Kivitäkked - värviparandus
Kevad on käes ja aeg Saab läikima lüüa. Aja jooksul on saabi kapotile, piilaritele nng katusele tekkinud nii mõnedki kivitäkked, kuid esialgu kapotti-piilareid täielikult üle värvima ei kipu. Siit küsimus - kas keegi teab, kust saada nn touch-up värve mis ka Saabi värvitooniga sobikisid? Arvan, et ka sellise küünelakk-värviga saaks oma auto väljanägemist pisut parandada. Otsisin-küsisin täna mõnest butiigist, kuid vastused olid eitavad. Unternetist leidsin sellise asja, aga tahaks seda ka mõnest kohalikust ärist leida.
Kas sa VM'ist oled küsinud. Neil peaks olema taolisi tooteid ning peaks saama tellida su auto värvi koodi järgi.
Edit: Kui ma õigesti mäletan siis Qdwin hankis endale sealt taolise asia.
Edit: Kui ma õigesti mäletan siis Qdwin hankis endale sealt taolise asia.
Iga ratas veab and then some!
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Täna uurisin just analoogset vigurit mis on Motip-i toodang. Olemas oli värvikaart(420 tooni) kuid piisama pidi ka värvikoodist hind kuskil 50.-
Tartus olemas Motip-i maaletooja ja letihinnast(poodides sama hind) -20% alet saada on suht loomulik.
Tartus olemas Motip-i maaletooja ja letihinnast(poodides sama hind) -20% alet saada on suht loomulik.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Poleerimisest ei ole kasu, kui tükk värvi on minema lennanud. Kõigepealt parandad pintsliga täpid ära ja siis poleerimisega lastakse kõrgemad värvi servad maha.
Kui asi on nii hull et väike roostetäpp ka näha, siis kõik mis lahtine tuleb maha kraapida, hammerite roostemuundaja peale (võib mitu korda teha) ja värviparandus kõige peale. Meeles tasub pidada et hammerite roostemuundamise tulemus on tumesinine.
Kui asi on nii hull et väike roostetäpp ka näha, siis kõik mis lahtine tuleb maha kraapida, hammerite roostemuundaja peale (võib mitu korda teha) ja värviparandus kõige peale. Meeles tasub pidada et hammerite roostemuundamise tulemus on tumesinine.
See pisike purgivärv on kerge meikapp, mida täketesse panna.See on ajutine lahendus, sest niiskus on juba rauale lähemale pääsenud ja uss hakkab kohe pesa tegema.On üks veidi parem lahendus, kui ei taha üleni detaili värvida, on see et roostesurmaga täkkekoht enne üle teha, siis ära puhastada ja , siis vaese mehe meikapp.Aga ausalt öeldes on see kõik räme seks.Heaks saab ainult värvieelse eeltööga ja ülevärvimisega.
Postitus eelpool ütles, et enne poleeerimine ja siis värvimine.Enne värvimist peab ikka karestama.Või siis vajadusel pärast värvimist poleerima.
Teen vastavalt ENDA vajadusele ka poleerimist.Peab ütlema, et vana värvi võib vahest päris ilusaks saada.Kui aga on liiga sügavad kriimud värvil sees, siis poleerimine enam ei aita.Paremaks muidugi saab.Aga täkete vastu ei aita enam mitte mingi poleerimine.
Postitus eelpool ütles, et enne poleeerimine ja siis värvimine.Enne värvimist peab ikka karestama.Või siis vajadusel pärast värvimist poleerima.
Teen vastavalt ENDA vajadusele ka poleerimist.Peab ütlema, et vana värvi võib vahest päris ilusaks saada.Kui aga on liiga sügavad kriimud värvil sees, siis poleerimine enam ei aita.Paremaks muidugi saab.Aga täkete vastu ei aita enam mitte mingi poleerimine.
poleerimisega on see teema, et ärge unustage noored, et iga poleerimisega lükkate te õhkõrna kihi värvi oma autolt maha.
