kindlustus ja kW-d
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Ikka tõuseb aastamaks, selleks on soovitav ära kituda mis autoga tehtud on. Vastasel juhul ei ole kindlustus nõus aastamaksu suurendama.
Algselt postitas: HrMario
selline küsimus siis, et kui tõsta mootori kw kas siis kajastub see ka kindlustuses kuidagi, nt kui teha ecu vahetus. või lihtsalt kui kindlustust teen siis võin muheleda ja mõelda, "et kui te vaid teaksite :D"
Soovitan, et kirjutad kindlustuse avalduse j:facts: ja jääd siis rõõmuga ootama uut suuremat arvet.:D
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Võimsuse lubatav muutus kas mitte ei olnud 10%, edasi peaks justkui juriidilise korrektsuse huvides midagi dokumentides muutma.
Algselt postitas: HrMario
selline küsimus siis, et kui tõsta mootori kw kas siis kajastub see ka kindlustuses kuidagi, nt kui teha ecu vahetus. või lihtsalt kui kindlustust teen siis võin muheleda ja mõelda, "et kui te vaid teaksite :D"
Siin pigem tekib küsimus, et me nagunii maksame üle. See, et tehases sul auto tuli välja 150KW ei tähenda, et tal 10aasta pärast üle 130KW või veelgi vähem järgi oleks. :wise:
Seega ma usun, et juurde kerides teen ainult seda vahet tasa. ;)
Iga ratas veab and then some!
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Või nii Iff! Siis oled Sa kerimisega ikka väga hoogu läinud!Algselt postitas: IFF
Seega ma usun, et juurde kerides teen ainult seda vahet tasa.
Lisaks puudub Eestis hetkel ka korralik dyno, kuhu misiganes instants saaks suunata su masinat, kindlaks tegemaks mitu kiluvatti sul kapoti all on.
Kui rääkida tavalisest liikluskindlustusest, siis alates 143kW oli ju kõigil võimsustel sama makse, polnud vahet, kas sul on 150kW või 210kW.
terv, teager
Kui rääkida tavalisest liikluskindlustusest, siis alates 143kW oli ju kõigil võimsustel sama makse, polnud vahet, kas sul on 150kW või 210kW.
terv, teager
Liikluse puhul jah alates mingist piirist (numbrit ei mäleta) pole enam vahet, 200 ja 1000 kw on sama maksuga.
Kasko puhul väidetavalt on A ja O konkreetse mudeli kahjustatistika (mitte ainult vargused), hind on teisejärguline.
Küsi prooviks näiteks Imprezale kasko pakkumist, number võtab silmanägemise ära. Eriti võrreldes mõne teise sama kalli autoga. Tuttav hankis endale WRX versiooni, kasko pakkumised algasid 40 000 aastale ja läksid, kui ma ei eksi, 65 000 kroonini. Ehk siis ca 8-13% auto hinnast. Võrluseks minu 9-3 aastane oli esialgu 14K ehk siis mingi 4-5% auto väärtusest ja kasutades suurkliendi portfellkaskot maksan nüüd tegelikult veel poole vähem.
Kasko puhul väidetavalt on A ja O konkreetse mudeli kahjustatistika (mitte ainult vargused), hind on teisejärguline.
Küsi prooviks näiteks Imprezale kasko pakkumist, number võtab silmanägemise ära. Eriti võrreldes mõne teise sama kalli autoga. Tuttav hankis endale WRX versiooni, kasko pakkumised algasid 40 000 aastale ja läksid, kui ma ei eksi, 65 000 kroonini. Ehk siis ca 8-13% auto hinnast. Võrluseks minu 9-3 aastane oli esialgu 14K ehk siis mingi 4-5% auto väärtusest ja kasutades suurkliendi portfellkaskot maksan nüüd tegelikult veel poole vähem.
Ainult et, kui miskit peaks juhtuma, nii et kindlustus sulle raha peaks maksma, ei maksa sul unistadagi, et sa saaksid miskit enamat, kui turu keskmine hind. Ainus võimalus natukenegi enda hävingut päästa on auto maha kandmise korral kallimad jubinad odavamate vastu vahetada.
Kasko puhul sõltub konkreetse mudeli võimsusest ka, kasvõi sellesama impweza näite puhul, tavalise 2.0 n/a kasko hind on ikkagi mõnevõrra väiksem kui wrxi oma (ehk siis kahjujuhtumite statistika pluss miski % konkreetse mudeli turuväärtusest).
Kasko puhul sõltub konkreetse mudeli võimsusest ka, kasvõi sellesama impweza näite puhul, tavalise 2.0 n/a kasko hind on ikkagi mõnevõrra väiksem kui wrxi oma (ehk siis kahjujuhtumite statistika pluss miski % konkreetse mudeli turuväärtusest).
LPT "hunt lambanahas" ja madalaim koeff. toob naeratuse näole.
Ja mis kõige hullem, kohustuslik kindlustus on eelmise aasta omast odavam!
Miski on valesti, härrased, peab vist tõesti avalduse kirjutama...
Ja kellel siin on kati asemel resonaator, ah???
Teh. ülevaatusel tuleb kõik ausalt üles tunnistada :nono:
Ja mis kõige hullem, kohustuslik kindlustus on eelmise aasta omast odavam!
Miski on valesti, härrased, peab vist tõesti avalduse kirjutama...
Ja kellel siin on kati asemel resonaator, ah???
Teh. ülevaatusel tuleb kõik ausalt üles tunnistada :nono: