Kus saaks teha Tartus juhipoolse väntvõllitihendi vahetuse? aero 184kw 2001
ja mis selline töö maksta võiks?
Kus saaks teha Tartus juhipoolse väntvõllitihendi vahetuse?
Võta hinnapakkumised remondikohtadest, kui hinna pärast põed - see on tasuta. Autoremondi puhul võib alati tõstukil mingeid asju silma jäâda mehhaanikule, seega jah - üllatusi võib tulla.
Kogenud Aeronaut.
juhipoolne ehk väntvõlli tagumine tihend?
sel puhul käigukast peale maha ca 5 tundi- kui vaja otsakaan ka tihendada, siis lisatöö juurde. Tihend ise ca 10-20 € mäletamist mööda.
Jõudu.
sel puhul käigukast peale maha ca 5 tundi- kui vaja otsakaan ka tihendada, siis lisatöö juurde. Tihend ise ca 10-20 € mäletamist mööda.
Jõudu.
Võimsust pole kunagi piisavalt
küsisin 5 kohast hinnapakkumise ja sain ainult ühe vastuse , aardla autoteenindusest , kes oli nõus tegema seda tööd ..
mõtlesin ka lihtsamat lahendust nagu õlilekke peataja ja toimis asi .. ehk jäi seekord ära 400-500 eur remont..
mõtlesin ka lihtsamat lahendust nagu õlilekke peataja ja toimis asi .. ehk jäi seekord ära 400-500 eur remont..
Ja kaua sellised peatajad toimivad ajaliselt, see ei saa ju mingi igavene lahendus olla?
Kogenud Aeronaut.
Peale igasugu imeainete kasutamist ölitus- ja jahutussùsteemis see "igavene" iga väheneb tunduvalt. Ebapiisav karteri tuuletus, soon väntvöllil , jäigaks muutunut vv tihendusröngas. Neid vigasid ju tihendimaterjali punduma panev kemikaal ei körvalda vaid rikub ka teised öliga kokku puutuvad tihendid.
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Olen õlilekke peatajat, mis pidavat tihendeid taastama, kasutanud ühel 90ndate lõpust pärit VAG grupi autol. Jah, antud õlivahetusvälba ajaks leke sisuliselt peatus, peale uut õlivahetust lekkis samamoodi edasi ja sedaviisi on see jätkunud juba pea 10 aastat. Midagi hullemaks see küll ei teinud.
Kuna leke suht tagasihoidlik ja mootori erinevate tihendite vahetus maksaks rohkem kui on auto turuväärtus ja auto läheb kere tõttu peagi utiili, siis mind see teema ei ole morjendanud.
Aga kui õlileke ennast ei häiri ja kriitiline pole, siis enne tehnoülevaatust kõlbab ka vana hea "kaltsuga puhtaks meetod"
Kuna leke suht tagasihoidlik ja mootori erinevate tihendite vahetus maksaks rohkem kui on auto turuväärtus ja auto läheb kere tõttu peagi utiili, siis mind see teema ei ole morjendanud.
Aga kui õlileke ennast ei häiri ja kriitiline pole, siis enne tehnoülevaatust kõlbab ka vana hea "kaltsuga puhtaks meetod"
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)