Tartu Carring
Minu esimene kogemus värskelt soetatud Saab 9-5 2,0 1999 hooldusega Carringus üleeile: Viisin auto neile palvega teha 145000 hooldus ja kuna auto värkelt Saksast toodud siis ka lihtsalt üle vaadata/kuulata, et mida oleks vaja veel teha. Täpsemalt oskasin lisada, et hommikul näitas kirja "Fill Coolant Fluid" ja palusin vaadata kuidas on lood karteri tuulutusega ning kas on vaja paigaldada uus KIT.
Aega kulus neil 1,5 tundi, vahetati õli ja filter ning tagumised piduriklotsid. Jahutusvedeliku taseme kohta öeldi, et kontrolliti ja on normis, pakuti et andur vist jamab. Kettide kohta öeldi, et kontrolliti ja on korras. Karteri tuulutuse kohta osati kommenteerida, et on puhas ja mingist "kititamisest" ei ole nad kuulnud, olla küsinud ka VM-st ja nemad ei teadvat ka midagi sellisest asjast.
Järgmisel hommikul ootas mind taas SID-il soovitus "Fill Collant Fluid", samuti oli lisandunud vasakpoolse tagaratta juurde mingi krägisev heli, mis kostub autosse sisse istudes ja välja astudes.
Kuna juhtus olema tööasjus Tallinna tulek siis käisin eile Troostist läbi, et saada auto kohta kindluse mõttes ka teine arvamus. Laki töökoja ukse taga põgusalt autot vaadates/kuulates selgusid järgmised asjaolud: ketid teevad kõvasti häält ja vaja kiiremas korras vahetada, samuti vaja paigaldada karteri tuulutuse KIT, lisaks selgus et küttesegu on paigast ära kuna arvatavasti kuskil on õhuleke, mis põhjustab pöörete kõikumist tühikäigul ja liigset bensiinikulu. Jahutusvedelikuga oli asi lihtne, tase oli lihtsalt alla normi ja andur rääkis jumala õiget juttu, et vedelikku veidi väheks jäänud on.
Täna siis käisin taas Carringus kurtmas, et ratas peale piduriklotside vahetust krägisema hakkas, arvasid et mingi kate on selles süüdi ja lubasid homme garantiikorras korda teha kui nende viga on. Küsimuse peale, et miks nad ütlesid mulle, et ketid on korras kui tegelikult ei ole ja miks nad ei pööranud tähelepanu pöörete kõikumisele tühikäigul kuigi selle kontrollimine on hoolduse käigus ette nähtud, vastati lühidalt ja ülbelt: "Käige siis edaspidi Tallinnas hoolduses kui meie töö kvaliteedis kahtlete". See võttis veidi sõnatuks ja parem ei hakanud enam mainima lisaks ka jahutusvedeliku ning karteri tuulutusega seotud teemasid.
Igatahes Troostis aeg kirjas ja ketivahetus tulemas.
Aega kulus neil 1,5 tundi, vahetati õli ja filter ning tagumised piduriklotsid. Jahutusvedeliku taseme kohta öeldi, et kontrolliti ja on normis, pakuti et andur vist jamab. Kettide kohta öeldi, et kontrolliti ja on korras. Karteri tuulutuse kohta osati kommenteerida, et on puhas ja mingist "kititamisest" ei ole nad kuulnud, olla küsinud ka VM-st ja nemad ei teadvat ka midagi sellisest asjast.
Järgmisel hommikul ootas mind taas SID-il soovitus "Fill Collant Fluid", samuti oli lisandunud vasakpoolse tagaratta juurde mingi krägisev heli, mis kostub autosse sisse istudes ja välja astudes.
Kuna juhtus olema tööasjus Tallinna tulek siis käisin eile Troostist läbi, et saada auto kohta kindluse mõttes ka teine arvamus. Laki töökoja ukse taga põgusalt autot vaadates/kuulates selgusid järgmised asjaolud: ketid teevad kõvasti häält ja vaja kiiremas korras vahetada, samuti vaja paigaldada karteri tuulutuse KIT, lisaks selgus et küttesegu on paigast ära kuna arvatavasti kuskil on õhuleke, mis põhjustab pöörete kõikumist tühikäigul ja liigset bensiinikulu. Jahutusvedelikuga oli asi lihtne, tase oli lihtsalt alla normi ja andur rääkis jumala õiget juttu, et vedelikku veidi väheks jäänud on.
Täna siis käisin taas Carringus kurtmas, et ratas peale piduriklotside vahetust krägisema hakkas, arvasid et mingi kate on selles süüdi ja lubasid homme garantiikorras korda teha kui nende viga on. Küsimuse peale, et miks nad ütlesid mulle, et ketid on korras kui tegelikult ei ole ja miks nad ei pööranud tähelepanu pöörete kõikumisele tühikäigul kuigi selle kontrollimine on hoolduse käigus ette nähtud, vastati lühidalt ja ülbelt: "Käige siis edaspidi Tallinnas hoolduses kui meie töö kvaliteedis kahtlete". See võttis veidi sõnatuks ja parem ei hakanud enam mainima lisaks ka jahutusvedeliku ning karteri tuulutusega seotud teemasid.
Igatahes Troostis aeg kirjas ja ketivahetus tulemas.
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Algselt postitas: veldur
Tundub,et mu eelarvamused on osutunud õigeks ja nad lihtsalt ei tea saabist veel suurt midagi.
Samas lihtsamaid asju olen lasknud teha ja siiamaani VÄGA rahul :thumb:
Kuipalju mina olen kuulnud siis Opeleid nad ka ei oska teha.
Võiks ikka mingi parem Saabi hooldus Tartus olla.
__In Boost We Trust__
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
no mis krdi pull see on et saabiga hakkama ei saada ,või on se lihtsalt tahtmatus hakkama saada.
Saab on samasugune auto nagu kõik teiesed, eriti veel tänapäevased, millel kiikse pole Oleks siis tegu klassikuga, et vaadatakse lolli näoga mis seal kapoti all on ja kisutakse terve mootor maha et siduriketast vahetada:poke:
Saab on samasugune auto nagu kõik teiesed, eriti veel tänapäevased, millel kiikse pole Oleks siis tegu klassikuga, et vaadatakse lolli näoga mis seal kapoti all on ja kisutakse terve mootor maha et siduriketast vahetada:poke:
Algselt postitas: binleo
Njaaah. Paneb kukalt kratsima.
OT: See "Fill coolant fluid" tuleb ka minul iga käivitamisega ette. :wall: Kui täis sa ta valasid? Kas paagi ülemisest randist kõrgemale?
Külma vedeliku piir on ju märgitud.
Minul on ikka nii olnud, et kui kompu kisab, siis ongi andur veest väljas.
Ma tean, et paagil kriips peal. Pani lihtsalt mõtlema Rivo jutt:
Ei tahaks uskuda, et Carringus niivõrd mööda vaadati. Seepärast hakkasingi mõtlema, et kas on mingi muu näitaja, mille järgi tuleb vedelikukogust mõõta.
Algselt postitas: rivolemmik
... näitas kirja "Fill Coolant Fluid" ...
... Jahutusvedeliku taseme kohta öeldi, et kontrolliti ja on normis ...
... Jahutusvedelikuga oli asi lihtne, tase oli lihtsalt alla normi ja andur rääkis jumala õiget juttu, et vedelikku veidi väheks jäänud on.
Ei tahaks uskuda, et Carringus niivõrd mööda vaadati. Seepärast hakkasingi mõtlema, et kas on mingi muu näitaja, mille järgi tuleb vedelikukogust mõõta.
- macdiversant
- Postitusi: 15
- Liitunud: T Juun 28, 2005 23:06
- Asukoht: Tartu
- Auto: 9-5 Aero
- Kontakt:
Jagan nende eelkõnelejate seisukohta, kes leiavad Tartu Carring-i töödes/tegemistes mõningaid vajakajäämisi.
Nimelt sai abikaasa värskeltsoetatud kupee NG900/'97/2.3/110KW sinna elementaarsesse ostujärgsesse hooldsusesse (õlid-filtrid jms) viidud, lootes muuhulgas saada auto üldkonditsioonile ka mingi pädevam hinnang kui mistahes muus autotöökojas.
Konkreetsemalt siis mõned probleemid ka, millele spetsiaalselt tähelepanu sai juhitud: mootoripöörete kõikumine tühikäigul; püsikiiruse hoidja mittetoimimine ja aeg-ajalt põlev/vilkuv "check engine" (täiesti kaootiline, ilma mingi konkreetse mustrita).
Auto läks hommikul hooldusesse ja kui abikaasa (minu hetkelise kilulinnas viibimise tõttu) õhtul järele läks ning auto kohta hinnangut küsis, ühmas klienditeenindajast onu leti tagant midagi sellist, et mis ma sulle siin ikka seletan, küll mees kodus räägib (sic!).
Arve pealt nähtuna oli vahetatud mootoriõli ja -filter, ning puhastatud tühikäigu düüs/siiber vms, kohentatud autopiloodi andurit ja teostatud el. diagnostika (veateateid polevat).
Mõtlikuks tegi asja juures see, et järgmisel päeval tühikäigu pöörded asusid taas kõikuma ja check engine vilkus endiselt. Carring-isse kohapeale minnes sain niipalju targemaks, et kui check engine veateadet mällu ei jäta, on paha lugu ja katsugu ma see tuluke niimoodi põlema saada, et ta jääkski põlema ja tulema siis kontrolli. Seda asja aga mu ei ole õnnestunud niimoodi ajastada, et see "check" just Carring-i läheduses põlema läheks, et taas diagnostikasse minna.
Õnneks külmade lõppedes lõpetas ka see tuluke oma vilkumise, pöörded poolkülmalt endiselt kõiguvad, aga kuna minu abikaasa on mulle juba selgeks teinud, et need ei kõigu, vaid ma kujutan seda endale ette, siis see mind enam ei häiri :P.
Praegu antud teemat lugedes tegi mõtlikuks just see osa, mis puudutab mootorit, et ilmselt tuleks järgida teemapüstitaja eeskuju ja asuda miski pädevama töökoja ootenimekirja kui et usaldada Carring-i otsuseid ja sõita õndsas teadmises, et autoga on kõik korras.
Nimelt sai abikaasa värskeltsoetatud kupee NG900/'97/2.3/110KW sinna elementaarsesse ostujärgsesse hooldsusesse (õlid-filtrid jms) viidud, lootes muuhulgas saada auto üldkonditsioonile ka mingi pädevam hinnang kui mistahes muus autotöökojas.
Konkreetsemalt siis mõned probleemid ka, millele spetsiaalselt tähelepanu sai juhitud: mootoripöörete kõikumine tühikäigul; püsikiiruse hoidja mittetoimimine ja aeg-ajalt põlev/vilkuv "check engine" (täiesti kaootiline, ilma mingi konkreetse mustrita).
Auto läks hommikul hooldusesse ja kui abikaasa (minu hetkelise kilulinnas viibimise tõttu) õhtul järele läks ning auto kohta hinnangut küsis, ühmas klienditeenindajast onu leti tagant midagi sellist, et mis ma sulle siin ikka seletan, küll mees kodus räägib (sic!).
Arve pealt nähtuna oli vahetatud mootoriõli ja -filter, ning puhastatud tühikäigu düüs/siiber vms, kohentatud autopiloodi andurit ja teostatud el. diagnostika (veateateid polevat).
Mõtlikuks tegi asja juures see, et järgmisel päeval tühikäigu pöörded asusid taas kõikuma ja check engine vilkus endiselt. Carring-isse kohapeale minnes sain niipalju targemaks, et kui check engine veateadet mällu ei jäta, on paha lugu ja katsugu ma see tuluke niimoodi põlema saada, et ta jääkski põlema ja tulema siis kontrolli. Seda asja aga mu ei ole õnnestunud niimoodi ajastada, et see "check" just Carring-i läheduses põlema läheks, et taas diagnostikasse minna.
Õnneks külmade lõppedes lõpetas ka see tuluke oma vilkumise, pöörded poolkülmalt endiselt kõiguvad, aga kuna minu abikaasa on mulle juba selgeks teinud, et need ei kõigu, vaid ma kujutan seda endale ette, siis see mind enam ei häiri :P.
Praegu antud teemat lugedes tegi mõtlikuks just see osa, mis puudutab mootorit, et ilmselt tuleks järgida teemapüstitaja eeskuju ja asuda miski pädevama töökoja ootenimekirja kui et usaldada Carring-i otsuseid ja sõita õndsas teadmises, et autoga on kõik korras.
Algselt postitas: binleo
Ei tahaks uskuda, et Carringus niivõrd mööda vaadati. Seepärast hakkasingi mõtlema, et kas on mingi muu näitaja, mille järgi tuleb vedelikukogust mõõta.
Paistab, et vaadati mööda või lihtsalt ei vaadatud kuna vedeliku tase oli allpool selle püstise kriipsu alumist otsa, valasin sooja mootoriga umbes selle püstise kriipsu keskkohani.
Sain nüüd Carringust auto uuesti kätte, kriginat tagarataste juures põhjustavad õõtshoova puksid, vaja veermiku hooldus ette võtta.
Hea uudis on see, et muret tekitanud õhuleke tuvastati ja katkine voolik leiti üles väga operatiivselt. Mootor käib nüüd kui kellavärk, ei mingit pöörete kõikumist ega suremist enam. :)
Carringust võib veel asjagi saada saabinduses, tahtmist õppida ja areneda neil igatahes on.
Hea uudis on see, et muret tekitanud õhuleke tuvastati ja katkine voolik leiti üles väga operatiivselt. Mootor käib nüüd kui kellavärk, ei mingit pöörete kõikumist ega suremist enam. :)
Carringust võib veel asjagi saada saabinduses, tahtmist õppida ja areneda neil igatahes on.
no ei tea eks paistab kui mina nende käest mootori hermeetikut käisin pärimas siis ei saanud nad algul aru mida ma tahan ning siis pakkusid mingit opeli plöginat mida ma osta e julgenud
ning saabi jaoks polnud neil midagi varuks isegi mitte igaksjuhuks kui peaks midagi natuke kõpitsema:wise:
ning saabi jaoks polnud neil midagi varuks isegi mitte igaksjuhuks kui peaks midagi natuke kõpitsema:wise:
Njaah. Loodame, et asja saab. Need mõned korrad kui mina nendega kokkupuutunud olen, on küll positiivne mulje jäänud (ning alati on sees ja maja ees vähemalt 4-5 SAABi olnud). Ei tea, praegu ilmad kah ilusad...juu on "kevadväsimus" depressiooni peale ajanud. :)
Ikka eht eestlaslikult- ainult halba leitakse kõigis ja kõiges.Ma olen ligi 10.a ja t8
veelgi kauem saabe remontinud,aga minul on küll pidevalt tunne,et eriti midagi neist saabidest ei tea,saati siis pool aastat tegutsenud uustulnuk.
veelgi kauem saabe remontinud,aga minul on küll pidevalt tunne,et eriti midagi neist saabidest ei tea,saati siis pool aastat tegutsenud uustulnuk.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Arvan, et oma mittepositiivset kogemust Carringus võiks isikud ka põhjendada, et teised saaksid selle põhjal arvamust kujundada.:poke:
Mind pole küll siiani seal hätta jäetud - lihtsalt leti taha ilmudes ja meistritelt viisakalt nõu küsides ei saadeta kedagi puu taha. Ja leitakse müstiliselt aeg isegi samaks päevaks. Sama asi ka juppidega - kogu VM-is leiduv kraam on nende kaudu kättesaadav, mina olen hinnad kätte saanud miskipärast paari minuti jooksul. Loomulikult ei maksa eeldada, et need jupid kohe riiulilt võetakse, kuid paar päeva kannatab ju ikka oodata.
