Ise olen küll arvamusel, et paremad rehvid ikka ette. Vähemalt linnasõidul on sellest kasu, kui igal pool pidevad ummikud ja pidurdada tuleb tihti...just pidama saamise pärast.
Aga rattapoltidele soovitaks spets. võtit (vist mingi 100kr ringis), vars käib pikemaks antenni põhimõttel, pole mingit toru vaja.
Kord olen külmaga lumehanges rattamutreid ümmarguseks keeranud...muidugi originaal- :wall: "ristiga"...küll tegi tigedaks ja sinna see auto seekord jäigi.
Nüüd, uue võtmega on lapsemäng, ükskõik kui kõvasti töökojas kinni krutitakse.
Talverehvid ja veljed
Algselt postitas: sebastian
Ise olen küll arvamusel, et paremad rehvid ikka ette. Vähemalt linnasõidul on sellest kasu, kui igal pool pidevad ummikud ja pidurdada tuleb tihti...just pidama saamise pärast.
Aga rattapoltidele soovitaks spets. võtit (vist mingi 100kr ringis), vars käib pikemaks antenni põhimõttel, pole mingit toru vaja.
Kord olen külmaga lumehanges rattamutreid ümmarguseks keeranud...muidugi originaal- :wall: "ristiga"...küll tegi tigedaks ja sinna see auto seekord jäigi.
Nüüd, uue võtmega on lapsemäng, ükskõik kui kõvasti töökojas kinni krutitakse.
See on nn teleskoop võti. Endal on olnud sama juhus, õnneks oli sõber lähedal koos meetrise toruga :D
Ise ostsin sama võtme järve autopoest maksis vist 95.- raha. ;)
Iga ratas veab and then some!
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
paremad rehvid ette - või tahapoole?
millised poolt- ja vastuväited?
paremad ette:
kõige suurem +, et pidurdades auto raskus kandub esiteljele ja pidurdamine parem ja evektiivsem, säilib juhitavus
esiveolise puhul parem harduvus liikumahakkamisel ja sõitmisel
paremad taha:
hoiab ära kylglibisemist
tagaveolise puhul parem haarduvus liikumahakkamisel ja sõitmisel
tagaveolise puhul parem
edit:
kummad rehvid kuluvad rohkem- kas esi- või taga?
ja kuluvad tänu sellele ehk saavad rohkem vatti: nii pidurdades, kui ka kiirendades. siit ka veel järeldus, kuhu paremamustriga panna.
ja kylglibisemise puhul ei oma mingit tähtsust kas auto esi- või tagaveoline- tähtis on hoopis õiged juhtimisvõtted ja harjutamine.
kui tagaveolise puhul lased gaasi maha ja keerad rooli libisemise suunas, siis esiveolise puhul pead keerama ka algul kylglibisemise suunas ja hoopis kõvasti andma gaasi juurde ja hoidma rooliga suunda ( vaikselt tagasi keerama), mis muidugi kerge ei ole, sest sa ei tea, kuidas parasjagu rattad asuvad, aga see on harjutamise teema.
ja kui siis ees viletsad rehvid, siis ei vea sind tõepoolest sirgeks.
millised poolt- ja vastuväited?
paremad ette:
kõige suurem +, et pidurdades auto raskus kandub esiteljele ja pidurdamine parem ja evektiivsem, säilib juhitavus
esiveolise puhul parem harduvus liikumahakkamisel ja sõitmisel
paremad taha:
hoiab ära kylglibisemist
tagaveolise puhul parem haarduvus liikumahakkamisel ja sõitmisel
tagaveolise puhul parem
edit:
kummad rehvid kuluvad rohkem- kas esi- või taga?
ja kuluvad tänu sellele ehk saavad rohkem vatti: nii pidurdades, kui ka kiirendades. siit ka veel järeldus, kuhu paremamustriga panna.
ja kylglibisemise puhul ei oma mingit tähtsust kas auto esi- või tagaveoline- tähtis on hoopis õiged juhtimisvõtted ja harjutamine.
kui tagaveolise puhul lased gaasi maha ja keerad rooli libisemise suunas, siis esiveolise puhul pead keerama ka algul kylglibisemise suunas ja hoopis kõvasti andma gaasi juurde ja hoidma rooliga suunda ( vaikselt tagasi keerama), mis muidugi kerge ei ole, sest sa ei tea, kuidas parasjagu rattad asuvad, aga see on harjutamise teema.
ja kui siis ees viletsad rehvid, siis ei vea sind tõepoolest sirgeks.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Paremad rehvid kindlalt tagumisele sillaleAlgselt postitas: ivomets
paremad rehvid ette - või tahapoole?
Sõltub. Ühel hetkel võib juhtuda, et seda "maksimaalselt efektiivset pidurdust" taga ajades saab tagapidurite (küll nõrgem) pidurdusjõud suuremaks kui nende küljes asuvate kehvemate rehvide läbilibisemiseks vajalikust jõust) ja siis pole enam üldse mitte mingit juhitavust, vänta rooli ja eespool asuvaid paremad rehve kuidas tahad. Kui külg oli liikumise suunas sel hetkel, siis on kaasikus ka.. ;)millised poolt- ja vastuväited?
paremad ette:
+ kõige suurem +, et pidurdades auto raskus kandub esiteljele ja pidurdamine parem ja evektiivsem, säilib juhitavus
+ esiveolise puhul parem harduvus liikumahakkamisel ja sõitmisel
Esisillaveoga autol on see asi ka, et pidevalt rooli, gaasi ja pidurit pruukides on sõites võimalik saada suht hea ettekujutus esisilla pidamise piiridest. Tagasilla tunnetus on üldiselt kehvem ning lihtsalt on hea teada, et seal otsas on pisut rohkem varu.. sest kui tagaots ära minema hakkab, siis on see paljude jaoks juba keeruline seis.
paremad taha:
+ hoiab ära kylglibisemist
+ tagaveolise puhul parem haarduvus liikumahakkamisel ja sõitmisel
tagaveolise puhul parem
rohkem polegi eriti põhjendusi vaja. Kontrollimatu külglibisemine on saatanast ;)
tagaveoline,mis on läinud 90kraadi külglibisemisse sõitvast trajektoorist,siis seda on võimalik sirgeks juhtida.Esiveolisele igal kümmnel juhul taha paremad rehvid,kui pära käest läheb,siis on massin nii öelda läinud....
Igal talvel olen liuglemist harjutanud jääradadel,mis tuleb igati kasuks,ainult kurb on ,et rajale saab alles siis kui talv on haripunktis ning esimene mustjää ja lumi seljataga.
Igal talvel olen liuglemist harjutanud jääradadel,mis tuleb igati kasuks,ainult kurb on ,et rajale saab alles siis kui talv on haripunktis ning esimene mustjää ja lumi seljataga.
Puidust toodete valmistamine eritellimisel: http://www.isoptera.ee/
Paremad ette või taha ?
Selle üle oli eelmise aasta talvel auto24-s tõsiselt pikk ja tuline arutelu ning täpselt niipalju, kui oli erinevaid inimesi, oli ka erinevaid arvamusi. Lõppkokkuvõttes jäi asi ikka sinnamaale, et ühed panid paremad ette ja teised taha. Mina isiklikult panen paremad rehvid ette ning talvel kogu oma masina 147 + natuke peale kiloWatte mõtlematult ei rakenda. Lõppkokkuvõttes sõltub kogu kupatus istme ja rooli vahel olevast tihendist. :drive:
Selle üle oli eelmise aasta talvel auto24-s tõsiselt pikk ja tuline arutelu ning täpselt niipalju, kui oli erinevaid inimesi, oli ka erinevaid arvamusi. Lõppkokkuvõttes jäi asi ikka sinnamaale, et ühed panid paremad ette ja teised taha. Mina isiklikult panen paremad rehvid ette ning talvel kogu oma masina 147 + natuke peale kiloWatte mõtlematult ei rakenda. Lõppkokkuvõttes sõltub kogu kupatus istme ja rooli vahel olevast tihendist. :drive: