Kroomimine
Meil on siin õnneks inimesi, kes 96-si ehitavad, äkki vaja stangesi kroomida?
Leidsin ühe lehe, kus asju kroomitakse ja muudki tehakse:
http://www.hot.ee/wings/
Tsinkimist ja liiva/haavlipritsi saaks minu käest palju odavamalt.
Leidsin ühe lehe, kus asju kroomitakse ja muudki tehakse:
http://www.hot.ee/wings/
Tsinkimist ja liiva/haavlipritsi saaks minu käest palju odavamalt.
Ei ole.
Auto plekk on nii õhuke, et kui liivapritsiga tahaks teha korralikku tööd, SA2-ni välja, pinnakaredusega alates 25 mikronit ja veel mõlemalt poolt, siis ei jää plekist miskit järgi. Pealgegi jäävad siis plekile suurtele lauspindadele pinged sisse, mis võib pleki mõnest kohast kõveraks tõmmata.
Selle jaoks on olemas teised vahendid, nt roostemuundajad.
Ma lasin liivapritsiga ühte plekitükki mõõtmetega 50x150 mm, paksusega 4 mm ja see tõmbas kõveraks.
Värvimise teenust ma ei paku, vähemalt Saabide juppe ei värvi, nii hea käsi ma ka ei ole. Müügiks värvida ei julge, ei ole seda enne teinud.
Auto plekk on nii õhuke, et kui liivapritsiga tahaks teha korralikku tööd, SA2-ni välja, pinnakaredusega alates 25 mikronit ja veel mõlemalt poolt, siis ei jää plekist miskit järgi. Pealgegi jäävad siis plekile suurtele lauspindadele pinged sisse, mis võib pleki mõnest kohast kõveraks tõmmata.
Selle jaoks on olemas teised vahendid, nt roostemuundajad.
Ma lasin liivapritsiga ühte plekitükki mõõtmetega 50x150 mm, paksusega 4 mm ja see tõmbas kõveraks.
Värvimise teenust ma ei paku, vähemalt Saabide juppe ei värvi, nii hea käsi ma ka ei ole. Müügiks värvida ei julge, ei ole seda enne teinud.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14292
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Järgnev on siis agentuur "Naised saunas rääkisid" ehk mõningane jutt, mis mulle on internetist meelde jäänud... Ei pretendeeri igavesele tõele...
Nii palju kui ma lugenud olen ei mõju see liivaprits suurele "pehmele" pinnale, ehk siis plekile eriti hästi... Pidavat mingeid pingeid tekitama jms... Tuleb veel teda pärast pesta ja siis kuivatada ja siis roostetõrjuda jms. Ilmselt ei tasu vaeva kui sa ei tegele just mingi jubevana uuniku taastamisega. On veel miski kriidi vms asjaga prits vist olemas, see pidavat pehmem olema, kulub siis ka vastavalt kauem aega.
Nii palju kui ma lugenud olen ei mõju see liivaprits suurele "pehmele" pinnale, ehk siis plekile eriti hästi... Pidavat mingeid pingeid tekitama jms... Tuleb veel teda pärast pesta ja siis kuivatada ja siis roostetõrjuda jms. Ilmselt ei tasu vaeva kui sa ei tegele just mingi jubevana uuniku taastamisega. On veel miski kriidi vms asjaga prits vist olemas, see pidavat pehmem olema, kulub siis ka vastavalt kauem aega.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
uh, mis võiks seal stange kroomimine maksma minna kui ruutdetsimeeter 100 kr??:gun:
rattapoldipäid ehk kannataks selle hinnaga teha ;)
rattapoldipäid ehk kannataks selle hinnaga teha ;)
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Algselt postitas: Cyber
Järgnev on siis agentuur "Naised saunas rääkisid" ehk mõningane jutt, mis mulle on internetist meelde jäänud... Ei pretendeeri igavesele tõele...
