Auto (mootori) töökeskkond

Kõik mis on seotud SAAB' i hooldusega - alates remondikohast lõpetades autopesuga
Vasta
pluggerxxx
Postitusi: 129
Liitunud: R Mai 18, 2007 20:09
Asukoht:
Auto:

#1

N Mai 31, 2007 13:14

Sai siin natuke arutatud teema üle- kuidas mõjub auto päritolumaa tema tehnilisele seisukorrale.
Mõtlesin, et foorumis on kindlasti rahvast ja remondimehi kes eri paigus sõitnud autodega kokku puutunud.
Peaks ikka tuntav vahe sees olema selles kas ütleme, et 10a vanune masin on oma sõitusid teinud külma ja vahelduva kliimaga Rootsis, tiba pehmemas Saksas või näiteks kusagil sootuks sooja ja kuiva kliimaga Itaalias või Roomas jne.

Enda loogika kohaselt pakuks ikka, et mida soojem ja kuivem kliima seda kauem nii kere kui mootor kestavad, õlid on käivitades vedelad, komponendid ei pea taluma pidevat külma/sooja vaheldumist jne.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14294
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#2

N Mai 31, 2007 13:38

Loomulikult on vahe. Nägin ise AndrusFJR-i california päritolu cabrio alt keeratud sharniiripolte. Need LÄIKISID, nagu uued.

Aga üldiselt oled sa õigel teel, väga soojas ja päikeselises kliimas pleegib ära auto aga ei roosteta. Mida agressiivsem keskkond, seda hullemini mõjub autole.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#3

N Mai 31, 2007 13:44

Mootori seisukord sõltub ta kasutamisest ja hooldamisest (ja hooldajate professionaalsusest).
petsla
Postitusi: 66
Liitunud: T Mai 15, 2007 12:46
Asukoht:
Auto:

#4

N Mai 31, 2007 13:53

Aga saksas lapats põhjas kiirteel kütmine, ka see ei väsita mootorit kordades rohkem kui tavaline maantee?
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1920
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#5

N Mai 31, 2007 14:47

Algselt postitas: Cyber
Loomulikult on vahe. Nägin ise AndrusFJR-i california päritolu cabrio alt keeratud sharniiripolte. Need LÄIKISID, nagu uued.

Aga üldiselt oled sa õigel teel, väga soojas ja päikeselises kliimas pleegib ära auto aga ei roosteta. Mida agressiivsem keskkond, seda hullemini mõjub autole.


Haa, texas, mitte california ;)

Ühelt poolt kena, et roostet praktiliselt pole aga sellise kuuma keskonnaga kaasnevad omamoodi probleemid. Samad sharniirid näiteks - väljast nagu tutikad, seest täiesti läbi, seega välise vaatluse järgi raskem tuvastada. Samuti on kuumus hävitanud hoogsalt kõiksugu kapotialuseid plastmassosi, mida puudutad, see mureneb. Kõik juhtmerüüsid on kivikõvaks muutunud, el. pistikute kaitsekummid olematuks pudenenud jne. jne.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#6

R Juun 01, 2007 6:50

Algselt postitas: AndrusFJR
Algselt postitas: Cyber
Loomulikult on vahe. Nägin ise AndrusFJR-i california päritolu cabrio alt keeratud sharniiripolte. Need LÄIKISID, nagu uued.

Aga üldiselt oled sa õigel teel, väga soojas ja päikeselises kliimas pleegib ära auto aga ei roosteta. Mida agressiivsem keskkond, seda hullemini mõjub autole.


Haa, texas, mitte california ;)

Ühelt poolt kena, et roostet praktiliselt pole aga sellise kuuma keskonnaga kaasnevad omamoodi probleemid. Samad sharniirid näiteks - väljast nagu tutikad, seest täiesti läbi, seega välise vaatluse järgi raskem tuvastada. Samuti on kuumus hävitanud hoogsalt kõiksugu kapotialuseid plastmassosi, mida puudutad, see mureneb. Kõik juhtmerüüsid on kivikõvaks muutunud, el. pistikute kaitsekummid olematuks pudenenud jne. jne.


Sama seis enam-vähem kõigega selle kollase puhul.Kõiki sillajuppe vahetasin väga pika hambaga,et särasid,nagu just ostetud,samas pooltelje liigendid ja telg ise olid mingist sodist kokku keevitatud,aga ikkagi läikisid kenasti.
part
Küülikuaretaja
Postitusi: 856
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:07
Asukoht:
Auto:

#7

R Juun 01, 2007 10:47

mina olen nii autode kui tsiklitega tajunud, et mootor tahab sellist "õhuniiskusega rikastatud õhku", eriti head on kastesed suvised varahommikud peale öist vihma, kus tolm õhust maha pestud ja "õhu ioonid sõbralikud". küllap aga naudib seda keskkonda kõrgendatult ka elektrokeemiline korrosioon, mistõttu üks (mootor) tahab üht ja teine (kandekonstrui) teist, mis omakorda viib mõttele kolida kuhugile itaaljasse või kalifornjasse elama ja ehitada seal auto mootorile lisaks kütte etteandmisele ka peale vee karburatsioon/sissepritse - oleks alles alu ah? :eureka:
Vasta