Odav õli---- mootor kotti

Kõik mis on seotud SAAB' i hooldusega - alates remondikohast lõpetades autopesuga
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 1962
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#26

T Juun 03, 2014 15:25

Kasuta Totalit, odav ja kvaliteetne ja keegi ei viitsi võltsida.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#27

T Juun 03, 2014 15:27

Vaatasin veel selle "kõva mehe" , kelöle nimi Rain Hein POSTITUSI NETIST JA ÜHE LEIDSIN:

http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?f=52&t=79573

Üle rea vaadates saab aru, et nalja saab ;))
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
skyline
Postitusi: 1046
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#28

T Juun 03, 2014 15:45

Kas mu teadmised on roostes või, aga mis ajast on Audentes inseneriharidust andma hakanud? :freak:
International University Audentes
Master of Business Administration (MBA), fuels and lubricants
2008
https://www.linkedin.com/pub/rain-hein/76/818/2a

Aga ei taha keegi sulle Eestis hüvitist maksta, kuigi selle vana Saabi mootorit saaks Castrol ehk Kuusakoski kilohinnaga hüvitada.
Eks hääleta edaspidi jalgadega ja vali mõni teine "tippõli" või teine variant- helista Ain Allasele ja paku seeläbi Castrolile nn tasuta "reklaamikanalit".
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#29

T Juun 03, 2014 15:55

Castrolist helistati ;)
Ikka iga päev saab nailjaaa!!
" mina olen kõva mees!, ainuke magister Eestis, mootori õlide peal" mees helistas ja hakkas rääkima , et kas ma tankides kütuse sertifikaati kpsisin ja proovi tulemusi vaatasin jne....
ja kas mootori tootja andmed nendega sobiksid ja ühesõnaga süüdistas kütust!!!!


uskumatu :notworthy:

Vaatasin veel selle "kõva mehe" , kelöle nimi Rain Hein POSTITUSI NETIST JA ÜHE LEIDSIN:

http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?f=52&t=79573

Üle rea vaadates saab aru, et nalja saab ;))


jahub ka netis sama juttu mis sulle ju. eks jäi mehel koolist vähemalt üks asi meelde :thumb:

Praktikas olen kogenud, et kehva kütusega saab tõesti kuuma ilma, suure sisselaske temperatuuri ja üle tõstetud turborõhuga kolbidest jagu aga saalest ? :wtf:
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#30

T Juun 03, 2014 16:04

las panevad siis "protseduurireeglid" igale õlikankule kaasa..:D
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#31

T Juun 03, 2014 16:13

Ma teen veel nalja!!
Helistasin talle tagasi ja küsisin, et kust tal inseneri haridus on?

Vastas, et 2004 aasta tehnika..... mingi kool ja eriala oli autoinsener..... :D:D
Eks vist siis Temt, mis seal Pärnu maantel Kosmosest üle tee diagonaalis....:D

Siis viskas toru hargile...

Lahe!!!!!!!!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#32

T Juun 03, 2014 16:38

Ja iga õlikanku kõrval olgu inimene, kes kinnitab, et tegemist on kvaliteetse tootega ja tuletab protseduure meelde. Tulge eile meile...
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#33

T Juun 03, 2014 18:53

Asi võtab hoogu juurde.
See, et ma lihtsalt siin mõtlesin arvamust avaldada on läinud nii kaugele, et hr. Mihkel Naams mulle helistas ( vist selle müügimehe tahtel) ja ütles, et kõne lindistatakse... :D

Aga Naamsiga saab asju alati arutada, ja olles kunagi nii mõnedki semestrid õppinud tema juures erinevaid distsipliine, sain teada seda, et tänapäeva maailmas, ka õide omas, KÕIK MÜÜGIKS!
Rääkisime ka kallitest racing õlidest, mis pidi olema samuti lihtsalt mingid min. õli baasil rafineeritud õlid, millega lollidelt raha ära võetakse.

naams rääkis, et igapäevaselt ta puutub kokku valede/ võltsitud õlidega; samas Castrolist mu esimese kõnele , kus küsisin, et palju nad võlitsingutega kokku puutuvad, vastati, et nii umbes korra 5 aasta jooksul .

