otsin klaaside toonijat
Kuna otsing muud teemat ei andnud, siis kirjutan siia (kui siin kaevamist vihatakse, suunake mind palun edasi).
Nimelt 99a 9-5-e tagumine ring oleks vaja katta (tagumine, +2 küljeklaasi)
Siiamaani olen saanud toonklaas.ee-st hinnapakkumise 90eur.
Oskab keegi kedagi/mõnd kohta soovitada või rääkida paar sõna just eelpool mainitust?
Tänan!
Nimelt 99a 9-5-e tagumine ring oleks vaja katta (tagumine, +2 küljeklaasi)
Siiamaani olen saanud toonklaas.ee-st hinnapakkumise 90eur.
Oskab keegi kedagi/mõnd kohta soovitada või rääkida paar sõna just eelpool mainitust?
Tänan!
Ma küsiks sellle saabiklubi võlusõna kohta..küsisin oma saabi kohta hinnapakkumist, sain 144,. (tagumine ring pluss kaks esimest külgmist) ja mainisin ka seda "võlusõna" hinnapakkumise küsimises. Nüüd hiljem küsisin ühele sõbrale chrysler 300c-le samale lahendusele hinnapakkumist "võlusõna" mainimata ja sain täpselt sama pakkumise. Kuskohas see soodustus kajastus? Või on kaks väikest klaasi, siis nii palju kallim, kuigi pinna poolest suhteliselt sama?
Terv, Johannes.
Terv, Johannes.
Kogenud Aeronaut.
Arvestuse täpset kulgu ma ei oska kommenteerida, aga 300C'l on minu mälu järgi klaasipinda vähem. Samas arvestatakse ka auto pulgastamise keerukusastet. 300C sedaani puhul on igatahes päris korralikult vaeva, et töö saaks kvaliteetne.
Mina lasin oma auto klaasid toonida sellises kohas:
http://www.toonkile.ee/
Teeninduse ja töö kvaliteediga jäin väga rahule, soovitan!
http://www.toonkile.ee/
Teeninduse ja töö kvaliteediga jäin väga rahule, soovitan!
No Carglassist sain ma igatahes küll soodsama hinna võlusõnaga kui on tavahind.
Igatahes lähen ilmselt selle peale välja, kui just keegi ütleme...alla 90 euri midagi kuskil ei paku :)
Ühesõnaga...peaasi, et töö oleks korralik.
Igatahes lähen ilmselt selle peale välja, kui just keegi ütleme...alla 90 euri midagi kuskil ei paku :)
Ühesõnaga...peaasi, et töö oleks korralik.
Carglassis arvesta sellega et esimesi klaase nad garantii alla ei anna, hakkan homme sellega tegelema just. Mul hakkas juhiukse klaasil kile äärest lahti tulema pärast paari kuud ja sellele ei kehti garantii sellepärast et see on eestis illegaalne, kuigi tegelikult klaas on klaas ja töö on töö minu silmis.
Kogenud Aeronaut.
Küljeklaasid on üldreeglina tehasest tulnuna juba vastavas lubatud ulatuses tooni all ja esimesi küljeklaase toonitakse ainult kasutaja OMA vastutusel. On olnud mitu juhtumit, kui kõige õrnema tooniga kiletatud klaasidel palutakse politsei poolt kile eemaldada. Saadetakse ka kordusülevaatusele tihti.
Esimeste küljeklaaside läbipaistvus peab olema 75% mälu järgi.
Küll aga võib paigaldada esiuste klaasidele turvakilet, see on paksem ja ilma toonita. Julgen soovitada.
Esimeste küljeklaaside läbipaistvus peab olema 75% mälu järgi.
Küll aga võib paigaldada esiuste klaasidele turvakilet, see on paksem ja ilma toonita. Julgen soovitada.
