Värvitööd - kogu auto värvimine?
Tervitus,
kuna otsing rahuldavaid tulemusi ei andnud siis..
profiilis olev masin tahaks natuke hellust ja armastust saada. Tagumised koopad ja traditsiooniline ühenduspunkt (kas seda kohta on üldse võimalik teha, et peaks kauem vastu kui aasta-paar?) hakkavad üha rohkem tähelepanu nõudma (ilmselt tahavad ka natuke keevitamist saada), lisaks tahaks tegemist ilmselt ka üks uks ja esimene serv.
Mõtted liiguvad kogu auto värvimisele, eriti huvitaks hinna orienteeruv suurusjärk.
Sellest ka mõte kas keegi tegeleb foorumis ise värvitöödega või teab kedagi soovitada? Asukoht nii väga oluline pole..
Terv
Que
kuna otsing rahuldavaid tulemusi ei andnud siis..
profiilis olev masin tahaks natuke hellust ja armastust saada. Tagumised koopad ja traditsiooniline ühenduspunkt (kas seda kohta on üldse võimalik teha, et peaks kauem vastu kui aasta-paar?) hakkavad üha rohkem tähelepanu nõudma (ilmselt tahavad ka natuke keevitamist saada), lisaks tahaks tegemist ilmselt ka üks uks ja esimene serv.
Mõtted liiguvad kogu auto värvimisele, eriti huvitaks hinna orienteeruv suurusjärk.
Sellest ka mõte kas keegi tegeleb foorumis ise värvitöödega või teab kedagi soovitada? Asukoht nii väga oluline pole..
Terv
Que
Everyday Regular SAAB guy!
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Kui muu masin hea, siis pole mõtet kogu masinat värvida. tehases tehtud asi on ikka parem, kui mida iganes mujal. ja keegi ei viitsi seda värvieelset eeltööd nii suure hoole ja armastusega teha, et see värv ja lakk seal peal püsiks ka aastaid.
1000 on selline raha, mille eest võib värvi selga lasta, kui kõik ettevalmistus tehtud. Ühesõnaga et mõtlema ei pea.
Värvimine on millegipärast sitaks kirves ja selle raha eest tahetakse ka kvaliteeti aga selle raha eest seda ei saa. 2500 on hind mille eest ka kvaliteeti pakutakse. aga keevitamine sinna alla ei lähe.
1000 on selline raha, mille eest võib värvi selga lasta, kui kõik ettevalmistus tehtud. Ühesõnaga et mõtlema ei pea.
Värvimine on millegipärast sitaks kirves ja selle raha eest tahetakse ka kvaliteeti aga selle raha eest seda ei saa. 2500 on hind mille eest ka kvaliteeti pakutakse. aga keevitamine sinna alla ei lähe.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3182
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Kui kogu üritus neelab juba pool auto maksumusest siis poleks üldse mõttekam samasugune parem eksemplar soetada? Kõik mis vana juures meeldib ja uuel pole, tõstad ringi.
Rooste on kord juba selline tegelane kellest ilma pekki vahetamata lahti ei saa. Tellid uued tagatiivad ja peaks ikka pikalt hooleta olema.
Rooste on kord juba selline tegelane kellest ilma pekki vahetamata lahti ei saa. Tellid uued tagatiivad ja peaks ikka pikalt hooleta olema.
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Kui me nüüd kogu auto värvimisest räägime, siis alustuseks lammutamine juba maksab. Paar kuud tagasi viisin ühe MB kogu kere värvimisse. Esimese nädala lõpuks oli auto paljas, ainult mootoriruum jäi paika. Kokku madistasid 2 meest ca kuu aega sellega. Teisalt 9-3 paljaks viskamine ei ole tõenäoliselt pooltki nii piin , seega 2500€ tundub üsnagi mõistlik hind.
See 2500 tundub üsna loogiline kui asi puudutab terve auto paljaks vltmist ja korralikku värvimist.
Proovige ise teha ja arvutage kokku mitu tundi läks. Ma arvan et see hind on ikka korraliku kutsetunnistusega automaalri taks. Suvaõli kes arvab et oskab võib jah paari soti eest ära teha ilmselt.
Proovige ise teha ja arvutage kokku mitu tundi läks. Ma arvan et see hind on ikka korraliku kutsetunnistusega automaalri taks. Suvaõli kes arvab et oskab võib jah paari soti eest ära teha ilmselt.
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2277
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Hallooo mehed. Ma räägin seda et VÄRVIMISE eest on see palju. Jutt ei olnud kogu pakutavast teenusest, et lahti, eeltööd, värv ja kokku tagasi. Sel juhul võib olla tõesti ei ole see nii üle mõistuse hind aga ega see Eesti ärimehe kirjutamata reegel on selline, et kui lõunaks rikkaks ei saa, on sitt äriplaan.
Kui jutt käib KOGU AUTO värvimisest siis ma eeldasin et inimene viib oma auto töökotta ja saab sealt tagasi korralikult tehtud valmisprodukti, ehk siis kogu krempel. Mismoodi sa värvid üldse autot korralikult muidu? Lased vana värvi ja laki peale? Eks meie tänavatel ongi veel vähe mullitavaid roimasid... :head:
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Hallooo mehed. Ma räägin seda et VÄRVIMISE eest on see palju. Jutt ei olnud kogu pakutavast teenusest, et lahti, eeltööd, värv ja kokku tagasi. Sel juhul võib olla tõesti ei ole see nii üle mõistuse hind aga ega see Eesti ärimehe kirjutamata reegel on selline, et kui lõunaks rikkaks ei saa, on s..t äriplaan.
Eks tallinlased ongi harjunud veidi teistsuguste hindadega kui lõuna osariikide elanikud ;)
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2277
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
skyline-tundub küll nii jah...
aga vaata herr richard. Minu rikutuse tase on pisut teine. Kui jutt käib värvimisest siis ma eeldan, et see on värviminine. Kui jutt käib eeltööst, siis on see hind eeltöö oma. Vot selles ongi point.:eureka:
aga vaata herr richard. Minu rikutuse tase on pisut teine. Kui jutt käib värvimisest siis ma eeldan, et see on värviminine. Kui jutt käib eeltööst, siis on see hind eeltöö oma. Vot selles ongi point.:eureka:
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Auto värvimine väljast on tunni ... pooleteist töö.
Värvimisel ja värvimisel on vahe ka.
Sellest ei saadagi aru, et värvimise ettevalmistus ja pärastine kokkupanemine kuulub kah sinna juurde.
Aga see püstolitöö on tund kuni poolteist ja kõik!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Auto värvimine väljast on tunni ... pooleteist töö.
Värvimisel ja värvimisel on vahe ka.
Sellest ei saadagi aru, et värvimise ettevalmistus ja pärastine kokkupanemine kuulub kah sinna juurde.
Aga see püstolitöö on tund kuni poolteist ja kõik!
püstolitöö otseloomulikult kui kõik ettevalmistus on tehtud.
Mulle tundub, et inimesed tahavadki saada mingit sellist lugu, et keegi lihtsalt kütab uue värvi vana peale. Saage aru, et kui vana laki peale uus värv panna siis see asi EI KESTA. Kui auto eest soovi hoolt kanda on siis oleks mõistlik normaalselt värvida. Kui asi puudutab roostes koopaääri siis on alati variandiks värvida ja vahetada ainult vigased detailid ja saab odavamalt.
Ega auto mingi värvitav tapeet pole mis koguaeg heades tingimustes koduseinas on ja kuhu võid 7 kihti värvi ja peale kütta - midagi sellest ei muutu.
Ma ei ole mingi maaler, aga see on ju loogiline.
Kui lõunaosariikide kutid kuskilt odavamalt saavad, siis palun väga - aga tasuks kindlasti ju vaadata ka, et mida selle raha eest tehakse. Mina arvan, et 1000 eurot terve auto värvimise eest (ILMA IGASUGUSE EELTÖÖTA) on ikka räme kirves aga näieks 2000eurot KOGU TÖÖ eest (eeltöö jne)...see töö ongi seda väärt (oleneb auto suurusest).
EDIT: lõin mingi suvalise töökoja kalkulaatorisse sisse terve auto värvimise ja sain umbkaudseks hinnaks 1850eur. Ehk siis ei laksi PÄRIS laest praegu :D
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Kerget pahteldamist ja korralikult üle käimist lahtise saasta eemaldamist (lahtine lakk näiteks) mõtlesin selle 1000 all. Muidugi minu mõeldud summa ei ole kivist ju. Loogiline, et võib lisanduda a'la 200 või 300 euri. Ma iga päev näen seda. Kas me seetõttu teeme sitemat tööd? Fcuk ei nagu. Kes see taun üldse hakkab autot värvima 2500 euri eest? Mingi projektikas, sel juhul ok, kuid tava sõiduauto. Sellised mis üleni üle värvimist ja keevitust vajavad üldjuhul ei maksagi nii palju.
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Eks palju oleneb sellest, mida klient soovib, kui palju maksavad uued keredetailid ja mis värvi kasutatakse. Konkreetne näide - enda esivanem lasi 3a tagasi ühel pigem emotsionaalset väärtus omaval autol teha tagumiste välimiste ja sisemiste tiivaäärte asendamise, uued esitiivad, uued küljekarbid.
Auto värviti aknajoonest allapoole tervenisti üle ning kogu see kamm läks koos varuosade, materjalide ja tööga kokku ca 800-850 euri. Keevitamine oli 150 euri, uued keredetailid 250 euri kokku, värv oli odavam veoki seeria oma, värvi summat ei mäleta, aga jäi alla 100 euri. Värvimise ja pahteldamise eest võeti minu mäletamist mööda 350 euri.
Mina ise tulemusega rahule ei jäänud, aga tema küll. Oleks norimist nii pahtelduse, keredetailide paikaajamise kui värvi puhtuse üle. Kuna töö tehti tavalises töökojas mitte värvikambris oli värvi sees elemente, mis sinna ei peaks kuuluma. Kogu see teema maksis umbes sama palju kui oli auto turuväärtus. Mina oleks selle autoga sõitnud pigem kaalule, aga sentimentaalne väärtus oli suur tema jaoks :)
Aga kui korralikumalt tahta, siis väljaspool Tallinnat (ja eeldusel, et ei kasutata kindlustuste partneriks olevat töökoda) peaks teemaalgataja ehk 800-1300 euriga hakkama saama küll.
Auto värviti aknajoonest allapoole tervenisti üle ning kogu see kamm läks koos varuosade, materjalide ja tööga kokku ca 800-850 euri. Keevitamine oli 150 euri, uued keredetailid 250 euri kokku, värv oli odavam veoki seeria oma, värvi summat ei mäleta, aga jäi alla 100 euri. Värvimise ja pahteldamise eest võeti minu mäletamist mööda 350 euri.
Mina ise tulemusega rahule ei jäänud, aga tema küll. Oleks norimist nii pahtelduse, keredetailide paikaajamise kui värvi puhtuse üle. Kuna töö tehti tavalises töökojas mitte värvikambris oli värvi sees elemente, mis sinna ei peaks kuuluma. Kogu see teema maksis umbes sama palju kui oli auto turuväärtus. Mina oleks selle autoga sõitnud pigem kaalule, aga sentimentaalne väärtus oli suur tema jaoks :)
Aga kui korralikumalt tahta, siis väljaspool Tallinnat (ja eeldusel, et ei kasutata kindlustuste partneriks olevat töökoda) peaks teemaalgataja ehk 800-1300 euriga hakkama saama küll.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Auto värviti aknajoonest allapoole tervenisti üle ning kogu see kamm läks koos varuosade, materjalide ja tööga kokku ca 800-850 euri.
Kirjuta mulle postkasti kus ta teha lasi seda, ma tahaks ka omal paar roostekohta ja tagaluugi ääre lasta ära teha :)
Kogenud Aeronaut.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Vabandan spämmmi eest.
http://autmo.ee/Muuk/97675/Saab-900-1993-1998-tagatiiva-aar-vasak-5uksega-mudelile
See läheks 9-3og' le ka?
ma annan sulle 2 tk, selle hinnaga, tule vaid lõika maha.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Tagumised koopad ja traditsiooniline ühenduspunkt (kas seda kohta on üldse võimalik teha, et peaks kauem vastu kui aasta-paar?)
Que
Tere
Natuke vana teema juba ja hilinenud vastus, kuid kuna olen autosi värvinud ja eeltööd teinud kaua-kaua (alates 1998a), siis proovin aidata.
Tiivaservad peavad kauem vastu tööstusliku epo-krundiga üle lastes. See on paks kui hapukoor ja roostepoorid ei saa läbi epo kihi neile eluks vajalikku niiskust.
Traditsiooniline ühenduspunkt jääb pidama üsna kauaks kui see spets keretinaga katta.