Sai siin natuke arutatud teema üle- kuidas mõjub auto päritolumaa tema tehnilisele seisukorrale.
Mõtlesin, et foorumis on kindlasti rahvast ja remondimehi kes eri paigus sõitnud autodega kokku puutunud.
Peaks ikka tuntav vahe sees olema selles kas ütleme, et 10a vanune masin on oma sõitusid teinud külma ja vahelduva kliimaga Rootsis, tiba pehmemas Saksas või näiteks kusagil sootuks sooja ja kuiva kliimaga Itaalias või Roomas jne.
Enda loogika kohaselt pakuks ikka, et mida soojem ja kuivem kliima seda kauem nii kere kui mootor kestavad, õlid on käivitades vedelad, komponendid ei pea taluma pidevat külma/sooja vaheldumist jne.
Auto (mootori) töökeskkond
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Loomulikult on vahe. Nägin ise AndrusFJR-i california päritolu cabrio alt keeratud sharniiripolte. Need LÄIKISID, nagu uued.
Aga üldiselt oled sa õigel teel, väga soojas ja päikeselises kliimas pleegib ära auto aga ei roosteta. Mida agressiivsem keskkond, seda hullemini mõjub autole.
Aga üldiselt oled sa õigel teel, väga soojas ja päikeselises kliimas pleegib ära auto aga ei roosteta. Mida agressiivsem keskkond, seda hullemini mõjub autole.
Algselt postitas: Cyber
Loomulikult on vahe. Nägin ise AndrusFJR-i california päritolu cabrio alt keeratud sharniiripolte. Need LÄIKISID, nagu uued.
Aga üldiselt oled sa õigel teel, väga soojas ja päikeselises kliimas pleegib ära auto aga ei roosteta. Mida agressiivsem keskkond, seda hullemini mõjub autole.
Haa, texas, mitte california ;)
Ühelt poolt kena, et roostet praktiliselt pole aga sellise kuuma keskonnaga kaasnevad omamoodi probleemid. Samad sharniirid näiteks - väljast nagu tutikad, seest täiesti läbi, seega välise vaatluse järgi raskem tuvastada. Samuti on kuumus hävitanud hoogsalt kõiksugu kapotialuseid plastmassosi, mida puudutad, see mureneb. Kõik juhtmerüüsid on kivikõvaks muutunud, el. pistikute kaitsekummid olematuks pudenenud jne. jne.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Algselt postitas: AndrusFJR
Algselt postitas: Cyber
Loomulikult on vahe. Nägin ise AndrusFJR-i california päritolu cabrio alt keeratud sharniiripolte. Need LÄIKISID, nagu uued.
Aga üldiselt oled sa õigel teel, väga soojas ja päikeselises kliimas pleegib ära auto aga ei roosteta. Mida agressiivsem keskkond, seda hullemini mõjub autole.
Haa, texas, mitte california ;)
Ühelt poolt kena, et roostet praktiliselt pole aga sellise kuuma keskonnaga kaasnevad omamoodi probleemid. Samad sharniirid näiteks - väljast nagu tutikad, seest täiesti läbi, seega välise vaatluse järgi raskem tuvastada. Samuti on kuumus hävitanud hoogsalt kõiksugu kapotialuseid plastmassosi, mida puudutad, see mureneb. Kõik juhtmerüüsid on kivikõvaks muutunud, el. pistikute kaitsekummid olematuks pudenenud jne. jne.
Sama seis enam-vähem kõigega selle kollase puhul.Kõiki sillajuppe vahetasin väga pika hambaga,et särasid,nagu just ostetud,samas pooltelje liigendid ja telg ise olid mingist sodist kokku keevitatud,aga ikkagi läikisid kenasti.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
mina olen nii autode kui tsiklitega tajunud, et mootor tahab sellist "õhuniiskusega rikastatud õhku", eriti head on kastesed suvised varahommikud peale öist vihma, kus tolm õhust maha pestud ja "õhu ioonid sõbralikud". küllap aga naudib seda keskkonda kõrgendatult ka elektrokeemiline korrosioon, mistõttu üks (mootor) tahab üht ja teine (kandekonstrui) teist, mis omakorda viib mõttele kolida kuhugile itaaljasse või kalifornjasse elama ja ehitada seal auto mootorile lisaks kütte etteandmisele ka peale vee karburatsioon/sissepritse - oleks alles alu ah? :eureka: