Tartu Carring

Kõik mis on seotud SAAB' i hooldusega - alates remondikohast lõpetades autopesuga
Rivo
Postitusi: 162
Liitunud: T Mär 06, 2007 22:42
Asukoht:
Auto:

#1

K Mär 14, 2007 13:16

Minu esimene kogemus värskelt soetatud Saab 9-5 2,0 1999 hooldusega Carringus üleeile: Viisin auto neile palvega teha 145000 hooldus ja kuna auto värkelt Saksast toodud siis ka lihtsalt üle vaadata/kuulata, et mida oleks vaja veel teha. Täpsemalt oskasin lisada, et hommikul näitas kirja "Fill Coolant Fluid" ja palusin vaadata kuidas on lood karteri tuulutusega ning kas on vaja paigaldada uus KIT.

Aega kulus neil 1,5 tundi, vahetati õli ja filter ning tagumised piduriklotsid. Jahutusvedeliku taseme kohta öeldi, et kontrolliti ja on normis, pakuti et andur vist jamab. Kettide kohta öeldi, et kontrolliti ja on korras. Karteri tuulutuse kohta osati kommenteerida, et on puhas ja mingist "kititamisest" ei ole nad kuulnud, olla küsinud ka VM-st ja nemad ei teadvat ka midagi sellisest asjast.

Järgmisel hommikul ootas mind taas SID-il soovitus "Fill Collant Fluid", samuti oli lisandunud vasakpoolse tagaratta juurde mingi krägisev heli, mis kostub autosse sisse istudes ja välja astudes.

Kuna juhtus olema tööasjus Tallinna tulek siis käisin eile Troostist läbi, et saada auto kohta kindluse mõttes ka teine arvamus. Laki töökoja ukse taga põgusalt autot vaadates/kuulates selgusid järgmised asjaolud: ketid teevad kõvasti häält ja vaja kiiremas korras vahetada, samuti vaja paigaldada karteri tuulutuse KIT, lisaks selgus et küttesegu on paigast ära kuna arvatavasti kuskil on õhuleke, mis põhjustab pöörete kõikumist tühikäigul ja liigset bensiinikulu. Jahutusvedelikuga oli asi lihtne, tase oli lihtsalt alla normi ja andur rääkis jumala õiget juttu, et vedelikku veidi väheks jäänud on.

Täna siis käisin taas Carringus kurtmas, et ratas peale piduriklotside vahetust krägisema hakkas, arvasid et mingi kate on selles süüdi ja lubasid homme garantiikorras korda teha kui nende viga on. Küsimuse peale, et miks nad ütlesid mulle, et ketid on korras kui tegelikult ei ole ja miks nad ei pööranud tähelepanu pöörete kõikumisele tühikäigul kuigi selle kontrollimine on hoolduse käigus ette nähtud, vastati lühidalt ja ülbelt: "Käige siis edaspidi Tallinnas hoolduses kui meie töö kvaliteedis kahtlete". See võttis veidi sõnatuks ja parem ei hakanud enam mainima lisaks ka jahutusvedeliku ning karteri tuulutusega seotud teemasid.

Igatahes Troostis aeg kirjas ja ketivahetus tulemas.
veldur
Postitusi: 241
Liitunud: R Juul 08, 2005 14:53
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 Aero 05

#2

K Mär 14, 2007 13:26

Tundub,et mu eelarvamused on osutunud õigeks ja nad lihtsalt ei tea saabist veel suurt midagi.
Samas lihtsamaid asju olen lasknud teha ja siiamaani VÄGA rahul :thumb:
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#3

K Mär 14, 2007 13:44

Algselt postitas: veldur
Tundub,et mu eelarvamused on osutunud õigeks ja nad lihtsalt ei tea saabist veel suurt midagi.
Samas lihtsamaid asju olen lasknud teha ja siiamaani VÄGA rahul :thumb:


Kuipalju mina olen kuulnud siis Opeleid nad ka ei oska teha.

