tulemus näha pildilt
pikk õlivahetusvälp
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
klapikabmrikaane all olev ei vihjanud sellisele asjale:
pildil peaaegu umbes õlivõttur!
ja kõik " tänu" õlivahetusele!
ennem õlivahetust kõik toimis, pärast hakkasid anomaaliad pihta.
ja tänu korras õlirõhuandurile ja jäi suurepärane mootor terveks!
pildil peaaegu umbes õlivõttur!
ja kõik " tänu" õlivahetusele!
ennem õlivahetust kõik toimis, pärast hakkasid anomaaliad pihta.
ja tänu korras õlirõhuandurile ja jäi suurepärane mootor terveks!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Mootor sai lõpuks ometi korralikku õli, millel olid nii määrivad kui pesevad omadused. Kogu seda lahti leotatud asfalti üritas õlipump endasse imeda, mis õnneks ei läinud korda. Õli asfaldisodist läbi ei läinud. Ma arvan et suur osa saksast eestisse toodud autodest näeb selline välja.Algselt postitas: ivomets
ja kõik " tänu" õlivahetusele!
Vaatasin oma saksast toodud auto hooldusraamatut,õli on vahetatud 20 000 km järgi...Nüüd siin peale õlivahetust 3000 sõidetud ja õli on nagu masuut.Peab vist uuesti vahetama,siit siis küsimus,kas saabidel peab kompuutrile ka ütlema,et õli vahetatud?Ei viitsi selle pärast teenindusse sõita.
Algselt postitas: jannos
Vaatasin oma saksast toodud auto hooldusraamatut,õli on vahetatud 20 000 km järgi...Nüüd siin peale õlivahetust 3000 sõidetud ja õli on nagu masuut.Peab vist uuesti vahetama,siit siis küsimus,kas saabidel peab kompuutrile ka ütlema,et õli vahetatud?Ei viitsi selle pärast teenindusse sõita.
Ei pea ütlema, aga sel juhul ei saa enam usaldada teadet, mis soovitab minna õli vahetama, sest see ilmub mingi x arv kilomeetreid peale viimast nullimist. x on õlivahetusvälp, mida saad lasta endale sobivaks sättida. Mul on ntx välp 10kkm
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Ei ole üldse vaja sõita kiirteed mööda. Sõitsin castroli poolsündiga 6000 km, mingid struktuuri muutused turbo kõrge temperatuuri tõttu olid juba näha kohatise imeõhukese asfaldi kihi näol.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
järeldus, mille tegin kogu eluks:
õlivahetus kasvõi iga 5000 km tagant ei maksa mitte sittagi, võrreldes sellega, missugused suured jamad võivad ees oodata. ja 5000 km peab vastu iga normaalne õli.
ja igasugused mootorisisepesu ained ei aita mitte m-gi.
ja mis ei ole mittevähetähtsam- õlifilter; kui see umbe jääb ja möödavoolu klapp avaneb ja filterelemendist kõik see soga, asfalt mööda pääseb , siis purustused millised!
ja õlirõhu tuli, peab töökorras olema, just see annabki märku, et miskit võib valesti olla.
õlivahetus kasvõi iga 5000 km tagant ei maksa mitte sittagi, võrreldes sellega, missugused suured jamad võivad ees oodata. ja 5000 km peab vastu iga normaalne õli.
ja igasugused mootorisisepesu ained ei aita mitte m-gi.
ja mis ei ole mittevähetähtsam- õlifilter; kui see umbe jääb ja möödavoolu klapp avaneb ja filterelemendist kõik see soga, asfalt mööda pääseb , siis purustused millised!
ja õlirõhu tuli, peab töökorras olema, just see annabki märku, et miskit võib valesti olla.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Just NORMAALNE! St. unustame ära kõik adinolid, teboilid jne. Õli peab ka määrima.Algselt postitas: ivomets
ja 5000 km peab vastu iga normaalne õli.