tagaklaasi küte

Kõik mis on seotud SAAB' i hooldusega - alates remondikohast lõpetades autopesuga
Vasta
part
Küülikuaretaja
Postitusi: 848
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:07
Asukoht:
Auto:

#1

E Dets 20, 2004 11:13

vanadel autudel on tihti tagaklaasi puhtaks saamisega sisemisest udust jama, eriti neil, milledel lauge tagaklaas.

/andekat lahendust olen näinud vanal 99 kupeel, kus soe õhk oli suunatud ka tagaklaasile, see oli tase, miks nad küll ei teinud seda 96 ja vanale 900 :(/

siinkohal ma küsikski, et kas keegi oskab kinnitada või ümber lükata, et müüakse ka ise paigaldatavat küttekeha tagaklaasile? sest oleksin nagu kunagi näinud paar aastat tagasi kusagi bensukas müügil, 250 EEK, kleepsuna paigaldatavat...

olen oma 96 päris hädas, niidid olid kutud, ergutasin neid selle jube kalli hõbeda-lakiga, 2 kihti, ärkas elule, kuid töötab siiski liiga nõrgalt
Kasutaja avatar
hoclines
Postitusi: 202
Liitunud: R Veebr 27, 2004 8:48
Asukoht:
Auto:

#2

E Dets 20, 2004 13:56

õpetus laki peal soovitab vähemalt 3 kihti. Ilmne värk ju et mida rohkem kihte seda parem ühendus ja suurem voolutugevus
part
Küülikuaretaja
Postitusi: 848
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:07
Asukoht:
Auto:

#3

E Dets 20, 2004 14:32

ma tegingi 3 kihti tegelt, aga 3 kihti said pooled niidid ("üle ühe") ja 2 pooled

sellest lakist on ilmselt rohkem kasu sel juhul kui on konkreetne mehaaniline vigastus, kriim vms, mida on võimalik silmaga näha ja siis paigata, minu klaasil aga on visuaalselt kõik ok, aga testriga ei andnud rahuldavaid tulemusi, ei leidnud konkreetseid katkekohti, klaas ikkagi 1977. aastast, eks ole selleks ajaks juba põhjanaabreil ära küpsetatud
Kasutaja avatar
hoclines
Postitusi: 202
Liitunud: R Veebr 27, 2004 8:48
Asukoht:
Auto:

#4

K Dets 22, 2004 8:16

Äkki kommenteerid, kuidas sa kogu seda niidistikku võõpasid?
Liimil on kaasas üks pisike šabloon, vaevalt et sa sellega toime tulid.
Kui kasutasid teipi, siis millist, et see pärast korralikult ära tuli ja liimi ei lõhkunud?
Alati valmis headeks õpetusteks

H
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7055
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#5

K Dets 22, 2004 21:28

Tähtis on atsetooniga pind puhastada,maalriteip on parim,katsetama seda,millal teipi ära kannatab tõmmata peaks mõnel kalaasitükil(Hoclines,
tõmba oma saunaaknale prooviks küte peale:P:D).
part
Küülikuaretaja
Postitusi: 848
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:07
Asukoht:
Auto:

#6

N Dets 23, 2004 8:26

teibi kasutamine ei anna soovitud efekti

mina tegin täisringi, teibist raketisega (proovisin maalrikat ja ka teisi, elektrikuteibi moodi teipe)

pind sai oma atsetoonid kätte mitu korda, nii et klaas oli piinlikult puhas.


ilgem lisakulu (niidi kõrvale "raketisteks" pandud teip tekitab võõpamisjoone ristlõikest kandilise U-tähe, mille vertikaalservad moodustab teibi enda serv, mis võtab kokkuvõttes pea kolmandiku lakki endale, ja see osa lakki loomulikult eraldub koos teibiga hiljem, lisaks - jube raske panna teipi nii et jääks ideaalselt sirgelt jooned jooksma

minul läks 3 pudelikest kui ma õieti mäletan, selle raha eest jah tahaks nagu paremat tulemust. ma räägin et see on variant,mis sobib paari konkreetse vigase kohakese paikamiseks, terve teema ülevõõpamiseks tuleks leida mingi parem lahendus, sestap ka küsimus üleval esimese postituses
Kasutaja avatar
hoclines
Postitusi: 202
Liitunud: R Veebr 27, 2004 8:48
Asukoht:
Auto:

