Valuvelgede korrastus

Kõik mis on seotud SAAB' i hooldusega - alates remondikohast lõpetades autopesuga
avelito
Postitusi: 700
Liitunud: N Juul 21, 2005 20:32
Asukoht:
Auto:

#26

K Juul 11, 2007 10:18

Kas veljeparanduses on võimalik ka velgesid üle lakkida, või värvida. Ja kas on võimalik ka kulunud servi taastada?

Mul mõlemal isendil on eelmised omanikud natuke lohakad olnud. Neid katkiste äärte, ja kriibitud värviga velgesid ei ole enam üldse ilus vaadata.:freak:
renemaajarv
Postitusi: 19
Liitunud: T Sept 26, 2006 13:00
Asukoht:
Auto:

#27

N Aug 09, 2007 23:55

Et sai siis omalt poolt 2 velge sirgex venitatud sellises kohas nagu "Vihur Auto"
Veerenni 56. Ühe velje eest mis oli totaalselt kõver(silmaga näha) ja korraliku paugu saanud(eelmise omaniku käes olles), küsiti 1400 raha ja teise eest mis oli oluliselt sirgem 1000.-

Talitasinselliselt, et vahetasin masinal sussi niidi vastu ja viisn selle remonti Nii käisin 2 päeva järjest(1 velg päevas). Värviparandust ei lasknud spetsiaalselt teha aga vanad olid sellegi oolest halli veljle pritsinud(väike erinevus on lähedalt vaadates iseg näha)
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#28

R Aug 10, 2007 11:53

Algselt postitas: renemaajarv
Et sai siis omalt poolt 2 velge sirgex venitatud sellises kohas nagu "Vihur Auto"
Veerenni 56. Ühe velje eest mis oli totaalselt kõver(silmaga näha) ja korraliku pagusaanud, küsiti 1400 raha ja teise eest mis oli oluliselt sirgem 1000.-

Talitasinselliselt, et vahetasin masinal sussi niidi vastu ja viisn selle remonti Nii käisin 2 päeva järjest(1 velg päevas). Värviparandust ei lasknud spetsiaalselt teha aga vanad olid sellegi oolest halli veljle pritsinud(väike erinevus on lähedalt vaadates iseg näha)


Odavam tuleks välja veljed Tartuse parandama tuua :)
__In Boost We Trust__
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#29

R Aug 10, 2007 12:37

Algselt postitas: D116
Algselt postitas: renemaajarv
Et sai siis omalt poolt 2 velge sirgex venitatud sellises kohas nagu "Vihur Auto"
Veerenni 56. Ühe velje eest mis oli totaalselt kõver(silmaga näha) ja korraliku pagusaanud, küsiti 1400 raha ja teise eest mis oli oluliselt sirgem 1000.-

Talitasinselliselt, et vahetasin masinal sussi niidi vastu ja viisn selle remonti Nii käisin 2 päeva järjest(1 velg päevas). Värviparandust ei lasknud spetsiaalselt teha aga vanad olid sellegi oolest halli veljle pritsinud(väike erinevus on lähedalt vaadates iseg näha)

Odavam tuleks välja veljed Tartuse parandama tuua :)


Ma arvan, et velje mõõdud (ning kaudselt ka hind) on remondihinnaga seotud.
Kui rene auto teemat vaadata, saad aimu, milistrest velgedest jutt.
smile
Postitusi: 34
Liitunud: E Okt 11, 2004 13:57
Asukoht:
Auto:

#30

R Aug 10, 2007 13:15

Tere,

Kasutasin kevadel oma kahe totaalselt kõvera valuvelje korda tegemisel
Kavor Motorsport abi. Töö maksis mälu järgi ca. 800 krooni tk. Ja töö oli korralik.

terv.
Timo
renemaajarv
Postitusi: 19
Liitunud: T Sept 26, 2006 13:00
Asukoht:
Auto:

#31

R Aug 10, 2007 14:20

To suur: olen aru saanud, et velje mõõt ja muu selline väga palju ei mõjuta parandustöö hinda. Ikka kukub see kusagle 1000 - 1500 kanti.

