Tulekustutid ja nende hooldus (Split Vunts123 auto teemast)
- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 804
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Viljandi/Tallinn/Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Mina saan juba kaks aastat ÜV punktis sõimu ja moraaliloengut kõigi oma saabidega, kuidas ma ei tohi seda ise kontrollida, ning ilmselgelt ka märke registrisse minu hoolimatust käitumisest...
Tamrex kirjutas:Uue Tuleohutuse seadusega“, mis jõustus 01.märtsil 2021. a, karmistati nõudeid tulekustutite kontrollile ja hooldusele.
Tulekustuti kontrollimist ja hooldamist teostav ettevõte peab esitama majandustegevuse registrisse (MTR-i) majandustegevusteate koos vastutava isiku määramisega. Vastutaval spetsialistil peab olema tulekustuti kontrollimiseks ja hooldamiseks erialane ettevalmistus ning vähemalt kolmeaastane töökogemus selles valdkonnas. Vastutav isik peab olema ettevõttega lepingulises suhtes, et oleks tagatud Tuleohutuse seaduses ja selle alusel kehtestatud õigusaktides sätestatud nõuete järgimine.
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Tamrex on selle kontrolli algusest peale valetanud, et ainult nemad võivad seda teha.
Sellest loetelust mõned tegevused nõuavad mingisuguse paberi olemasolu, autos oleva kustuti kontroll siia kuulu.
ja valitsuse määrus ka mille alusel kustuti kontroll toimub - https://www.riigiteataja.ee/akt/13354853?leiaKehtiv
Sorry Vunts123, Cyber äkki kolib viimased postid loba alla
Sellest loetelust mõned tegevused nõuavad mingisuguse paberi olemasolu, autos oleva kustuti kontroll siia kuulu.
terve seadus - https://www.riigiteataja.ee/akt/13314859?leiaKehtiv(11) Tuleohutusteenus käesoleva seaduse tähenduses on:
1) ehitusprojekti tuleohutuse osa ekspertiisi tegemine;
2) ehitise tuleohutusnõuete auditi tegemine;
3) ehitusprojekti tuleohutuse osa koostamine või kooskõlastamine, kui ehitusprojektile tuleb ehitusseadustiku § 14 lõike 4 punkti 1 alusel kehtestatud nõuete kohaselt teha ekspertiis;
[RT I, 22.03.2021, 1 - jõust. 01.04.2021]
4) enesekontrolli tuleohutusaruande koostamine;
5) evakuatsiooni ja tulekahju korral tegutsemise õppuse läbiviimine;
6) tulekahju korral tegutsemise plaani koostamine;
7) tuleohutuse koolituse läbiviimine;
8) tuletöö tegemise koolituse läbiviimine;
9) tuleohutusülevaatuse tegemine.
[RT I, 30.12.2020, 2 - jõust. 01.03.2021]
(12) Tuleohutusülevaatus käesoleva seaduse tähenduses on territooriumi, ehitise ja selles asuva tuleohutuspaigaldise ning ehitises toimuva tegevuse tuleohutusnõuetele vastavuse kontrollimine.
[RT I, 30.12.2020, 2 - jõust. 01.03.2021]
ja valitsuse määrus ka mille alusel kustuti kontroll toimub - https://www.riigiteataja.ee/akt/13354853?leiaKehtiv
Sorry Vunts123, Cyber äkki kolib viimased postid loba alla

- SoS
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 804
- Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
- Asukoht: Viljandi/Tallinn/Tapa
- Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
- Kontakt:
Ma proovisin ka onule seletada, et 15 aastat saanud ise kontrollida, aga tema ütles, et nemad Eesti Tehnoülevaatajate liidus otsustasid nüüd seadust sedasi tõlgendada, et mina ise kontrollida ei tohi ja kogu lugu. Ridade vahel võis välja lugeda, et kui ma veel palju paugun, siis leitakse põhjus, miks korduvalt veelkord korduvale edasi saadetakse...
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
Tulekustuti peaks olema VO (vähe oluline viga) ja see ei peaks segama ülevaatust. Sel aastal tulkustutit ei vaadanudki ,kuid vaatas taskulambiga rattakoobastesse ja püüdis karbi plastikkatte alla piiludes leida karbis auke ,et pidada olema kandevkonstruktsioon.
Saan harva sõita SAABIGA.
-
- Postitusi: 520
- Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
- Asukoht: Ikla
- Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242
Käisin eelmisel aastal tuletöö koolitusel ja seal ka rääkis, et enam ise ei saa kontrollida. Et kindel viis kuidas seda õigesti teha ja inimesed pole koolitust sellist saanud ja nii edasi... Reaalselt TÜV onu andis kummihaamriga 2 vopsu ja kolmekas teenitud. Koolitusel just mainis ära, et see kummihaamriga lähenemine pole õige viis... Minu isiklik arvamus on see, et see on puhtalt inimeste lüpsmine...
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14174
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Poolte kustutite (need pisikesed autosse käivad) puhul ei olegi muud varianti, kui kummihaamriga kontrollida. Tamrex saadab su puu taha, kui sinna sellisega ilmud... Nad suudavad kontrollida ainult oma müüdud ja mingi spetsiaalse urruauguga varustatud kustuteid, kuhu saab miski sondi sisse ajada... Kui sellist pole, siis "hooldus" on ainuke variant. Sisuliselt lastakse tühjaks ja täidetakse uuesti, vist... Maksab ilmselt rohkem, kui poest uus võtta... jätkusuutlik tegevus, pole midagi öelda...
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2312
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: Jalgratas.
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik, 9-5 Aero või 9-5 Griffin
Paar päeva tagasi ülevaatusel ei tuntud järjekorras olevate autode puhul huvi tulekustuti olemasolu vastu. Aga seeeest kontrolliti vin koodi ja loksutati käru konksu.