Mootoriruumi küürimine
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Tahan oma autol hakata lähiajal mootoriruumi puhastama. Peale tolmust suve on see paksult si**a täis. Milline oleks kõige parem vahend, mida küürimisel kasutada?
Tean, et igasuguseid tavalisi pesuvahendeid seal kasutada vist ei tohi.
Oleks mingi norm vahend, siis võtaks lapi ja teeks paari tunniga ära. Lihtsalt märg lapp ei aita. Proovisin:red:
Ärge siis pahandage kui midagi lolli küsin. Me oleme ju siin selleks et üksteisi täiendada:wise:
Tean, et igasuguseid tavalisi pesuvahendeid seal kasutada vist ei tohi.
Oleks mingi norm vahend, siis võtaks lapi ja teeks paari tunniga ära. Lihtsalt märg lapp ei aita. Proovisin:red:
Ärge siis pahandage kui midagi lolli küsin. Me oleme ju siin selleks et üksteisi täiendada:wise:
Algselt postitas: jupats
Tahan oma autol hakata lähiajal mootoriruumi puhastama. Peale tolmust suve on see paksult si**a täis. Milline oleks kõige parem vahend, mida küürimisel kasutada?
Tean, et igasuguseid tavalisi pesuvahendeid seal kasutada vist ei tohi.
Oleks mingi norm vahend, siis võtaks lapi ja teeks paari tunniga ära. Lihtsalt märg lapp ei aita. Proovisin:red:
Ärge siis pahandage kui midagi lolli küsin. Me oleme ju siin selleks et üksteisi täiendada:wise:
Mina tegin oma saabile küll täiesti tavalise mootoripesuvahendiga pesu (POLAR vms.). Sai ilusti puhtaks ja ei juhtund midagi. DI'ga tuleb lihtsalt hoolikalt ringi käia.
Tulemus on näha siin
Algselt postitas: jupats
Mis mõttes DIga hoolikalt?
Kas see POLAR haises ka hullusti? Mul kerge allergia nende kõvalõhnaliste vahendite vastu.
DI'st - Mul ujusid küünlad pärast pesu. Puhastasin-kuivatasin DI ning küünlaaugud pärast mootoripesu ära.
Eks enamus mootoripesu vahendeid on päris tõsiste leotusomadustega, mistõttu käib ka teravam lõhn asjaga kaasas.
Äkki mõni kogenum oskab soovitada haisuvaba vahendit. Isiklikult ei usu, et sellist on.
Algselt postitas: jupats
Kas see POLAR oli sul pihustavas pudelis?
Siis ju vast DI ei upu ära kui ainega niisutatud lapiga üle käia. Et pii otse peale lasta. EI tahaks väga seda DI-d lahti kiskuda
Polar pihustatakse jahtunud mootoriruumi, lastakse selle ca10 minutit leotustööd teha ning siis pestakse vee ja harjaga mootoriruum puhtaks. Seega on päris vesine see värk seal.
Survepesuriga kõige lihtsam.Kui Krytox on piibuotstes värske,võivad need küünlad ka kurguni vee all olla.Seni pole eales probleeme tekkinud.Vesi aurab sealt varsti välja sõites.
Haisuvaba ainet pole kohanud.
Haisuvaba ainet pole kohanud.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14294
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Sai siin suvel kah mitmeid kordi pestud, kasutasin kah mingit kodumaist möksi... Polar ta ei olnud, krt.. meelde ei tule.. K tähega vist algas see nimi, valge pudel, tumepunased kirjad, Maksimarketi riiul..;). Pihustiga pudel, väga hullusti ei haisenud. Õues sai muidugi tehtud kõik seda. Leotas päris ilusti ja pärast survepesuriga puhtaks.
Meenub, et mootoripesu kohta mujal varemgi arvamust avaldatud ja midagi head selle kohta ei öeldud. Kel huvi, võib lugeda siit. Isiklik kogemus puudub aga kui keegi mootoriruumis veega toimatema peaks, siis teeksin seda kas ise kõiki ettevaatusabinõusid järgides või usaldaks selle tegevuse inimesele, kes teab, mida teeb(pesulates töötavad tegelased ei kvalifitseeru)...
Kui minna pesulasse kus on mootoripesu teenus on alati silt seina peal, et nad ei vastuta peale pesu selle eest kas auto käivitub. Tavaliselt hakkavad peale pesu küünlad üle taguma ja mootor ei käi korralikult, probleem kaob koos auto kuivamisega.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14294
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Tähendap.. ee.auto on paras kollane kirjandus..:) ma lõpetasin selle lugemise juba jupp aega tagasi ära, sest sealt ei saanud mitte mingit asjalikku infi. Üks suur vahutamine.
Pesed ära ja käima kohe, kapotialune läheb soojaks ja vesi aurab ära. Mõistusega tuleb muidugi võtta seda pesu, kaitsmekarpidesse jms kohtadesse ei pea laskma. Samas tüüpilised õlilekkekohad asuvad sellistes kohtades, kus tavaliselt juhtmepuntraid pole.
Pesed ära ja käima kohe, kapotialune läheb soojaks ja vesi aurab ära. Mõistusega tuleb muidugi võtta seda pesu, kaitsmekarpidesse jms kohtadesse ei pea laskma. Samas tüüpilised õlilekkekohad asuvad sellistes kohtades, kus tavaliselt juhtmepuntraid pole.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Nii ei saa steriilselt säravat mootoriruumi, kuid selle eest saab haisuvabalt saasta ära: korraliku tootlikusega kompressoriga tolm igalt poolt maha (eriti räpane on kapoti alune isolatsioon ja radikate ribide vahe). Siis carburator või break cleaneriga mootori õlised kohad puhtaks. Kui kapotialunue näeb välja nagu praeguste ilmadega auto kere, siis on mootori pesust loomulikult rohkem kasu.
Tont, kõik räägivad siin uutest DI-ga variantidest, aga mis on mootori pesemisel erinevus kui masinal DI-d veel polegi, ehk on siis lihtsalt jagaja ja karpa(d) või K-jet? :wall:
Kas sel puhul kah mõned spetsiifilised nüansid on?
Kas sel puhul kah mõned spetsiifilised nüansid on?
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
Algselt postitas: Ryhkija
Tont, kõik räägivad siin uutest DI-ga variantidest, aga mis on mootori pesemisel erinevus kui masinal DI-d veel polegi, ehk on siis lihtsalt jagaja ja karpa(d) või K-jet? :wall:
Kas sel puhul kah mõned spetsiifilised nüansid on?
Pärast pesu võtad jagaja maha, kallad vee välja ja sõidad. Vähemalt mul oli nõnda. Muidugi tasuks lihtsalt haigla sinine suss pähe tõmmata jagajale nt