Tere!
Paluks abi sellise probleemiga, et kont ei pea süsteemis rõhku ja Viljandis ühes kohas ei tehtud muud kui lasti lämmastikku sisse ja järgmine päev läksin tagasi ja oli 0 atti.
Peaks saama ju kuidagi ka lekke koha teada? Kas tõesti peab Tallinnasse sõitma? ´Kus sellised põhilised lekkekohad olla võiksid, kapoti all või salongis ka?
Tänud ette
Marek
Kondi lekke kontroll
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Loe see siin lõpuni läbi. Näiteks mõningad o-rõngad ei pruugi pidada. Lihtsalt visuaalselt ei tee midagi kindlaks. Või siiski, midagi teeb küll. Tüüpviga teatud vanemate aastakäikude puhul oli torude läbikulumine-roostetamine. Zazou kirjutas sellest kuskil.
Zazou kurtis näiteks selles teemas oma kondimuret.
Mul õnnestus Antilt saada siiski soodsa hinnaga kasutatud voolik ja ei hakanud remontimisega jandama. Praegu püsib ilusti.
Lekke teada saamiseks tuleks ikka värvainet sisse panna, siis on kohe ka palja silmaga näda. Mul on praegu võikese toru ühenduskoht üleni roheline (lekib natuke) aga kont töötab endiselt (ju siis nii palju ei leki).
Praegu kahtlustan pumba poolset 0-rõngast.
Viljandi kohta ei oska kahjuks pädevaid remondikohtasi soovitada, ise lasin Autopartneris täita ja kontrollida.
Lekke teada saamiseks tuleks ikka värvainet sisse panna, siis on kohe ka palja silmaga näda. Mul on praegu võikese toru ühenduskoht üleni roheline (lekib natuke) aga kont töötab endiselt (ju siis nii palju ei leki).
Praegu kahtlustan pumba poolset 0-rõngast.
Viljandi kohta ei oska kahjuks pädevaid remondikohtasi soovitada, ise lasin Autopartneris täita ja kontrollida.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
:eureka:Voolikute ja torude osas veel niipalju, et kui uut tarvis, siis Saabi originaal voolikud ja torud maksavad hingehinda, tasub küsida näiteks hüdraulika poodidest, kes ka poes kohapeal sulle vajaliku pikkuse ja vajalike otstega uue vooliu või toru valmis teevad.
Muidugi tuleb tähelepanu pöörata vooliku või toru materjale, et see "jahutus ainele" vastav oleks, sest mõni firma võib sulle ka ainult õli jaoks sobivat voolikut pähe määrida, stiilis "hüdraulikal ju palju suuremad surved ja miks see siis kondi väikest survet vastu ei pea", tegelikult on asi ju ikka aine omaduses, kui vale materjal, siis võib kliima freoon lihtsalt toru või vooliku "ära süüa".
Soovitav uurida just suurematest ettevõtetest/poodidest, sest nemad ei tegele ainult hüdralikaga vaid ka näiteks tõstukite kliimaga jne...
Ise lasin omale uue voolikujupi just hüdralika poes teha, mis läks maksma 235.-. EEK kui ma õigesti mäletan. Originaal vooliku hinda ei hakka meelde tuletama, kuna see "lööb jalust maha"!:gun:
Muidugi tuleb tähelepanu pöörata vooliku või toru materjale, et see "jahutus ainele" vastav oleks, sest mõni firma võib sulle ka ainult õli jaoks sobivat voolikut pähe määrida, stiilis "hüdraulikal ju palju suuremad surved ja miks see siis kondi väikest survet vastu ei pea", tegelikult on asi ju ikka aine omaduses, kui vale materjal, siis võib kliima freoon lihtsalt toru või vooliku "ära süüa".
Soovitav uurida just suurematest ettevõtetest/poodidest, sest nemad ei tegele ainult hüdralikaga vaid ka näiteks tõstukite kliimaga jne...
Ise lasin omale uue voolikujupi just hüdralika poes teha, mis läks maksma 235.-. EEK kui ma õigesti mäletan. Originaal vooliku hinda ei hakka meelde tuletama, kuna see "lööb jalust maha"!:gun:
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Suur tänu abi eest kõigile, igal juhul korda ma selle nüüd saan:) Ära on juba tüüdanud see "leili võtmine", kuna auto on veel must ja sisu ka must nahk, siis päikse käes seisnud autosse ei taha kohe sisse istudagi.
Thanksid kõigile ja jõudu kõigile Teile
Marek:notworthy:
Thanksid kõigile ja jõudu kõigile Teile
Marek:notworthy:
Käisin ka eile oma kondiga targemate meeste juures. Puhuti natuke survet sisse ja igavene susin hakkas peale juhipoolses radika otsas. Nüüd siis tuleb ette võtta suur radika maha kiskumise töö. Aga ma ei saa aru miks peab see olema just voolik. Minu ammustest kogemustest võib ka väriseva mootori küljes vabalt vasktoru olla. Ja kui ei meeldi toru värv siis võib ju peale mingi musta katte tõmmata . Ja üha enam ma jõuan järeldusele ,et sõidumugavus saabi juures sõidumugavuseks aga ta üks paras käkk on. Hea, et ta veel odav masin on.
soe soovitus. enne kui hakkad miskit maha kiskuma ja jurama. Investeeri natukse ja täida kont uuesti ära, lase värvaine ka sisse panna. OK, kaotad 600 EEK, kuid võidad selle, et näed täpselt, kust lekib ja kui palju... vabalt võib olla, et üks koht susiseb, samas miljon kohta immitsevad salaja...
Ja kui lekked on tuvastatud, hakka laiali kiskuma, üks tegemine, üks investeerimine. See susina järgi kondi lekke määramine on üks paras kantossilappimine mägiaivari teibiga... kui õnne on, siis peab, kui õnne ei ole, iive tõuseb ja raha kulub.
EDIT: Vasktoru on no-go. See pläga, mis kondi süsteemis ringu uitab paneb selle vasktoru sull hakkama mis mühiseb. Originaalis on kondi torud minuarust miskist imelikust alumiiniumisulamist.
Ja kui lekked on tuvastatud, hakka laiali kiskuma, üks tegemine, üks investeerimine. See susina järgi kondi lekke määramine on üks paras kantossilappimine mägiaivari teibiga... kui õnne on, siis peab, kui õnne ei ole, iive tõuseb ja raha kulub.
EDIT: Vasktoru on no-go. See pläga, mis kondi süsteemis ringu uitab paneb selle vasktoru sull hakkama mis mühiseb. Originaalis on kondi torud minuarust miskist imelikust alumiiniumisulamist.