Tartus OÜ Oos

Kõik mis on seotud SAAB' i hooldusega - alates remondikohast lõpetades autopesuga
Vasta
avelito
Postitusi: 700
Liitunud: N Juul 21, 2005 20:32
Asukoht:
Auto:

#1

T Jaan 02, 2007 15:13

Sellise nimega firma siis Tartus, mis tegeleb autodele signalisatsioonide, immobilaiserite, audio-video tehnika, jne... paigaldamisega(enamasti kõik elektritööd). Firma üks omanikest ka meie foorumis kasutaja(kolhoos), väga meeldiv inimene. Paigaldasid nemad ka mu uuele AERO´le signalisatsiooni, töö oli kiire ja korralik, ja oli kohe näha, et tegemist oma ala spetsialistidega!!!

Ja kuna firma omanik Mike on juhtumisi ka Saab 9-3 omanik, siis ma arvan, et Saablased saavad ka hinnaalet. Nii et kui auto elektriga probleeme, siis pöörduge kindlasti OÜ Oos poole.

www.autoteenindus.com
snowguy
Postitusi: 409
Liitunud: N Jaan 04, 2007 12:43
Asukoht:
Auto:

#2

P Jaan 07, 2007 17:34

aitääh seda just vaja võibolla esimese rubla ilmumisel purjetan oma lennukiga sealt boksist läbi...........tegelt võiks ühe teema teha kuhugi kuhu võiks panna kirja kõik kohad kus tartus võimalik mingeid saabi remonditöid teostada....või siis need osavad foorumlased võiks kah endast märku anda kes tartus ja teisi abitumaid ehk aidata viitsiks:beer:

endal nimelt vist mootori kettide vahetus ees ja muidu õli ja igasugu filtrid vahetusse minemas

uus saab uued väljaminekud
kellegi vana ...minu uus:drink:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#3

K Jaan 10, 2007 8:41

Kettide vahetus eeldab NG`l mootori mahavõtmist(kuigi on veel võimalik ka aiste vahel teha,aga aega läheb oluliselt rohkem),seega pead väga valima,kus ja kes teeb.Nii hinna,kui kvaliteedi tõttu.
binleo
Postitusi: 225
Liitunud: K Nov 15, 2006 14:53
Asukoht:
Auto:

#4

L Jaan 13, 2007 0:23

Jätkan OÜ Oos kiidusõnu! Käisin enda saabikuga täna seal. Paigaldati signalisatsioon ning parandati ka SID ära :notworthy: (Akordi vahendusel, kuid sellegi poolest said mõlemad asjad korraga).
Asjalikud inimesed ning SAABidele seal erihinnad! ;) Välja arvatud juhul kui mõni SAAB taksot sõidab :)
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#5

L Jaan 13, 2007 8:45

Mul natukene halvemad kogemused OÜ OOS, paigaldasid minu sõidukile alarmi ~6tundi (lubati 2-3 hakkama saama) terve päev olin ilma autota.
1. Lülitades tuled välja suri mootor välja ka:freak: seda tegi hiljem Sven korda.
2. Kui teed mingi ukse lahti peale ühiukse siis näitab diagrammil, et on avatud avatud uks ja ühiuks (mis võib olla selle probleemi põhjuseks:freak:???)
3. üks tagumistest ustest ei taha nüüd ise kinni minema signalisatsiooniga, öeldi et mootor on ära väsinud, aga avaned küll. Enne alarmi paigaldust töötas ilusti.
4. Vahepeal oli ka ühiuksel ära kiilunud avanemis nupp, tuli uksepolstri endal mahavõtta sulgenud uksel, probleemiks oli halvasti pantud mootor.

Nüd mõelge kui hea elektrikud seal tööl on:wise:
__In Boost We Trust__
kolhoos
Postitusi: 94
Liitunud: R Sept 29, 2006 14:58
Asukoht:
Auto:

#6

L Jaan 13, 2007 9:45

Vastan D116-le,
arusaamatu kes lubas sulle paigaldada meil alarmi 2-3 tunniga.
Saabile on meil tavaliselt alarmipaigaldusajaks arvestatud 6 tundi, kuigi tavaliselt saame kiiremini hakkama. Kes alarmi paigaldusega vähegi kursis on teab kuidas see töötab ja kõik auto hädad ei ole tingitud sellest. saabil ei ole meil põhjust uksepolstreid meil üldse puutuda veel vähem on meil põjust puutuda keskluku mootoreid.
Me paigaldame alarmid täpselt nii nagu tootja on ette näinud, st me ei tee aretusi. meie huviks on olla koht kus klient saab lääne tüüpi teenindust ja kvaliteet on seatud esmatähtsaks. Kui on tegemist garantiiga oleme püüdnud kõik kiiremas korras ära lahendada. tihti on juhuseid kus auto ukselüliti on lihtsalt ära väsinud- vahetame selle välja ilma et selle eest raha küsiks.