#7

R Dets 24, 2004 9:49

Aitäh Trionicule hea mõtte ja Pardile asjalike juhiste eest! Andsin eile ühele noorele ja perspektiivsele automehhaanikule rulli teipi (kileteip akende kleepimiseks, käärid, liimi, pudeli White spiritit, lambi, luubi ja omapoolse õnnistuse.
3 tunni jooksul suutis ta avastada pealtnäha terves vooluringis 14 suuremat võõi väiksemat vigastust, need kahelt poolt teipida ja liimida ning suht õnnestunult ka teibid uuesti eemaldada. Kuidas asi õnnestus, saan öelda siis kui klaasi sulatamiseks läheb, täna hommikul oli meil paraku sula.
part
Küülikuaretaja
Postitusi: 848
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:07
Asukoht:
Auto:

#8

R Dets 24, 2004 12:01

krt ma arvan et vait spiirit pole nii hea kui atsetoon, mõned neist sellised kergelt naftaliin-õlised rasvased fraktsioonid, aga abiks ikka, sinul on konkreetsed kohad, selle peaks toimima saama küll

ja myös hyvaat juhlat kaikeille kavereille
Kasutaja avatar
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#9

P Veebr 20, 2005 20:26

Klaasi puhastamisel on eelkõige oluline mitmesuguste rasvade ja õlide hea lahustumine puhastusvahendis. Rasvu ja õlisid lahustavad väga hästi atsetoon, benseen, tolueen, ksüleen ja mitmed eetrid (eelkõige meditsiinis kasutatav dietüüleeter). White spirit (varem tuntud ka lakibensiini nime all) on aga naftakrakkimisel saadavate kergete fraktsioonide suht vähepuhastatud segu, mis sisaldab mõningal määral ka vaike, põhikasutusala on sel mitmesuguste värvide vedeldajana. Auto juures kasutatav ehk väga määrdunud mootoriosade puhastamiseks, aga mingi pinna rasvavabaks muutmiseks see ei sobi. Esimesest nimekirjast aga oleks soovitav lähtuda ainete ohutusest inimesele - vaid (dietüül)eeter on neist suht ohutu (väikestes kogustes koguni seespidiselt tarvitatav - setokeste õuka!) ja atsetoon väheohtlik. Ülejäänude puhul aga tuleb arvestada nende (ka aurude) toksilisusega. Ehk on siinkirjutatust kellelegi veel kasu....
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
part
Küülikuaretaja
Postitusi: 848
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:07
Asukoht:
Auto:

#10

E Veebr 21, 2005 8:38

dietüüleeter on neist suht ohutu (väikestes kogustes koguni seespidiselt tarvitatav - setokeste õuka!)


ei pea need kogused nii väiksed olema midagi - olen ise näinud (aga ise ei julgend) kuidas "mida aeg edasi, seda vähem eetri-tiim vajab sõnu omavahelisel suhtlemisel, kõik jõuab välja lõpuks kuhugi silmside ja tähenduslike riukalike irvitusteni"

aga see läbipaistev kleepekas-küttekeha (just niitidega) ikkagi on olemas, seda on näinud müügil veel mõned kamraadid kes mu hallutsinogeenset assotsiatsiooni kinnitasivad
Kasutaja avatar
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#11

K Veebr 23, 2005 18:46

Nojah, kui umbe aus olla on seda kraami isegi gripiprofülaktikaks korda paar kasutatud - edukalt. Kummalgi korral oli algav tõbi (lihtsalt külmetus või gripp, ma ei tea senini, egas tõbi visiitkaarti jäta) järgmiseks hommikuks kadunud. ;)
Kõrvalnähtudeks on vaid tugevad lõhnad, mis ei kao enne ööpäeva möödumist.
NB! Kui keegi kunagi seda enda peal tarvitada tahab, JOOGU PEALE AINULT KÜLMA VETT, mitte mingil juhul midagi sooja või veel vähem kuuma, sest eetri keemistäpp on 34,5 celsiuse kraadi, vastasel juhul riskite iseenda sisikonna õhkimisega. Ja veel: tegemist on eriti tuleohtliku kraamiga:gun: - seega mitte sel ajal suitsetada!
Vabandust teemast kõrvalekaldumise pärast...
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
Vasta