Saalede jõumoment.
-
- Postitusi: 520
- Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
- Asukoht: Ikla
- Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242
Main bearing cap bolts (Stage 1)- Raamipakud, esimene aste-20 nm, 2. aste- +70 kraadi. On olemas selleks otstarbeks tööriist.
Big end (connecting rod) stage 1- Kepsud, esimene aste- 20 nm, 2. aste- +70 kraadi
Kas on parem?
Big end (connecting rod) stage 1- Kepsud, esimene aste- 20 nm, 2. aste- +70 kraadi
Kas on parem?
-
- Postitusi: 520
- Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
- Asukoht: Ikla
- Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242
Ise olen keeranud ka 8 mm polt 80 nm. 3 astmes. 20-50-80 näiteks. 10 mm polt- 100 nm. Omal vastutusel. Minul pole miski laiali läinud. Kui õiged momendid olemas, siis ikka õigete järgi
-
- Postitusi: 562
- Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
- Asukoht: Tudulinna
- Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.
Võtmed ja kraadimall olemas. Imestan, et kepsude peened poldid ka sama jõuga kokku keeratakse mis raamidki. Jah aga tuleb meelde et kaks mootorit olen nende jõududega kokku keeranud ja käivad siiani.
-
- Postitusi: 520
- Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
- Asukoht: Ikla
- Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242
Paraku ma ei tea jah, kust need andmed pärinevad. Olen kunagi kohanud ka erinevaid andmeid usaldusväärsetest allikatest.
Ma tean ka juhuseid, kus pole momentvõtit kasutatudki ja ka ei läinud laiali
-
- Postitusi: 520
- Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
- Asukoht: Ikla
- Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242
Samas, ei tea ju mitu nm see 20nm + 70kraadi annab
Velejepoldile annab 110 nm ja seda pingutades on minul küll selline tunne, et jääb lõdvaks aga lahti ta kurat ka ei tule