500 eurot nagu maast leitud (EE artikkel hooldusest)

Kõik mis on seotud SAAB' i hooldusega - alates remondikohast lõpetades autopesuga
Vasta
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#1

L Sept 22, 2012 20:38

Igavesti laheda artikli leidsin Eesti Ekspressist.

Vahepeal on tunne, et paljudes töökodades tehakse täpselt nii, et kui ise asjast ei jaga, siis tahetakse ära vahetada KÕIK, mis vähegi võimalik. Kõik ju puha raha.

Seepärast alati hea lugeda, kui keegi ise midagi teeb ja proovib ja lihtsate vahenditega asja korda saab.

artikkel ise siin
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
ivark
Postitusi: 777
Liitunud: N Juul 02, 2009 12:31
Asukoht:
Auto:

#2

L Sept 22, 2012 23:37

Jah lugesin ka. Nii ta on paraku, kui ise ei jaga ja eriti ei pinguta ka, siis lüpstakse täiega.
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#3

P Sept 23, 2012 5:30

Järjekordselt ühe mätta(tarbija) otsast kirjutatud artikkel.
Inimesed võiks ükskord aru saada selliste juhtumite puhul, et tegemist on ESINDUSTEGA, kes peavad "ematehaste" etteantud mängureegleid järgima-olgu siis tegu "A-varuosade" paigaldamisega või etteantud normtundidega...
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
anthillse
Postitusi: 993
Liitunud: R Mai 02, 2008 14:30
Asukoht:
Auto:

#4

E Sept 24, 2012 9:13

Kui sa uue auto ostad siis pead arvestama sellega et teatud hooldused on kallid sest nagu iisak ütles et peavad nad A-asju kasutama.

Et kulusid kokku hoida tasuks ennem ostu ka uurida tulevase auto hilisemaid hoolduskulusid ,ntx mu Mitsu kõige kallim hooldus maksab üle 500€ ja enamus neist jääb 200€ kandi.

Ja kui isegi tahetakse vahetada juppe mis on toimivad siis kui ma õigesti mäletan on kliendil õigus peale vahetus osa tagasi küsida ja lasta uurida kas oli õigustatud ja hiljem siis näiteks kahjutasu küsida tühja töö eest.
www.tmuuga.eu
Joonas
Postitusi: 186
Liitunud: T Mai 15, 2007 10:30
Asukoht:
Auto:

#5

E Sept 24, 2012 11:01

Tsitaat artiklist:
"Kuna peatselt saab auto kasutusrent läbi, otsustasin, et suuremaid “investeeringuid” autosse ei tee."

Palju õnne sellise suhtumisega... tundub, et isikul seisab ees huvitav liisinglepingu lõpetamine. :D
Arvestades, et Škoda esindus on liisingueseme tagasiostjaks, kes hindab sõiduki tehnoseisundit tagastamise hetkel, siis sealt võib tulla "mõnus" arve lõpetuseks... ja sellest arvest juba ei pääse. :evil:

Ei tea ühtegi liisingfirmat, kelle lepingutingimustes poleks sees, et tagastada tuleb tehniliselt korras sõiduk.
caarel
Postitusi: 313
Liitunud: N Veebr 22, 2007 15:50
Asukoht:
Auto:

#6

P Sept 30, 2012 23:50

Sellist jura on ette tulnud küll. See koht oli ka üks Tallinna suurest saabivaalast. Nimelt ühel kenal päeval viisin auto ülevaatamiseks töökotta. Õhtul sellele järele minnes leidsin eest härra, kes nõjatudes koristusharjale ning kimudes samaaegselt suitsu, teatas rahumeeli, et autol vaja vahetada kõik puksid, turbo, summuti mingi osa ning kogu see lõbu vaid 30000EEKu eest. Ülevaatuse käigus leiti, et salongi filter oli osutunud kõige ohtlikumaks ning see oli vaja viivitamatult ära vahetada (700EEKu). Kuulasin härra ära, maksin arve ning tänasin omaette, et kooliraha nii väike oli.
Sellest ajast moodas 4 aastat ning 60000km. Alles nüüd vajasid osad tagumised puksid vahetust, pool aastat tagasi kõik summuti osad ning turbo töötab siiani.
Olen ennast leidnud vahel mõtlemast, et sellises töökojas vahetataks ka otse salongist väljunud tuttuue masina puksid ära sest neid on ju kulutatud juba :)
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#7

E Okt 01, 2012 0:08


Sellest ajast moodas 4 aastat ning 60000km. Alles nüüd vajasid osad tagumised puksid vahetust, pool aastat tagasi kõik summuti osad ning turbo töötab siiani.

Võibolla sõitsid selle nö ribadeks, mingil määral plärises ja olid lõpuks sunnitud vahetama?

Mõningane kogemus 3 Saabiga on näidanud, et teatud asju tuleb siiski varem vahetada, kui päris "viimases vindis".
Sõltub ka omanikust: kes liigub kümneid tuhandeid veidi koliseva puksiga, kes vahetab kohe, kui mingi kolin ilmub. Suhteline.
Teinekord annab otsad mingi suht odav jubin väga ebameeldival hetkel.
"Las asi ootab, küll vahetan, kui üles ütleb."- on juba mõnda aega mõttes.
Selliseid osasid on mitmeid. Bensiinipump tuleb kohe meelde. Juba häälitseb kahtlaselt, on 10 aastat vana ja siis ühtäkki jätab masina teele keset talvist ja pimedat Lõuna-Eesti metsa. Ebamugav, kas pole?

Ma usun, et töökoda andis siiski soovituse vahetamiseks, mitte ei käskinud?
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#8

E Okt 01, 2012 0:10

Selleks peabki oskama nii kuulata kui küsida. Esiteks kuulata, kas antud juppi soovitatakse profülaktika korras vahetada või on selle viga tuvastatud. Teiseks oskus küsida, kui kriitiline see on ehk kas vahetama peab ASAP või kannatab sellega oodata. 10+ aastat vanal autot leiab alati juppe, mille võiks välja vahetada, kuid mille mittevahetamisest midagi hullu ei juhtu;) Kui töökoja jutt väga kahtlane tundub, on abiks nii google kui teise spetsialisti arvamuse küsimine(esimese puhul on siiski eeldus teatav kogemus terasid sõkaldest eristada, netiavarustest leiab lisaks kasulikule infole ka igasugust <piiks> ).
caarel
Postitusi: 313
Liitunud: N Veebr 22, 2007 15:50
Asukoht:
Auto:

#9

L Okt 06, 2012 0:47

Arvutus näitab, et auto oli sel hetkel 5+ aastat vana, mitte 10. Iga imeliku asja peale panen autoülevaatuseks aja kinni. Puksiga polnud kuulda veel mingit kobinat ning selle kohta lihtsalt soovitati ära vahetada, mida ma ka teha lasin. Summutit tõesti ei vahi, vaid vahetan siis kui plärina sisse lööb.
Fakt on see, et ülejäänud kahes saabivaalas küsiti, et kes ütles, et need asjad on vaja vahetada :)
Vasta