Võib-olla tõesti ei käi asjad nii kiiresti, kui hädaliseks on eelarvamuste küüsis närviline ja kuri kunde. Ole viisakas ja lugupidav teenindaja suhtes, siis tuleb ka tema sulle rohkem vastu. Lihtne!
Mind pole küll siiani seal hätta jäetud - lihtsalt leti taha ilmudes ja meistritelt viisakalt nõu küsides ei saadeta kedagi puu taha. Ja leitakse müstiliselt aeg isegi samaks päevaks. Sama asi ka juppidega - kogu VM-is leiduv kraam on nende kaudu kättesaadav, mina olen hinnad kätte saanud miskipärast paari minuti jooksul. Loomulikult ei maksa eeldada, et need jupid kohe riiulilt võetakse, kuid paar päeva kannatab ju ikka oodata.
Võib-olla tõesti ei käi asjad nii kiiresti, kui hädaliseks on eelarvamuste küüsis närviline ja kuri kunde. Ole viisakas ja lugupidav teenindaja suhtes, siis tuleb ka tema sulle rohkem vastu. Lihtne!
-
- Säärane Mulk
- Postitusi: 2278
- Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
- Asukoht: Mulkland
- Auto: päris mitu...
Minu auto käis kah minu abikaasa käe all Carringis ning miskit hullu mul ei olnudki, vaid 210 tuh hoole. Vahetati ära, mis vaja oli ning uuriti ka tagumisi piduriklotse mis olla vaid 3mm aga kuna neil neid sees ei olnud siis loomulikult ei vahetatud. Sest autol oli vaja vaid vahetada kütusefilter ning õli ja filter mootoris ning see tundus mulle nats kahtlane sest õlivarrast päev hiljem vaadates tundus õli olevat sama must... mis täissündi korral peaks vast päev hiljem mee värvi olema. Jah, oligi kõik. See läks paartuhat maksma ning oligi kõik. Tempel mällu ehk siis hooldusraamatusse kah ning muud miskit halba. Ajagi oli ka nii, et nagu ma soovisin nii ma oma aja sain, mitte ei pidanud ootama.
tsitaat:see tundus mulle nats kahtlane sest õlivarrast päev hiljem vaadates tundus õli olevat sama must... mis täissündi korral peaks vast päev hiljem mee värvi olema.
kui uue õliga mootori käivitad ja mõne minuti päras vaatad vardalt,näed alati tökati värvi,eriti turbomootori puhul.
kui uue õliga mootori käivitad ja mõne minuti päras vaatad vardalt,näed alati tökati värvi,eriti turbomootori puhul.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 849
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Mina kasutasin Tartu Carringut vaid korra ja kogemus vaid positiivne, samas töö polnud ka väga hull, Diagnostika taha, avastus et vaakum lekib kuskilt, turbo peale minev vaakumvoolik vahetati ära, üks proovisõit koos meeldiva vestlusega kohaliku saabispetsiga ja korras.
hiljuti sai kilometraaz täis autol ja oli vaja teha õli vahetuse ring koos siis filtrite vahetamisega.ja läksin tartus saabi keskusesse ja sain norm. ruttu aja kirja ja töö ka tehtud vahetati õli ära ja samuti kõik vajalikud õhu õli ja bensu filtrid koos tööga läks maksma kkuskil1900 krooni.olen rahul ja endiselt kiidan nende töö tegemisi ja kvaliteeti ei saa ühtegi halba piuksu öelda.