õli üle normi
Kui kogemata pole liigset õli sisse valatud,tõuseb õlitase ka bensiini sattumisel karterisse(rikkis pihustid,pikk käivitamine jne).
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: Trionic
Kui kogemata pole liigset õli sisse valatud,tõuseb õlitase ka bensiini sattumisel karterisse(rikkis pihustid,pikk käivitamine jne).
Kas 2,2 TiD mootoril võib ka sama juhtuda? Ma mõtlen et katkine pihusti põhjustab kütuse sattumist karterisse.
mina saan esimesest postitusest nii aru, et kogemata valatud rohkem õli sisse.Autokoolis õpetati( ja eks ta nii ongi)
et kõrgem õlitase võib põhjustada õli ülekulu. Kui ikka triiki täis valada, siis läheb miskit puruks, sest õli erinevalt õhust ei ole kokkusurutav;)
Kui natuke rohkem on, no 5-8 mm, siis ei juhtu midagi..
et kõrgem õlitase võib põhjustada õli ülekulu. Kui ikka triiki täis valada, siis läheb miskit puruks, sest õli erinevalt õhust ei ole kokkusurutav;)
Kui natuke rohkem on, no 5-8 mm, siis ei juhtu midagi..
Algselt postitas: wilddog
Kui õli kõvasti üle normi, siis pekstakse ta vahtu ja vahune õli ei määri mootorit!
midagi ei lähe seal vahtu.kui õlitase ulatub töötava mootoriga väntvõlli vastukaaludeni,siis mittekokkusurutavuse tõttu segab liigne õli võlli pöörlemist,halvemal juhul kõverdub-puruneb v.võll.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989