Valuvelgede korrastus
Kuna varsti kevad käes ja taas on aeg suvekummid ja valuveljed alla panna, siis tahaks veljed ka ilusaks teha. Kuid vahel on ikka juhtunud, et äärekivile liiga lähedale pargitud ja velje serv sealt ka mõned täkked saanud ja serv koledaks muutnud.
Plaan oleks siis lasta velje serv üle treida, et siledam välja näeks.
Kas keegi teab mõnd kohta, kus taastatakse/korrastatakse velgesid?
Plaan oleks siis lasta velje serv üle treida, et siledam välja näeks.
Kas keegi teab mõnd kohta, kus taastatakse/korrastatakse velgesid?
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Tallinnas Suur Sõjamäe teel on endine tehas-gigant Dvigatel.
Seal on üks meister, teeb korralikult ja odavalt. Kui otsustad, siis võta minuga ühendust, viin teid kokku.
On veel üks võimalus, linnas sõidab ringi auto mille peal on kiri VELGEDE REMONT ja tel. 55 84 171, kuid komenteerida seda ei oska.
Seal on üks meister, teeb korralikult ja odavalt. Kui otsustad, siis võta minuga ühendust, viin teid kokku.
On veel üks võimalus, linnas sõidab ringi auto mille peal on kiri VELGEDE REMONT ja tel. 55 84 171, kuid komenteerida seda ei oska.
Kuna veljeteemad on ilusti lukku topitud, aga kogemust jagada tahaks ikkagi, siis tegin uue teema.
Teisipäeval sai vastu äärekivi valuvelg kõveraks sõidetud. Nagu ikka, on asjaga alati kiire ka, õnneks tulid appi rehvieksperdi mehed, kes juba samal õhtul varuratta alla keerasid ja kiiresti velje korda lubasid teha. Esialgu lubati isegi kolmapäeva õhtuks, kuid kuna tööd oli veljega rohkem kui arvati, siis täna (ehk neljapäeval) sain parandatud velje alla tagasi.
Tartu 250-le krooksule on tallinnal vastu panna 1000 krooksune hind, muidugi ka keevitamist oli rohkem.
Tänud Olavile Rehvieksperdist kiire töö eest.
Teisipäeval sai vastu äärekivi valuvelg kõveraks sõidetud. Nagu ikka, on asjaga alati kiire ka, õnneks tulid appi rehvieksperdi mehed, kes juba samal õhtul varuratta alla keerasid ja kiiresti velje korda lubasid teha. Esialgu lubati isegi kolmapäeva õhtuks, kuid kuna tööd oli veljega rohkem kui arvati, siis täna (ehk neljapäeval) sain parandatud velje alla tagasi.
Tartu 250-le krooksule on tallinnal vastu panna 1000 krooksune hind, muidugi ka keevitamist oli rohkem.
Tänud Olavile Rehvieksperdist kiire töö eest.
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/392899.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/392899.png[/IMG][/URL]
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
siin mingi vastus
Aitab ka see kui kirjutada googlesse "valuvelgede remont site:saabnet.ee" see otsib googlest meie foorumi vastuseid..;)
Aitab ka see kui kirjutada googlesse "valuvelgede remont site:saabnet.ee" see otsib googlest meie foorumi vastuseid..;)
Algselt postitas: iroman
Misasi on "krooks"?:red::evil::gun::wtf::angry:
Krooks on siis kui sularahas ei maksa, kaob reaalsus kulutuste ja pangaseisu vahel :gun:
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/392899.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/392899.png[/IMG][/URL]
Algselt postitas: iroman
Misasi on "krooks"?:red::evil::gun::wtf::angry:
jätkuv OT: Leian, et "krooks" on ikka tüki maad etem väljend kui "EEK, eeq, eeku, eeki" jne. Meie raha on (hetkel vähemalt veel) ikkagi kroon. Need tuletised EEK-ist sattusid rahva suhu vist valuutapoodide tuules. Minu meelest väga hea idee, et "krooks"=ülekande- ehk kaardimaksekroon. Kuna pangad võtavad väikest raha kaardimaksete pealt, siis võiks öelda, et krooksuga makstes on viletsam hinda alla mudida, võrreldes paberkupüüride loovutamisega. ;)
to Cyber: vist tuleks alates Iromani postitusest tõsta jutt loba alla.:)
Algselt postitas: foxer
.......Tartu 250-le krooksule on tallinnal vastu panna 1000 krooksune hind, muidugi ka keevitamist oli rohkem.