Need kohad kuhu olen ise helistanud ütlevad, et 1000.- on miinimum.

Lähitulevikus tahaks velgedele veel korraliku facelifti teha, et poleks kriipse ja kraapse ja sellekohases infost ei ütleks ära.
renemaajarv
Postitusi: 19
Liitunud: T Sept 26, 2006 13:00
Asukoht:
Auto:

#32

R Aug 10, 2007 23:05

Algselt postitas: renemaajarv
Et siis uurisin ka seda paranduse teemat.
Kusagil mainiti, et Järve keskuse 0 korrusel teeb keegi rehvitöid. Need mehed on tänaseks oma tegevuse lõpetanud.

valuvelg.com tahab aga , et veljed viidaks ilma rehvideta kohale ja hinnad hakkavad 17" velje puhul 900.-/tk. Pidi puuduma ka selline võimalus, et sõidad kohale ja krutid veljed ise ükshaaval alt ära:o


Ahjaa.... käisin seal Järve Selveris 0 korrusel ja selgus, et mehed om pillid kokku korjanud ja tegevuse lõpetanud :(
kolhoos
Postitusi: 94
Liitunud: R Sept 29, 2006 14:58
Asukoht:
Auto:

#33

L Aug 11, 2007 11:02

Mu mitsu veljed olid väga viletsa väljanägemisega, värv peaaegu maha tulnud jne. Saabihuviline rantto aga tegi need ilusasti korda :)
Enne
Pilt
Peale liivapritsi
Pilt
Pilt
Valmis - värvitud - lakitud veljed - näevad välja nagu uued :) Rantto tänud sulle:notworthy:
Pilt
Pilt
jack
Postitusi: 264
Liitunud: P Aug 28, 2005 9:34
Asukoht:
Auto:

#34

L Aug 11, 2007 12:59

mis selline "renoveerimine" ka rahanumbris välja nägi?

Muidu nagu uued näevad välja küll
Ei. Ma ei kihuta. Ma lihtsalt lendan madalalt.
kolhoos
Postitusi: 94
Liitunud: R Sept 29, 2006 14:58
Asukoht:
Auto:

#35

L Aug 11, 2007 13:27

Algselt postitas: jack
mis selline "renoveerimine" ka rahanumbris välja nägi?

Muidu nagu uued näevad välja küll

Kuna minu veljed olid proovikivina tehtud siis sain natuke soodust , aga muidu Rantto arvas et alla 4 velge kokku alla 2500 EEKI teha ei tasu.
timutit
Postitusi: 607
Liitunud: R Sept 03, 2004 23:17
Asukoht:
Auto:

#36

L Aug 11, 2007 13:46

Algselt postitas: Trionic
Samas kohe küsiks: mul on schnitzeri veljed,magneesium/titaan/bla bla sulamist.
Värvimata,lihtsalt poleeritud-lakitud. Lakk on kahjustada saanud veljehappega.Tahaks lasta lakkida,aga kõik võõbad väidavad,et ei saa lihtsalt lakkida,vaid peab värvima,siis lakkima. Krt,nad on ju lihtsalt lakitud. Tegin kevadel proovi,nühkisin veerand velge lakist puhtaks,ei poleerinud. Kolmas kuu läheb ja haljas osa on endiselt perfektne.Ei oksüdeeru,ega määrdu.
Millega ma peaksin lakialust töötlema,mis lakki kasutama ja kes lakiks? Ise eemaldan vana laki.

Ma arvan, et originaalis on läbipaistev happekrunt metallile peale lastud ja siis lakk peale.See happekrunt tagab 100% vee ja õhukindluse.Miks ta siiski lahti tuleb, on sellest, et kivide tekitatud vigastustest läheb läbiv auk metallini ja sealt hakkabki oksudeerumine arenema, st laki ja metalli vaheline oksiidikiht tekkima.Kui ma neid siin ühele inimesele kuuluvaid Aero rattaid ilustasin, siis lasin selle loo endale kõik selgeks teha.Aga kuna sellel aero rattal oli serv lakitud metalliga ja kodar värvitud osaga, siis oli väga keeruline seda ilusat metalliranti säilitada.


Parima löögikindluse saamiseks võiks lakile isegi elastikainet sisse segada, et lakk elastne jääks ja ja taluks neid kivide matse paremini.Ise pole seda kunagi nii teinud, aga teoorias võiks.
Mu enda auto all olevad veljed on värvitud kroomi imitatsiooniga värviga, aga see on üks paras jant töö ja nii, kui kriimustada saab, siis vaatab süsimust aluskiht läikiva kroomisarnase asja kõrvalt vastu.Just nii mul ongi juhtunud.Tupsutasin selle rõveduse varjamiseks mingit hõbedat peale.Ja selle kroomi värvimine on paras jant.Lisaks aluspinna tegemisele tuleb selle peale kolmest erinevast kihist koosnev kate peale kanda.Esimene kiht on must, teine kroomiefekti andev kiht ja kolmas lakk.Teise kihi laskmisel peab asja väga täpses suuruses laskma, et oleks mitte liiga palju ega mitte liiga vähe, sest erinev paksus annab erineva metalli-efekti.Aga kuidas seda teha kolmemõõtmelise(ruumilise) detailiga nagu velg?oleks sile plaat- oleks asi lihtsam.

Ma ei ole veel oma silmaga pulbervärviga tehtud ilusaid rattaid näinud.Ilu on muidugi vaatja silmades, aga minu arvates on see porno.Kui nad üle saaks lakkida, siis oleks veidi parem.Aga tekib küsimus- kuidas seda nii teha, et lakk peale pidama ka jääks.Pulbervärvi kuivatatakse omas ettenähtud keskkonnas.Nii ju ei saa, et paned pulbervärvi peale ja kohe lakk otsa ja siis ahju küpsema.Esiteks lähevad need erineva koostisega kihid arvatavasti konflikti- keedab krobeliseks pudruks.Kui ,aga pärast pulbervärvi kuivamist tahaks lakkida, siis peaks ju pinna enne lakkimist karestama.Muidu tuleb lakk sealt varsti maha.Aga kui ilus jääb see pind pärast liivapaberit?Ma arvan, et seda on võimalik teha, aga pulbervärvi tabelitest ei ole ma nii ilusat metallikvärvi näinud, mida lakkimisega läikima panna.Nad on kõik mingi ei liha- ei kala värvusega.
Ratta teeb ilusaks maksimaalsel suureteraline hõbemetallik värv(kui muidugi ei ole valitud mingit muud konkreetset tooni).Suur tera hakkab valgust ilusasti päikese käes murdma ja särab nii kui jõulupuu.
Aga see töö on jant ja ma saan väga hästi aru, miks värvikojad alla 500.- tk kuskil seda tööd ette ei võta.Ja see on ka veel kõige odavama koha hind.Küsitakse ka 1000.- tükist.Keskmine hind on 7-800 kt.
aRtic
Postitusi: 41
Liitunud: N Mai 26, 2005 19:07
Asukoht:
Auto:

#37

N Aug 16, 2007 10:01

Algselt postitas: avelito
Kas veljeparanduses on võimalik ka velgesid üle lakkida, või värvida. Ja kas on võimalik ka kulunud servi taastada?

Mul mõlemal isendil on eelmised omanikud natuke lohakad olnud. Neid katkiste äärte, ja kriibitud värviga velgesid ei ole enam üldse ilus vaadata.:freak:


Sama lugu, kriibitud ääred, oskab keegi soovitada kohta Tallinnas ja mis võiks olla taastamise hinnaks?
aRtic
Postitusi: 41
Liitunud: N Mai 26, 2005 19:07
Asukoht:
Auto:

#38

P Aug 19, 2007 16:31

D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#39

P Aug 19, 2007 16:55

Algselt postitas: suur
Algselt postitas: D116
Algselt postitas: renemaajarv
Et sai siis omalt poolt 2 velge sirgex venitatud sellises kohas nagu "Vihur Auto"
Veerenni 56. Ühe velje eest mis oli totaalselt kõver(silmaga näha) ja korraliku pagusaanud, küsiti 1400 raha ja teise eest mis oli oluliselt sirgem 1000.-

Talitasinselliselt, et vahetasin masinal sussi niidi vastu ja viisn selle remonti Nii käisin 2 päeva järjest(1 velg päevas). Värviparandust ei lasknud spetsiaalselt teha aga vanad olid sellegi oolest halli veljle pritsinud(väike erinevus on lähedalt vaadates iseg näha)

Odavam tuleks välja veljed Tartuse parandama tuua :)


Ma arvan, et velje mõõdud (ning kaudselt ka hind) on remondihinnaga seotud.
Kui rene auto teemat vaadata, saad aimu, milistrest velgedest jutt.

Ma parandasin 18" valuvelge, tööga väga rahul:thumb: ja hind norm.
__In Boost We Trust__
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3183
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#40

L Sept 08, 2007 9:46

Veljed tulid väga bling-blingid, kõigepealt said need liivapritsiga puhtaks tehtud. Siis läksid veljed ahju kuumutamisele, kui veljed olid jahtunud sai värvitud(kroom) ja uuesti ahju. Peale jahtumist said lakitud ja jälle ahju. Velje pind tuli tiba krobeline(liivapriti tagajärg) sileda pinna saamiseks peaks veljed siledaks poleerima.
Antud veljed nägid algul ikka väga kehvad välja, idanesid päris kõvasti. Sama tööde käik on tehtud kod. similar auto velgedega.
Edit: Velgede kapslid on kod. kolhoosi enda kätetöö:thumb:
will
Postitusi: 550
Liitunud: P Aug 07, 2005 15:19
Asukoht:
Auto:

#41

T Mär 04, 2008 0:13

Kuna kevad saabumas ja varsti soov vahetada sõidukil veljed siis hakkasin minagi otsima kohta kus värvitaks ja parandataks vastu kõnnitee servasid ärasõidetud ääri. Otsisin ja keegi ei tahtnud teha :wall:
Ning lõpuks pöördusin VM poole. Ja voila-700 krooni velje värvimine ning ärasõidetud äär tehti ka korda.:notworthy:
RStorm
Postitusi: 414
Liitunud: K Sept 03, 2008 22:17
Asukoht:
Auto:

#42

N Aug 13, 2009 13:08

Ei hakanud uut teemat tegema, aga kas keegi oskab soovitada värvitöökoda kes velgesi värviks ja korrastaks? Tallinnas loomulikult;)
ptrt
Postitusi: 254
Liitunud: K Juun 09, 2004 17:54
Asukoht:
Auto:

#43

P Apr 04, 2010 22:47

Nii, nüüd tõstan mina seda vana teemat. Karm elu on esimeste velgede ääred väga ära närinud, kas on mõni uus tegija tekkinud või kellelgi häid kogemusi jagada?
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14294
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#44

E Apr 05, 2010 8:45

Algselt postitas: ptrt
Nii, nüüd tõstan mina seda vana teemat. Karm elu on esimeste velgede ääred väga ära närinud, kas on mõni uus tegija tekkinud või kellelgi häid kogemusi jagada?
Siin on üks pakkumine Olen ka mujal foorumites kiitust näinud. Hinnatasemest vms. ei tea ma midagi, eks tasub küsida.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Vasta