Nii palju kui ma lugenud olen ei mõju see liivaprits suurele "pehmele" pinnale, ehk siis plekile eriti hästi... Pidavat mingeid pingeid tekitama jms... Tuleb veel teda pärast pesta ja siis kuivatada ja siis roostetõrjuda jms. Ilmselt ei tasu vaeva kui sa ei tegele just mingi jubevana uuniku taastamisega. On veel miski kriidi vms asjaga prits vist olemas, see pidavat pehmem olema, kulub siis ka vastavalt kauem aega.
Naised saunas ei rääkinud päris tõtt
Kriidipritsiga saab puhastada pindu mustuses, kuid värvieeltööks ta ei sobi, kuna pinnakaredus ei ole piisav.
Pärast liivapritsi tuleb pesta nt atsetooniga, mis eraldab rasva metalli pinnalt, kuivatada ei tule, kuna see aurab ise minema. Roostemuundajaga pole sel juhul midagi teha, kuna plekk on haljas, aga roostemuundaja reageerib ainult rauaoksiidiga. Haljale plekile võib panna tsingikatte. Külmtsink kantakse ainult puhtale metallile, kuna ainult siis tekib galvaaniline paar, roostes pinnale tekib nake ainult laki nakke baasil (külmtsink = 96% jahvatatud tsink + 4% lakk).
Kui kellegi on huvi oma auto kere tsinkida, siis ehk saan pakkuda kuumtsinkimist, mis on veitsa parem asi ega nõua ka eelnevalt liivapristi, kuna detail käib enne happe- ja leelisevannidest läbi.
Kui on kellegi huvi, siis ma võin uurida.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Natuke pinnatöötluse tegijate kontaktandmeid Tallinnas:
Tsinkimine, tinaga katmine, kroomimine (või hoopis nikeldamine täpselt kahjuks ei tea) erinevat värvi anodeerimine, mustamine jne jne. - AVEX OÜ galvaanikatsehh Tel 6 120 644 (Vene keeles ainult)
Autodetailide 3 kihiline "kroomimine"
Vasar Galvaanika Vana-Narva mnt 1
Tel 5013 888 (või 6 348 604)
Pind tuleb enne vanast saastast puhtaks teha ja poleerida. Siis tuleb nende poolt vask ja jälle peab ise poleerima (ideaalse tulemuse jaoks oleks hea niimoodi kokku 3x teha), nende poolt nikkel (ja jälle peab poleerima) viimane kiht on nende poolt kroom.
Tavalise kroomimise hind on 600kr ruutmeeter.
Orienteeruv kaitseraua hind (150x1800mm, 1kiht vaske ainult) 700kr (koos km)
Plastmassi metaliseerimisega ei tegele eestis enam keegi, st. Normasse ei pääse sisse. Teised ei tee.
Tsinkimine, tinaga katmine, kroomimine (või hoopis nikeldamine täpselt kahjuks ei tea) erinevat värvi anodeerimine, mustamine jne jne. - AVEX OÜ galvaanikatsehh Tel 6 120 644 (Vene keeles ainult)
Autodetailide 3 kihiline "kroomimine"
Vasar Galvaanika Vana-Narva mnt 1
Tel 5013 888 (või 6 348 604)
Pind tuleb enne vanast saastast puhtaks teha ja poleerida. Siis tuleb nende poolt vask ja jälle peab ise poleerima (ideaalse tulemuse jaoks oleks hea niimoodi kokku 3x teha), nende poolt nikkel (ja jälle peab poleerima) viimane kiht on nende poolt kroom.
Tavalise kroomimise hind on 600kr ruutmeeter.
Orienteeruv kaitseraua hind (150x1800mm, 1kiht vaske ainult) 700kr (koos km)
Plastmassi metaliseerimisega ei tegele eestis enam keegi, st. Normasse ei pääse sisse. Teised ei tee.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14292
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Aga palun! See ei ole küll päris kroom. Vaid kroomvärv. FantaChrome on vist mingi kaubamärk selle kohta. Eestis on ka esindaja olemas. Üks teine kroomimise teema oli kus ma sellest rääkisin. Tqhq-st leidsin ühe teema. Tol hetkel oli asi alles katsetamisel, praegu vist juba toimib.