pikk õlivahetusvälp

Kõik mis on seotud SAAB' i hooldusega - alates remondikohast lõpetades autopesuga
Vasta
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#1

K Aug 30, 2006 13:39

tulemus näha pildilt

Lisatud failid
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#2

K Aug 30, 2006 13:43

Mis mudeliga tegemist on ning mis aasta?
Iga ratas veab and then some!
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#3

K Aug 30, 2006 13:45

No see on veel väga tagasihoidlik! vaata mis klapikambri kaane all paistab!
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#4

K Aug 30, 2006 15:02

klapikabmrikaane all olev ei vihjanud sellisele asjale:
pildil peaaegu umbes õlivõttur!
ja kõik " tänu" õlivahetusele!
ennem õlivahetust kõik toimis, pärast hakkasid anomaaliad pihta.
ja tänu korras õlirõhuandurile ja jäi suurepärane mootor terveks!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#5

K Aug 30, 2006 15:08

Algselt postitas: ivomets
ja kõik " tänu" õlivahetusele!
Mootor sai lõpuks ometi korralikku õli, millel olid nii määrivad kui pesevad omadused. Kogu seda lahti leotatud asfalti üritas õlipump endasse imeda, mis õnneks ei läinud korda. Õli asfaldisodist läbi ei läinud. Ma arvan et suur osa saksast eestisse toodud autodest näeb selline välja.
strife
Postitusi: 264
Liitunud: R Veebr 17, 2006 11:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Škoda Superb; Saab 96; Bmw 325 Cupcar;

#6

N Aug 31, 2006 9:24

see on ju jubeda välimusega...mõnel mootoril pole korralikult õli vahetatud...on küll must...:(
Fly High!
jannos
Postitusi: 53
Liitunud: L Juul 29, 2006 23:57
Asukoht:
Auto:

#7

L Sept 02, 2006 10:48

Vaatasin oma saksast toodud auto hooldusraamatut,õli on vahetatud 20 000 km järgi...Nüüd siin peale õlivahetust 3000 sõidetud ja õli on nagu masuut.Peab vist uuesti vahetama,siit siis küsimus,kas saabidel peab kompuutrile ka ütlema,et õli vahetatud?Ei viitsi selle pärast teenindusse sõita.
tripp
Postitusi: 626
Liitunud: L Dets 31, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#8

L Sept 02, 2006 13:56

Algselt postitas: jannos
Vaatasin oma saksast toodud auto hooldusraamatut,õli on vahetatud 20 000 km järgi...Nüüd siin peale õlivahetust 3000 sõidetud ja õli on nagu masuut.Peab vist uuesti vahetama,siit siis küsimus,kas saabidel peab kompuutrile ka ütlema,et õli vahetatud?Ei viitsi selle pärast teenindusse sõita.


Ei pea ütlema, aga sel juhul ei saa enam usaldada teadet, mis soovitab minna õli vahetama, sest see ilmub mingi x arv kilomeetreid peale viimast nullimist. x on õlivahetusvälp, mida saad lasta endale sobivaks sättida. Mul on ntx välp 10kkm
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#9

P Sept 03, 2006 13:00

Vaevalt et selline sodi tekkib kui sõidad 90 km/h ga 15 t km-i. Olen enam vähem kindel. Kui ikka kimada kogu aeg 200 ga siis on asfalt mootoris üsna kiiresti.
:drive:
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#10

P Sept 03, 2006 13:43

Ei ole üldse vaja sõita kiirteed mööda. Sõitsin castroli poolsündiga 6000 km, mingid struktuuri muutused turbo kõrge temperatuuri tõttu olid juba näha kohatise imeõhukese asfaldi kihi näol.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#11

P Sept 03, 2006 14:17

järeldus, mille tegin kogu eluks:
õlivahetus kasvõi iga 5000 km tagant ei maksa mitte sittagi, võrreldes sellega, missugused suured jamad võivad ees oodata. ja 5000 km peab vastu iga normaalne õli.

ja igasugused mootorisisepesu ained ei aita mitte m-gi.

ja mis ei ole mittevähetähtsam- õlifilter; kui see umbe jääb ja möödavoolu klapp avaneb ja filterelemendist kõik see soga, asfalt mööda pääseb , siis purustused millised!

ja õlirõhu tuli, peab töökorras olema, just see annabki märku, et miskit võib valesti olla.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#12

P Sept 03, 2006 16:57

Algselt postitas: ivomets
ja 5000 km peab vastu iga normaalne õli.
Just NORMAALNE! St. unustame ära kõik adinolid, teboilid jne. Õli peab ka määrima.
Vasta