ketikõrin ja mootori kaan

Kõik mis on seotud SAAB' i hooldusega - alates remondikohast lõpetades autopesuga
Vasta
entson
Postitusi: 486
Liitunud: K Nov 18, 2015 17:17
Asukoht:
Auto:

#1

P Apr 24, 2016 19:51

Teadmiseks ketikõrina asukoht kaanel (väike kett).

1)see enam ei kõrise ,ls.teadmata,aga paar tuhat enne spetsid arvasid,et tuleb vahetada. Katki läks peale seisma jätmist ja uuesti käivitadest läks tükkideks ja lõhkus ka õlikanalid.

Pilt

2)tõestatult vahetatud 110000 km tagasi, kõrises viimased 10000 km kindlasti.

Pilt
Saan harva sõita SAABIGA.
Viktoria
Postitusi: 384
Liitunud: R Sept 25, 2015 10:18
Asukoht: Ciudad de Estonia
Auto: BMW 428i F36 M-Sport 2014

#2

K Apr 27, 2016 14:46

Mis vahva elukas see mootori kaan on?
.::A SAAB is an animal with a thousand adjustments::.
Myke
Postitusi: 710
Liitunud: E Mai 19, 2008 17:01
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 SC 06" Vector

#3

K Apr 27, 2016 16:34

:P:conf:Kaaniline mis end mootori külge kinni imenud :P
entson
Postitusi: 486
Liitunud: K Nov 18, 2015 17:17
Asukoht:
Auto:

#4

K Apr 27, 2016 23:21

Õigem oleks ehk keti kaan või esiotsa kaas,imemine on ikka poltide abiga.
Saan harva sõita SAABIGA.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14294
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#5

N Apr 28, 2016 9:13

kaan (kaani, kaani,...)

Pilt

(ploki)kaas (kaane, kaant,...)

Pilt

sry, grammarnazi lõi hommikul välja...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Viktoria
Postitusi: 384
Liitunud: R Sept 25, 2015 10:18
Asukoht: Ciudad de Estonia
Auto: BMW 428i F36 M-Sport 2014

#6

N Apr 28, 2016 9:36

Õigem oleks ehk keti kaan või esiotsa kaas,imemine on ikka poltide abiga.


Mootorikaas, plokikaas - kirjutatakse kokku.
Kaan on ussike, kes elab mage-, merevees ja maal ning imeb verd. :wise:

Ehituse ABC´s müüdi pahtlit, mida eristas kaanevärv- sinine ja roheline kaan - vahvad elukad. :D:notworthy::headbang:
.::A SAAB is an animal with a thousand adjustments::.
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 812
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#7

N Apr 28, 2016 15:17

Meeldiv kui keegi vihjab ka meie pisikese sünnimaa kaunile emakeelele ja kuidas seda kasutada. Ega vist koolides enam sellele eriti rõhku ei pöörata. Samuti meeldiv,et Eesti Saabiklubi moderaatorid kohustavad Eesti keelt grammatiliselt õigesti kasutama. Mitte nagu mingi - joomännaudujöudulääb stiilis Vasebuukis ja mujal sotsiaalmeedias. Teemasse puutudes aga hea teada millega sellised üleliigsed kõrinad-kolinad lõppevad. Samas aga keeruline leida põhjust miks mõni mootor kestab suuremate kulumisteta 300kkm. Ja samas üks neist eelmainitud lahtivõetud mootoritest toimetas ainult 110kkm vahetatud nukkvõlli ja balansivõlli kettidega.
entson
Postitusi: 486
Liitunud: K Nov 18, 2015 17:17
Asukoht:
Auto:

#8

N Apr 28, 2016 17:50

Eesti keel on imeline,algul on ühtmoodi ja pärast väänad teisiti-lahedalt kõlaks ka plokikaaset või plokikaasel . See selleks,kes teab palju need mootorid läbi on ajanud,teisena mainitu auto ls. on 312t km,mootor võib ju olla vahetatud,kuigi märki sellest ei leia.Ei mäleta ,millal nii musta motot nägin,kindlasti jääb see möödunud sajandisse ja ilmselt mingi kamazi õliga sõitnud lada.Suutsin tuvastada,et Eestis on vahetatud õli umbes 40t tagant,vähemalt enne mind kaks vahetust.No ja pole küsimustki,millest kiire kulumine-õli on peent abrasiivi täis ja kui filter enam ei suuda puhastada ,siis paneb õli otse ilma filtrit läbimata.Vahetasin õli (mobil 3000),sõitsin 10t ja pärast uut vahetust lõikasin filtri lahti -seest vaatas vastu iga asjast jagaja õudusunenägu.
Saan harva sõita SAABIGA.
Vasta