Paar päeva ei soitnud autoga ja kui arvestada et paar ööd järjest oli 15 kylma, siis motlesin, et huvitav kas masin tööle ka läheb. Yllatus oli see, et katsumuseks oli hoopis uksest sisse pääsemine. Umbes kuu aega tagasi määrisin tihendid koik kenasti vahaga kokku aga tundub, et abi sellest ei olnud! Kasutasin mingit statoilist ostetud pulka!
Millist vahendit te kasutate? Ei tahaks enam auto uksetagant ennast kylmaga leida
Peale kopsimist ja kangutamist tuli ikka yks uks lahti ja auto läks käima onneks kohe!
Kylmunud ukse tihendid!
Ma kasutan silikoon õli sprayd täpsemad nime ei mäleda aga soome keeles tekst peal. ja toimib see toimib
isekasutasin silikoonõli, selline pudelikese sees, svammiga peale kanda. nüüd kindlasti svammiotsaga ka. oli vedel. aga kuuldavasti ei pidanud silikoonõli hästi mõjuma tihenditele. vastab see mingil määral ka tõele?
-
- Postitusi: 328
- Liitunud: E Nov 26, 2007 21:07
- Asukoht:
- Auto:
eesti silikoonõli, mõni kord ka spray, vahet ei olnud
Auto seisab õues ja absoolutselt mitte kui midagi ei ole kasutanud ei eelmine ega see talv ja uksed käivad täiesti normaalselt ja kinni külmunud ei ole. Ennem külmasid käis auto pesulas ja ka peale seda uksed toimivad laitmatult.
järgmine probleem: kellel ei külmu uksed ära, kellel ei lähe auto mustaks.
Algselt postitas: mellow
Auto seisab õues ja absoolutselt mitte kui midagi ei ole kasutanud ei eelmine ega see talv ja uksed käivad täiesti normaalselt ja kinni külmunud ei ole. Ennem külmasid käis auto pesulas ja ka peale seda uksed toimivad laitmatult.
Sama siin. Tegemist ka autodega mis seisavad kogu aeg õues ja pole veel vajadust olnud mingit vahendit tihenditele toppida.
Niiskus jääb tihendite vahele ja külmubki seal, aga kuidas seda niiskust eemale peletada? minul näiteks on üks igavene probleem et pakasega jäätub klaaside sisemine pool. Täna just kuulsin et peab konditsioneeri sisse lülitada ja las ta töötab, et sellega pidi niiskus välja tulema. Kas vastab see tõele? Sõita autos pakasega ja puhuva külmaga on ju natuke nõme..
Eks jalgadega tassib ikka sisse vett, mis soojas autos ilusti aurustub ja siis kondetsina klaasidele jõuab. Aitab konditsioneer, mida tasub natukeseks ajaks sisse lülitada või siis pikematel otstel paned sooja täiega puhkuma ja suunad jalgadele, kuivatab ka enam-vähem ära.
Algselt postitas: svenska
Niiskus jääb tihendite vahele ja külmubki seal, aga kuidas seda niiskust eemale peletada? minul näiteks on üks igavene probleem et pakasega jäätub klaaside sisemine pool. Täna just kuulsin et peab konditsioneeri sisse lülitada ja las ta töötab, et sellega pidi niiskus välja tulema. Kas vastab see tõele? Sõita autos pakasega ja puhuva külmaga on ju natuke nõme..
Vastab tõele, vähemalt tonnise puhul. Sõidan kogu kliima AUTO peal ja väga harva on klaasid seest jääs või udused. Kui sõita palju lühikest linnaotsa, kus auto soojaks ei jõua minna, siis ei pruugi ka konditsioneerist kasu olla.
Ning saabi kliimaseade ei puhu sulle külma tuult, kui oled soojenduse peale pannud Konditsioneer lülitatakse sisse sekunditeks, sellest piisab, et õhust veidi vett välja kondenseeruks.
-
- Postitusi: 321
- Liitunud: P Nov 23, 2008 21:10
- Asukoht: Tartu
- Auto: OG 9-3 automaat 1999 aastast
Vast läheb minu küsimus enamvähem teemasse. Probleem ise selline, et viimaste päevade öise külma ja päevase sulaga oli ilmselt vesi ukse alumise tihendi vahele jooksnud ja külmumisega paisutas jää selle lahti.
Kas mul on õigus, kui ma arvan, et selle tagasi panemiseks peab "probleemile lähenema" auto alt?
Lisatud failid
Kas mul on õigus, kui ma arvan, et selle tagasi panemiseks peab "probleemile lähenema" auto alt?
Lisatud failid
-
- Postitusi: 321
- Liitunud: P Nov 23, 2008 21:10
- Asukoht: Tartu
- Auto: OG 9-3 automaat 1999 aastast
Liistul on tõepoolest seespool soon, aga kardan, et tagasi surumine on poolik lahendus; parem variant oleks ikka soont veidi kitsamaks suruda ja kruvid uude, kitsamasse soonde sisse keerata.
Miks ma seda siin küsin, on sellepärast, et mul endal ei ole ei kanalit ega varjualust, kus suuremaid asju ette võtta ja praegu on väljas näiteks küljekarbi alla pugeda ebamugav nii et kui tõepoolest on vaja auto alla ronida, siis peaksin mingi remonditöökoja poole pöörduma.
Miks ma seda siin küsin, on sellepärast, et mul endal ei ole ei kanalit ega varjualust, kus suuremaid asju ette võtta ja praegu on väljas näiteks küljekarbi alla pugeda ebamugav nii et kui tõepoolest on vaja auto alla ronida, siis peaksin mingi remonditöökoja poole pöörduma.