Värvitööd - kogu auto värvimine?

Kõik mis on seotud SAAB' i hooldusega - alates remondikohast lõpetades autopesuga
ivark
Postitusi: 777
Liitunud: N Juul 02, 2009 12:31
Asukoht:
Auto:

#26

N Jaan 08, 2015 9:53

Mis te värvite, sõitke. Kui ei ole just haruldus, siis ei tasu see ära...selles mõttes on mõistlikum lasta prioriteetsed kohad ära parandada ja ülejäänu las aeg otsustab. Ma lasin kahes kohas vaadata esitiiba ja otsus oli ikkagi detail ära vahetada, antud juhul uue vastu. Tõesti ei viitsi käia iga aasta värvimas 400 euri per detail aga muidugi tore on kuulata neid õhulosse värvitöökojas, et teeme ja saab korda ja kestab jne. Lihtsalt elu näitab midagi muud.
que
Postitusi: 1407
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: 2x 9-5, 1x9-3

#27

N Jaan 08, 2015 10:31

Mis te värvite, sõitke. Kui ei ole just haruldus, siis ei tasu see ära...selles mõttes on mõistlikum lasta prioriteetsed kohad ära parandada ja ülejäänu las aeg otsustab. Ma lasin kahes kohas vaadata esitiiba ja otsus oli ikkagi detail ära vahetada, antud juhul uue vastu. Tõesti ei viitsi käia iga aasta värvimas 400 euri per detail aga muidugi tore on kuulata neid õhulosse värvitöökojas, et teeme ja saab korda ja kestab jne. Lihtsalt elu näitab midagi muud.

Tundub, et keskmine detaili värvimise hind jääb vähemalt Tallinnas 200 kanti,
Sõita võib aga kui rooste liialt silma hakkab riivama siis :poke:
Ega Saab Mersu pole, mis roostetab :cool:
Everyday Regular SAAB guy!
13piisab
Postitusi: 446
Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
Asukoht: Laagri / Saku / TLN
Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
Kontakt:

#28

N Jaan 08, 2015 11:20

Tõesti ei viitsi käia iga aasta värvimas 400 euri per detail aga muidugi tore on kuulata neid õhulosse värvitöökojas, et teeme ja saab korda ja kestab jne. Lihtsalt elu näitab midagi muud.

Su hinnaviide on päris karm. Kus see number selline on? Kui kestvuse osas on Su praktikas kellegi sõnad ja teod erinevad olnud, siis tegija nimi huvitab kaaskodanikke veel eriti ehk siis viita palun tegijale. Kas tegija lubadused ikka ka paberil kirjas on (mis viidatud hinna põhjal loomulik tundub) ja kuidas garantiinõue lahenes?

2,5k ei ole maalritöö + materjali eest palju. Täitsa mõistlik hind nii demonteeritud ja keevitatud projektikale kui ka vähem pahtlit, aga selle asemel demonteerimisaega nõudvale tervik-kulgurile.

mu viimased projektid ja numbrid "neto":
1) mosu, mille viisin 2013 sügisel krundi all maalrile. Jutuks oli lihtsalt karestamine + pinnakaga värvimine (sh värv). Maaler ei olnud eeltööga päris rahul - pani siiski ka natuke pahtlit ning värvis poolmatiks. 500eur ja natuke peale värv + korraliku kvaliteediga värvimine (sh kambrirent) - see on väga sõbralik hind.
roostegarantiid maaler sellisel juhul muidugi ei anna ning loomulikult ei saa selle raha eest vene masina keredetailide paikarihtimist ;)
2) vectraA puhul soovis maaler 2013/2014 talve lõpupoolel saada masinat, millel on tehtud ainult metallitöö ning see roostemuunduriga konserveeritud. Mu metallitöö nimetas lahkelt restaureerimiseks (mida see ka on) ning ta teadis, et pahteldamises ma sama kvaliteeti toota ei viitsi/suuda. Kuigi jah - alusmaterjalina on suur vahe, kas jutuks on mosu või opel ;)
maalri hinnang: materjal (sh kallim värv ehk lakialune) + töö = ca 2keur. Sisaldab lisaplastide (vectra2000-l mõned on) maalritöid, aga ei sisalda nt stangede demonti (st nahad maha jne) ja plasti keevitust.
kuna talv ei ole autotransaks parim aeg (jutuksolev maaler ei asu Tallinnas/Harjumaal) ning talvemasin on paras "käeproov" ja ca 1keur ei ole mulle päris kommiraha (ning aega mul sel talvel autohobi jaoks oli), tegin maalritöö ja värvimise ise. Soetasin pneumolihvija ja pahtel ei olnudki enam nii tüütu, kui ta varem olnud on ( :) ). Isoleeritud maalri kulumaterjali hind oli ca 1keur+/-100eur ja seda sõbrahindadega (maksud ikka sees), mis kohati letihinda rohkem kui kolmandiku võrra sulatasid. Ka proff oleks teinud maalritöid üle 100 tunni, niiet 2keur oleks materjal+töö (+pind & kommunaalid + tööriistade amort) eest olnud ikkagi sõbralik hind. Muidu mu Tallinnas asuv väga hea tuttav, kelle ettevõte (kindlustuse makstavaid) keretöid teeb, tunnistas mulle ausalt, et temal ei ole mõistlik asja 2keur eest teha võtta ning ta on rahul, kui ma selle töö mujale viin või ise teen.

panen ette jätkata siinset teemat konkreetsetele viidetele toetudes: mis materjal, mis töö, kus ja mis raha eest. Nn anonüümsed ja detaile mittesisaldavad viited ei räägi asjast (aeda ja selle auku pole ju mõtet võrrelda?) ning mõjuvad kohati lausa "lahmimisena".
mõnedest postitustest jääb mulje, et maalritööst ainult värvimise lahutamine oleks tavapraktika - mu kogemuses ikka ei ole ning kvaliteedist hooliv tegija (olgu see siis inimene või ettevõtja) ei soovi üldiselt nn inimeselt tänavalt ainult seda maalritöö osa võtta. Aluse kvaliteedist ja materjalidest ei tea nii midagi ning tavakodanik võib lõpuks ikka kehva eeltöö tõttu välimust minetavas asjas viimase katte panijat süüdistada. Riskimarginaali ilmselt sellise "väikese töö soovija" rahakott välja ei kannata, sest jupitab ta ju asju eeldatavalt just seetõttu, et ta ostab (ainult) hinda.
samuti ei tee profid maalrid üldiselt tööd tellija materjalidega - tal on omad materjalid, mille käitumised ja kokkusobivused on teada. Võõra materjaliga võib juhtuda, et tulem on üks vasikas, mis ei ole mitte aia sees...
Kruvi76
Saabiklubi liige
Postitusi: 54
Liitunud: T Sept 10, 2013 22:52
Asukoht: Tartu
Auto: Saab NG900 , Saab OG9-3, Saab SS9-3, Hundinui Accident ja "vanaFord" :D

#29

N Jaan 08, 2015 13:21

Mina teen värvitööd, aga hind sõltub igast konkreetsest isendist, töö mahust(kas ainult välispinnad või ka sisepinnad, toon jne.). Tööd teen Tartus.
Aitan, kui auto vajab uut värvi.
HIR
Postitusi: 11
Liitunud: K Aug 06, 2014 16:17
Asukoht:
Auto:

#30

T Okt 20, 2015 16:31

Tere,

Minul oleks vaja parem tagumine uks sirgeks ajada pahteldada ning siis lõpuks värv peale, külje karp ja siis peeglid üle lasta. Mis oleks sellise töö ala maksumus +/- 100€ . aa jaa autoks 2005.a Saab 9-3 AERO
Vasta