Tänud Olavile Rehvieksperdist kiire töö eest.
Kas vastu äärekivi sõitmine kraapis väga palju ära velje ehk kas läks küljega või risti vastu äärekivi? Milline muidu see nö kaubanduslik välimus jäi peale nende tööd?
Otsisin ka neti vahendusel kuhu pöörduda. Oleks vaja uuesti värvida ja loomulikult kõik sellele eelnev töö teha, aga tundub, et ega keegi eriti jebida ei viitsi sellise asjaga. Valuvelg.com ainuke konkreetne koht paistab olevat. Seega jätan ettevalmistuse värvimiseks enda käte hooleks ja lasen kusagil värvida...ega see kevad niiii kaugel polegi enam :)
Ma suutsin ikka risti sõita, nii et ka seest oli asi kõver ja vajas keevitust. Kuna mul ei olnud välimus oluline, vaid see, et võimalikult kiiresti ja odavalt uuesti sõita saaks, siis paranduskoht on näha.
Pealegi veljed nii vanad ja kulunud, et kui ühte rohkem mudida, siis näeb ta pärast ilmselt liiga hea teiste kõrval välja ;)
Pealegi veljed nii vanad ja kulunud, et kui ühte rohkem mudida, siis näeb ta pärast ilmselt liiga hea teiste kõrval välja ;)
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/392899.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/392899.png[/IMG][/URL]
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Algselt postitas: kolhoos
Kas keegi teab kus Tartus valuvelgi ülevärvitakse, mul veljed näevad väga kulunud välja , tahaks uue elu anda.
Tööalaselt puutun kokku sellise kohaga nagu Pulvis mis tegeleb pulbervärvimisega, kohapeal on neil ka tutikas liivaprits. Kunagi keegi värvis seal Saabi velgi, millised on all Eleri ja sharp-i cabriodel.
Kui pulbervärvimine sobib siis võin sulle oma abistava käe ulatada ja uksi avada:)
See keegi olin mina. Liivapritsida lasin asjaolude kokkusattumisel mujal.
Loomulikuklt ei saanud nad sama tooni mis originaal, aga tulemus iseenesest väga hea. Nagu ikka värvimise puhul on pinna korralik ettevalmistus kõige olulisem.
Loomulikuklt ei saanud nad sama tooni mis originaal, aga tulemus iseenesest väga hea. Nagu ikka värvimise puhul on pinna korralik ettevalmistus kõige olulisem.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Algselt postitas: similar
See keegi olin mina. Liivapritsida lasin asjaolude kokkusattumisel mujal.
Loomulikuklt ei saanud nad sama tooni mis originaal, aga tulemus iseenesest väga hea. Nagu ikka värvimise puhul on pinna korralik ettevalmistus kõige olulisem.
Sul pole profiilis asukohta märgitud:) Kas värvisid kroomiks või valisid mingi muu tooni? Lasid lakkida ka ja palju raha küsiti?
Pulbevärv,lakkida?
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: rantto
Algselt postitas: similar
See keegi olin mina. Liivapritsida lasin asjaolude kokkusattumisel mujal.
Loomulikuklt ei saanud nad sama tooni mis originaal, aga tulemus iseenesest väga hea. Nagu ikka värvimise puhul on pinna korralik ettevalmistus kõige olulisem.
Sul pole profiilis asukohta märgitud:) Kas värvisid kroomiks või valisid mingi muu tooni? Lasid lakkida ka ja palju raha küsiti?
Sry asukoha pärast, see ju muutub ajas pidevalt. ;)
Värv sai valitud hõbe, nii hõbe kui see pulber siis parasjagu olla saab...
Koos lakkimisega küsiti 800kr. Liivaprits ühe "hauakivimehe" juures maksis 400kr.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
similar on sul mingit pilti ka, et enne ja pärast? Sul oli ainult nähtav osa liivapritiga tehtud ja kas tulemus sai supper hea? Ise uurisin hindu siis üleni pritsimine kuskil 500.- ja värvimine ca 1000.- et kuskil 1700.- eest peaks 4 velge kindlalt tehtud saama.
Samas kohe küsiks: mul on schnitzeri veljed,magneesium/titaan/bla bla sulamist.
Värvimata,lihtsalt poleeritud-lakitud. Lakk on kahjustada saanud veljehappega.Tahaks lasta lakkida,aga kõik võõbad väidavad,et ei saa lihtsalt lakkida,vaid peab värvima,siis lakkima. Krt,nad on ju lihtsalt lakitud. Tegin kevadel proovi,nühkisin veerand velge lakist puhtaks,ei poleerinud. Kolmas kuu läheb ja haljas osa on endiselt perfektne.Ei oksüdeeru,ega määrdu.
Millega ma peaksin lakialust töötlema,mis lakki kasutama ja kes lakiks? Ise eemaldan vana laki.
Värvimata,lihtsalt poleeritud-lakitud. Lakk on kahjustada saanud veljehappega.Tahaks lasta lakkida,aga kõik võõbad väidavad,et ei saa lihtsalt lakkida,vaid peab värvima,siis lakkima. Krt,nad on ju lihtsalt lakitud. Tegin kevadel proovi,nühkisin veerand velge lakist puhtaks,ei poleerinud. Kolmas kuu läheb ja haljas osa on endiselt perfektne.Ei oksüdeeru,ega määrdu.
Millega ma peaksin lakialust töötlema,mis lakki kasutama ja kes lakiks? Ise eemaldan vana laki.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Sul on liiga hinnalised vejed, et katsetada aga mingi üksiku veljega võiks ju proovida milline on tulemus. Puhastada, poleerida ja siis pulberlakk, saab näha milliseks muutub. Kuskil ikka leidub mõni üksik või vigane velg. Mina olen Tallinnas käinud sellises kohas nagu www.ossmet.ee arvan, et kui lakkida tahad siis ka ära lakivad:)
-
- Postitusi: 19
- Liitunud: T Sept 26, 2006 13:00
- Asukoht:
- Auto:
Et siis uurisin ka seda paranduse teemat.
Kusagil mainiti, et Järve keskuse 0 korrusel teeb keegi rehvitöid. Need mehed on tänaseks oma tegevuse lõpetanud.
valuvelg.com tahab aga , et veljed viidaks ilma rehvideta kohale ja hinnad hakkavad 17" velje puhul 900.-/tk. Pidi puuduma ka selline võimalus, et sõidad kohale ja krutid veljed ise ükshaaval alt ära:o
Kusagil mainiti, et Järve keskuse 0 korrusel teeb keegi rehvitöid. Need mehed on tänaseks oma tegevuse lõpetanud.
valuvelg.com tahab aga , et veljed viidaks ilma rehvideta kohale ja hinnad hakkavad 17" velje puhul 900.-/tk. Pidi puuduma ka selline võimalus, et sõidad kohale ja krutid veljed ise ükshaaval alt ära:o
Ka Tallinnas Marja tn. rehviparanduses (Marja 4D, Marja Autokumm OÜ) pakub velje parandust. Kui esmasp. viia saab teisip. kätte. Velje transpordivad Tartusse, hinnaks öeldi ~600 krooni, varuratta annavad nii kauaks vastu.
Otsest huvi mul siiski polnud, sest vaja sirgestada mõlemad tagarattad, viskavad ~1...2mm, aga kahte varuratast nad korraga alla ei pane. Tuleks siis kordamööda lasta teha...paras ettevõtmine.
Otsest huvi mul siiski polnud, sest vaja sirgestada mõlemad tagarattad, viskavad ~1...2mm, aga kahte varuratast nad korraga alla ei pane. Tuleks siis kordamööda lasta teha...paras ettevõtmine.