Ühesõnaga müügimees oleks võinud mu ära kuulata, andnud proovimiseks mingi kansa mingit kallist õli ja oleks kõik rahul.

Aga nüüd ma tunnen sellits mõnu nagu a-team, kes midagi plaanib... aga kõik only for fun!!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#34

T Juun 03, 2014 20:58

Ja iga õlikanku kõrval olgu inimene, kes kinnitab, et tegemist on kvaliteetse tootega ja tuletab protseduure meelde. Tulge eile meile...

+ iga tanklas kütuse sertifikaadid nähtavaks(mis peaks olema)
__In Boost We Trust__
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#35

K Juun 04, 2014 8:40

Tegelikult tead sa Valdo täpselt sama hästi, kui mina, et nn. "vanakooli" mootorit saab "kokku" jooksutada tavaliselt ainult kas vähene õlikogus (pole õli üldse), või -puudulik õlirõhk (nagu mu VT`l, kus õlisurve tühikäigul oli suurepärane, aga pööretel oli sama, mis tühikäigul). Kogu see muu eelnev mula võltsõlide ja imesertifikaatide kohta on veidi :head: ... Aga sellised "kõvad" mehed meeldivad mullegi. Ise sõitsin üle kahe aasta ühe oma turboklassikuga, millel mootor jubedalt lekkis, kasutades rahapuudusel ainult vana "läbikäinud" Lada õli, mida mul tünnitäis vedeles. Sõitis masin veel aastaid peale mind edukalt.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#36

K Juun 04, 2014 9:01

Just!!
need sissesõitnud vanad asjad peaks töötama millega iganes; kas või emulsiooniga, kus pool mida iganes õli ja poole vett. :beer:


Aga õli koguses ja -rõhus probleemi ei olnud.
Nüüd saabki 3 päevaga 2 mootorit teha.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
tauber
Postitusi: 202
Liitunud: R Apr 13, 2012 21:48
Asukoht:
Auto:

#37

K Juun 04, 2014 11:09

Vaatasin veel selle "kõva mehe" , kelöle nimi Rain Hein POSTITUSI NETIST JA ÜHE LEIDSIN:

http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?f=52&t=79573

Üle rea vaadates saab aru, et nalja saab ;))


Rain Hein ,alias GolfKolm-päris vahva lugemine.Algul ei saanudki aru ,kas mees ikka tõsist juttu ajab.Lugesin tema postitusi mitu korda,et selgusele jõuda,kas ma ise asjast õieti aru saan aga lõpuks minule tundus,et selle mehe kõrvade vahel asjad päris Eestis ja Euroopas levinud standartitele ja sertifikaatidele ei vasta.Kurb kui oma asjaajamistes taoliste veidrikega kokku pead puutuma.

Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#38

K Juun 04, 2014 11:37

Demagoogia abil on ka võimalik ülimalt arukas teistele tunduda.
spark
Saabiklubi liige
Postitusi: 757
Liitunud: E Mai 22, 2006 23:46
Asukoht:
Auto:

#39

K Juun 04, 2014 11:54

Vaatasin veel selle "kõva mehe" , kelöle nimi Rain Hein POSTITUSI NETIST JA ÜHE LEIDSIN:

http://foorum.vwklubi.eu/viewtopic.php?f=52&t=79573

Üle rea vaadates saab aru, et nalja saab ;))


Rain Hein ,alias GolfKolm-päris vahva lugemine.Algul ei saanudki aru ,kas mees ikka tõsist juttu ajab.Lugesin tema postitusi mitu korda,et selgusele jõuda,kas ma ise asjast õieti aru saan aga lõpuks minule tundus,et selle mehe kõrvade vahel asjad päris Eestis ja Euroopas levinud standartitele ja sertifikaatidele ei vasta.Kurb kui oma asjaajamistes taoliste veidrikega kokku pead puutuma.

Tänapäeval palgataksegi sellised "vennad" tõestamaks, et alati on süüdi keegei teine.
Hiljutine kogemus ühe materjali müüaga, kes raius, et tema, astme võrra kehvema kulumiskindlusega põranda materjal on sama hea, kui konkurentide paremate näitajatega materjal, aga 10a. garantiid ei andnud, vaid hakkas jahuma korralikust hooldusest ...
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#40

K Juun 04, 2014 16:25

Tuleb meelde ütlus, et tänapäeval enamuse kaupade puhul garantiikontrolli eraldi pole. Selline luksus tõstaks toote lõpphinda ja polevat tänapäeva konkurentsitingimustes kuigi mõistlik lähenemine.
Vastav kontroll on veeretatud tarbija õlgadele. Läheb kümnetel rikki - saadakse õrnalt aimu, et võis juba alguses vigane olla.
Ilmub sadu rahulolematuid kliente, antakse käsk liinilt tulnud tooted üle vaadata, et äkki tõesti vigased.
Kohe midagi kestvat toota - ei, seda ei taha ega ilmselt tohigi.

Osta näiteks puust autoke (äkki Venemaalt veel saaks?) Seda saaks näiteks ka vasarana kasutada :cool:

Pilt
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#41

K Juun 04, 2014 17:22

Jätkan huvi pärast kirjutamist ja katsetusi :

Võtsin ühe teise mootori, panin uued saaled, mõõtsin vällid, ka nukvõlli ja nuka saaled.

::.... ja sisse valasin selle Castroli vana õli!!

külm mootor, tänael päeval nojahh, õlirõhk üles ja siis käima, mis näitab kell: 2,2. Soojeneb nats annan gaasi 2,5, ei enamat. lasen päris soojaks, tyhikäigul ikka 2 kanti, ja pööretes ei tõuse üle 2,5.

Tegin õlivahetuse. Rõhk üles ja käima. 2,2 ja nats soojaks ja pöördesse keskmiselt 3,4. lasin soojaks; tyhikäigul (800) 1,8 annan gaasi 3,4.

nüüd tuleks sõita 1000 km ja vaadata, mis saand.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#42

K Juun 04, 2014 19:24

Viimasele postitusele läheb Like :thumb:

Põhimõtteliselt peavadki selle õliga siis väga väiksed vahed olema???
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#43

R Juun 13, 2014 20:40

Jätkan teemat: odavad filtrid- fltritel klapid peetis. :P

Kui siin ca kuu tagasi mõnedel 96 mootoritel õli vahetasin ostsin peale championi odavad õlifiltrid. Nüüd mõlemad filtrid vahetatud mingi teise firma omade vastu, kuna lihtsalt nendel championitel tagasivoolu klapid ei pidanud. paned hommikul käima,õlituli jääb mitmeks sekundiks põlema, samamoodi päeval peale pikemat seismist.

Uute filtritega seda probleemi ei ole.

Kuigi see filtriteema on minu jaoks juba iidamast ja aadamast, on ehk mõnele mõtteainet. Et kui õli tuli kohe peale käivitamist ei kustu. m arvan, et ma olen ca 10 filtrit elu jooksul välja pidanud vahetama peetis klappide tõttu. Kunagi sai isegi kuskil lasta õli vahetada, muidugi saab 96 -el, ja siis 2 korda läksin tagasi teenendusse filtrit vahetama .:red:
Aga vahetasid ja kolmas oli lõpuks korralik! :thumb:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#44

N Juul 03, 2014 12:28

kes jagab vene keel ka http://www.zr.ru/archive/zr/2013/03/ubiitsa-v-bochkie
__In Boost We Trust__
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3182
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#45

P Jaan 31, 2016 8:35

Vana teema kuid ivomets arvan, et su õli tootja on nüüd mõneks ajaks kinni pandud:

http://martin.livejournal.com/437636.html
https://www.youtube.com/watch?v=Oj6KUU7C7uI
Vasta