Kevadine häda konditsioneeriga

Kõik mis on seotud SAAB' i hooldusega - alates remondikohast lõpetades autopesuga
Vasta
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1920
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#1

K Mai 08, 2013 20:10

Ei ole küll otseselt Saab-iga seotud jutt, kuid ei ole välistatud, et kellegi Saabil sarnane mure, siin tarku mehi palju, ehk saab hüva nõu...

Et siis mu isa autol (Mondeo 1,8 aastast 2002) kont tühjaks jooksnud, margiesinduse diagnoos - leke kompressori võlli juurest, arvati ka, et võllil võib olla soon sisse kulunud.

Küsimus, kas seda kannatab remontida (kui, siis kes ja kus?) või on teemaks uus kompressor ?

Ja mis on uue kompressori hea hind? Guugel leiab seinast seina... siin saidil tundub hind mõistlik, on kellelgi kogemusi selle poega?

http://alvadi.ee/varuosad/ford/mondeo-b4y-b5y-bwy-2000/konditsioneeri-kompressor/
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2200
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab
Kontakt:

#2

K Mai 08, 2013 21:49

Õnne tänaval on mees nimega Üllar - teeb ka sitast saia ja alati leiab hea lahenduse. Kiidulaulu leiad TQHQ foorumist. Minu Durangole leidis sobiva ja meeldiva lahenduse.

Õnne tänav ja Üllar, number 5052156
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#3

N Mai 09, 2013 8:28

Autokliima.ee-st võid ka küsida.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Vasta