pesuõli?

Kõik mis on seotud SAAB' i hooldusega - alates remondikohast lõpetades autopesuga
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#26

L Jaan 14, 2006 17:52

Algselt postitas: qdwin
Et siis kallame pesuõli sisse, peasuõli peseb saasta lahti, seda ka ilmselt peenikestes kanalites. Ja nii see sodi need kanalid ummistabki koos vastavate tagajärgedega.

On siingi foorumis neid kes aina parema õliga meelitades on üritanud mootorit puhtaks saada, tulemuseks on kokkujooksnud mootor ikkagi.


....on ette tulnud
:drive:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#27

L Jaan 14, 2006 19:09

Algselt postitas: wilddog
Ingliskeelne nimetus on asjal Flushing oil. Tegu on siis suht vedela kraamiga, millel siis sees miskid ained, mis siis puhastavad erinevaid trakte jne. Tavaliselt müüakse 5l kanistris. Ise olen kasutanud Addinoli ja BP oma. Protseduur on ise järgmine: vana õli välja. Siis lased tal ilusti tühjaks joosta, ning siis pesuõli MAX-ini sisse. Lased 15 min käia - vahepeal võib nii 3000 rpm hoida ka miskite lühemate portsude kaupa. Siis kogu pask välja tuleb sama must kui vana õli, aga vedelam. Siis filter külge ja uus õli sisse. Õli omadusi see pesuvärk ei muuda. Nüüd siis tõukurid puhtad, pump ka, ning muu läbu ka välja uhutud. Ikkagi mul tilguks süda verd kui kalli täissünt õli musta jura peale hakkad kallama. Kanku maksab nii 200kr ümber.


Kõik need pesuained on korralikes õlides sees ja kindlasti veel paremad,kui mingis suvalises pesuõlis,mida ma üldse turbomootorisse ei julgeks kallata.
Mootori kokkujooksmisoht on alati,kui asud esimesi kordi superõlisid kasutama ja auto minevikku ei tea.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#28

L Jaan 14, 2006 19:13

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Mul on viimasel ajal silma hakanud need 800+ kroonised Castroli õlid, ei tea kas need on head. Äkki piisab esimesest korrast pesuõliga puhastamisest kui hiljem Castrolit kasutada.


Tegelikult ei piisa.Tuleks klapikambri kaan avada ennem ostu,sealt on kohe näha,mis ees ootab.Euroopast tulnud masinad oma 20-30tuh.km.välbaga näevad ikka päris jubedad seest välja ja kui seda tahket sitta pesema suure hooga asud,juhtub nii,nagu paljudel foorumlastel on juba juhtunud(ka minul).
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#29

L Jaan 14, 2006 19:17

Jookseb nimelt kokku jah? Kas piisab ainult klapikambri kaane puhastamisest?
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#30

L Jaan 14, 2006 19:38

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Jookseb nimelt kokku jah? Kas piisab ainult klapikambri kaane puhastamisest?
Ei piisa!!! Kogu see saast sadestub igale poole kuna ringleb koos õliga! Absoluutselt igale poole sadestub! Ja oht et mingist nurgatagusest lahtipestud vaigutükike minema pääseb on alati olemas. Pesuõli tagajärjel pääseb kogu saast korraga minema, hea õliga meelitades vähemalt ei tule see laks kohe peenikestele kanalitele meeletu kontsentratsiooniga peale.
Ausalt, mina neid pesuaineid ei julge kasutada. Kindlam ja kuivem tunne on kui kogu aeg kasutada korralikke õlisid ja teha õlivahetus kõige enam 10000 km tagant.
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#31

L Jaan 14, 2006 20:01

Vot jah te teate paremini kuidas on nende turbomootoritega, neil vististi rohkem peeneid kanaleid kuhu sodi võiks takerduda ,endal kogemus puudub ,selljuhul jah parem esimesel korral seda ei proovi ,kuid minuarust kenasti hooldatud vabalthingavat võib küll pesta, ei juhtu seal midagi ja eks puhas, õli ikka mootori resurssi pikendab küll
Loomolikult minu võrdlusautoks on omega ja võin kindlalt väita et see mootor 85 kw seda koormust mida mina talle andnud olen ,ilma selleta vastu poleks pidanud ja peab veel edasi .
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#32

L Jaan 14, 2006 22:10

Algselt postitas: vulkanus
...kuid minuarust kenasti hooldatud vabalthingavat võib küll pesta, ei juhtu seal midagi ja eks puhas, õli ikka mootori resurssi pikendab küll
Loomolikult minu võrdlusautoks on omega ja võin kindlalt väita et see mootor 85 kw seda koormust mida mina talle andnud olen ,ilma selleta vastu poleks pidanud ja peab veel edasi .
Kenasti hooldatud vabalthingav on ilmselt ka kogu aeg limpsinud head ja heade pesemisomadustega õli, ega tunne mingit puudust mootori pesust. Olen siin korduvalt rääkinud kuidas ma Castroli täissündiga likvideerisin oma kunagise mondeo (85kw) käiguvahetusel tekkinud sinise suitsupilve!!!
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#33

L Jaan 14, 2006 22:16

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Jookseb nimelt kokku jah? Kas piisab ainult klapikambri kaane puhastamisest?


Seal pole midagi pesta,aga sa näed,mis toimunud on ja mis ees ootab.Kui ikka alumiinium o kakaga ühte värvi ja ketiümbruses
1-2cm.paksune tahke kiht,siis on asi tõsine.Tahke sodi sulgeb lahtipääsemisel kriitilised õlikanalid,edasi on juba....:red:
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#34

L Jaan 14, 2006 22:31

Algselt postitas: Trionic
Kui ikka alumiinium o kakaga ühte värvi ja ketiümbruses
1-2cm.paksune tahke kiht,siis on asi tõsine.Tahke sodi sulgeb lahtipääsemisel kriitilised õlikanalid,edasi on juba....:red:
Mulle "meeldis" pilt korralikult puhastatud klapikambrikaanest, mis nägi vaatamata kõikide füüsiliste ja keemiliste meetodite kasutamisele sama must edasi. Mis sest et ühtegi asfaldi tükki enam kuskilt välja koukida ei õnnestu. St. see praktiliselt happeks muutunud õli oli end alumiiniumisse sisse söönud.. Pesuvahend kougib asfaldi tükikesed lahti ja kõik, kehv õli muutub mõne tuhande kilomeetri pärast happeliseks ja söövitab ning sööbib kuidasjaksab.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#35

L Jaan 14, 2006 22:34

kasutage korralikke töötavaid termostaate, ka siis tekib selle sasta ladestumist vähem
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#36

L Jaan 14, 2006 22:44

ei ütleks et ningit superõli täiesti tavalist Adnoc poolsünti u 220 eek 4 litra olengi lihtsalt suht uuest peale autot hooldand ja kogu aeg üht moodi. Auto sain siis oli ees u 60000 nüüd 275000
Eks tegelt teebki ühe korraliku õli hinna välja, kuid ma katsetan vähemalt omega peal edasi ,vaatan mist ühest opelist võtta annab .
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#37

L Jaan 14, 2006 22:53

Mu äia viimase lõpu Eestist täiesti uuena ostetud Sierra (2L dohc) käitus ainult Mobil 5W-50-ga sõitnuna 300000 km järel väga ilusti, õli ei võtnud, mootori hääl oli super, bensiinikulu sama. Pesuvahendeid ei kasutanud ta kordagi.

Kahju ainult et uus omanik painutas samal ööl peale liikusid auto ümber puu.
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#38

L Jaan 14, 2006 23:05

Sellist asja on jah vastik kuulata ,kui uus omanik kohe pambusesse tõmbab ,seepärast omegat ära ei müügi sõidab kuni emexi ukseni raha ta eest ju niikuinii ei saa.
Vasta