Autoremondi hüvitus

Kõik mis on seotud SAAB' i hooldusega - alates remondikohast lõpetades autopesuga
Vasta
lauriclf
Postitusi: 58
Liitunud: P Aug 30, 2009 18:37
Asukoht:
Auto:

#1

P Dets 17, 2017 19:43

Tere!

Probleem siis selline, et autol oli vaja vahetada hooratas ja sidur.
Kuna sain varuosad ise oluliselt soodsamalt, kui olid töökoja hinnad, otsustasin need osta ise.
Hooratas+ sidur sai võetud LUK aga kuna kogu asi läks nii kalliks, otsustasin survelaagri võtta odavama.


Lugu selline, et survelaager andis kohe peale paigaldamist esimesel katsel otsad.
Kuna sai tõestatud, et odavaga ikka ei maksa mängida, pandi ka survelaager LUK ja kuna käigukasti pidi uuesti maha võtma küsis töökoda minult topelt tööraha.

Küsimus siis selline, kas saan müüjalt varuosa + topelttöö raha välja nõuda, kuna müüdud varuosa oli ebakvaliteetne?
On kellelgi sellega kogemusi?


Parimat

Lauri
vunts123
Postitusi: 35
Liitunud: T Nov 07, 2017 15:40
Asukoht: Võru
Auto:

#2

E Dets 18, 2017 6:13

Endal kogemus puudub aga pigem hakkab varuosa müüja süüdistama paigaldajat valedes töövõtetes ja paigaldaja süüdistab praak varuosa!
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 373
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 184kw Arc

#3

E Dets 18, 2017 10:41

Üldiselt katab garantii toote valmistaja defektid. Tööraha sellise toote paigaldamiseks ei ole toote defekt. Kibe küll aga tööraha hüvituse võid sa saada ainult siis kui varuosa müüja selle hea tahte märgiks otsustab vabatahtlikult anda.
Kasutaja avatar
KorK
Postitusi: 734
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#4

E Dets 18, 2017 11:05

Oli sarnane kogemus, kus varuosa ostsin ühe firma käest ja paigaldada lasin teise firma juures. Kahjuks oli varuosa defektne ja läksin selle jutuga varuosa müüja juurde. Kuna nendel endal oli ka remonditöökoda, siis vahetasid nad vaurosa garantii korras ära ehk garantii alla läks nii varuosa kui paigaldus. Samas tegemist oli suurema varuosade müüjaga ja väga hea suhtumisega müügimehega.
Regular Saab Guy
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 373
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 184kw Arc

#5

E Dets 18, 2017 12:05

KorK kirjutas:
E Dets 18, 2017 11:05
Oli sarnane kogemus, kus varuosa ostsin ühe firma käest ja paigaldada lasin teise firma juures. Kahjuks oli varuosa defektne ja läksin selle jutuga varuosa müüja juurde. Kuna nendel endal oli ka remonditöökoda, siis vahetasid nad vaurosa garantii korras ära ehk garantii alla läks nii varuosa kui paigaldus. Samas tegemist oli suurema varuosade müüjaga ja väga hea suhtumisega müügimehega.
Kahjuks on selline õnnelik lõpplahendus erand. Reeglina ütleb varuosa müüja, et too katkine tükk tagasi ja siis kui selgub, et on tootja viga anname uue samasuguse. Aga küsida muidugi tööraha hüvitust tasub. Äkki on ikkagi mõistlik müüja.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7084
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#6

E Dets 18, 2017 18:59

No mis selle survelaagriga siis ikka juhtus??
Tykk rauda, mis muud ?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
13piisab
Postitusi: 343
Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
Asukoht: Saku
Auto: 2tk 9-5, 2tk Vectra2000, 2tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140(6)

#7

T Dets 19, 2017 0:25

hüdrosiduri puhul kipub "rauatükil" ka õlivoolik külge käima ;)
...ja sellelt pinnalt on jamad täitsa võimalikud. Ma hoidsin 9-5 töösilindrit muude tegemiste käigus uue vastu vahetades küll hinge kinni - narr oleks ju töötav asi mittetöötava vastu vahetada...

hüvitamine on taolisel puhul kliendisõbralikkus. Kasti maha-pealepanekuks peab väga sõbralik müüja olema...
lauriclf
Postitusi: 58
Liitunud: P Aug 30, 2009 18:37
Asukoht:
Auto:

#8

T Dets 19, 2017 20:14

Olen üldjuhul ise ka seda meelt, et lase kogu asi töökojal teha, siis ise vastutusest vaba aga kui hinnaerinevus küünib paarisaja euroni, siis kahtlemata tekib kiusatus ise asjad kokku korjata.
Samas ei pea õigeks, et varuosatarnija võib midaiganes müüa ja millegi eest ei vastuta. Ja kui nii ongi, siis see võib juhtuda ainult Eestis ja mõnes teises endises nõukogudeliidu riigis.


Lisan mõned pildid.
Ise ei ole nii suur spetsialist, et võiks täpset seletust anda aga töökoja jutust sain aru umbes nii, et laager oli ilmselt juba pakist väljavõttes kinni, tõmbas vedru ringi ja rikkus simmeri ära vms.
Piltidelt on näha, et all servas on vedru kraapimise jäljed.

Auto: Saab 9-3, 2007 1,9 tdi
IMG20171219191252.jpg
IMG20171219191252.jpg (639.5 KiB) Vaadatud 248 korda
IMG20171219191509.jpg
IMG20171219191509.jpg (747.22 KiB) Vaadatud 248 korda
IMG20171219191434.jpg
IMG20171219191434.jpg (761.98 KiB) Vaadatud 248 korda
Vasta