihendi rikkumist pole märganud ühelgi autol.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14313
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#7

Silikooni asemel võib ka teflonisisaldusega sprayd kasutada. Silikoonil on tobe omadus saasta külge koguda...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
95SELaunch
Postitusi: 328
Liitunud: E Nov 26, 2007 21:07
Asukoht:
Auto:

#8

eesti silikoonõli, mõni kord ka spray, vahet ei olnud
mellow
Postitusi: 158
Liitunud: P Mai 11, 2008 19:42
Asukoht:
Auto:

#9

Auto seisab õues ja absoolutselt mitte kui midagi ei ole kasutanud ei eelmine ega see talv ja uksed käivad täiesti normaalselt ja kinni külmunud ei ole. Ennem külmasid käis auto pesulas ja ka peale seda uksed toimivad laitmatult.
saabSS
Postitusi: 901
Liitunud: T Dets 04, 2007 21:26
Asukoht: Tallinn
Auto:

#10

järgmine probleem: kellel ei külmu uksed ära, kellel ei lähe auto mustaks.
Mario153
Postitusi: 88
Liitunud: K Sept 23, 2009 21:46
Asukoht:
Auto:

#11

Algselt postitas: mellow
Auto seisab õues ja absoolutselt mitte kui midagi ei ole kasutanud ei eelmine ega see talv ja uksed käivad täiesti normaalselt ja kinni külmunud ei ole. Ennem külmasid käis auto pesulas ja ka peale seda uksed toimivad laitmatult.

Sama siin. Tegemist ka autodega mis seisavad kogu aeg õues ja pole veel vajadust olnud mingit vahendit tihenditele toppida.
svenska
Postitusi: 116
Liitunud: L Mai 26, 2007 16:35
Asukoht:
Auto:

#12

Niiskus jääb tihendite vahele ja külmubki seal, aga kuidas seda niiskust eemale peletada? minul näiteks on üks igavene probleem et pakasega jäätub klaaside sisemine pool. Täna just kuulsin et peab konditsioneeri sisse lülitada ja las ta töötab, et sellega pidi niiskus välja tulema. Kas vastab see tõele? Sõita autos pakasega ja puhuva külmaga on ju natuke nõme..
yksheikki
Postitusi: 601
Liitunud: R Sept 12, 2008 1:36
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 Aero

#13

Eks jalgadega tassib ikka sisse vett, mis soojas autos ilusti aurustub ja siis kondetsina klaasidele jõuab. Aitab konditsioneer, mida tasub natukeseks ajaks sisse lülitada või siis pikematel otstel paned sooja täiega puhkuma ja suunad jalgadele, kuivatab ka enam-vähem ära.
tõh
Postitusi: 767
Liitunud: E Mär 26, 2007 0:02
Asukoht:
Auto: 9-3OG

#14

Huvitavad soovitused. Saabil ju ei lülitugi konditsioneer miinuskraadidega sisse.
Panna lihtsalt välisõhku salongi puhuma?
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#15

Algselt postitas: svenska
Niiskus jääb tihendite vahele ja külmubki seal, aga kuidas seda niiskust eemale peletada? minul näiteks on üks igavene probleem et pakasega jäätub klaaside sisemine pool. Täna just kuulsin et peab konditsioneeri sisse lülitada ja las ta töötab, et sellega pidi niiskus välja tulema. Kas vastab see tõele? Sõita autos pakasega ja puhuva külmaga on ju natuke nõme..

Vastab tõele, vähemalt tonnise puhul. Sõidan kogu kliima AUTO peal ja väga harva on klaasid seest jääs või udused. Kui sõita palju lühikest linnaotsa, kus auto soojaks ei jõua minna, siis ei pruugi ka konditsioneerist kasu olla.
Ning saabi kliimaseade ei puhu sulle külma tuult, kui oled soojenduse peale pannud :) Konditsioneer lülitatakse sisse sekunditeks, sellest piisab, et õhust veidi vett välja kondenseeruks.
Bandiera
Postitusi: 11
Liitunud: T Veebr 20, 2007 14:32
Asukoht:
Auto:

#16

Silikoonõli on maalrite "rõõm" .
kroom
Postitusi: 321
Liitunud: P Nov 23, 2008 21:10
Asukoht: Tartu
Auto: OG 9-3 automaat 1999 aastast

#17

Vast läheb minu küsimus enamvähem teemasse. Probleem ise selline, et viimaste päevade öise külma ja päevase sulaga oli ilmselt vesi ukse alumise tihendi vahele jooksnud ja külmumisega paisutas jää selle lahti.

Kas mul on õigus, kui ma arvan, et selle tagasi panemiseks peab "probleemile lähenema" auto alt?

Lisatud failid
uralavto
Postitusi: 223
Liitunud: E Aug 27, 2007 19:05
Asukoht:
Auto:

#18

Sellel liistul peaks seespool olema soon, millega ta kinnitub kruvi otsade külge (pildilt on need kruviotsad hästi näha) lihtsalt tuleb tagasi oma kohale panna ja suruda liist kinni . Ehk oli abiks :)
kroom
Postitusi: 321
Liitunud: P Nov 23, 2008 21:10
Asukoht: Tartu
Auto: OG 9-3 automaat 1999 aastast

#19

Liistul on tõepoolest seespool soon, aga kardan, et tagasi surumine on poolik lahendus; parem variant oleks ikka soont veidi kitsamaks suruda ja kruvid uude, kitsamasse soonde sisse keerata.

Miks ma seda siin küsin, on sellepärast, et mul endal ei ole ei kanalit ega varjualust, kus suuremaid asju ette võtta ja praegu on väljas näiteks küljekarbi alla pugeda ebamugav nii et kui tõepoolest on vaja auto alla ronida, siis peaksin mingi remonditöökoja poole pöörduma.
Vasta