Nii et ükski heategu ei jää karistamata.

D116 auto - arvatavasti on see saab 9000 , kus kliendil oli oma vana - kuskilt maha võetud Cobra alarm, kuigi tavaliselt me kliendi vanu alarme ei paigalda - tulime noorele venerahvusest saabimehele vastu.
Ma arvan et tegu on lihtsalt eksitusega ja keele barjääridest tekkinud segadustest - ma ise venekeelt üldse ei oska :(
PS. autole kus on olemas tehase immo tänapäeval ei tehta katkestust. alarm annab ainult käsu kesklukule, kas avada või sulgeda uksed.
Kui D116 suudab meile selgeks teha et põhjus on meie paigalduses siis NO PROBLEM teeme kõik korda.
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#7

L Jaan 13, 2007 10:45

Algselt postitas: kolhoos
Vastan D116-le,
arusaamatu kes lubas sulle paigaldada meil alarmi 2-3 tunniga.
Saabile on meil tavaliselt alarmipaigaldusajaks arvestatud 6 tundi, kuigi tavaliselt saame kiiremini hakkama. Kes alarmi paigaldusega vähegi kursis on teab kuidas see töötab ja kõik auto hädad ei ole tingitud sellest. saabil ei ole meil põhjust uksepolstreid meil üldse puutuda veel vähem on meil põjust puutuda keskluku mootoreid.
Me paigaldame alarmid täpselt nii nagu tootja on ette näinud, st me ei tee aretusi. meie huviks on olla koht kus klient saab lääne tüüpi teenindust ja kvaliteet on seatud esmatähtsaks. Kui on tegemist garantiiga oleme püüdnud kõik kiiremas korras ära lahendada. tihti on juhuseid kus auto ukselüliti on lihtsalt ära väsinud- vahetame selle välja ilma et selle eest raha küsiks.

Nii et ükski heategu ei jää karistamata.

D116 auto - arvatavasti on see saab 9000 , kus kliendil oli oma vana - kuskilt maha võetud Cobra alarm, kuigi tavaliselt me kliendi vanu alarme ei paigalda - tulime noorele venerahvusest saabimehele vastu.
Ma arvan et tegu on lihtsalt eksitusega ja keele barjääridest tekkinud segadustest - ma ise venekeelt üldse ei oska :(
PS. autole kus on olemas tehase immo tänapäeval ei tehta katkestust. alarm annab ainult käsu kesklukule, kas avada või sulgeda uksed.
Kui D116 suudab meile selgeks teha et põhjus on meie paigalduses siis NO PROBLEM teeme kõik korda.


Autoelektik ei pea omama eesti ega vene keelt, ta peab teadma oma tööd!!! Nagunii kõik skeemid on inglis keeles. Kui töö oleks korralik siis ei noriseks:nono:
Peale tei tööd mattidele kukkus 3 katkist plastmass tüüblit, 2 juhipool ja 1 kõrvalistuja matile, tuleb külastada nüüd a/s carring, et tellida neid.
Samuti tuleb vist nendekäest uurida miks mul nüüd valesti näitab avatuid ukse.
Tuleb endal veel lähitulevikus võtta tagumine uksepolser maha ja vaadata miks ei lähe kesklukkust tagumine uks kinni OÜ OOS elektrik Sven väidab, et on mootor katki:wtf:
__In Boost We Trust__
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#8

L Jaan 13, 2007 10:53

Kuulge sõbrad, nii ei ole kena - foorumis pori loopita.
Kui on pretensioone tööle, siis tuleb kohe tagasi pöörduda selle juurde, kes töö tegi.

Halvaks kogemuseks võib sellist juhtumint nimetada, kus klient pöördus tagasi töö tegija poole ja sealt saadeti pikalt.

Hetkel on teil omavahel klaarimata asjad, saage kokku, rääkige südamelt ära ja siis postitage palun enda kommentaarid; saite lahenduse või mitte.

TO kolhoos: Soovitaks sul sisestada enda firma ka siia foorumisse pakkumiste alla, hetkel on ta hoolduse teemas ja ei ole nii nähtav.

terv, teager
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#9

L Jaan 13, 2007 12:12

Algselt postitas: kolhoos
Vastan D116-le,
arusaamatu kes lubas sulle paigaldada meil alarmi 2-3 tunniga.
Saabile on meil tavaliselt alarmipaigaldusajaks arvestatud 6 tundi, kuigi tavaliselt saame kiiremini hakkama. Kes alarmi paigaldusega vähegi kursis on teab kuidas see töötab ja kõik auto hädad ei ole tingitud sellest. saabil ei ole meil põhjust uksepolstreid meil üldse puutuda veel vähem on meil põjust puutuda keskluku mootoreid.
Me paigaldame alarmid täpselt nii nagu tootja on ette näinud, st me ei tee aretusi. meie huviks on olla koht kus klient saab lääne tüüpi teenindust ja kvaliteet on seatud esmatähtsaks. Kui on tegemist garantiiga oleme püüdnud kõik kiiremas korras ära lahendada. tihti on juhuseid kus auto ukselüliti on lihtsalt ära väsinud- vahetame selle välja ilma et selle eest raha küsiks.

Nii et ükski heategu ei jää karistamata.

D116 auto - arvatavasti on see saab 9000 , kus kliendil oli oma vana - kuskilt maha võetud Cobra alarm, kuigi tavaliselt me kliendi vanu alarme ei paigalda - tulime noorele venerahvusest saabimehele vastu.
Ma arvan et tegu on lihtsalt eksitusega ja keele barjääridest tekkinud segadustest - ma ise venekeelt üldse ei oska :(
PS. autole kus on olemas tehase immo tänapäeval ei tehta katkestust. alarm annab ainult käsu kesklukule, kas avada või sulgeda uksed.
Kui D116 suudab meile selgeks teha et põhjus on meie paigalduses siis NO PROBLEM teeme kõik korda.


6 tundi 9000 alarmipaigalduseks on ilmne ülepakkumine. Antud autol ei saanud olla tehaseimmot,kuna see kaasneb tegasesignaga. Vanematel tonnistel,kus ainult kesklukk peal,ei ole juhiukses mootorit,ainult avamise-sulgemise lüliti.Seega tuleb polster maha võtta ja mootor paigaldada.
Kui tulede väljalülitamine suretas mootori,pidi olema +15 pinge võetud tuledelüliti ahelast.mis on ilmselgelt vale koht.Kui ühe ukse avanemine aktiveerib ka juhiukse piktogrammi,on ilmselgelt võetud uste avamissignaal mingi ukse piktogrammi herkonkontakti(asub ukselukus) ahelast,mitte ukselüliti omast,seega ka valest kohast ja ustelülitid on dioodidega üksteisest eraldamata.
Tonnisele on signapaigaldus üks lihtsamaid,võrreldes muude mudelitega,kuna KÕIK juhtmed saab kätte kaitsmeplokist ja selle peakaablist 180mm. kauguselt plokist(sel mitu vajalikku terminaali).Vedada tuleb ainult luugilülitite ja pasuna(kui eraldi pasun)juhtmed.
Mis puutub tehaseimmo versus katkestusahela mõttekusse,siis enamus signapaigaldajaid peaksid teadma,KUI LIHTNE on tehaseimmost möödaminek,eriti veel tonnistel. carsoft.ru kaudu saab osta margikohaseid mooduleid pea kõigile markidele(peale Saab 9-5)ja mudelitele,millel CARB diagnostikapesa,hinnaga 50-100$,milledega saab immodest rahulikult mööda joosta.
Seega on igasugused kavalused ja katkestusahelad alati parim tõkend ärandamise vastu.
kolhoos
Postitusi: 94
Liitunud: R Sept 29, 2006 14:58
Asukoht:
Auto:

#10

L Jaan 13, 2007 12:58

Tänan Trionicut ülevaate eest. Uurin elektrikute käest täpselt välja kuidas see alarm paigaldati ja annan vastuse mõne päeva pärast.

Palun D116 koos oma autoga meie juurest läbi astuda et saaksin konkreetset probleemi uurida ja lahendada.

OLETUSED, juhul kui neil pole tõepõhja all võivad tõsiselt kahjustada meie mainet. Juhul kui on tõesti tegemist meie paigaldusveaga sooviksime kiiresti olukorra lahendada.

Kõigil meie elektrikutel on minimaalselt 5 aastane kogemus alarmide paigalduse alal ja minule oleks tõsine üllatus kui nüüd tuleks välja et nad ei oska oma tööd.

Palve kõigile klientidele, juhul kui te pole rahul teenusega , andke kohe teada - ainult nii saab probleeme lahendada ja arusaamatusi vältida.

Mul on siiralt kahju et pidin D116 probleemidest läbi foorumi kuulma.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#11

L Jaan 13, 2007 13:46

See on üleüldine ja levinud vastik probleem,et kui remondikoha X teostatud tööga rahul ei olda,minnakse kõigepealt foorumitesse s...a pilduma,mitte ei üritata asju töö teostajaga selgeks teha kõigepealt. Ja nagu Hr. Teager mainis: kui töökoda X su siis kukele saadab,siis võiks küll teistele teada anda sellest.
Firmade juhtidel ka tihti suht raske seisukohta võtta- töötaja räägib üht,klient teist,meister/klienditeenindaja kolmandat. Tihti probleemid möödarääkimisttes,omavahelistes "kommunikatsioonihäiretes".

to kolhoos: loodan et sa valesti aru must ei saanud,ega pahanda.
Vastasin ainult D116 punktidele,ma isegi ei tea,mis masinaga tegu,seda pole raatsitud mainida.Ise ka juba aastaid kasut. signaseadmeid keeldun paigaldamast. Endal on olnud kunagi juhus,kus asusin kasut.signa panema,saabil(9000) oli miljon elektri"kala".Selgus,et autol oli küljes kolm (loe 3)erinevat alarmseadet, kõik mittetöötavad,aga rippusid orig.juhtmete küljes. "Surnud" erinevad katkestusahelad jne.
Seepärast nüüd valin alati,mis seisukorras autole ja kas üleüldse paigaldan(ei ole mu põhitegevus).
snowguy
Postitusi: 409
Liitunud: N Jaan 04, 2007 12:43
Asukoht:
Auto:

#12

L Veebr 17, 2007 18:39

Algselt postitas: Trionic
Kettide vahetus eeldab NG`l mootori mahavõtmist(kuigi on veel võimalik ka aiste vahel teha,aga aega läheb oluliselt rohkem),seega pead väga valima,kus ja kes teeb.Nii hinna,kui kvaliteedi tõttu.


aga oskab siis keegi soovitada kus tasuks lasta oma saabikese kette ja rihmu vahetada.....
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#13

L Veebr 17, 2007 19:20

Ma soovitaks ikka Tartus esindust Tallinas Saabianti Troostauto,siis võid kindel olla et asi ka toimib ja töö on kvaliteetselt tehtud ja saad muretult :drive:
Lisaks poonusena on neil varuosad reeglina kohal kui selgub et miskit muud ka veel läbi.
binleo
Postitusi: 225
Liitunud: K Nov 15, 2006 14:53
Asukoht:
Auto:

#14

L Veebr 17, 2007 19:27

Nii kahju kui ka ei ole, siis Tartus Carringus SAABide varuosasid praktiliselt ei olegi koha peal. Üldjuhul tuleb VM'st tellida.
Mayhem
Postitusi: 37
Liitunud: R Dets 09, 2005 9:14
Asukoht:
Auto:

#15

L Veebr 17, 2007 19:29

Ja kahjuks võib ka nentida, et Carring on kallis lõbu oma saabi parandamiseks.
snowguy
Postitusi: 409
Liitunud: N Jaan 04, 2007 12:43
Asukoht:
Auto:

#16

L Veebr 17, 2007 20:26

aga kas tartus mõnda kuldsete kätega saabiguru pole kes oma kullakese poltideks on võtnud ja ka osanud kokku panna

tahaks leida kindla pesa kus teda tartus hooldada....praegu takistuseks lubade olemasolu:wtf:

varuosad saaksin ise hankida või siis saabianti kaudu
oicu
Postitusi: 91
Liitunud: N Jaan 11, 2007 16:21
Asukoht:
Auto:

#17

E Veebr 19, 2007 15:03

mina lasin ka just seal oma saabile signalisatsiooni peale panna. Igati meeldivad inimesed olid seal.
kolhoos
Postitusi: 94
Liitunud: R Sept 29, 2006 14:58
Asukoht:
Auto:

#18

E Veebr 19, 2007 16:25

Rääkisin täna meie koostööpartnerite Tartu Autopartneriga, lubasid Saabidele hooldust teha, vajadusel ka kette ja rihmu vahetada. Mina ise olen oma saabile seal hooldust teinud ja rahule jäänud. http://www.autopartner.ee/index.php?lang=est&page=teenused&asukoht=13
mad1
Postitusi: 601
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#19

N Veebr 22, 2007 23:05

autopartneri 295,-/h on muidugi üliodav , ootaks huviga, kui kalliks kujuneb 9-5 kettide vahetus...äkki tasub hakata lausa vahendusega tegelema, nad meil ju koostööpartnerid suisa :beer:

ei kujuta ette, kuidas tänapäeval sellise tunnitasuga ära majandab,normaalne oleks ca 1500,- tund kvaliteettööjõuga..isegi 450 on mittetulutoov praktiliselt

jään uudiseid-järelkaja ootama , kui kellelgi kogemus tekib
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#20

T Mär 06, 2007 14:38

Koristasin pisut. Hunnik OÜ Oosiga mitteseotud juttu ära korjatud. Kui herr Snowguy saab oma leitud töömehe kohta hea tagasiside, siis võiks vajaliku ära märkida siin teemas
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Vasta