Saalede jõumoment.

Kõik mis on seotud SAAB' i hooldusega - alates remondikohast lõpetades autopesuga
Vasta
konks222
Saabiklubi liige
Postitusi: 561
Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
Asukoht: Tudulinna
Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.

#1

P Dets 22, 2019 13:12

Mis jõuga keerata kinni 9-5 2,3l mootori raamid ja kepsud? Njuutonites.
ARZT
Postitusi: 496
Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
Asukoht: Ikla
Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242

#2

P Dets 22, 2019 18:17

konks222
Saabiklubi liige
Postitusi: 561
Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
Asukoht: Tudulinna
Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.

#3

E Dets 23, 2019 16:38

. Vabandan väga, aga ma ei saa sellest mitte muhvigi aru .Äkki keegi hea inimene kirjutab mulle maakeeles siia need jõud ja kraadid.
ARZT
Postitusi: 496
Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
Asukoht: Ikla
Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242

#4

E Dets 23, 2019 17:34

Main bearing cap bolts (Stage 1)- Raamipakud, esimene aste-20 nm, 2. aste- +70 kraadi. On olemas selleks otstarbeks tööriist.
Big end (connecting rod) stage 1- Kepsud, esimene aste- 20 nm, 2. aste- +70 kraadi
Kas on parem? :)
ARZT
Postitusi: 496
Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
Asukoht: Ikla
Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242

#5

E Dets 23, 2019 17:40

Ise olen keeranud ka 8 mm polt 80 nm. 3 astmes. 20-50-80 näiteks. 10 mm polt- 100 nm. Omal vastutusel. Minul pole miski laiali läinud. Kui õiged momendid olemas, siis ikka õigete järgi
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 985
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#6

E Dets 23, 2019 18:31

WIS kahjuks kaugel, muidu kontrolliks üle. Need serioussaab numbrid on kuidagi kahtlased. B234 on raamipakud 110nm ja kepsud ca50nm juures.
konks222
Saabiklubi liige
Postitusi: 561
Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
Asukoht: Tudulinna
Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.

#7

E Dets 23, 2019 20:21

Võtmed ja kraadimall olemas. Imestan, et kepsude peened poldid ka sama jõuga kokku keeratakse mis raamidki. Jah aga tuleb meelde et kaks mootorit olen nende jõududega kokku keeranud ja käivad siiani.
ARZT
Postitusi: 496
Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
Asukoht: Ikla
Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242

#8

E Dets 23, 2019 20:27

saabu14jr kirjutas:
E Dets 23, 2019 18:31
WIS kahjuks kaugel, muidu kontrolliks üle. Need serioussaab numbrid on kuidagi kahtlased. B234 on raamipakud 110nm ja kepsud ca50nm juures.
Paraku ma ei tea jah, kust need andmed pärinevad. Olen kunagi kohanud ka erinevaid andmeid usaldusväärsetest allikatest.
Ma tean ka juhuseid, kus pole momentvõtit kasutatudki :D ja ka ei läinud laiali
ARZT
Postitusi: 496
Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
Asukoht: Ikla
Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242

#9

E Dets 23, 2019 20:30

konks222 kirjutas:
E Dets 23, 2019 20:21
Võtmed ja kraadimall olemas. Imestan, et kepsude peened poldid ka sama jõuga kokku keeratakse mis raamidki. Jah aga tuleb meelde et kaks mootorit olen nende jõududega kokku keeranud ja käivad siiani.
Samas, ei tea ju mitu nm see 20nm + 70kraadi annab :)
Velejepoldile annab 110 nm ja seda pingutades on minul küll selline tunne, et jääb lõdvaks aga lahti ta kurat ka ei tule :D
Vasta