Lihtsalt toonija ei vastuta, kui kile maha kästakse kiskuda. Välistab selle, et klient tuleb tund pärast väljasõitu tagasi ja ütleb, et kile kukkus mingil imepõhjusel klaasi küljest ära. Tean ise üht juhtumit, kui värskelt kiletatud klaasidega sõiduk mõnisada meetrit pärast töökoda kinni peeti ja paluti kile eemaldada. Mees tuli tagasi ja ütles et näe, lasin esiklaasid alla ja kileserv läks aknatihendi vastu ning tõmbas kõik lahti. Ilmselgelt ei tehtud seda ringi. Värskelt kiletatud aknalt saab üldjuhul kile peaaegu ilma tükkideta kätte, hiljem vajab klaas korralikku puhastust liimist ja jääkidest.
Kui tagaklaasidelt mingil põhjusel kile peaks kooruma või jääb mull alla või volt vms, siis tehakse see tasuta ringi.
Mis te neid esiklaase ikka toonite, pange parem turvakile peale, endal ka veidigi kindlam tunne Vargad üldjuhul ei hakka kõiki klaase lõhkuma, kui ühest sisse ei pääse.
Kui tagaklaasidelt mingil põhjusel kile peaks kooruma või jääb mull alla või volt vms, siis tehakse see tasuta ringi.
Mis te neid esiklaase ikka toonite, pange parem turvakile peale, endal ka veidigi kindlam tunne Vargad üldjuhul ei hakka kõiki klaase lõhkuma, kui ühest sisse ei pääse.
Võtan politseist paberi, et mul pole maha kästud kiskuda midagi :)) Mu silmis lihtsalt olukord praegu umbes sama nõme, kui et ma lasen töö ära teha ja siis ütlen et ma esimeste klaaside eest ei maksa, need on eestis keelatud nagunii.
Kogenud Aeronaut.
Kas turvakilele annab paigaldaja garantii?
Lasin 14 aastat tagasi NG-l terve ringi toonida, ette kõige kahvatum toon, eelkõige turvalisuse pärast. Ei mäleta, kas turvakilet siis üldse pakuti. Igatahes vilumatu silm ei märganud eespool B-piilarit midagi. Ise teadsin, et läbipaistvus on lubatud piiri lähedal. Kõik oli bueno kuni viimase TÜV-ni paar kuud tagasi, kus ametnik teatas, et "esiustelt peaksid kiled maha võtma." Tegin ettepaneku mõõteriista kasutada. Selgus, et ametimehe silm on sirkel - normist jäi napilt puudu. Müüsin auto maha :cool:.
9-5 sai tehtud vist 5a tagasi. Mina, kogemusele tuginedes, eesotsas garantii puudumise pärast väga ei põeks.
Lasin 14 aastat tagasi NG-l terve ringi toonida, ette kõige kahvatum toon, eelkõige turvalisuse pärast. Ei mäleta, kas turvakilet siis üldse pakuti. Igatahes vilumatu silm ei märganud eespool B-piilarit midagi. Ise teadsin, et läbipaistvus on lubatud piiri lähedal. Kõik oli bueno kuni viimase TÜV-ni paar kuud tagasi, kus ametnik teatas, et "esiustelt peaksid kiled maha võtma." Tegin ettepaneku mõõteriista kasutada. Selgus, et ametimehe silm on sirkel - normist jäi napilt puudu. Müüsin auto maha :cool:.
9-5 sai tehtud vist 5a tagasi. Mina, kogemusele tuginedes, eesotsas garantii puudumise pärast väga ei põeks.
Esimeste küljeklaaside läbipaistvus peab olema 75% mälu järgi.
Küll aga võib paigaldada esiuste klaasidele turvakilet, see on paksem ja ilma toonita. Julgen soovitada.
Küsisin Carglassist pakkumist tagumise ringi toonimisele ja esimeste uste turvakiletamisele. Sain vastuse, et 'Esiuksi me üldjuhul ei kileta turvakilega, kuna see on paks ja võib rikkuda klaasitihendi. Oleme seda teinud vaid ralli autodele."
:freak: