Saabi märkidelt koorub lakk vm.

Kõik mis on seotud SAAB' i hooldusega - alates remondikohast lõpetades autopesuga
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#26

K Nov 08, 2006 18:59

Algselt postitas: aatom
Jumal tänatud, lõpuk siis mõistlik arutlus ja eriti tänud Skybound-ile. Ka mina leian, et Saab on siiski kallis mark/auto ja märk on küll see viimane koht, mille pealt autotootja kokku hoiab.


ja ometi ta hoiab kokku,sest märgid lagunevad aasta-paariga,kui masinat korrapäraselt pesta.
Peltz
Postitusi: 35
Liitunud: R Juun 25, 2004 0:31
Asukoht:
Auto:

#27

K Jaan 17, 2007 17:31

Vana teema aga lisaks ka ühe mõtte siia nimelt:

Ega see pesemine ei olegi märgile kõige hullem, pigem ikka kivid ja sitikad. Piisab ju kui kivi ainult natukenegi kraabib seda kaitsvat materjali ja ongi korras, ning osad sitikad koosnevad ikka mingist erilisest solgist mida keemia ka ei taha lahustada.

Enda autol ka esimene märk vahetatud.
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#28

R Veebr 02, 2007 19:02

Netis surfates jäi ette üks pilt ning see andis väikse idee.
Eriti hästi sobib selline märk musta värvi masinale :thumb:

Lisatud failid
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#29

R Veebr 02, 2007 19:06

Selleks vaja siis üht kulunud märki, musta värvi, lakki, skalpelli, head läbipaistvat teipi ning aega ja kuhjaga kannatust.

Esiteks vanad värvijäänused eemaldada.
Seejärel reljeefsed osad kinni katta teibiga.
Hea terava skalpelliga reljeefsed osad välja lõigata.
Musta värviga siis mitu kihti peale värvida
Teip eemaldada reljeefsetelt osadelt
Lakiga veelkord märk üle käia.

Tulemus on allpool :evil:

Ajakulu oli kogu töö juures 5 tundi :D

Mu tonnine saab selle märgi suveks külge.

terv, teager

Lisatud failid
KOLE
Postitusi: 53
Liitunud: N Apr 29, 2004 21:51
Asukoht:
Auto:

#30

R Veebr 02, 2007 19:09

Nüüd peab leidma veel firma kes need märgid vastupidavast materjalist valmis teeb
LiVE FAST,DiE OLD!
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#31

R Veebr 02, 2007 19:09

/me mõtleb, et kui auto värviks "diplomatic blue", siis võib märgiparandustel musta asemele ka sinise valida. Usun, et tulemus on väärt katsetamist.
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#32

R Veebr 02, 2007 20:25

Diplomatic blue on väga palju tumedam kui sinine värv logol. Usu mind!
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#33

L Veebr 03, 2007 8:22

Mina ostan jälle uue märgi,kui vana hävineb.Ei meeldi orig. logo "disainida".
stennadi
Postitusi: 696
Liitunud: T Jaan 11, 2005 20:03
Asukoht:
Auto:

#34

L Veebr 03, 2007 10:10

Mitte et see variant siin kole oleks aga originaal märk tundub kuidagi õigem ja sobivam auto küljes.
Samas tõsine respekt, inimesele kes viitsib kapotilogoga 5 tundi mässata. :beer:

Edit: Uus kapotilogo (vähemalt klassikule) viiiikingus 217.-
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#35

L Veebr 03, 2007 11:56

Algselt postitas: qdwin
Diplomatic blue on väga palju tumedam kui sinine värv logol. Usu mind!

Ma tean seda! Mäletad mu auto värvi?
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#36

L Veebr 03, 2007 11:58

Sinu oma ei mäleta aga enda masina oma küll. :)
KOLE
Postitusi: 53
Liitunud: N Apr 29, 2004 21:51
Asukoht:
Auto:

#37

T Veebr 06, 2007 20:21

Võib isegi sellist tuuningut kohata

Lisatud failid
LiVE FAST,DiE OLD!
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#38

N Aug 23, 2007 10:37

Kas tonnise esimene ja tagumine märk on samad? Ega kellelgi vedele mõnda kulunud? Tahaks teageri nipi järgi proovida.
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#39

N Aug 23, 2007 11:02

Algselt postitas: suur
Kas tonnise esimene ja tagumine märk on samad? Ega kellelgi vedele mõnda kulunud? Tahaks teageri nipi järgi proovida.


Märgid on erinevad, juba suuruselt.
Iga ratas veab and then some!
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#40

N Aug 23, 2007 11:04

Algselt postitas: IFF
Algselt postitas: suur
Kas tonnise esimene ja tagumine märk on samad? Ega kellelgi vedele mõnda kulunud? Tahaks teageri nipi järgi proovida.


Märgid on erinevad, juba suuruselt.

Selge. Mul mõlemad hõbedased, seega võib mõlemat pakkuda.

Kuidas märgid kinnitatud on? Õigemini kuidas märke kätte saada?
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#41

N Aug 23, 2007 11:08

Algselt postitas: suur

Selge. Mul mõlemad hõbedased, seega võib mõlemat pakkuda.

Kuidas märgid kinnitatud on? Õigemini kuidas märke kätte saada?


Esimene on kinnitatud nn 2 klastik pulga abil. Ehk siis kapoti sisse läheb 45 kraadise nurga all 2 plastik pulka pesadesse. Eks sa pead õrnalt välja kangutama seda.
Iga ratas veab and then some!
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#42

N Aug 23, 2007 11:16

Kapoti aukudes on tüüblid, märgi vastavad 2 jalga pressid sinna sisse. Ei usu et saad märgi tervelt kätte. Uus märk jällegi ei taha vanades tüüblites korralikult sees püsida.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#43

N Aug 23, 2007 11:21

Tundub, et leidsin kapotimärgi eemaldamiseks mingi õpetuse:
http://www.thesaabsite.com/Saab%20Hood%20Emblem%20Replacement.htm

Aga kuidas tagumine kinni on?
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#44

N Aug 23, 2007 11:52

tüübel + teip
aatom
Saabiklubi liige
Postitusi: 849
Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
Kontakt:

#45

N Aug 23, 2007 13:08

No näedsa, kui toredalt mu algatatud teema edasi elab :beer:
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#46

N Aug 23, 2007 13:14

Algselt postitas: aatom
No näedsa, kui toredalt mu algatatud teema edasi elab :beer:

Märk on auto juures väga oluline ja piisavalt odav tuuninguelement, eks vist seepärast ;)
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#47

N Aug 23, 2007 16:28

Mina käisin eile VM´is ning ostsin esimese saabi märgi ning 4 veljekapslit. Maksma läks küll omajagu(igaüks ca 200.-) kuid nüüd vähemalt ilus vaadata. Minu märgid pidasi vastu 7 aastat ning ei pea kalliks korra nii pika välpega neid vahetada. Tagumise märgi unustasin millegi pärast ära.
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#48

N Aug 23, 2007 16:34

Ärge saage valesti aru, mul pole kahju uut märki osta (olen seda nii tonnisele kui klassikule esimes asjane kohe peale autoostu teinud. Lihtsalt tekkis selline idee ja ise olen küll tulemusega rahul :thumb:

[img=640x480]http://teager.welisa.com/tasuta/files/images/teager_gallery/20/73516_kapott.jpg[/img]

terv, teager
wyxx
Postitusi: 230
Liitunud: R Sept 08, 2006 15:58
Asukoht:
Auto:

#49

R Aug 24, 2007 9:46

Mulle väga meeldib, teager!

Eriline lähenemine ning selle läbi söödava tulemuse saavutamine peab alati esile tõstetud saama!
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2280
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#50

R Aug 24, 2007 11:38

aaaaga miks sa neid kõrgemaid kohti kinni pead katma...lihvid pärast värvimist ettevaatlikult värvi maha ja siis lakid ära...mis?
Vasta