Võiks ikka mingi parem Saabi hooldus Tartus olla.
__In Boost We Trust__
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3182
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#4

K Mär 14, 2007 17:33

Eile käisin õli vahetamas seal ja said hakkama:) Suuremad asjad on mõtekas Troostis teha sest hinnavahe on päris erinev näiteks õlifilter maksis Troostis 30 krooni vähem kui Carringus -15% alega.
oicu
Postitusi: 91
Liitunud: N Jaan 11, 2007 16:21
Asukoht:
Auto:

#5

K Mär 14, 2007 17:40

jah, sain ise 3 korda k2ia, et nad enda praaki parandaks. :wall:
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#6

K Mär 14, 2007 18:05

no mis krdi pull see on et saabiga hakkama ei saada ,või on se lihtsalt tahtmatus hakkama saada.
Saab on samasugune auto nagu kõik teiesed, eriti veel tänapäevased, millel kiikse pole Oleks siis tegu klassikuga, et vaadatakse lolli näoga mis seal kapoti all on ja kisutakse terve mootor maha et siduriketast vahetada:poke:
binleo
Postitusi: 225
Liitunud: K Nov 15, 2006 14:53
Asukoht:
Auto:

#7

K Mär 14, 2007 23:14

Njaaah. Paneb kukalt kratsima.
OT: See "Fill coolant fluid" tuleb ka minul iga käivitamisega ette. :wall: Kui täis sa ta valasid? Kas paagi ülemisest randist kõrgemale?
veldur
Postitusi: 241
Liitunud: R Juul 08, 2005 14:53
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 Aero 05

#8

N Mär 15, 2007 0:08

Algselt postitas: binleo
Njaaah. Paneb kukalt kratsima.
OT: See "Fill coolant fluid" tuleb ka minul iga käivitamisega ette. :wall: Kui täis sa ta valasid? Kas paagi ülemisest randist kõrgemale?


Külma vedeliku piir on ju märgitud.
Minul on ikka nii olnud, et kui kompu kisab, siis ongi andur veest väljas.
binleo
Postitusi: 225
Liitunud: K Nov 15, 2006 14:53
Asukoht:
Auto:

#9

N Mär 15, 2007 9:59

Ma tean, et paagil kriips peal. Pani lihtsalt mõtlema Rivo jutt:

Algselt postitas: rivolemmik
... näitas kirja "Fill Coolant Fluid" ...

... Jahutusvedeliku taseme kohta öeldi, et kontrolliti ja on normis ...

... Jahutusvedelikuga oli asi lihtne, tase oli lihtsalt alla normi ja andur rääkis jumala õiget juttu, et vedelikku veidi väheks jäänud on.


Ei tahaks uskuda, et Carringus niivõrd mööda vaadati. Seepärast hakkasingi mõtlema, et kas on mingi muu näitaja, mille järgi tuleb vedelikukogust mõõta.
nampat
Postitusi: 173
Liitunud: E Jaan 22, 2007 12:15
Asukoht:
Auto:

#10

N Mär 15, 2007 10:38

Muideks sellest kettide vahetusest, et kes on lasknud oma 9-5l ketti vahetada, et mis see keskmine summakene tulnud on selle eest?
Kasutaja avatar
macdiversant
Postitusi: 15
Liitunud: T Juun 28, 2005 23:06
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5 Aero
Kontakt:

#11

N Mär 15, 2007 10:40

Jagan nende eelkõnelejate seisukohta, kes leiavad Tartu Carring-i töödes/tegemistes mõningaid vajakajäämisi.

Nimelt sai abikaasa värskeltsoetatud kupee NG900/'97/2.3/110KW sinna elementaarsesse ostujärgsesse hooldsusesse (õlid-filtrid jms) viidud, lootes muuhulgas saada auto üldkonditsioonile ka mingi pädevam hinnang kui mistahes muus autotöökojas.
Konkreetsemalt siis mõned probleemid ka, millele spetsiaalselt tähelepanu sai juhitud: mootoripöörete kõikumine tühikäigul; püsikiiruse hoidja mittetoimimine ja aeg-ajalt põlev/vilkuv "check engine" (täiesti kaootiline, ilma mingi konkreetse mustrita).

Auto läks hommikul hooldusesse ja kui abikaasa (minu hetkelise kilulinnas viibimise tõttu) õhtul järele läks ning auto kohta hinnangut küsis, ühmas klienditeenindajast onu leti tagant midagi sellist, et mis ma sulle siin ikka seletan, küll mees kodus räägib (sic!).
Arve pealt nähtuna oli vahetatud mootoriõli ja -filter, ning puhastatud tühikäigu düüs/siiber vms, kohentatud autopiloodi andurit ja teostatud el. diagnostika (veateateid polevat).

Mõtlikuks tegi asja juures see, et järgmisel päeval tühikäigu pöörded asusid taas kõikuma ja check engine vilkus endiselt. Carring-isse kohapeale minnes sain niipalju targemaks, et kui check engine veateadet mällu ei jäta, on paha lugu ja katsugu ma see tuluke niimoodi põlema saada, et ta jääkski põlema ja tulema siis kontrolli. Seda asja aga mu ei ole õnnestunud niimoodi ajastada, et see "check" just Carring-i läheduses põlema läheks, et taas diagnostikasse minna.

Õnneks külmade lõppedes lõpetas ka see tuluke oma vilkumise, pöörded poolkülmalt endiselt kõiguvad, aga kuna minu abikaasa on mulle juba selgeks teinud, et need ei kõigu, vaid ma kujutan seda endale ette, siis see mind enam ei häiri :P.

Praegu antud teemat lugedes tegi mõtlikuks just see osa, mis puudutab mootorit, et ilmselt tuleks järgida teemapüstitaja eeskuju ja asuda miski pädevama töökoja ootenimekirja kui et usaldada Carring-i otsuseid ja sõita õndsas teadmises, et autoga on kõik korras.
Marko
e-mail: macdiversant@gmail.com
Tel. 5185305
Rivo
Postitusi: 162
Liitunud: T Mär 06, 2007 22:42
Asukoht:
Auto:

#12

N Mär 15, 2007 11:43

Algselt postitas: binleo
Ei tahaks uskuda, et Carringus niivõrd mööda vaadati. Seepärast hakkasingi mõtlema, et kas on mingi muu näitaja, mille järgi tuleb vedelikukogust mõõta.


Paistab, et vaadati mööda või lihtsalt ei vaadatud kuna vedeliku tase oli allpool selle püstise kriipsu alumist otsa, valasin sooja mootoriga umbes selle püstise kriipsu keskkohani.

Lisatud failid
Rivo
Postitusi: 162
Liitunud: T Mär 06, 2007 22:42
Asukoht:
Auto:

#13

N Mär 15, 2007 15:28

Sain nüüd Carringust auto uuesti kätte, kriginat tagarataste juures põhjustavad õõtshoova puksid, vaja veermiku hooldus ette võtta.

Hea uudis on see, et muret tekitanud õhuleke tuvastati ja katkine voolik leiti üles väga operatiivselt. Mootor käib nüüd kui kellavärk, ei mingit pöörete kõikumist ega suremist enam. :)

Carringust võib veel asjagi saada saabinduses, tahtmist õppida ja areneda neil igatahes on.
snowguy
Postitusi: 409
Liitunud: N Jaan 04, 2007 12:43
Asukoht:
Auto:

#14

N Mär 15, 2007 15:48

no ei tea eks paistab kui mina nende käest mootori hermeetikut käisin pärimas siis ei saanud nad algul aru mida ma tahan ning siis pakkusid mingit opeli plöginat mida ma osta e julgenud

ning saabi jaoks polnud neil midagi varuks isegi mitte igaksjuhuks kui peaks midagi natuke kõpitsema:wise:
binleo
Postitusi: 225
Liitunud: K Nov 15, 2006 14:53
Asukoht:
Auto:

#15

N Mär 15, 2007 17:52

Njaah. Loodame, et asja saab. Need mõned korrad kui mina nendega kokkupuutunud olen, on küll positiivne mulje jäänud (ning alati on sees ja maja ees vähemalt 4-5 SAABi olnud). Ei tea, praegu ilmad kah ilusad...juu on "kevadväsimus" depressiooni peale ajanud. :)
kjah
Postitusi: 261
Liitunud: N Veebr 22, 2007 21:06
Asukoht:
Auto:

#16

L Apr 28, 2007 20:06

sorry mul pole mingeid häid kogemusi sealt olnud nad ei tea mitte midagi kui ma küsinud olen juppidest on ka must maa ja nende hindadest sellepärast ma antisaabi või vikingiga tavaliselt asju ajangi
Jürgen

#17

L Apr 28, 2007 20:32

Tõesti..midagi head pole minulgi öelda.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#18

N Mai 03, 2007 20:37

Ikka eht eestlaslikult- ainult halba leitakse kõigis ja kõiges.Ma olen ligi 10.a ja t8
veelgi kauem saabe remontinud,aga minul on küll pidevalt tunne,et eriti midagi neist saabidest ei tea,saati siis pool aastat tegutsenud uustulnuk.
dohman
Postitusi: 153
Liitunud: N Apr 26, 2007 17:41
Asukoht:
Auto:

