1. leht 1-st

93 kere

Postitatud: N Apr 15, 2021 16:54
Postitas Gevin
Tere!

Kas keegi oskaks soovitada kelle juurde pöörduda või hoopis teha mulle hinnapakkumine, et teha korda üks keredetail. Mullitab ja rooste paistab. Pakkumised võib saata:
gevin.paas@gmail.com

Re: 93 kere

Postitatud: R Apr 16, 2021 11:48
Postitas ivomets
Uus äär vaja panna ja värvida

Re: 93 kere

Postitatud: R Apr 19, 2024 8:34
Postitas GTA
Tere

Minul analoogne probleem tagatiivaga.
Pöördusin Viking Motrors keretööde osakonna poole ja pakkumist tagatiivale ei saanud. Vastati et tootmises ega laos enam tagatiibu ei ole.

Kas saite kusagilt abi või kuhu Tallinnas võiks veel pöörduda?
Tänud vastmast

Re: 93 kere

Postitatud: R Apr 19, 2024 11:54
Postitas saabu14jr
GTA kirjutas:
R Apr 19, 2024 8:34
Tere

Minul analoogne probleem tagatiivaga.
Pöördusin Viking Motrors keretööde osakonna poole ja pakkumist tagatiivale ei saanud. Vastati et tootmises ega laos enam tagatiibu ei ole.

Kas saite kusagilt abi või kuhu Tallinnas võiks veel pöörduda?
Tänud vastmast
Terveid tagatiiva plekke tõesti pole, kuid klokkerholmi rem plekid on töitsa olemas ja saadaval. Viking ja paljud suuremad firmad selliste töödega tegeleda ei viitsi. Pead leidma sellise firma, kes kindlustusremontidega ei tegele, siis vast saad sellise tööga ka löögile.

Re: 93 kere

Postitatud: R Apr 19, 2024 17:52
Postitas I-Vaari
Ehk leidub möni hiljuti löuna euroopast Eestisse toodud ja avarii teinud 9-3 millelt nii sisemise kui välimise koopa servad saab maha löigatta. Kuid keevitajat natuke keerulisem leida vähemalt Tallinnast. Üldiselt küsitakse sellist tunnihinda , et mötekam uus auto osta.

Re: 93 kere

Postitatud: T Apr 30, 2024 11:17
Postitas Gevin
Tere!
Ma sain oma tagatiiva täitsa ilusaks lõpuks, aga sain abi saaremaalt ühe tuttava käest. äkki läks kokku 200e(pigem see) või oli 100. pole päris kindel enam.

Re: 93 kere

Postitatud: T Apr 30, 2024 21:59
Postitas I-Vaari
Üheks aastaks saab ilusaks harjamise , rooste muundamise ,pahteldamise ja ülevärvimisega. Järgmine aasta irdub veidi rohkem roostetanud terasplekki kuid harjamine , rooste passiveerimine , montaazhivaht aukudesse , pahteldamine , värvimine ja uuesti aasta söiduaega muretu. Kui juba tagatiibade servad nii kobrutavad siis on lävekarpide tagaosad , pakiruumi pöhi , tagaosa piki ja ristitalad suhtroostetanud. Ehk siis on vaid aja küsimus millal tehnoülevaatuse inspektor roostepuru enam söidukölblikuks ei tunnista.