Tere! Probleem on siis selline, et plokikaanetihend lekib õli rihmapinguti juurest ja otse rihma peale, mis teate isegi mis rihmaga teeb.. Seega oleks hädasti tarvis tihend ära vahetada ja ka muud asjad üle vaadata nagu korvirõngad jms. Ühesõnaga teha vaja oleks mootorile kapitaalremont.
Mootoriks 2.3t 136kw.
Kui palju see esiteks üldse maksma võiks minna ja kas on üldse keegi kes selle mootoriga tahab tegeleda?
Keegi mootoriremondi teeks ära?
-
- Postitusi: 39
- Liitunud: T Mär 22, 2016 11:08
- Asukoht:
- Auto:
Viimati muutis Saabster95, R Dets 15, 2017 13:42, muudetud 1 kord kokku.
Loe vanemaid teemasid. Plokikaane tihendi vahetus antud õlileket ei peata. Tüüpviga kõigil 205/235 mootoritel. Liimitud otsakaas tuleb uuesti tihendada. Töö on sama kettidevahetusega.
Tere! Probleem on siis selline, et plokikaanetihend lekib õli rihmapinguti juurest ja otse rihma peale, mis teate isegi mis rihmaga teeb.. Seega oleks hädasti tarvis tihend ära vahetada ja ka muud asjad üle vaadata nagu korvirõngad jms. Ühesõnaga teha vaja oleks mootorile kapitaalremont.
Mootoriks 2.3t 136kw.
Kui palju see esiteks üldse maksma võiks minna ja kas on üldse keegi kes selle mootoriga tahab tegeleda? :)
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989