See pesula, kus ma käin stabiilselt rokka maha pesemas autol, seal öeldi, et paren, ära jama. las olla see paar täket, see poleerimine hakkab haiget tegema auto kestale lõpuks. Seda öeldi selle peale, kui ma poleerida tahtsin ja neile paar kilo raha anda selle eest. Ehk siis millegipärast ma kaldun uskuma. Loogiline ka ju.
See pesula, kus ma käin stabiilselt rokka maha pesemas autol, seal öeldi, et paren, ära jama. las olla see paar täket, see poleerimine hakkab haiget tegema auto kestale lõpuks. Seda öeldi selle peale, kui ma poleerida tahtsin ja neile paar kilo raha anda selle eest. Ehk siis millegipärast ma kaldun uskuma. Loogiline ka ju.
Algselt postitas: miku
poleerimisega on see teema, et ärge unustage noored, et iga poleerimisega lükkate te õhkõrna kihi värvi oma autolt maha.
See pesula, kus ma käin stabiilselt rokka maha pesemas autol, seal öeldi, et paren, ära jama. las olla see paar täket, see poleerimine hakkab haiget tegema auto kestale lõpuks. Seda öeldi selle peale, kui ma poleerida tahtsin ja neile paar kilo raha anda selle eest. Ehk siis millegipärast ma kaldun uskuma. Loogiline ka ju.
Õhukese kihi võtab jah ära, kuid teatud kriipse jne muudmoodi maha ei saa, sest pealmine värvikiht kahjustatud. Mis teha. Paar korda poleerimist ja siis sõiduk üleni värvi.
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Algselt postitas: suur
Algselt postitas: qdwin
VM-ist korduvalt ostetud. Diplomatic blue on tellimiskaup, tarne ca pool nädalat.
Helistasin. Pudelike maksab 110 krooni. Tarneajaks väideti nädal olevat. Eks astun õhtul läbi ja vormistan tellimuse.
Mul täpselt sama rada läbi vaja käia.
Sent from my Monte Carlo using B236
- melka
- Postitusi: 229
- Liitunud: E Apr 17, 2006 20:08
- Asukoht:
- Auto: Saab 9-5 NG Aero, Saab 9-5 Aero, Saab 9000 Aero, Saab 9000
Mis poleerimisse puutub, siis mis te kavatsete seda iga kuu teha, et värvi, lakki väheks jääb. Muidugi lõigatakse iga poleerimisega mingi osa lakkist maha aga see on ikka suht minimaalne. Põhimõtteliselt piisab täiesti kui poleerida korra aastas, kui ei ole regulaarselt käidud harjapesulates, mille harjad kraabivad lakki pinna suht kähku kriimuliseks. Ja seda uuesti kraapsuvabaks poleerida on juba suht vaevarikkas. Vahatamine on juba teine teema, seda tee või iga nädal. Kõige valutum viis oleks minumeelest kasutada käsipesulaid või ise kodus svammiga pesta.
Automaaler. OÜ Timberston (Sikkens, Düna, Lesonal)
Spetsialistid väidavad, et sitt käsipesu on hullem, kui harjapesu. Kui vett vähe kasutada või auto eelnevalt loputamata jätta, siis käsipesuga kraabitakse auto värvikihi sisse ringikujulised kraapsud, harjapesu tekitab aga ühesuunalisi kriime. Neid aga olevat hoopis kergem välja poleerida, kui ringikujulisi.
Nii et kui ise pesta, siis ei tohi veega koonerdada.
Nii et kui ise pesta, siis ei tohi veega koonerdada.
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
käsipesu ise tehes - tasuks öhtul teha, kui päike läinud ja tolmu vähem keerutab, muidu höörud kogu ragiseva tolmu krõpa krõpa kerre.
käsipesu muidugi tasuks lasta teha seal, kus seda kvaliteetselt pakutakse.
minu aero oligi nende nn pesula 'harjade' tõttu kriimuline, üle kere.
lähedalt vaadates ajas ikke kurjaks küll.
kaugelt oli ilus , ei saanud midagi aru.
aga ikkagist ei läikinud.
lasin kogu kere eelmine ndl poleerida, pluss kere ja klaasivaha.
järgi läksin, ei tundnud oma autot ära - nagu tehasest otse tulnud. peegel.
tsiisas, võttis kohe pisara silma... :headbang::headbang:
käsipesu muidugi tasuks lasta teha seal, kus seda kvaliteetselt pakutakse.
minu aero oligi nende nn pesula 'harjade' tõttu kriimuline, üle kere.
lähedalt vaadates ajas ikke kurjaks küll.
kaugelt oli ilus , ei saanud midagi aru.
aga ikkagist ei läikinud.
lasin kogu kere eelmine ndl poleerida, pluss kere ja klaasivaha.
järgi läksin, ei tundnud oma autot ära - nagu tehasest otse tulnud. peegel.
tsiisas, võttis kohe pisara silma... :headbang::headbang:
Touch-up paint`ga,kui õigesti teha,saab täiesti veatu sileda pinna.Jube nikerdamine ainult.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Sest kuidagi ei suuda doseerida piisavalt pisikest tilgakest. Tavaliselt tekib larakas, mis ulatub augu kõrval kaugele värvi peale. Nagu tallinna tänavate parandamine, lohk asendatakse muhugaAlgselt postitas: Trionic
Jube nikerdamine ainult.
Ja nüüd mure:
Kuidas on õige parandada roostetäppi? Vaatasin eile, et aastaga on nii mõnigi parandatud täpp uuesti roostetama hakanud. Kas on viga minu eelnevalt pakutud hammerite kasutamise tehnoloogias? Kangesti tundub, et hammerite pole korralikult nakkunud. Samas mu kodu rõdu, mille konstruktsioone töömehed aastaid tagasi mingi hammerite värviga väga robustselt värvisid, on senini roosteta. Mida ma valesti tegin?
Sama probleem siin. Eelmisel aastal sai mõned pisikesed roostelärakad kapotil parandatud, nüüdseks on Hammerite pealt kadunud nagu poleks olnudki. Muidu tegin nii, et vaibanoaga lõikasin vana värvi metallini katki, nuga u. 45-kraadi all. "Palja" metalli laik sai mm jagu suurem, kuniks roostet enam ei paistnud. Karestasin ära, tsingikiht maha ja värv peale.
Sai välimuselt päris pandav, mustale on musta hammeritega igavesti mugav teha.
Enamus tuli maha :red:. Paljudes kohtades (tiivaääred) on värv veel peal, aga miskipärast on rooste alla roninud, ometi aluspind sai korralikult puhastatud.
Muidu jah, õues Ham-ga lausa roostele värvitu (aiakiige, rõdu piire jne.) peavad vastu korralikult.
Äkki Ham. ei salli vibratsiooni? Mõni harjapesu Statoilis ka ehk süüdlane?
Sai välimuselt päris pandav, mustale on musta hammeritega igavesti mugav teha.
Enamus tuli maha :red:. Paljudes kohtades (tiivaääred) on värv veel peal, aga miskipärast on rooste alla roninud, ometi aluspind sai korralikult puhastatud.
Muidu jah, õues Ham-ga lausa roostele värvitu (aiakiige, rõdu piire jne.) peavad vastu korralikult.
Äkki Ham. ei salli vibratsiooni? Mõni harjapesu Statoilis ka ehk süüdlane?
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Mis aastast need tsingitud kered tulid ja ehk on siis tsink süüdlaseks. Tsingil pidavat olema selline omadus, et kui on tegu väiksema kriimuga näiteks, siis see paraneb ajapikku ise. Ühesõnaga tsink pidavat selle tühja koha uuesti täitma, kus ta eelnevalt mehhaanilise vigastuse tõttu oli lahkunud. Mina olen sellist asja kuulnud - ehk mingi oksüdeerimise värk.:freak:
Hammerite omadused tulevad ju ainult siis välja kui teda värvida otse roostele. Muidugi kui on lahtine rooste eemaldatud.
Hammerite omadused tulevad ju ainult siis välja kui teda värvida otse roostele. Muidugi kui on lahtine rooste eemaldatud.
Tsingioksiid on väga tihe. ta tekib tsingikihi peale ning takistab hapniku edasise juurdepääsu. Tegelikult ongi kaitsvate omadustega tsingioksiid mitte tsink ise. Kui värv maha peaks tulema ning tsink haljaks muutub, oksüdeerub selle pealmine kiht ära ja teraseni ei jõuta.
Saabninethousandi jutus on samuti tõetera sees - väike kriim tsingitud metallile väga suurt kahju ei tee.
Kaldun arvama (puhas spekulatsioon), et hammerite kasutamisega võis ka nii juhtuda et tapeti ka kaitsev tsingioksiidi kiht. aga teaduslikult põhjendada ei oska.
Kui Mr. Sebastian tsingikihi eemaldas, tegi ta sellega karuteene. Nüüd pääseb hapnik liiga kergelt teraseni ja rooste kukub vohama.
Hammeritest ja rõdupiiretest. Paraku on rõdupiiretel oluliselt parem elukeskkond kui autodel. Need Ei liigu soolastel teedel ringi. Minu möödunud suvel Hammerite'ga renoveeritud haagisekonks on kah talvega pruuniks läinud.
Saabninethousandi jutus on samuti tõetera sees - väike kriim tsingitud metallile väga suurt kahju ei tee.
Kaldun arvama (puhas spekulatsioon), et hammerite kasutamisega võis ka nii juhtuda et tapeti ka kaitsev tsingioksiidi kiht. aga teaduslikult põhjendada ei oska.
Kui Mr. Sebastian tsingikihi eemaldas, tegi ta sellega karuteene. Nüüd pääseb hapnik liiga kergelt teraseni ja rooste kukub vohama.
Hammeritest ja rõdupiiretest. Paraku on rõdupiiretel oluliselt parem elukeskkond kui autodel. Need Ei liigu soolastel teedel ringi. Minu möödunud suvel Hammerite'ga renoveeritud haagisekonks on kah talvega pruuniks läinud.
Tsinkima hakati keresid vist 92...93 a. alates, kui nüüd õigesti mäletan.
Tegelikult oligi värvimise põhjuseks vana värvi all kobrutav rooste, tsingikiht oli sealt niikuinii kadunud.
Võibolla oleks pidanud eelnevalt mingit krunti kasutama?
Iga väikese täkke pärast suurt laiku lihvida, orig.värviga värvida, lakkida jne. ka nagu ei tahaks. Kapott tegelikult täkkeid täis ja enamus neist metallini välja.
Tegelikult oligi värvimise põhjuseks vana värvi all kobrutav rooste, tsingikiht oli sealt niikuinii kadunud.
Võibolla oleks pidanud eelnevalt mingit krunti kasutama?
Iga väikese täkke pärast suurt laiku lihvida, orig.värviga värvida, lakkida jne. ka nagu ei tahaks. Kapott tegelikult täkkeid täis ja enamus neist metallini välja.
Loen ja loen püüdes vait olla a nu ei saa. Ei saa ma ikka täpselt, sest asjast aru.
Mul juhiuksel umbes 6mmx6mm värvi tükk maas ja näha et rooste tahab tulla ja samasugused väiksemad täpid tagaluugi peal.
Väiksemaid kriime mujalgi, need lihtsalt defektid, mis kaoksid poleerimisel, kuid mida teha selle laiguga? lihv pahteldus ja terve uks värvimisse tundub liig radikaalne.
Mul juhiuksel umbes 6mmx6mm värvi tükk maas ja näha et rooste tahab tulla ja samasugused väiksemad täpid tagaluugi peal.
Väiksemaid kriime mujalgi, need lihtsalt defektid, mis kaoksid poleerimisel, kuid mida teha selle laiguga? lihv pahteldus ja terve uks värvimisse tundub liig radikaalne.
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.