Tere!
Küsimus, kas on veel midagi, mida peab silmas pidama automaatkasti õlivahetusel?
* 3.5 liitrit (turbiinist õli väljasaamiseta)
*Dexron II ATF õli
*Filter on pestav
Lugupidamisega,
Teet
:drive:
K: S 9000 Autom. õlivahetus.
Tavaliselt saab sealt rohkem õli kätte.
Kasti täidad,kuni varras näitama hakkab,siis käivitad.Soovitav oleks käigud läbi lülitada.Õli lisad,kuni töösooja õli tase vardal märkide vahele jõuab.
Kasti täidad,kuni varras näitama hakkab,siis käivitad.Soovitav oleks käigud läbi lülitada.Õli lisad,kuni töösooja õli tase vardal märkide vahele jõuab.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Filtrit ei kannata ka lõputult pesta,kuna see kapronvõrk on kahekihiline,siis paratamatult jääb palju silmale eristamatut "sitta" võrkude vahele,mis omakorda halvendab õli voolavust läbi filtri.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Suht lambajutt:bs:
ja ja, kui tahad kasti vahetadada, teenindustele kasulikkum:)
aga tee asjad natukene varem ja suured probleemid võivad mitte tulla:)
Ärge koonerdage mahlade peal, lõppus tuleb kallim!!!
__In Boost We Trust__