SAAB 9000 - roosteaugud põhjas
Minu 9000 ei läbinud kahjuks ülevaatust ning üks peamine põhjus on roosteaugud põhjas - mõlemad esimesed tungraua kohad ning ühe vee äravoolu korgi ümber (Video olukorrast) On kellelgi sellega kogemusi? Ühes remonditöökojas pakuti keevitustööde hinnaks alates 200-250 eurot, nii et vähemalt ülevaatuselt läbi saaks. Oli ka mõte ise klaasriidega lappida, et saaks selle autoga veel aasta aega liigelda, kuid olukorraga lähemalt tutvudes tundub see variant liigne ja mõttetu nikerdamine olevat. Hetkel uurin ja mõtlen, kas otsib ikkagi kuskilt kellegi keevitusmasinaga mehe, kes odavalt ära lapib (ehk oskate ise kedagi soovitada), või saadan masina viimsele teekonnale romulasse või metalli kokkuostu. Võibolla sobib ka kellelegi põllurallikaks. Praegu vajavad välja vahetamist ka lekkiv veepump ja jupp roostes piduritoru. Käigukast ning roolivõimendi pump on samuti veidi "märjad". Muidu auto sõidab probleemideta ja elektroonika suures osas veel töötab.
-
- Postitusi: 106
- Liitunud: T Nov 05, 2013 21:01
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-3OG, MB S213, BMW E39 Touring, Porsche 944S
Tallinna kandis peaks neid tegijaid igas hinnaklassis leiduma. Kui keevitamise töötund maksab 27€, siis enda kogemusest võin öelda, et 8-9 h seal ülevaatuse jaoks küll pole vaja kulutada. Kunagi olin samas situatsioonis ja esimeses kohas pakuti töö hinnaks ~300. Läksin ühe tuttava tegija juurde ja tema tegi max 1h tööd ja võttis 20€. Sellisel juhul jääb viimistlus maastiksi jms. enda teha. Samas sinu auto puhul peale kiirparandust plekiga ei kannata sealt tungrauaga tõsta. Mõistlik oleks üheks aastaks lasta augud lappida ja hoida vedelikud normis. Jõudu.
seda kronsat saaks vast veel puhastada ja kasutada, niiet tõsta saaks, kuid põhjaplekk tuleb mingis ulatuses välja vahetada. Pärast rehvivahetus hooaega hakkan vaikselt tegelema enda autol sama asjaga. On lõigatud parema kerega tonnise pealt ilusamad tükid juba välja
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
Kui ülevaatuse jaoks körtsida siis 20 eur võib olla on võimalik kuid ise ei teeks sellist porri. Kui teha siis korralikult eriti see koht mida tuleb ka ju reaalis tarbida. Ise teeks selle töö kõige vähem 100 eur.
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
See kere on ilmselt otsas - eeldatavalt lööb ka mujalt põhjaplekist kruvikeeraja läbi? Kümnete tundide kaupa taolise keevitamine on enesepett - on kas ümversulatus või sajad tunnid tööd (mida tonnine ilmselt veel ei vääri).
Liikvel 2022: M21406 , Vectra 2000 4x4 ja punane 9-5 Aero
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
-
- Postitusi: 106
- Liitunud: T Nov 05, 2013 21:01
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-3OG, MB S213, BMW E39 Touring, Porsche 944S
Kui ülevaatuse jaoks körtsida siis 20 eur võib olla on võimalik kuid ise ei teeks sellist porri. Kui teha siis korralikult eriti see koht mida tuleb ka ju reaalis tarbida. Ise teeks selle töö kõige vähem 100 eur.
Miks ei või sellist porri teha kui aasta pärast pressi alla läheb? Teemaalgataja ju soovis abi ülevaatuse läbimise osas. Lisage siia mõni kasulik kontakt Tallinna poolt. Kui oleksid Viljandist, saaksin ise aidata aga siia sõit ei tasu ära.