Hooldamatusest tingitud vead.

Kõik mis on seotud SAAB' i hooldusega - alates remondikohast lõpetades autopesuga
Vasta
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#1

R Aug 23, 2013 9:03

Teeks uue rubriigi siia foorumisse.

Iga päev puutume kokku vigadega mis on tingitud puudulikust hooldusest/hooldamatusest.

Viimaste aegade markantseim näide.
Nagu hästi teada siis rohelist jahutusvedelikku tuleb vahetada 3 aasta järel, punast iga 5 aasta järel.
Eile sattus meie kätte auto kus seda ilmselt kunagi tehtud ei ole.
Pärit Saksast ja "korralikult täidetud hooldusraamatuga".
Milegipärast tuli summutist valget suitsu ja auto enam ei sõitnud hästi...
Pilt
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
kristjan_9-3
Postitusi: 27
Liitunud: T Sept 17, 2013 10:09
Asukoht: Tartu / Valgamaa
Auto: 9-3, 113kW , 1999

#2

K Veebr 18, 2015 3:00


Nagu hästi teada siis rohelist jahutusvedelikku tuleb vahetada 3 aasta järel, punast iga 5 aasta järel.

Hea teada :)
Kas on veel mingeid selliseid "nagu hästi teada" asju mida tavainimesed teadma ei kipu? Tunnistan et ma seda 3 ja 5 aastast intervalli ei teadnud. Millest see tuleb? Vedelike erinevast koostisest ja vastupidavusest? Kui on rumalad küsimused, siis vabandan.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#3

K Veebr 18, 2015 7:59

Vedelikud kaotavad oma korrosioonivastaseid omadusi. Ja siis hakkavad halastamatult alumiiniumi närima.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Vasta