#19

N Mai 03, 2007 21:06

No andke carringule aega.
9-5 jahutusvedeliku taseme andur on küll liialt tundlik väikesele langusele, kuid tegelt veel normi piires ja juba pasundab.
kaarel
Postitusi: 619
Liitunud: P Juul 16, 2006 14:39
Asukoht:
Auto:

#20

R Mai 04, 2007 9:46

Arvan, et oma mittepositiivset kogemust Carringus võiks isikud ka põhjendada, et teised saaksid selle põhjal arvamust kujundada.:poke:

Mind pole küll siiani seal hätta jäetud - lihtsalt leti taha ilmudes ja meistritelt viisakalt nõu küsides ei saadeta kedagi puu taha. Ja leitakse müstiliselt aeg isegi samaks päevaks. Sama asi ka juppidega - kogu VM-is leiduv kraam on nende kaudu kättesaadav, mina olen hinnad kätte saanud miskipärast paari minuti jooksul. Loomulikult ei maksa eeldada, et need jupid kohe riiulilt võetakse, kuid paar päeva kannatab ju ikka oodata.

Võib-olla tõesti ei käi asjad nii kiiresti, kui hädaliseks on eelarvamuste küüsis närviline ja kuri kunde. Ole viisakas ja lugupidav teenindaja suhtes, siis tuleb ka tema sulle rohkem vastu. Lihtne!
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2277
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#21

E Mai 07, 2007 22:58

Minu auto käis kah minu abikaasa käe all Carringis ning miskit hullu mul ei olnudki, vaid 210 tuh hoole. Vahetati ära, mis vaja oli ning uuriti ka tagumisi piduriklotse mis olla vaid 3mm aga kuna neil neid sees ei olnud siis loomulikult ei vahetatud. Sest autol oli vaja vaid vahetada kütusefilter ning õli ja filter mootoris ning see tundus mulle nats kahtlane sest õlivarrast päev hiljem vaadates tundus õli olevat sama must... mis täissündi korral peaks vast päev hiljem mee värvi olema. Jah, oligi kõik. See läks paartuhat maksma ning oligi kõik. Tempel mällu ehk siis hooldusraamatusse kah ning muud miskit halba. Ajagi oli ka nii, et nagu ma soovisin nii ma oma aja sain, mitte ei pidanud ootama.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#22

T Mai 08, 2007 7:53

tsitaat:see tundus mulle nats kahtlane sest õlivarrast päev hiljem vaadates tundus õli olevat sama must... mis täissündi korral peaks vast päev hiljem mee värvi olema.

kui uue õliga mootori käivitad ja mõne minuti päras vaatad vardalt,näed alati tökati värvi,eriti turbomootori puhul.
dohman
Postitusi: 153
Liitunud: N Apr 26, 2007 17:41
Asukoht:
Auto:

#23

T Mai 08, 2007 8:47

Aga kui mootor on seest ikka korralikult sitane ja mingi vana õli sinna sisse ära kittinud ennast, ega siis õli vahetus küll seda puhtaks ei tee.
aatom
Saabiklubi liige
Postitusi: 849
Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
Kontakt:

#24

T Mai 08, 2007 9:15

Mina kasutasin Tartu Carringut vaid korra ja kogemus vaid positiivne, samas töö polnud ka väga hull, Diagnostika taha, avastus et vaakum lekib kuskilt, turbo peale minev vaakumvoolik vahetati ära, üks proovisõit koos meeldiva vestlusega kohaliku saabispetsiga ja korras.
toomas
Postitusi: 29
Liitunud: R Okt 06, 2006 11:32
Asukoht:
Auto:

#25

E Mai 14, 2007 12:35

hiljuti sai kilometraaz täis autol ja oli vaja teha õli vahetuse ring koos siis filtrite vahetamisega.ja läksin tartus saabi keskusesse ja sain norm. ruttu aja kirja ja töö ka tehtud vahetati õli ära ja samuti kõik vajalikud õhu õli ja bensu filtrid koos tööga läks maksma kkuskil1900 krooni.olen rahul ja endiselt kiidan nende töö tegemisi ja kvaliteeti ei saa ühtegi halba piuksu öelda.
Vasta