Värvitööd - kogu auto värvimine?

Kõik mis on seotud SAAB' i hooldusega - alates remondikohast lõpetades autopesuga
que
Postitusi: 1407
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: 2x 9-5, 1x9-3

#1

T Aug 19, 2014 23:53

Tervitus,
kuna otsing rahuldavaid tulemusi ei andnud siis..
profiilis olev masin tahaks natuke hellust ja armastust saada. Tagumised koopad ja traditsiooniline ühenduspunkt (kas seda kohta on üldse võimalik teha, et peaks kauem vastu kui aasta-paar?) hakkavad üha rohkem tähelepanu nõudma (ilmselt tahavad ka natuke keevitamist saada), lisaks tahaks tegemist ilmselt ka üks uks ja esimene serv.
Mõtted liiguvad kogu auto värvimisele, eriti huvitaks hinna orienteeruv suurusjärk.
Sellest ka mõte kas keegi tegeleb foorumis ise värvitöödega või teab kedagi soovitada? Asukoht nii väga oluline pole..

Terv
Que
Everyday Regular SAAB guy!
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#2

T Aug 19, 2014 23:59

Villis üleni auto värvimine 1000 juuro ringis.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#3

K Aug 20, 2014 0:09

Kui muu masin hea, siis pole mõtet kogu masinat värvida. tehases tehtud asi on ikka parem, kui mida iganes mujal. ja keegi ei viitsi seda värvieelset eeltööd nii suure hoole ja armastusega teha, et see värv ja lakk seal peal püsiks ka aastaid.

1000 on selline raha, mille eest võib värvi selga lasta, kui kõik ettevalmistus tehtud. Ühesõnaga et mõtlema ei pea.

Värvimine on millegipärast sitaks kirves ja selle raha eest tahetakse ka kvaliteeti aga selle raha eest seda ei saa. 2500 on hind mille eest ka kvaliteeti pakutakse. aga keevitamine sinna alla ei lähe.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
ulari1
Postitusi: 94
Liitunud: P Mai 27, 2007 13:47
Asukoht:
Auto:

#4

K Aug 20, 2014 21:31

Mulle tehti kunagi pakkumine kogu autokere värviparandused 200€.Pidi olema mingi unikaalne vahend millega kõik täkked ja kriimud ära kaotatakse.Ise täpsemalt ei uurinud.
https://www.facebook.com/AUTOGURU.SpecialCare
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3182
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#5

N Aug 21, 2014 7:33

Kui kogu üritus neelab juba pool auto maksumusest siis poleks üldse mõttekam samasugune parem eksemplar soetada? Kõik mis vana juures meeldib ja uuel pole, tõstad ringi.
Rooste on kord juba selline tegelane kellest ilma pekki vahetamata lahti ei saa. Tellid uued tagatiivad ja peaks ikka pikalt hooleta olema.
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2277
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#6

N Aug 21, 2014 8:47

Oh Sa püha püss. Nii kirves või???? Mis asi seal nii palju maksab?:freak:
Elu on ikka täitsa p...s.
Ilm on sitt, palk on väike...:gun:
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#7

N Aug 21, 2014 9:24

Kui me nüüd kogu auto värvimisest räägime, siis alustuseks lammutamine juba maksab. Paar kuud tagasi viisin ühe MB kogu kere värvimisse. Esimese nädala lõpuks oli auto paljas, ainult mootoriruum jäi paika. Kokku madistasid 2 meest ca kuu aega sellega. Teisalt 9-3 paljaks viskamine ei ole tõenäoliselt pooltki nii piin , seega 2500€ tundub üsnagi mõistlik hind.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#8

N Aug 21, 2014 9:37

Ilmselt vedeles pool kuud see niisama ja sel ajal tehti midagi muud. 2500 on totaalselt üle mõistuse.
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#9

N Aug 21, 2014 9:47

Aga võtke kätte ja hakake odavamalt tegema.
Turgu peaks ju olema sellisele teenusele sel juhul:eureka:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
richard
Postitusi: 947
Liitunud: P Apr 07, 2013 11:26
Asukoht:
Auto:

#10

N Aug 21, 2014 9:56

See 2500 tundub üsna loogiline kui asi puudutab terve auto paljaks vltmist ja korralikku värvimist.

Proovige ise teha ja arvutage kokku mitu tundi läks. Ma arvan et see hind on ikka korraliku kutsetunnistusega automaalri taks. Suvaõli kes arvab et oskab võib jah paari soti eest ära teha ilmselt.
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2277
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#11

N Aug 21, 2014 10:45

Hallooo mehed. Ma räägin seda et VÄRVIMISE eest on see palju. Jutt ei olnud kogu pakutavast teenusest, et lahti, eeltööd, värv ja kokku tagasi. Sel juhul võib olla tõesti ei ole see nii üle mõistuse hind aga ega see Eesti ärimehe kirjutamata reegel on selline, et kui lõunaks rikkaks ei saa, on sitt äriplaan.
richard
Postitusi: 947
Liitunud: P Apr 07, 2013 11:26
Asukoht:
Auto:

#12

N Aug 21, 2014 10:49

Kui jutt käib KOGU AUTO värvimisest siis ma eeldasin et inimene viib oma auto töökotta ja saab sealt tagasi korralikult tehtud valmisprodukti, ehk siis kogu krempel. Mismoodi sa värvid üldse autot korralikult muidu? Lased vana värvi ja laki peale? Eks meie tänavatel ongi veel vähe mullitavaid roimasid... :head:
skyline
Postitusi: 1046
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#13

N Aug 21, 2014 11:22

Hallooo mehed. Ma räägin seda et VÄRVIMISE eest on see palju. Jutt ei olnud kogu pakutavast teenusest, et lahti, eeltööd, värv ja kokku tagasi. Sel juhul võib olla tõesti ei ole see nii üle mõistuse hind aga ega see Eesti ärimehe kirjutamata reegel on selline, et kui lõunaks rikkaks ei saa, on s..t äriplaan.


Eks tallinlased ongi harjunud veidi teistsuguste hindadega kui lõuna osariikide elanikud ;)
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2277
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#14

N Aug 21, 2014 11:50

skyline-tundub küll nii jah...
aga vaata herr richard. Minu rikutuse tase on pisut teine. Kui jutt käib värvimisest siis ma eeldan, et see on värviminine. Kui jutt käib eeltööst, siis on see hind eeltöö oma. Vot selles ongi point.:eureka:
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#15

N Aug 21, 2014 12:06

Auto värvimine väljast on tunni ... pooleteist töö.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
triibutu
Postitusi: 432
Liitunud: T Dets 14, 2004 17:55
Asukoht:
Auto:

#16

N Aug 21, 2014 12:07

Siin põhja pool käib nii, et inimene viskab võtmed lauale ja saab pärast värvitud auto koos arvega tagasi. Teda ei huvita, mitu kruvi peab enne värvimist lahti keerama või palju iga tihendi eemaldamine eraldi maksab :cool:
richard
Postitusi: 947
Liitunud: P Apr 07, 2013 11:26
Asukoht:
Auto:

#17

N Aug 21, 2014 12:25

Auto värvimine väljast on tunni ... pooleteist töö.


Värvimisel ja värvimisel on vahe ka.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#18

N Aug 21, 2014 13:01

Auto värvimine väljast on tunni ... pooleteist töö.


Värvimisel ja värvimisel on vahe ka.


Sellest ei saadagi aru, et värvimise ettevalmistus ja pärastine kokkupanemine kuulub kah sinna juurde.
Aga see püstolitöö on tund kuni poolteist ja kõik!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
richard
Postitusi: 947
Liitunud: P Apr 07, 2013 11:26
Asukoht:
Auto:

#19

N Aug 21, 2014 13:18

Auto värvimine väljast on tunni ... pooleteist töö.


Värvimisel ja värvimisel on vahe ka.


Sellest ei saadagi aru, et värvimise ettevalmistus ja pärastine kokkupanemine kuulub kah sinna juurde.
Aga see püstolitöö on tund kuni poolteist ja kõik!


püstolitöö otseloomulikult kui kõik ettevalmistus on tehtud.

Mulle tundub, et inimesed tahavadki saada mingit sellist lugu, et keegi lihtsalt kütab uue värvi vana peale. Saage aru, et kui vana laki peale uus värv panna siis see asi EI KESTA. Kui auto eest soovi hoolt kanda on siis oleks mõistlik normaalselt värvida. Kui asi puudutab roostes koopaääri siis on alati variandiks värvida ja vahetada ainult vigased detailid ja saab odavamalt.

Ega auto mingi värvitav tapeet pole mis koguaeg heades tingimustes koduseinas on ja kuhu võid 7 kihti värvi ja peale kütta - midagi sellest ei muutu.

Ma ei ole mingi maaler, aga see on ju loogiline.

Kui lõunaosariikide kutid kuskilt odavamalt saavad, siis palun väga - aga tasuks kindlasti ju vaadata ka, et mida selle raha eest tehakse. Mina arvan, et 1000 eurot terve auto värvimise eest (ILMA IGASUGUSE EELTÖÖTA) on ikka räme kirves aga näieks 2000eurot KOGU TÖÖ eest (eeltöö jne)...see töö ongi seda väärt (oleneb auto suurusest).

EDIT: lõin mingi suvalise töökoja kalkulaatorisse sisse terve auto värvimise ja sain umbkaudseks hinnaks 1850eur. Ehk siis ei laksi PÄRIS laest praegu :D
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#20

N Aug 21, 2014 14:49

Kerget pahteldamist ja korralikult üle käimist lahtise saasta eemaldamist (lahtine lakk näiteks) mõtlesin selle 1000 all. Muidugi minu mõeldud summa ei ole kivist ju. Loogiline, et võib lisanduda a'la 200 või 300 euri. Ma iga päev näen seda. Kas me seetõttu teeme sitemat tööd? Fcuk ei nagu. Kes see taun üldse hakkab autot värvima 2500 euri eest? Mingi projektikas, sel juhul ok, kuid tava sõiduauto. Sellised mis üleni üle värvimist ja keevitust vajavad üldjuhul ei maksagi nii palju.
skyline
Postitusi: 1046
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#21

N Aug 21, 2014 16:05

Eks palju oleneb sellest, mida klient soovib, kui palju maksavad uued keredetailid ja mis värvi kasutatakse. Konkreetne näide - enda esivanem lasi 3a tagasi ühel pigem emotsionaalset väärtus omaval autol teha tagumiste välimiste ja sisemiste tiivaäärte asendamise, uued esitiivad, uued küljekarbid.
Auto värviti aknajoonest allapoole tervenisti üle ning kogu see kamm läks koos varuosade, materjalide ja tööga kokku ca 800-850 euri. Keevitamine oli 150 euri, uued keredetailid 250 euri kokku, värv oli odavam veoki seeria oma, värvi summat ei mäleta, aga jäi alla 100 euri. Värvimise ja pahteldamise eest võeti minu mäletamist mööda 350 euri.
Mina ise tulemusega rahule ei jäänud, aga tema küll. Oleks norimist nii pahtelduse, keredetailide paikaajamise kui värvi puhtuse üle. Kuna töö tehti tavalises töökojas mitte värvikambris oli värvi sees elemente, mis sinna ei peaks kuuluma. Kogu see teema maksis umbes sama palju kui oli auto turuväärtus. Mina oleks selle autoga sõitnud pigem kaalule, aga sentimentaalne väärtus oli suur tema jaoks :)
Aga kui korralikumalt tahta, siis väljaspool Tallinnat (ja eeldusel, et ei kasutata kindlustuste partneriks olevat töökoda) peaks teemaalgataja ehk 800-1300 euriga hakkama saama küll.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
9-5LPT
Postitusi: 1234
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#22

N Aug 21, 2014 16:33


Auto värviti aknajoonest allapoole tervenisti üle ning kogu see kamm läks koos varuosade, materjalide ja tööga kokku ca 800-850 euri.


Kirjuta mulle postkasti kus ta teha lasi seda, ma tahaks ka omal paar roostekohta ja tagaluugi ääre lasta ära teha :)
Kogenud Aeronaut. :drive:
aednik
Postitusi: 459
Liitunud: R Aug 11, 2006 15:13
Asukoht:
Auto: Diisel Saab

#23

R Aug 22, 2014 13:33

Vabandan spämmmi eest.
http://autmo.ee/Muuk/97675/Saab-900-1993-1998-tagatiiva-aar-vasak-5uksega-mudelile
See läheks 9-3og' le ka?
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#24

R Aug 22, 2014 13:41

Vabandan spämmmi eest.
http://autmo.ee/Muuk/97675/Saab-900-1993-1998-tagatiiva-aar-vasak-5uksega-mudelile
See läheks 9-3og' le ka?


ma annan sulle 2 tk, selle hinnaga, tule vaid lõika maha.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
nitro
Postitusi: 1
Liitunud: K Jaan 07, 2015 17:28
Asukoht:
Auto:

#25

K Jaan 07, 2015 17:54


Tagumised koopad ja traditsiooniline ühenduspunkt (kas seda kohta on üldse võimalik teha, et peaks kauem vastu kui aasta-paar?)
Que


Tere
Natuke vana teema juba ja hilinenud vastus, kuid kuna olen autosi värvinud ja eeltööd teinud kaua-kaua (alates 1998a), siis proovin aidata.
Tiivaservad peavad kauem vastu tööstusliku epo-krundiga üle lastes. See on paks kui hapukoor ja roostepoorid ei saa läbi epo kihi neile eluks vajalikku niiskust.
Traditsiooniline ühenduspunkt jääb pidama üsna kauaks kui see spets keretinaga katta.
Vasta